Ei tämä levy kuitenkaan hirveän aggressiiviselta tunnu vaikka muutamassa biisissä onkin vedetty "tosi kovaa". Helloweenilta ne biisit silti kuulostaa

Gamma Rayn ja Therionin kanssa ehdottomasti vuoden parhaita levyjä.
Tuskaisesti menee Andilla tuo I'm Alive. Tuonkin takia jo saisivat keskittyä Kisken jälkeiseen tuotantoon ehkä enemmän. Where the Sinners Go irtoaa jo huomattavasti mukavammin, joten mistään huonosta päivästäkään tuskin on kyse.Jussi wrote:I'm Alive & WTSG brittien 4.12. Walesin hard rock hell-festien keikalta.
Ihme kun tätä biisiä ei ole täällä enempää hehkutettu, nyt parin mainoksilla ryyditetyn Spotify toistokerran jälkeen levyn mieleenjäävin biisi, ja ihan helvetin kova kertosäe. Laatuahan tuo nyt muutenkin tuntuu olevan tuota hirveää sinkkubiisiä lukuunottamatta, muttei yllä ainakaan mun kirjoissani vuoden top10 näillä kuuntelukerroilla.Jussi marraskuussa wrote: ns: World Of Fantasy -taas se maailman paras biisi täksi hetkeksi, kyllä Markus on handlannut nämä melodiat viime vuosina.
Vitut olen lytännyt. Sanoin ettei se ole mikään levyn paras biisi, mutta on se noussut yhdeksi suosikeistani kyllä, ja on, kuten sanoin, paras Markuksen tekemä biisi tähän mennessä mielestäni.Jussi wrote:On kai sitäja Balmi tietenni lytännyt!
On kai, muttei niin paljon kuin noin kova biisi ansaitisi, siis levyn kovin aivan helposti mulle. Mikä siellä Balmi on parempaa sitten, kun tuota lyttäät noin ?Jussi wrote:On kai sitäja Balmi tietenni lytännyt!
Niin no, tuli vaan mieleen, että kun dokailee, niin ei sitä itseltäkään saa hikeä oikein irti. :facepalm:Spunkmeyer wrote:Mun puolestani Helloween voisi soittaa sellaisen pirteän setin:
.....
rumpusoolo (koska Löble ei ole vielä hikeentynyt)...r
Pakko vastata, että en ole. Kuulostanko mä siltä?Spacecake wrote:
Esanssi... pakko kysyä, ootko asunut joskus Salossa?
Heh, et... enkä mä tiedä miltä salolaiset kuulostaa. Ajattelin vain, että voikohan olla toista samannimistä, joka diggaa (?) Kingiä ja Helloweeniä ja asuu Tampereella. Näemmä voi.Esanssi wrote:Pakko vastata, että en ole. Kuulostanko mä siltä?Spacecake wrote:
Esanssi... pakko kysyä, ootko asunut joskus Salossa?
--
Esko
Muistaakseni I'm Alive.stratowiruz wrote: 6. Biisi, jonka nimi ei tule mieleen - saa auttaa!![]()
Joo no siis I'm Alive ainakin tuli. Siis jos Tampereen-keikasta tässä ylipäätään puhutaan. Silkan bändien, joululoman, alkoholin ja yleisen ekstaasin takia itse biisijärjestyksestä minulla ei näin kolmen vuorokauden viiveellä ole enää mitään hajua...Entenfield wrote:Muistaakseni I'm Alive.stratowiruz wrote: 6. Biisi, jonka nimi ei tule mieleen - saa auttaa!![]()
Lyhyesti keikasta: Tykkäsin. Oli meikäläisen ensimmäinen Helloween-keikka. Ihmeen Kiske-painoitteinen setti tosin, mikä ei tosin haitannut liiemmin.
Olet oikeassa. Ostin tänään uudet kunnon kuulokkeet ja cd-soittimessa oli valmiina 7 sinners. Johan oli elämys - luulin, että hyvälaatuisissa uusissa luureissa on jotain vikaa. Kuulosti aivan puurolle. Aiemmin olin kuunnellut Helloweenin uutta telkkarin kautta, duunissa ja autossa. Silloin se ei pahemmin haitannut.Triskal wrote:Mielestäni 7 sinners kärsii nimenomaan tästä älyttömästä loudness racesta. Levyt yritetään saada *tuntumaan* siltä, että ne soivat lujempaa ja 7S:n kohdalla on menty jo yli siitä rajasta missä sen vielä sietää. Ei ole oikein hyötyä volumesäätimestä enää.
Pitipä ihan ottaa ja verrata pariin muuhun uuteen levyyn ja toden totta ei se sen lujempaa soi, tosin jostain syystä kuulosta silti hieman tukkoiselta. Mutta ei nuo soundit nyt niin huonot ole että niistä tämän enempää tarvitsee inistä, hyvä levy vaikuttaa olevan kuitenkinBalm wrote:Minä taas olen ihmetellyt, että millä vehkeillä te kuuntelette sitä levyä, kun itse kuulen saundit kirkkaina - ei onneksi liian kirkkaana sairaalaproduktiona. Lihava kitarasaundi tehnee jotain siinä sitten. Lisäksi levy soi hiljempaa (kuten Helloweenin levyt yleensäkin) kuin keskivertohevilevy nykyään tavallisesti soi, joten en ymmärrä tuota "loudness"-hommaakaan.
Mikä vika Porschessa muka on?Steel Tormentor soi siten, että se jäi henkilökohtaisesti parhaiten mieleen: Andi Deris spiikkasi kappaleen sisään esittämällä arvoituksen: mikä kone kappaleen alussa murahtaa käyntiin? Paljastui, että se on Porschen 911 Turbo… No, tokihan se on hieno ääni, mutta miksi saksalainen yhtye ei lataa omaan yhteyteensä M-sarjalaista Bemaria tai AMG-varusteltua Mersua? Maailma on ihmeellinen.