Kuvailisin sanoin "Tanskan The Crown". Paria levyä on tullut kuulosteltua, ei toki millään The Crownin veroinen bändi mutta hyvän kuuloista mäiskettä kuitenkin. Mikäli liveakti on kunnossa (olen kylläkin kuullut päinvastaista) niin pitäisi toimia Tuskassa oikein hyvin.
Maxim wrote:No hahhah, mitä halluja olet vetänyt? Ei oikein ole edes sinne päin.
Siis häh? Minusta ihan hyvä vertaus varsinkin kun ei puhuta suoranaisesta peilikuvasta. Paljon on samoja elementtejä Hatespherellä kuin The Crownilla mutta ei liikaa kuitenkaan.
Mukava nähdä tämäkin sakki livenä, luulisi toimivan jos vaan eivät rupea suolapatsaiksi
Olivat lämmittelemässä The Hauntedia Nosturissa kolme tai neljä Hauntedin Suomen-keikkaa takaperin. En ollut bändistä aikaisemmin koskaan kuullutkaan, mutta niin vaan oli levykauppaan seuraavana päivänä mentävä.
Siis hyvin toimii livenä. Nousuhumalassa pelottavan hyvin.
TheFourthHorseman wrote:Mikäli liveakti on kunnossa (olen kylläkin kuullut päinvastaista) niin pitäisi toimia Tuskassa
Minä taas olen kuullut että liveakti toimii yleensä hyvin, itse en ole kyllä päässyt bändiä livenä näkemään mutta ehkä sitten tuskassa kesällä, The Sickness Within on ainakin pirun hyvä levy