No nyt allekirjoittanut on vain entistä enemmän hämillään, että mitä tuon uuden levyn kanssa nyt tekisi. Toisaalta polttelee, mutta toisaalta taas osan kommenttien valossa ei todellakaan..
clairvoyant wrote:Karevik voisi ehkä yrittää kuulostaa vähän vähemmänkin Roykalta, en varmaan edes huomaisi, jos en tietäisi laulajan vaihtuneen.
Tämä on muuten totta, itsekään en olisi ilman Sacrimony videon näkemistä että vokalisti on eri, niin identtisiltä herrat kyllä kuulostavat sekä hyvässä että huonossa mielessä..
Ymmärrän niitä jotka fanittavat Khania (vaikkakin Karevik on loistovokalisti ja istuu soundiltaan bändiin täydellisesti myös hän). Muistan vain nimittäin kun törmäsin itse Kamelotiin kunnolla ensimmäisen kerran vasta vuoden 2008(?) Saunassa. Sitä ennen tiesin bändin nimeltä ja pari-kolme heidän kappalettaan toimi hyvin, mutta muut eivät vain lähteneet, eikä minulla näin ollut mitään kosketuspintaa bändiin enkä ollut siihen perehtynyt. Jostain syystä päätin kuitenkin tuolloin katsoa keikan ja noin toisen biisin puolivälissä olin sanalla sanoen lumoutunut. Suurin syy tähän oli hyvin eksoottisen habituksen omaava, ja aivan kuin jonkinlaisessa transsissa esiintynyt vokalisti. Khan oli olemukseltaan kuin käärmeenlumooja, heppu oli kerta kaikkiaan kuin suoraan tuhannen ja yhden yön tarinoista repäisty, ja kieltämättä noin ensikertaa livenä nähtynä se teki hienon säväyksen, vaikkakin imago oli toki selkeän harkittu
Edelleen olenkin sitä mieltä, että bändillä on yksi ainoa kappale jonka vain Khan on oikeutettu esittämään, se vain on kerta kaikkiaan hänen tähtihetkensä. Hän on ainoa, joka vetää sen uskottavasti. Kaikki tietävät mitä biisiä tarkoitan, mutta ihan selvyydeksi että myös perusteluni näkyvät:
https://www.youtube.com/watch?v=JX8_GoMEYak