Jukkis wrote:Ja kyseessä siis sama rumpali kuin Battagiassa, vai? Näin Battagialta aikanaan pari melkoisen kovaa keikkaa, kerran jollain festareilla (Pellavarock?) ja kerran Tavastialla. Mitähän bändille tosiaan oikein tapahtui? Youtubestakaan ei löytynyt pikaisella etsinnällä mitään. Hyvää perusheviä omien muistikuvieni mukaan.
Thunder wrote:Battagia oli 2000-luvulla melkeinpä parasta heviä tässä maassa. He kävivät Turussa Down Townissa minun ja IC:n järkkäämillä Never Surrender -klubiella muistaakseni kolmesti. Rumpali Jimmy Hammerhan on siis entinen Ironcrossin jäsen, mikä lienee kuulusin meriittinsä. Bändin kataominen on suuri menetys! Tero M varmaan osaa kertoa tarkemmin, jahka joskus lukee näitä kirjoituksia täältä.
Ja
Tero M:hän kertoo! Hienoa että joku muistaa vielä
Battagian. Mehän emme koskaan hajonneet vaan lähdettiin ikään kuin pienille talviunille jotka ovat sittemmin päässeet hieman venähtämään...

Mitään suurta draamaa ei hiljaiseloon ole liittynyt vaan homma on mennyt pähkinänkuoressa suurinpiirtein seuraavalla lailla:
Jimbon keskityttyä bisneksiensä pyörittämiseen astui tilalleen jo muutamia vuosia sitten
Jack Nylund (
Imperanon,
Whispered,
Force Majeure jne.).
JJ:llä on tuhat rautaa tulessa bändiensä (
JJ Hjelt's Powerdrive,
Royal Truck jne.) lisäksi ja itse olen imeytynyt työelämän pyörteisiin, kiertänyt maailmaa ja toiminut myös muiden yhtyeiden taustavoimissa.
Antti taas lähti omiin seikkailuihinsa ja soitteli
Warmenin lisäksi ainakin
The Scourgerissa. Leadkitaraa hoitelee nykyisin eräs hyvinkin pätevä kaveri josta lisää sitten kun avaamme kotisivumme uudelleen, eli..:
Kokopitkää levyä varten on äänitetty pohjat 16 biisiin josta sitten aikanaan valitaan levyn verran matskua (kunhan nyt saadaan ensin äänitettyä kaikki muu tavara...) ja jolle pyritään sitten löytämään julkaisukanava. Toivottavasti pääsemme sitten taas joskus lavallekin asti. Homma on nyt vaan päässyt venähtämään kaiken muun toiminnan takia mutta elantohan on otettava sieltä mistä sen saa. Täysin kuolleita emme siis ole ja tarkoitus onkin saada bändi jälleen aktiiviseksi. Pyrimme myös siihen että käytämme lopulta levyn äänittämiseen vähemmän vuosia kuin
Wintersun.