Tuska 2009 - Bänditoivomukset
-
-
- Imperiumi Assistant
-
Jep. Heh. Itse en enään näihin kahteen viimeiseen viestiin viitsinyt kommentoida... Meinasin kyllä heittää jotain rakentavaa kommenttia, mutta tyydyin vain itkemään. Jotkut ovat kyllä ymmärtäneet, mutta sitten on nämä muutamat. Noh, ei niistä sen enempää.Ludicrous wrote:teuvon ja kumppaneiden väsymätön uurastus toban laadun kohottamiseksi kantaa selkeästi hedelmää..
-
Sitten on taas niitä jotka eivät taatusti aio piitata noista "säännöistä" jatkossakaan. Itsehän aion postata 2010-topicciin tasan samat vanhat bändit kuin joka vuosi. HAHAA!Imba wrote:Jep. Heh. Itse en enään näihin kahteen viimeiseen viestiin viitsinyt kommentoida... Meinasin kyllä heittää jotain rakentavaa kommenttia, mutta tyydyin vain itkemään. Jotkut ovat kyllä ymmärtäneet, mutta sitten on nämä muutamat. Noh, ei niistä sen enempää.Ludicrous wrote:teuvon ja kumppaneiden väsymätön uurastus toban laadun kohottamiseksi kantaa selkeästi hedelmää..
Pöh. Ei ne mitään sääntöjä ole. Eikä kukaan muu kuin ylläpito voi määrätä kuka saa mitäkin ja minne kirjoitella. Kunhan nyt vain yritetään saada tästäkin keskustelusta jotain ulos. Eipä ole kauhean mielenkiintoista lueskella samoja pändejä ranskalaisin viivoin lueteltuina. Kun tänne tulevat kaikki informoimaan heidän levyhyllynsä sisällön. Ja ainahan löytyy niitä ääliöitä, jotka vastustavat kehitystä. Kuten sinä. Heh.Spunkmeyer wrote:Sitten on taas niitä jotka eivät taatusti aio piitata noista "säännöistä" jatkossakaan. Itsehän aion postata 2010-topicciin tasan samat vanhat bändit kuin joka vuosi. HAHAA!Imba wrote:Jep. Heh. Itse en enään näihin kahteen viimeiseen viestiin viitsinyt kommentoida... Meinasin kyllä heittää jotain rakentavaa kommenttia, mutta tyydyin vain itkemään. Jotkut ovat kyllä ymmärtäneet, mutta sitten on nämä muutamat. Noh, ei niistä sen enempää.Ludicrous wrote:teuvon ja kumppaneiden väsymätön uurastus toban laadun kohottamiseksi kantaa selkeästi hedelmää..
Noei. Tehkää mitä teette, me (tai ainakin minä, jos teuvo ja kumppanit luopuvat leikistä) tulemme torumaan teitä sitten taas. Hehee.
Niin, olisi varmaan pitänyt lisätä että totta kai musiikin pitää olla ensinnäkin metallimusiikkia, ennen kuin se voi olla Black Metal. Tämän luulisi olevan aika selvää. Pointtina oli vain se että pelkkä musiikki (tai pelkkä ideologia) ei tee musiikista BM:ää. Eli juuri niinkuin sanoit, "musiikki ja ideologiat yhdessä". Joillekin vaan BM tuntuu tarkoittavan ainoastaan karkeasti yleistettynä sitä toisen aallon "norja-tyyliä"Sargothur wrote:Itselleni se on molempia. Musiikki ja ideologiat yhdessä.Antti-Kristian wrote:Tässä se taas nähdään se ikuisuuskysymys, että joillekin Black Metal on vain Musiikki-tyyli, joillekin taas se BLACK tulee siihen jostain muusta kuin itse musiikista. Itse olen jälkimmäisellä kannalla.
Eiköhän nyt lopeteta ihan suosiolla öff-töpik tähän?
Mutta joo, riittää off-topicci miunkin puolesta.
teuvo pysyy tiukkana. Satan kommer.Imba wrote:Pöh. Ei ne mitään sääntöjä ole. Eikä kukaan muu kuin ylläpito voi määrätä kuka saa mitäkin ja minne kirjoitella. Kunhan nyt vain yritetään saada tästäkin keskustelusta jotain ulos. Eipä ole kauhean mielenkiintoista lueskella samoja pändejä ranskalaisin viivoin lueteltuina. Kun tänne tulevat kaikki informoimaan heidän levyhyllynsä sisällön. Ja ainahan löytyy niitä ääliöitä, jotka vastustavat kehitystä. Kuten sinä. Heh.Spunkmeyer wrote:Sitten on taas niitä jotka eivät taatusti aio piitata noista "säännöistä" jatkossakaan. Itsehän aion postata 2010-topicciin tasan samat vanhat bändit kuin joka vuosi. HAHAA!Imba wrote:Jep. Heh. Itse en enään näihin kahteen viimeiseen viestiin viitsinyt kommentoida... Meinasin kyllä heittää jotain rakentavaa kommenttia, mutta tyydyin vain itkemään. Jotkut ovat kyllä ymmärtäneet, mutta sitten on nämä muutamat. Noh, ei niistä sen enempää.Ludicrous wrote:teuvon ja kumppaneiden väsymätön uurastus toban laadun kohottamiseksi kantaa selkeästi hedelmää..
Noei. Tehkää mitä teette, me (tai ainakin minä, jos teuvo ja kumppanit luopuvat leikistä) tulemme torumaan teitä sitten taas. Hehee.
Sanottakoon nyt tähän väliin, etten ole Tuska-organisaatiossa, aivan omasta halusta jurputan. Luulisi, että he tietävät ne kaikkein ilmeisimmät bändit muutoinkin, ei niitä tarvitse erikseen listata. Hyviä perusteluja kuulutan, muutamia tullut ja pari uutta bändiä minäkin olen jo löytänyt - en minäkään kaikkea sentään tiedä.
-
Samoilla linjoilla tässä teuvon kanssa. Ei vaan löydy mielenkiintoa lukea perustelemattomia listauksia siitä, mitä Tuskaan olisi kiva saada. Kaikkein eniten vituttavat ne, joiden listat vielä vaikuttavat siltä, että siinä on kaikki lempibändit (joista osa ravaa Suomessa vähintään kerran vuodessa) tai koko levyhyllyn sisältö iskettynä peräjälkeen ilman pienintäkään perustelua.
Noo pistetäästanne taas jotai:
Venäläinen Nomans Land olisi kyllä mukava saada tuskaan. Yhtye koskaan vielä Suomessa esiintynyt vaikka kaivattu on. Folk metalliahan tuskaan täytyy saada joten miksi ei tämä.
Jos ei sitten Bodomia niin miten olisi puolalainen Made of Hate joka on aika paljon bodomia lähellä, lukuun ottamatta koskettimia sekä ylipitkiä tilulilu sooloja. Tässä ne ovat vain pitkiä.
Venäläinen Nomans Land olisi kyllä mukava saada tuskaan. Yhtye koskaan vielä Suomessa esiintynyt vaikka kaivattu on. Folk metalliahan tuskaan täytyy saada joten miksi ei tämä.
Jos ei sitten Bodomia niin miten olisi puolalainen Made of Hate joka on aika paljon bodomia lähellä, lukuun ottamatta koskettimia sekä ylipitkiä tilulilu sooloja. Tässä ne ovat vain pitkiä.
Hmm... Enpä ole koskaan kuullut, että bändilistojen lukeminen alkaisi kusettamaan... Siis pissattamaan, ei kusettamaan. Hehee.BeastlyEndeavour wrote:Puhumattakaan joistaki toisten festarin bändilistoista copypastaa tai edellisten vuosien tuskasta suoraan wikipediasta. Ja sitte noi ainaiset bodomin toivomiset johon ei ole tarvetta sen takia että ne kumminki pistäytyvät!. Silloin vain tekee mieli heittää koko näppäimistö ikkunasta ja kusta näytön päälle perkele!!!!LRZ wrote:Samoilla linjoilla tässä teuvon kanssa. Ei vaan löydy mielenkiintoa lukea perustelemattomia listauksia siitä, mitä Tuskaan olisi kiva saada. Kaikkein eniten vituttavat ne, joiden listat vielä vaikuttavat siltä, että siinä on kaikki lempibändit (joista osa ravaa Suomessa vähintään kerran vuodessa) tai koko levyhyllyn sisältö iskettynä peräjälkeen ilman pienintäkään perustelua.
-
Täälläkin riittää luottamusta organisaation kykyyn tehdä hyviä päätöksiä.teuvo wrote:Sanottakoon nyt tähän väliin, etten ole Tuska-organisaatiossa, aivan omasta halusta jurputan. Luulisi, että he tietävät ne kaikkein ilmeisimmät bändit muutoinkin, ei niitä tarvitse erikseen listata. Hyviä perusteluja kuulutan, muutamia tullut ja pari uutta bändiä minäkin olen jo löytänyt - en minäkään kaikkea sentään tiedä.
Näinpä. Itse olen tyytyväinen jos jokaiselle päivälle tulisi edes se yksi mieluinen poppoo. 1-2 bändiä per päivä on mulle just passeli määrä. Vaikka siellä ei olisi ainuttakaan hyvää, menisin sinne silti. Se on perinne... Ja hauskaa siellä aina on. Vaikkakin olisi mahtavaa, jos saisi alueen jonnekkin nurmimestalle. Tai sitten, että Kaisiksessa olisi se nurmialua. Tämä nykyinen ''nurmialue'', eli suomeksi mutapläntti ei oikeen täytä vaatimuksia. Nojoo... Tuskailemassahan siellä ollaan, mutta haluaisin silti kyllä että olisi mieluummin tuskaisen mukavaa kuin tuskaisen tukalaa. Heh. Oletettakoon, että olisi mahdollista saada nurmialue. Joko tehdä se sinne Kaisaniemeen, tai sitten löytää jostain uusi mesta Tuskalle, niin koko voisi kyllä olla hiukan laajempi. Tuolla kävijämäärällä on vähän niukka.shinara666 wrote:Täälläkin riittää luottamusta organisaation kykyyn tehdä hyviä päätöksiä.teuvo wrote:Sanottakoon nyt tähän väliin, etten ole Tuska-organisaatiossa, aivan omasta halusta jurputan. Luulisi, että he tietävät ne kaikkein ilmeisimmät bändit muutoinkin, ei niitä tarvitse erikseen listata. Hyviä perusteluja kuulutan, muutamia tullut ja pari uutta bändiä minäkin olen jo löytänyt - en minäkään kaikkea sentään tiedä.
Höh. Tulipa valitettua Tuska-alueesta bändiosioon. No perkele. Väärä paikka tiedän. En nyt kuitenkaan jaksa alkaa deletoimaan tekstiä. Yrittäkää pärjätä.
Mutta ettei nyt ihan asian ohi mennä, niin kyllä luotan Tuskan onnistumiseen taas kerran. Mulla kun ei bändien suhteen ole juurikaan vaatimuksia tahi hirveitä odotuksia, niin tuskin tulen pettymään. tämän vuoden Tuskan tasoista kattausta tuskin tullaan näkemään, mutta enpä minä kaikkia bändejä katsastanut tänäkään vuonna, mitkä piti. Slaikkakin jäi jostain (köh köh) syystä näkemättä.
Mitä enemmän tuntemattomia bändejä sitä parempana festaria pidän itselleni. Totta kai oli hienoa nähdä esim. Slayer, eikä toissa vuoden Emperorkaan haitaksi ollut (olin pähkinöinä). Jotenkin olen kuitenkin enemmän kiinnostunut näkemään itselleni vähemmän tuttuja bändejä festareilla vaikka omat suosikitkin olisivat mukavia. Sitä voi sitten käydä katsomassa pienemmissä tapahtumissa näitä tutumpia jos vain mahdollista. Tietysti sellaisiakin tapauksia on, kun orkesteri on tehnyt pitkän uran ja ei ole tätä maaperää koskettanut ja niitä kannatan ehdottomasti.
Aika lailla sama juttu. Mutta musta on hyvä, että pääesiintyjät on sitten taas varmasti asiansa osaavia ja näin päin pois. Ja ainakin 1-2 kovaa bändiä tulee luultavasti olemaan onneksi, koska niillä saadaan sitä lössiä paikalle.shinara666 wrote:Mitä enemmän tuntemattomia bändejä sitä parempana festaria pidän itselleni. Totta kai oli hienoa nähdä esim. Slayer, eikä toissa vuoden Emperorkaan haitaksi ollut (olin pähkinöinä). Jotenkin olen kuitenkin enemmän kiinnostunut näkemään itselleni vähemmän tuttuja bändejä festareilla vaikka omat suosikitkin olisivat mukavia. Sitä voi sitten käydä katsomassa pienemmissä tapahtumissa näitä tutumpia jos vain mahdollista. Tietysti sellaisiakin tapauksia on, kun orkesteri on tehnyt pitkän uran ja ei ole tätä maaperää koskettanut ja niitä kannatan ehdottomasti.
Vaikka itse esim. Mokomasta pidänkin, niin ei sen kyllä siellä jokavuosi tarvitsisi olla. Saattaa vaan viedä joltain bändiltä sen näytönpaikan. Sama näiden Stam1noiden sun muiden kanssa. Pidän näistä bändeistä, kuten juuri Mokomasta, mutta ei siinä ole idistä että joka vuosi siellä ovat. Onhan sekin toki selvää, että tämän vuotisilla kattauksilla lippuja myydään enemmän kuin joillain monelle tuntemattomilla ja uusilla bändeillä, mutta mun mielestä festarit on ns. ''raikkaammat'' jos siellä on erilaista genreä ja uudenlaisia bändejä.
Hmm... jäi jotain tärkeää sanomatta kun unohtui, mutta muistellaan ja palataan täyttämään palstaa taas roskalla jos tulee mieleen. Hehee.