":D:D:D:D:D:D:" Kato ihmisillä on erilainen musiikkimaku, en oikeen ymmärrä tätä Imperiumin meininkiä että jos joku esittää joitain bänditoiveita, (yleensä melodista metallia), niin kauhea vinq ja flametus alkaa.-Untamo- wrote:Teditin wrote:
Joo niin ois tosi hyviä valintoja joita ei oo ikinä ennen nähty![]()
![]()
![]()
![]()
Tuska 2008 - bänditoivomukset
-
Teditin wrote:":D:D:D:D:D:D:" Kato ihmisillä on erilainen musiikkimaku, en oikeen ymmärrä tätä Imperiumin meininkiä että jos joku esittää joitain bänditoiveita, (yleensä melodista metallia), niin kauhea vinq ja flametus alkaa.-Untamo- wrote:Teditin wrote:
Joo niin ois tosi hyviä valintoja joita ei oo ikinä ennen nähty![]()
![]()
![]()
![]()
Lähinnä pistää silmään vaan se että bändit jotka luettelit soittaa vuodessa suomen maalla/festareilla 10-15 keikkaa, niin joohan eihän niitä tarttee joka paikassa nähdä.
-
Välillä näkee näitä kurbatshokolokohvroth ak-47 666 100-0 toiveita jotka veis vaan "suositumpien" esiintyjien paikkoja. Tosin siinä komppaan ettei tarvii samoja toiveita toivoa ku on ollu jo viime vuonna. Mutta festarit jakautuu melkosesti eri puolel suomea, jos tuska on lähin nii saa mun puolesta toivoa nightwishiä.Able wrote:Eli kaikki bändit, jotka ei esiinny joka toisella suomalaisella festarilla on hulluja underground bändejä? Vai onko underground bändi sellanen jonka torrentteja on vaikeasti saatavilla?
Korjaus:
suositumpi= enemmän porukkaa vetävä/tuottavampi
No emmä nyt tosissani tuota underground-juttua heittänyt.
Ja tiedän, että nuo on ollu aikasemmin Tuskassa, mutta kun olen vain kerran käynyt Tuskassa, niin ei oikeen ole iloa minulle siitä. Ja tällä ketjulla kun tuskin on mitään vaikutusta mihinkään, niin kukin saa toivoa minun puolesta mitä haluaa.
Näen tämän ennemminkin vaan ketjuna, jossa voi esittää mielipiteitä että mitkä bändit oisi hienoja nähdä.

Ja tiedän, että nuo on ollu aikasemmin Tuskassa, mutta kun olen vain kerran käynyt Tuskassa, niin ei oikeen ole iloa minulle siitä. Ja tällä ketjulla kun tuskin on mitään vaikutusta mihinkään, niin kukin saa toivoa minun puolesta mitä haluaa.
Näen tämän ennemminkin vaan ketjuna, jossa voi esittää mielipiteitä että mitkä bändit oisi hienoja nähdä.
-
No Wacken nyt on lähinnä isompi versio Tuskasta. Ja noiden bändien paikka on ihan muualla ku Tuskassa! Hahah, Nifelheim varmaan keskeyttäis keikkansa kun näkis minkälaista jengiä yleisössä on.[/quote]Mikarphis wrote: Ei Tuska oo hei Jalometalli. Tuska on trendikäs tapahtuma keskellä Helsingin keskustaa. Watain ja Nifelheim Wackenissa.
No mitä Nifelheim tekee sitten Wackenissa kun se on isompi versio Tuskasta? Jättävät kokonaan tulematta?
-
-
-
Joo tämän haluaisin itsekin kuulla.Dead Man wrote:Kertokaa ihmeessä, te jotka niin väitätte, mitä "UG":ksi luokiteltavia bändejä Tuskassa on männävuosina soittanut??
Tosin näille Tuska kävijöille Immortal on
varmaan undergroundia sen takia kun ne soittaa
black metallia ja kävijöiden vanhemmat eivät
tykkää siitä musiikista.
Jos minua meinasitte, niin en ole missään välissä väittänyt, että Tuskassa oisi mitään ug-bändejä soittanut.aggressor.perverssor wrote:Joo tämän haluaisin itsekin kuulla.Dead Man wrote:Kertokaa ihmeessä, te jotka niin väitätte, mitä "UG":ksi luokiteltavia bändejä Tuskassa on männävuosina soittanut??
Tosin näille Tuska kävijöille Immortal on
varmaan undergroundia sen takia kun ne soittaa
black metallia ja kävijöiden vanhemmat eivät
tykkää siitä musiikista.
-
-
Ilarion wrote:No enpä tiiä tartteeko, ei ne ollu niin hyviä, että haluisin uudestaan nähdä.-Untamo- wrote:Ilarion wrote:Hatesphere
Immortal
Children of Bodom
Moonsorrow
Scent of Flesh
Turisas
Misery Index
Isis
Before the Dawn
Thunderstone
Profane Omen
Insomnium
Legion of the Damned
Blind Guardian
Finntroll
Vader
Tähän vielä Emperor ja Stratovarius.
Ei mut mä haluan periaatteen vuoksi kaikki samat mitkä viime vuonnakin.