Steve Harris? Vai olenko hakoteilläSpacecake wrote:Vääpeli?Toxic Enema wrote:Harmi ettei vääpeli ole mukana.

Kuten myös Jalometallissa 2006, oli hienoa!Spunkmeyer wrote:Puhuin Graspop 2006 -keikastaGermaniac wrote:Jos nyt on puhe näistä 2005 vuoden suomen keikoista niin Halloweenia ei kyllä kuultu, mikä harmittikin silloin. Keeper Of The Seven Keys kyllä tuli.Spunkmeyer wrote:Jotain hyvää ja jotain huonoa tuossa setissä. Halloween ja Kingi ovat loistavia, mutta toisaalta ne kuultiin viime keikalla.Oli muistaakseni kolmas kerta koskaan kun bändi soitti Halloweenin Derisin laulamana.
Koska tämä uusi "Push" on parempi!Toxic Enema wrote:Samaa mieltä. En oikein ymmärrä sitä, että jos kerran Push on kertaalleen tehty, niin miksi se piti mennä tekemään uudelleen.
Joo, vähän aikaa piti funtsia ennen kuin avautu. Ihan hauska pikku knoppi.Spacecake wrote: Ovatkos immeiset muuten ratkaisseet sen arvoituksen, mikä levyn mukana ja kotisivuilla löytyy? Luulen tietäväni vastauksen... aika ilmeinen, joskaan sitä ei ihan kättelyssä tajunnut. Kisan palkinnot ovat kyllä aika namia.
Tai sitten Andi ei halua hajoittaa ääntään heti keikan alkuun. Mutta näköjään bändi osaa aina jättää uusimpien levyjen parhaat biisit pois settilistasta, voi siis johtua tuostakin._Miracle_ wrote:Palatakseni vielä tuohon muutama vastaus sitten mainittuun Kill It -aiheeseen:
Tulipa tuossa mieleeni että eipä taida orkesteri itsekään arvostaa Kill It veisua kovastipaljoa. Yleensähän levyn avausraita on soitettu keikoilla (pätee aika moneen bändiin, ei kaikkiin). Kill It:iä ei kuultu ainakaan Tampereella...
Ja Andihan rääkyy jokaisen Helloween-biisin säkeistöt samalla tavalla kuin Pushin ja Kill It:n. Mielestäni olisi tuo "kikka" olisi saanut jäädä tuohon Pushiin. Nyt kun se toistettiin, niin myös Pushin ainutlaatuisuus koki inflaation. On se kumma, että olet aina poliisina paikalla, kun joku sanoo Helloweenista jotakin vähänkin arvostelevaa kommenttia. Olen kyllä kateellinen sinulle. Itse en ole vielä bändiin törmännyt, joka olisi joka osa-alueella kaiken kritiikin yläpuolella. Entiset jäsenet eivät sentään ole.Balm wrote:Hahah, Kill It - ja Push-biiseissä on molemmissa triolikomppi. Mitään muita yhtäläisyyksiä ei ole. Ihmisiä on helppo höynäyttää. Niin ja Kill It tosiaan on näistä se parempi, vaikka mainio raita se Pushkin on.
Ahaa, eli JOKAINEN biisi pitäisi laulaa samalla tavalla, jotta ne EIVÄT olisi keskenään samanlaisia? Hieno logiikka sinulla. Ihan vaan lisätäkseni listaan, aivan samaa tekniikkaa Andi käyttää myös mm. biisissä Deliver Us From Temptation. Onko sekin Pushin lisäversio? Rääkymällä mennään myös vaikkapa Still We Gossa ja Bells Of The Seven Hellsissä.Toxic Enema wrote:Ja Andihan rääkyy jokaisen Helloween-biisin säkeistöt samalla tavalla kuin Pushin ja Kill It:n. Mielestäni olisi tuo "kikka" olisi saanut jäädä tuohon Pushiin. Nyt kun se toistettiin, niin myös Pushin ainutlaatuisuus koki inflaation.
On se kumma, että äijä vetää herneet nenään normaalista keskustelusta. Ilmeisesti minä sitten olen jotenkin kaiken Helloween-keskustelun alapuolella mielestäsi? Et nytkään kyennyt millään lailla kumoamaan väittämääni, joten voitko itse olla valittamatta.Toxic Enema wrote:On se kumma, että olet aina poliisina paikalla, kun joku sanoo Helloweenista jotakin vähänkin arvostelevaa kommenttia. Olen kyllä kateellinen sinulle. Itse en ole vielä bändiin törmännyt, joka olisi joka osa-alueella kaiken kritiikin yläpuolella. Entiset jäsenet eivät sentään ole.
Tämä on kyllä oikeasti aika huonosti mielletty musiikkikappaleista.. tosiaankin niin, ettei tiettyä juttua saisi käyttää enää? Kaikki R. Blackmoren kappaleet kärsivät tällaisesta 'arvonalennuksesta' sen jälkeen, kun oli äänittänyt 1. kerran tilusoolonsa; ei passaa enää käyttää eiToxic Enema wrote:Pushin ainutlaatuisuus koki inflaation.
2003 Ei RDCE:n sinkku-avaajaa pidetty myöskään liian pitkään setissä mukana._Miracle_ wrote:Palatakseni vielä tuohon muutama vastaus sitten mainittuun Kill It -aiheeseen:
Tulipa tuossa mieleeni että eipä taida orkesteri itsekään arvostaa Kill It veisua kovastipaljoa. Yleensähän levyn avausraita on soitettu keikoilla (pätee aika moneen bändiin, ei kaikkiin). Kill It:iä ei kuultu ainakaan Tampereella...
Jos besserwisseriksi aletaan, niin listaa voisi jatkaa loputtomiin. Puhuisin mieluummin "laulu-efekteistä" noiden kahden säkeistön kohdalla. Minun korvissani vain Pushin ja Kill it:n säkeistöt muistuttavat toisiaan. Oli varmaan tarkoituskin. En edes väitä Kill it:n olevan huono biisi. Se, että biisit muistuttavat toisiaan on aika laajan otoksen mielipide näillä keskustelupalstoilla. Jos sinä otat sen kiihkomielisenä kritiikkinä Helloweeniä vastaan, niin senkus otat.Balm wrote: Ahaa, eli JOKAINEN biisi pitäisi laulaa samalla tavalla, jotta ne EIVÄT olisi keskenään samanlaisia? Hieno logiikka sinulla. Ihan vaan lisätäkseni listaan, aivan samaa tekniikkaa Andi käyttää myös mm. biisissä Deliver Us From Temptation. Onko sekin Pushin lisäversio? Rääkymällä mennään myös vaikkapa Still We Gossa ja Bells Of The Seven Hellsissä.
Annas tulla sitten, mitä lauluefektejä siellä on. Pushin säkeistöissä on efektejä käytetty raskaasti (Jussi puhui Pro-Tools -kikkailusta). Kill Itin säkeistö taas on paljon agressiivisempi ja luonnollisemman kuuloinen, sisältää paljon enemmän äänen luonnollista säröä, eikä efektikikkailua.Toxic Enema wrote:Jos besserwisseriksi aletaan, niin listaa voisi jatkaa loputtomiin. Puhuisin mieluummin "laulu-efekteistä" noiden kahden säkeistön kohdalla.
Ahah, mutta syytönhän minä siihen olen.Toxic Enema wrote:Minun korvissani vain Pushin ja Kill it:n säkeistöt muistuttavat toisiaan.
Onko sinulla joku hätä? Annoin eriävän mielipiteeni, mistä sinä revit pelihoususi. En edes jaksanut huomata mitään kritiikkiä, vaan totesin, että mielestäni biisit eivät ole samanlaisia. Sillä hyvä.Toxic Enema wrote:Jos sinä otat sen kiihkomielisenä kritiikkinä Helloweeniä vastaan, niin senkus otat.