
No löytyi siis vielä yksi biisi lisää, joka on tehty Hansen ajan jälkeen tällä tyylillä.
Muutama poikkeus varmistaa säännön.
Helloween-fanaatikkojen ei kannata lukea levyarvioita, jos ne aiheuttavat vatsavaivoja.
Uh, ei kai tässä sellaisesta olekaan kyse. Eikö tuollainen kommentti sitten oikeuta kirjoittamaan levy-arvioihin aivan mitä tahansa soopaa, koska ainoastaan fanit kitisevät siitä, onko faktat hallussa vai eivät, ja fanienhan ei pitäisi oikeastaan arvioita lukeakaan, kun eivät ne kuitenkaan mistään mitään tajua.ploughman wrote:Helloween-fanaatikkojen ei kannata lukea levyarvioita, jos ne aiheuttavat vatsavaivoja.
Ei se osoite toiminutkaan.ploughman wrote:Jos joku bongaa vielä mielestään Helloween-arvostelun sanankäänteissä räiskyviä epäkohtia, ne voi postittaa osoitteeseen adolf.hitler@hotmail.com
Hmm, Push? Nyt kun alkoi ihan miettimällä miettimään samalla starttereita, niin on kyllä ihan esimerkillisen hyvää sarjaa 'weenilla neclairvoyant wrote:Kill It on hieman yllättäen varmaan huonoin avausbiisi yhtyeeltä ikinä. Eihän se huono ole, mutta parempaakin on lupa odottaa.
Mites Salvation? Bändin parhaita biisejä ikinä imo, melkein ainakin top 10-kamaa. Tunnelmallinen mutta vauhdikas ja melodinen kuin perkele.clairvoyant wrote:The Saints -kappaleessamies onnistuu tekemään ensimmäisen kovan Helloween-biisinsä sitten All Over the Nationsin.
Heh, kas mielipide-eroa taas kun tuon melko rivakan roiskinnan jälkeen tuleva Final Fortune pitää edelleen (kuten jo ensikuuntelulla, soinut ihan hemmetisti ke > )paalupaikkaa meikälle GWTD:n biiseistä, joskin ei se päättäjä ole kovinkaan kaukana, tuskin edes kakkosena. Heaven Tells No Lies siis.clairvoyant wrote:Yleisesti tuntuu että biisien taso pysyy ns. riittävän kovana aina Paint a New Worldiin asti.
Kaipa se on tuo (yli)pirteys, joka ei tunnu useimmille oikein uppoavan. Omasta puolestani voin vain toistaa aiemmin sanotun, eli juuri Helloween saa kuulostaa yli-iloiselta vähintään sen yhden biisin verran levyllään.Jussi wrote:The Legacyn Get It Upin tiedostan tämän uuden Can Do Itin kanssa kuuluvan melkoiseen 'vähemmistö tykkää' -sarjaan![]()
Aivan, tuli tähänkin kiinnitettyä huomiota enemmillä kuunteluilla. Olkoon sitten Andin tai Bauerfeindin ansiota, mutta hienolta tuo lauluosasto tällä levyllä kuulostaa.clairvoyant wrote:Toinen iso plussa on Andin aina vain paremmalta kuulostava laulu.
Tulipa Rabbitiakin kuunneltua tässä loppuviikosta. Sieltähän löytyi parempia biisejä kuin muistinkaan: Just a Little Sign, The Tune ja Hell Was Made in Heaven + liuta muitakin keskitasoa parempia Helloweisuja. Toki sieltäkin heikot kohtansa, Don't Stop Being Crazy, Back Against the Wall & Nothing to Say löytyvät.clairvoyant wrote:GwtD on joka tapauksessa selkeästi pirteämpi ja tarttuvampi kuin Rabbit.
Meikä kyllä liputtaa Kill Itin puolesta näitä kahta vertailtaessa. Saattaisi tosin kunnon soundeilla tulla aivan uusia puolia Pushistakin esiin. On siinä hyvä soolotclairvoyant wrote:Nåja, Push on kyllä mielestäni reippaasti parempi kiskaisu kuin uutukaisen avaus, ihan jo yllättävän raskautensa puolesta tulevan shokkiarvon takia.
Katos, joku muukin on tätä mieltä (=oikeassa)clairvoyant wrote:edellisellä tuplalla oli kuitenkin mielestäni bändin toistaiseksi paras biisi (King for 1000 Years)
On. Niissä ei ole mielestäni mitään erikoista. Edellisen levyn japsibonus ja myöhemmin Light The Universe -sinkulla julkastu "Revolution" on mielestäni parempi kuin nämä Gamblingin ltd. editionin kipaleet yhteensä. No, See The Nightin kertsi on aika hyvä ja jotain mukavaa kitarajuttua sieltä kuuluu. Btw, missä topicissa Jussi heittikään sen älyvapaimman väitteensä tähän mennessä: "Jos kertsi toimii, niin biisikin toimii"? (Elä Jussi revi pelihousujasi.clairvoyant wrote:Onko bonusbiiseistä muilla kommentteja?
Toistamisen uhallakin voisinpa toistaa:clairvoyant wrote:Onko bonusbiiseistä muilla kommentteja?
mie wrote:Sinkun (+ digipakin, kuten hyvään tapaan kuuluu) bonusbiisi Find My Freedom on ihan loistava: Riffissä aavistus WOJ-rankkuutta, kestoa kuusi ja puoli minuuttia, mutta on silti melodinen tuplabasarimättöpala!
Eikä tuon FMF:n parhaus edes ole tuosta ao. kertosäeseikasta kiinni, vaan ihan menevän brutaaliutensa ansiota. Olisi toiminut Walls-biisien perään mainiosti RDCE-kiertueen setin alussakin.mie wrote:..ei heikkoa biisiä edes löydy, vaikka kaksi limited-bonariakin (aiemmin ylistämäni Find My Freedomin lisäksi See The Night; nostavat biisimäärän neljääntoista!) laskisi mukaan, todella hyvää materiaalia.
Näh, ei minun tarvi, kun jo esimerkiksi RW:n Port Royalin Blown To Kingdom Come todistaa väitteeni oikeaksiBalm wrote: Btw, missä topicissa Jussi heittikään sen älyvapaimman väitteensä tähän mennessä: "Jos kertsi toimii, niin biisikin toimii"? (Elä Jussi revi pelihousujasi. Razz)
No mitäpä muutakaan kuin laulaa. Kattoppas tuosta: http://www.saxon747.com/en/is/Jussi wrote:Mitäs se Andi tuossa ^^ videossa (en ehtinyt tsekkaamaan vielä) kun ei kai biisiin (l. levyversioon) mitenkään lie liity?