Juuri Nyt Soi!

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
Stårmbringer

Re: Juuri Nyt Soi! -ketju

Post by Stårmbringer »

Warning!!! wrote:
Offensor wrote:AAAAWW SHIT!!! BODY COUNT'S IN THE HOUSE!
Tämä on kyllä totaalista paskaa.
Ja vitut ole juntti :P
Stårmbringer

Post by Stårmbringer »

Tuli tuossa just kuunneltua Carnal Forge - Testify For My Victims levyä, ja hyvin potki. Nyt soi Rotten Sound Poverty PT.2 (Heh bassot vetelin tällä minillä) Rotiskan kovin biisi! Toivottavasti 20 vuotis juhlakeikka toteutuu. Vaadin että saan vetää tän biisin sitten jos toteutuu!

http://www.youtube.com/watch?v=lpks7jB4inQ
Stårmbringer

Post by Stårmbringer »

Rokkaavampaa Crustia ei ole ikinä tehty, eikä tehdä. Totalitär!!! Uncurbed myös vitun kova, kuten Fleshrevels!

http://www.youtube.com/watch?v=_ZnJcudnpVQ

Tää nyt ei ole Crustia hahaa! Mutta rokkaa stanasti. Kersana vihasin tätä, mutta näin vanhana patuna iskee kuin korkeajännitys!

http://www.youtube.com/watch?v=jbhqaqAk7N8
Jussi

Post by Jussi »

^ editoi tuo putkesi aina samaan viestiin, mikäli se on edellinen sellainen, vtun rantahurri! Tämä on määräys.

ns, Oulun public house Pivon jähmeän näppiksen kera: Rolling Stones - Brown Sugar -el classico!
Stårmbringer

Post by Stårmbringer »

Jussi wrote:^ editoi tuo putkesi aina samaan viestiin, mikäli se on edellinen sellainen, vtun rantahurri! Tämä on määräys.

ns, Oulun public house Pivon jähmeän näppiksen kera: Rolling Stones - Brown Sugar -el classico!
Haista HOMO iso VITTU!! Mikä vitun kyttä sä oot! Tollasia tekis mieli vetää nekkuun, ja heti. Helvetin kitisijä kersa. Mä en kuule editoi yhtään mitään. Jos Mape sanoo että, hei sopisiko että editoidaan viestit yhteen, teen sen mielelläni. Editoi kaikki sun viestit myös yhteen, niin teen saman wänkä! Ime pilliä ja ole hiljaa faka!
Stårmbringer

Post by Stårmbringer »

En anna iltani oluiden parissa pilaantua yhden kitisijän takia. Mutta laitoin soimaan Slumlords - Slumlords lätyn. Jos Sick Of It All ja Agnostic Front on kuppisi teikkua, anna mahdollisuus tälle bändille! Takaan että jalka vipattaa varmasti. Hardcore Eviction Crew!
Last edited by Stårmbringer on Sat Jan 05, 2013 10:25 pm, edited 1 time in total.
Stårmbringer

Post by Stårmbringer »

Muuten Stuck Mojo!! Stuck it ON!

Tsekkaa E-town Concrete!

http://www.youtube.com/watch?v=6tO1tuaprfM
Stårmbringer

Post by Stårmbringer »

Editoin tämän linkin ja infon näin että en editoi vittu mitään. Miseration - Your Angels, Their Demons. Bloodbath ym. Ruotsi Melodic Death Metal fanin ehdoton fanitus kohde! Laatua laatua. Sitähän me haluamme!

http://www.youtube.com/watch?v=zf--PJuOvCI
Last edited by Stårmbringer on Sat Jan 05, 2013 11:18 pm, edited 1 time in total.
Jussi

Post by Jussi »

Stårmbringer wrote:Haista HOMO iso VITTU!! Mikä vitun kyttä sä oot! Tollasia tekis mieli vetää nekkuun, ja heti. Helvetin kitisijä kersa. Mä en kuule editoi yhtään mitään. Jos Mape sanoo että, hei sopisiko että editoidaan viestit yhteen, teen sen mielelläni. Editoi kaikki sun viestit myös yhteen, niin teen saman wänkä! Ime pilliä ja ole hiljaa faka!
Mun ketju, mun säännöt.

Jos haluat, perusta toki omasi, "läski mutta iäkäs Stååårmbringer soittaa -tarkasta tämä!".
Mutta ei kahta viestiä enempää peräkkäin samalta käyttäjältä, = floodausta, kiitos :!:

ns: Summoning - Khazad Dúm

10 min töttöröötä nukkumaanlaittaessa, Dol Guldurilta '96
Stårmbringer

Post by Stårmbringer »

Jussi wrote:
Stårmbringer wrote:Haista HOMO iso VITTU!! Mikä vitun kyttä sä oot! Tollasia tekis mieli vetää nekkuun, ja heti. Helvetin kitisijä kersa. Mä en kuule editoi yhtään mitään. Jos Mape sanoo että, hei sopisiko että editoidaan viestit yhteen, teen sen mielelläni. Editoi kaikki sun viestit myös yhteen, niin teen saman wänkä! Ime pilliä ja ole hiljaa faka!
Mun ketju, mun säännöt.

Jos haluat, perusta toki omasi, "läski mutta iäkäs Stååårmbringer soittaa -tarkasta tämä!".
Mutta ei kahta viestiä enempää peräkkäin samalta käyttäjältä, = floodausta, kiitos :!:

ns: Summoning - Khazad Dúm

10 min töttöröötä nukkumaanlaittaessa, Dol Guldurilta '96
Hei luuletko omistavasi tämän ketjun laiheliini. Läski ??? Tuu tarkastaan ja sanomaan tähän päin naamaa jotain? Voin antaa osoitteen kyllä. Hei ymmärrätkö, että kuka tahansa voi avata minkälaisen topikin ikinä haluaa, ja kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa niihin. Rasismi ja muu paska luetaan negatiivisiksi kirjoitteluiksi. Rantahurri sana on rasismia. Itse en ole "hurri", mutta moni oikea rantahurri pyyhkisi sulla lattiat ju seinät.
Jussi

Post by Jussi »

Stårmbringer wrote:Hei luuletko omistavasi tämän ketjun laiheliini. Läski ??? Tuu tarkastaan ja sanomaan tähän päin naamaa jotain? Voin antaa osoitteen kyllä. Hei ymmärrätkö, että kuka tahansa voi avata minkälaisen topikin ikinä haluaa, ja kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa niihin. Rasismi ja muu paska luetaan negatiivisiksi kirjoitteluiksi. Rantahurri sana on rasismia. Itse en ole "hurri", mutta moni oikea rantahurri pyyhkisi sulla lattiat ju seinät.
Ju? Olikos se sitä ruåtsia? Puhu itse suomea ensin, ja/tai yhdyssanoilla, kiitos!
Stårmbringer wrote:infon
Stårmbringer wrote:fanitus kohde!
Mutta toki omistan. Ja täältä Oulusta löytyy, jos haluat nähä. Vaasassa mulla on jopa yksi (1) oikea ystävä, jota mieluummin harvoilla reissuillani tapaan, joten ei tarvetta sun slummin osoitteelle, kits. Sie voit avata & kirjoittaa mitä haluat sinne, muuten.

ns: sama Summoning - Kôr -tämäkin kestää tio minuter, jumaliste
Last edited by Jussi on Sat Jan 05, 2013 11:32 pm, edited 1 time in total.
Kari Koskinen

Post by Kari Koskinen »

On kuunneltu Celtic Frostin Wacken 2006 -liveä, on kuunneltu Vomitorya ja on kuunneltu Rattenfängeriä. Vaan kyllä se illan elähdyttävin anti on tullut tästä varsin kasarihenkisestä fiilistelystä:

http://www.youtube.com/watch?v=N8hsgWGOc_M

Ei saa myöskään vähätellä visuaalien merkitystä kokemuksen täydentämisessä. Jos Miami Vicet ja vastaavat nappaa, olet ehkä elänyt vieläpä teini-ikääsi 80-luvulla, niin luulisi kelpaavan. Paitsi tietysti jos olet elinkelvoton dorka.
Stårmbringer

Post by Stårmbringer »

Jussi wrote:
Stårmbringer wrote:Hei luuletko omistavasi tämän ketjun laiheliini. Läski ??? Tuu tarkastaan ja sanomaan tähän päin naamaa jotain? Voin antaa osoitteen kyllä. Hei ymmärrätkö, että kuka tahansa voi avata minkälaisen topikin ikinä haluaa, ja kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa niihin. Rasismi ja muu paska luetaan negatiivisiksi kirjoitteluiksi. Rantahurri sana on rasismia. Itse en ole "hurri", mutta moni oikea rantahurri pyyhkisi sulla lattiat ju seinät.
Ju? Olikos se sitä ruåtsia? Puhu itse suomea ensin, ja/tai yhdyssanoilla, kiitos!
Stårmbringer wrote:infon
Stårmbringer wrote:fanitus kohde!
Mutta toki omistan. Ja täältä Oulusta löytyy, jos haluat nähä. Vaasassa mulla on jopa yksi (1) oikea ystävä, jota mieluummin harvoilla reissuillani tapaan, joten ei tarvetta sun slummin osoitteelle, kits. Sie voit avata & kirjoittaa mitä haluat sinne, muuten.

ns: sama Summoning - Kôr -tämäkin kestää tio minuter, jumaliste
Et taida itse ymmärtää mitään. On minullakin ystäviä Oulussa ja sukuni on puoliksi Rovaniemeltä. Tässä on juotuna laatikko olutta, joten äidinkielen opettajan opit on unholassa. Pliis laita viesteistäni korjatut versiot kun en osaa kirjoittaa. Hyvää yötä ja haleja Vaasasta sinne missä olet, olet kuitenkin aika kingi ja guru! Jatka samalla mallilla, hyvä tulee!
sirclansman
Grey Eminence

Post by sirclansman »

^ Get a room you two! :D
Blizk

Post by Blizk »

Krapulasta toivuttuaan voi olla hauskaa lukea tätä sivua :D

Luureissa In the Silence - A Fair Dream Gone Mad. Yksi männävuoden kovista debyyteistä.
Jussi

Post by Jussi »

No, surullisintahan on se, etten mie ollut 5-7 oluen kanssa edes 'päissään' :D -ihan kai sitä on näin vittumainen jätkä twentyfour-seven. Mutjoo, puss och kram vain.

ns: Blue Öyster Cult - Burnin' For You

jännä bändi tämä BÖC, nämä kuuluisimmatkaan hitit (edes Don't Fear The Reaper) eivät ole kuitenkaan koskaan läpikuluneita. Tai ainakin täällä jaksetaan kuunnella kerta & vuosi toisensa jälkeen. Fire Of Unknown Origin on kyllä klassikko; Veteran Of The Psychic Wars, Heavy Metal-soundtrackille tarkoitetut biisit, jne... kaveri antoi tuossa tämän ja Imaginosin vaihdossa UFOn 1977-78 klassikkojen haistapaskapainoksiin.
ii

Post by ii »

Celtic Frost- Monotheist

Kun oluet on loppu ja viskipullon narskautus enää ranneliikkeen päässä. Maanantai = yksityisyrittäjän perjantai.
Offensor

Post by Offensor »

Stårmbringer wrote:
Muuten Stuck Mojo!! Stuck it ON!

Tsekkaa E-town Concrete!

http://www.youtube.com/watch?v=6tO1tuaprfM
No en tsekkaa eikä mitään vitun Stuck Mojoja. :D Yo Ernie C... take this mothafucker home!!

Nyt soi BUTTHOLE SURFERS - HAIRWAY TO STEVEN :partee:
Jussi wrote:No, surullisintahan on se, etten mie ollut 5-7 oluen kanssa edes 'päissään'
Otan osaa kun et ollut päissäsi.
Vekenator

Post by Vekenator »

:lol:
Starflare

Post by Starflare »

Rausku wrote:
Warning!!! wrote: KRISIUN - "The Great Execution" 2011 vuoden albumi (yksi näytebiisi) soi. http://www.youtube.com/watch?v=sNpj66sZmvI
Hetkonen, tuo linkki kyllä vie vuoden 2000 levyn, Conquerors of Armageddon, nimibiisiin. Anyway, omasta mielstäni tuo The Great Execution on varsin maukas levy. Paria kappaletta olisi ehkä voinut tiivistää ja lyhentää. Energiaa piisaa, vaikka kaikki biisit eivät hillitöntä kohkaamista olekaan.
Krisiun - Descending Abomination

Soi parhaillaan, ja lyhyesti ilmaistuna on kyllä pirullisen kova levy. En tajua miksi Krisiunin uudempaa suuntausta tunnutaan dissattavan niin yleisesti kun nämä pari uusintakin ovat mahtavia tekeleitä.
Firewood

Post by Firewood »

Status Minor - Glass Wall

Spotify-soitossa Status Minorin Ouroboros. Tämä Glass Wall biisi potkii kyllä äärettömän lujaa, on hieno, on. Muutenkin vaikuttaa sellaiselta kiekolta, että pitänee jossain vaiheessa hankkia levyhyllyyn.
Jussi

Post by Jussi »

Manowar - Warriors Of The World United

ehkä tämä oli yleisen hyvyyden lisäksi myös musiikillisesti jotenkin innovatiivinen biisi, kun ainakin pari aika suoraa tribuuttia/kopiota tehty Teräsbetonin & Bloodboundin toimesta... Ei silti 2002 albumin paras, se kun on Fight Until We Die.
eddie666

Post by eddie666 »

Starflare wrote:
Rausku wrote:
Warning!!! wrote: KRISIUN - "The Great Execution" 2011 vuoden albumi (yksi näytebiisi) soi. http://www.youtube.com/watch?v=sNpj66sZmvI
Hetkonen, tuo linkki kyllä vie vuoden 2000 levyn, Conquerors of Armageddon, nimibiisiin. Anyway, omasta mielstäni tuo The Great Execution on varsin maukas levy. Paria kappaletta olisi ehkä voinut tiivistää ja lyhentää. Energiaa piisaa, vaikka kaikki biisit eivät hillitöntä kohkaamista olekaan.
Krisiun - Descending Abomination

Soi parhaillaan, ja lyhyesti ilmaistuna on kyllä pirullisen kova levy. En tajua miksi Krisiunin uudempaa suuntausta tunnutaan dissattavan niin yleisesti kun nämä pari uusintakin ovat mahtavia tekeleitä.
Täähän kuulosta tosi hyvältä. Mulla oli joskus Assasination mutta se ei napannut yhtään vaikka tiukkaa rypistystä olikin. Taisi olla ehkä liiankin tiukkaa rypistystä minulle mutta tässä on hiukan höllätty otetta ja kuulostaa tiukan letkeältä .. sorry.. oon huono kuvailemaan ..

ps. Kuulostaako tää Descending Abomination Vaderilta??
Starflare

Post by Starflare »

Tämä uusin on tosiaan vähän hillitympi kuin edeltäjänsä Southern Storm, joka iskee vielä kovemmin meikäläiseen vaikka olisivat sen refuse/resist -lainan jättääkin pois. Seuraavaksi pitääkin ottaa tuo AssassiNation kuulosteluun.

PS. Ei nyt ainakaan mulle tule Vader mieleen :P
eddie666

Post by eddie666 »

Starflare wrote:Tämä uusin on tosiaan vähän hillitympi kuin edeltäjänsä Southern Storm, joka iskee vielä kovemmin meikäläiseen vaikka olisivat sen refuse/resist -lainan jättääkin pois. Seuraavaksi pitääkin ottaa tuo AssassiNation kuulosteluun.

PS. Ei nyt ainakaan mulle tule Vader mieleen :P
Rehellisyyden nimissä on todettava että muistikuvat tuosta Assasinationista ovat ERITTÄIN hataria mutta silloin vuonna nanonano se ainaskin kuulosti mulle liian rankalta.

En ole Vader asiantuntija (no ainakaan vielä) mutta jotain samaa tuntui olevan tuossa letkeämmässä menossa -> kuuntelin vähän aikaa sitten Vaderin Revelations levyä jonkin verran ja siitä se sitten kai tuli..
Post Reply