Mutta toi Dynazty! Herranperse sentään!

Uus biisi ei tosiaan oikein napannu. No jospa levyltä löytys sitten parempiakin siivuja. Tuo Million Miles oli multa menny ohi, tosiaan valioralli kyseessä. HoL:lta kannattaa kyllä ottaa haltuun kolme ekaa, jos ei ole tuttuja. Kovia levykokonaisuuksia kaikki tyynni.Judez wrote:^ Ei tuo House of Lordsin uusin musavideo paljoa napannut, mutta pitäähän se levy tsekata. HoF on siitä mielenkiintoinen bändi, että en ole pahemmin tutustunut vielä niiden 80-luvun tuotantoon (pl. sinkkubiisit), mutta 2000-luvun levyjä on jo tullut kuunneltua, eikä sieltä kovin monia hyviä vetoja nouse esiin. Pitää silti mainita mainio Million Miles, joka lienee bändin kovin biisi 2000-luvulta. James Christianin hienosta lauluäänestä olen tykännyt aina.
Youtuben EPK -paketissa on mainittu biisit:Jussi wrote: Tuo Pretty Maidsin Nuclear Boomerang ei ollut huono, ainakin paljon parempi kuin Motherland-pettymyksen vastaava maistiainen. Vaikka jo sitä kerrankin arvasi oikein, ettei nyt vielä kokonaan uutta albumia ole tulossa. Ovatko jo julkaisseet tuon remake+täky biisilistan? Pari vkoa sitten kun tsekkasin, ei vielä näkynyt äkkiseltään.
Tää uusi on kuudes, onko se nyt sitten kauhean monta tai ei... Mut itelle tuo on enemmän James Christian soolona kuin House Of Lords, eihän siinä ole edes kiiparistia. Kohtalaisen hyviä biisejä näillä uudemmillakin kourallinen on, mutta kyllä ne ekat levyt parhaita on.Jussi wrote:Ei kai House Of Lordsilla kauhean montaa tämän vuosituhannen levyä olekaan
Taivaallisen totta. Tuskin olisin löytänyt Brother Firetribea ilman liiankin taajaan Ylellä soinutta kesähittiä vuonna 2006. Sattumallakin oli osansa, sillä yleensä en kuuntele Yleä, mutta olin kesälomalla ja saaristossa ei kuulu muu kuin valtakunnallinen. Ehkä olin lukenut bändistä täältäkin, mutta epäilemättä Nightwish-kitaristin-terapiaprojekti-kasarimusan-parissa pani kelaamaan sivua eteenpäin tai siirtymään muuhun aiheeseen. Suotta epäilin. Parasta mitä Suomesta on vähään aikaan tullut, kiitos Empun (?) melodiavainun ja Pekka Heinon erinomaisten vokaalien. (Juu, innostuin ja ostin myös Leveragen albumit.)Ismo wrote: Jostain kumman syystä radiosoittoa tai muuta medianäkyvyyttä on Suomessa hyvin hankala saada jos ei levytä isolle yhtiölle. Ja ilman näkyvyyttä kansan syvät rivit pysyvät autuaan tietämättöminä tästäkin bändistä.
Tee edes haastis..?mape wrote:Vaan en arvioi.
Pankaa levy tänne niin minä teen arvion. Haastattelu tehdään Helanderin vessassa. Takana reilu 30 vuotta sukkahousuhevin parissa ja Heinon tapaisin kerran töiden merkeissä, kun olin yksi noin sadasta asiakastilin edustajasta.mape wrote:(Anteeksi toimituksen sisäine viestintä!)
Harkitaan. Sinä arvioit.
Onpahan melkoinen aikamatka 80-luvun Suomeen! Wild Force meets Androids meets Limelight meets Havana Black meets Gringos Locos. Ihan hirveätä juustoa ja silkkaa mahtavuutta. Loistolätty.Jack the Jester wrote:Free Spirit... <snip!> ...nämä melodiat ja harmoniat räjäyttävät pään, tämän biisin ja edellisen maistiaisen jälkeen vuoden levy -tittelin voi ojentaa bändin tulevalle uutukaiselle jo etukäteen, vaikka on vasta helmikuun puoliväli.
Helvetin hieno biisi ja hassusti retro video. Tuli mieleen Kepa soutelemassa Kuusamon joessa, Renny Harlinin ohjaus ja Wild Forcen ozzymainen Putte. Juma, oliko kiipparilla salihanskat? Kitaristilla lapa väärinpäin. Syöttöpisteet! Havana Blackia ei voi nostaa tähän yhteyteen, koska bändi oli väärään aikaan sinänsä oikeassa paikassa. Cult teki kaiken niin paljon paremmin ja uskottavammin, ettei suomipoikien shamaanirockille jäänyt yleislöä. Hannu osasi laulaa ja bändi soitti nuotilleen, mutta sepä ei riittänyt maailmassa, jossa GNR näytti mammanpojille maamerkit. Sen sijaan Gringos Locos oli alusta alkaen väärään aikaan väärässä paikassa. Kassu Halosen seuraksi Finnvoxin studiolle ja uusi yritys seuraavissa Euroviisuissa.mape wrote: Onpahan melkoinen aikamatka 80-luvun Suomeen! Wild Force meets Androids meets Limelight meets Havana Black meets Gringos Locos. Ihan hirveätä juustoa ja silkkaa mahtavuutta. Loistolätty.
Jep, hokasin mutta en itse ehinyt perehtyä kuin ko. videobiisiin. Jos muu matsku on yhtä tarttuvaa, ei voi kuin ihmetellä, mistä ja miksi näin mainoita bändejä tulee juuri nyt. Kasari kun ei oikein koskaan noussut uudelleen muotiin, ei edes vaatebisneksessä, jossa kyllä muuten kierrätetään kaikki ainekset ja ideat. Liekö Mötley Crüen vuosituhannen alussa antama ulkomusiikillinen vetoapu kantanut näin pitkälle?mape wrote:^ Tarkoitin siis koko levyä.
Kiits! Toki esmes Pekan jututtaminen saattaisi tulla kyseeseenmape wrote:(Anteeksi toimituksen sisäine viestintä!)
Harkitaan. Sinä arvioit.