Tuska 2011 bänditoiveet

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Gothicc

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Gothicc »

cfe wrote:
Glaurung wrote:Mistä vitusta näitä oikein tulee?
No sieltäpä sieltä, laudalla on myös lapsia. ;)
Kyllä : > Puhut täyttä totta ; >
Hemuli

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Hemuli »

Gothicc wrote:
Hemuli wrote:
Gothicc wrote:Children Of Bodom
Cradle of Filth
Stam1na
Turmion Kätilöt

Olis kyllä mahtavaa nähä nuo bändit! :)
siis hyi vittu, tollaset sinne mehukesteille, tuskaan tietenkin venom ja immortal! parhaimmat bändit ikinä. voi vittu joku bodom, kunnon kikkelitilutusta homothan tollasta kuuntelee
Joo, voi vittu mikä urpo sinäkin olet, ko pitää oikein vittuilemaan tulla xDD
Ei hemmetti, että saa makeat naurut sun kommenteista.
Ja muista, että kaikilla on oma musiikki maku, et tainut sitä edes tietääkkään.
Mielummin olen homo joka kuuntelen kikkelintillutusta, eli Bodomia <3 Kui tollanen urpo, joka jaksaa vittuila aina kaikille. Häpeän kyllä sun puolesta. :facepalm:
Kuten monesti aikasemmin sanottu: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi . Joo, siis älä nyt suutu. Kelaappa yks sivu taaksepäin ja kato mun bänditoiveet ja se mitä siitä seuras ku "uskalsin" ne kertoa.tolla kommentilla halusin vain ilmaista millasia kusipäitä tälläkin foorumilla liikkuu.Ja oon samaa mieltä että kukaan ei saa rauhassa sanoa omaa mielipidettä ilman että joku venom-fani tulee haukkumaan paskaks.
Faustus

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Faustus »

Hemuli wrote:tolla kommentilla halusin vain ilmaista millasia kusipäitä tälläkin foorumilla liikkuu.
Ja halusit olla yksi niistä? :silly:

Itse asiaan,

Agalloch pitää saada vihdoin tuotua viilentämään heinäkuista hellettä, varsinkin liki täydellisen tuoreimman kiekon jälkeen.
Throes of Dawn jatkoklubeilta itse päätapahtumaan. Kunhan saavat vain juuri nussitut bändikamansa takaisin.
Bal-Sagoth perui jokunen vuosi sitten tulonsa, nyt olisi aika korvata asia. Tehkää Tuskasta eeppinen.
Truckfighters, koska aina välillä on ollut stoneria muun metelin seassa.
Sólstafir menee taas enemmän fiilistelysektorille.

Noilla pärjäisi jo pitkälle.
Gothicc

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Gothicc »

Hemuli wrote:
Gothicc wrote:
Hemuli wrote:
Gothicc wrote:Children Of Bodom
Cradle of Filth
Stam1na
Turmion Kätilöt

Olis kyllä mahtavaa nähä nuo bändit! :)
siis hyi vittu, tollaset sinne mehukesteille, tuskaan tietenkin venom ja immortal! parhaimmat bändit ikinä. voi vittu joku bodom, kunnon kikkelitilutusta homothan tollasta kuuntelee
Joo, voi vittu mikä urpo sinäkin olet, ko pitää oikein vittuilemaan tulla xDD
Ei hemmetti, että saa makeat naurut sun kommenteista.
Ja muista, että kaikilla on oma musiikki maku, et tainut sitä edes tietääkkään.
Mielummin olen homo joka kuuntelen kikkelintillutusta, eli Bodomia <3 Kui tollanen urpo, joka jaksaa vittuila aina kaikille. Häpeän kyllä sun puolesta. :facepalm:
Kuten monesti aikasemmin sanottu: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi . Joo, siis älä nyt suutu. Kelaappa yks sivu taaksepäin ja kato mun bänditoiveet ja se mitä siitä seuras ku "uskalsin" ne kertoa.tolla kommentilla halusin vain ilmaista millasia kusipäitä tälläkin foorumilla liikkuu.Ja oon samaa mieltä että kukaan ei saa rauhassa sanoa omaa mielipidettä ilman että joku venom-fani tulee haukkumaan paskaks.
Jaahas, no en kyllä alussa edes tajunnut sun kommentistasi, että halusit kertoa, että mimmosia kusipäitä täällä liikkuu. Joten nyt ollaan peace : D
Hemuli

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Hemuli »

joo käy mulle. Mut straton ja Turmionkätilöt halusin kyl nähä kesällä. ellei se maailmanloppu sitte tule 21.5
Gothicc

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Gothicc »

Hemuli wrote:joo käy mulle. Mut straton ja Turmionkätilöt halusin kyl nähä kesällä. ellei se maailmanloppu sitte tule 21.5
No hyvä : D aijaa, ite haluaisin kovasti nähä taas cradle of filth :)
Mutta ei voi mitään, jos ei näe.
chemicalGOD

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by chemicalGOD »

Hommatkaa nyt perkele se Norther sinne, kun viimeksi ovat olleet 2006 ja uusi levykin tuloillansa!
AnimalBones

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by AnimalBones »

Verenpisara
Hurjaroope

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Hurjaroope »

Hevisaurus :win:
Children of Bodom
Ensiferum
Turisas
Fintroll
Turmion kätilöt
Glaurung

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Glaurung »

Ei ole totta.
Paka
Posts: 295
Joined: Tue May 22, 2007 2:23 pm

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Paka »

Black Anvil :bmbeer:
resaloja

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by resaloja »

Hurjaroope wrote:Hevisaurus :win:
Children of Bodom
Ensiferum
Turisas
Fintroll
Turmion kätilöt
Missä Amoral?
ozku18
Posts: 146
Joined: Sat Oct 03, 2009 1:31 pm
Location: Espoo

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by ozku18 »

Paljon tässä äsken on tuota kotimaista kikkelimainstreamheviä tarjoiltu ihmisille. Bodomit, Stam1nat, TK:t, Enskat ja vastaavat vois heittää mielummin jonnekki ankkarokkeihin tai vastaaviin. Lähtölaukaus kunnon flamewarille, mutta tänne voisi mielummin sitä ulkomaalaista tuotantoa tunkea mahdollisimman paljon. Kotimaiset perustoitottajat vois pitää mielummin nosturin kiireisenä halvoilla pikkukeikoilla.
Siis jo tuolla aikasemminki oon toiveita iskeny kehään, mut ulkomailta se helvetin Vader tänne suomeen, oikeesti! En tiedä onks se käyny kertaakaan suomessa (?). Sit se Deströyer 666 mukaan vaan, ja The Berzerker myös! Anaal Nathrakh vois olla myös harvinaista herkkua suomessa. Agalloch olis myös helvetin hyvä veto. Mut siis kyl nää harvemmin keikkailevat suomalaistähdetki olis tervetulleita, kute just se mun hehkuttama Shade Empire. Legendaarisessa 08 tuskassaki esiinty nii vois näyttäytyä helvetin pitkästä aikaa täällä. Samaan kategoriaan menee Diablo. Siitäkään kuulunut oikeastaan yhtään mitään vähäänaikaan.
Memo
Posts: 169
Joined: Wed Jun 09, 2010 6:10 pm
Location: Oulu
Contact:

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Memo »

ozku18 wrote:Paljon tässä äsken on tuota kotimaista kikkelimainstreamheviä tarjoiltu ihmisille. Bodomit, Stam1nat, TK:t, Enskat ja vastaavat vois heittää mielummin jonnekki ankkarokkeihin tai vastaaviin. Lähtölaukaus kunnon flamewarille, mutta tänne voisi mielummin sitä ulkomaalaista tuotantoa tunkea mahdollisimman paljon. Kotimaiset perustoitottajat vois pitää mielummin nosturin kiireisenä halvoilla pikkukeikoilla.
Siis jo tuolla aikasemminki oon toiveita iskeny kehään, mut ulkomailta se helvetin Vader tänne suomeen, oikeesti! En tiedä onks se käyny kertaakaan suomessa (?). Sit se Deströyer 666 mukaan vaan, ja The Berzerker myös! Anaal Nathrakh vois olla myös harvinaista herkkua suomessa. Agalloch olis myös helvetin hyvä veto. Mut siis kyl nää harvemmin keikkailevat suomalaistähdetki olis tervetulleita, kute just se mun hehkuttama Shade Empire. Legendaarisessa 08 tuskassaki esiinty nii vois näyttäytyä helvetin pitkästä aikaa täällä. Samaan kategoriaan menee Diablo. Siitäkään kuulunut oikeastaan yhtään mitään vähäänaikaan.
Vader oli 2007 Tuskassa. Kova keikka. 8)
ozku18
Posts: 146
Joined: Sat Oct 03, 2009 1:31 pm
Location: Espoo

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by ozku18 »

Memo wrote:Vader oli 2007 Tuskassa. Kova keikka. 8)
No perkele, tulkoon uudestaankin. Vaderin olemassaolon keksin vasta noin 1,5 vuotta sitten niin ei voinu tietää :D
Aukkis
Posts: 161
Joined: Wed Nov 19, 2008 1:08 pm
Contact:

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Aukkis »

ozku18 wrote:
Memo wrote:Vader oli 2007 Tuskassa. Kova keikka. 8)
No perkele, tulkoon uudestaankin. Vaderin olemassaolon keksin vasta noin 1,5 vuotta sitten niin ei voinu tietää :D
Toivottavasti keksit myös Googlen olemassaolon piakkoin. Graven kanssahan ne heittivät rundia Suomessa 2008 joten jospa kuvio toistuisi ja Graven kylkiäisiksi myös Vader saapuisi Tuskaan.
ozku18
Posts: 146
Joined: Sat Oct 03, 2009 1:31 pm
Location: Espoo

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by ozku18 »

Aukkis wrote:Toivottavasti keksit myös Googlen olemassaolon piakkoin.
En jaksanut keksiä kovin kummoisia hakusanoja, ja "Vader finland" veti sellaset starwars systeemit ruutuun että. Mutta offtopic loppukoon tähän.
Hemuli

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Hemuli »

ozku18 wrote:Paljon tässä äsken on tuota kotimaista kikkelimainstreamheviä tarjoiltu ihmisille. Bodomit, Stam1nat, TK:t, Enskat ja vastaavat vois heittää mielummin jonnekki ankkarokkeihin tai vastaaviin. Lähtölaukaus kunnon flamewarille, mutta tänne voisi mielummin sitä ulkomaalaista tuotantoa tunkea mahdollisimman paljon. Kotimaiset perustoitottajat vois pitää mielummin nosturin kiireisenä halvoilla pikkukeikoilla.
Siis jo tuolla aikasemminki oon toiveita iskeny kehään, mut ulkomailta se helvetin Vader tänne suomeen, oikeesti! En tiedä onks se käyny kertaakaan suomessa (?). Sit se Deströyer 666 mukaan vaan, ja The Berzerker myös! Anaal Nathrakh vois olla myös harvinaista herkkua suomessa. Agalloch olis myös helvetin hyvä veto. Mut siis kyl nää harvemmin keikkailevat suomalaistähdetki olis tervetulleita, kute just se mun hehkuttama Shade Empire. Legendaarisessa 08 tuskassaki esiinty nii vois näyttäytyä helvetin pitkästä aikaa täällä. Samaan kategoriaan menee Diablo. Siitäkään kuulunut oikeastaan yhtään mitään vähäänaikaan.
sori menee vähä offiks, mut ankkarockia ei edes järjestetä tänä vuonna :nana:
ozku18
Posts: 146
Joined: Sat Oct 03, 2009 1:31 pm
Location: Espoo

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by ozku18 »

Hemuli wrote: sori menee vähä offiks, mut ankkarockia ei edes järjestetä tänä vuonna :nana:
No helvetin helvetti, nyt meikäläinen feilaa useammassa asiassa :D No kivenlahtirockit, jurassic rockit, kyl näitä festareita suomessa riittää.
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Spunkmeyer »

Sen mä kyllä ymmärrän vielä jotenkuten että Bodomit ja Enskat ovat "mainstreamia", ja viime aikoina turhan hiljaa pysytellyt Shade Empire aivan toista maata, mutta että Diablo? Tuntuu että vastahan ne oli joka paikassa, joka puolella.
Sakari

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Sakari »

Spunkmeyer wrote:Sen mä kyllä ymmärrän vielä jotenkuten että Bodomit ja Enskat ovat "mainstreamia", ja viime aikoina turhan hiljaa pysytellyt Shade Empire aivan toista maata, mutta että Diablo? Tuntuu että vastahan ne oli joka paikassa, joka puolella.
Ja niin tylsä orkesteri tuo Diablo että voi hyvää päivää sentään...
ozku18
Posts: 146
Joined: Sat Oct 03, 2009 1:31 pm
Location: Espoo

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by ozku18 »

Spunkmeyer wrote:mutta että Diablo? Tuntuu että vastahan ne oli joka paikassa, joka puolella.
No katos perhana, jotenki pääsin missaamaan ton 2009 kesän, perkele jätkäthän on ihan kaikkilla festareilla. Mietin että viimevuonnakaan ei herroja näkynyt helsingissä lähes ollenkaan, mutta pojat olikin tavastialla samana iltana kun metalorgy tapahtui. Jepjep, mutta siitä ei pääse yli että pojat ovat heittäneet helvetin kovia keikkoja... 2009 nosturi viimeisin kerta kun itse todistin livenä :)
Hemuli

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Hemuli »

En kyllä mielellään kato bodomia tai enskaa samoilla festareilla pmmp:n kanssa.Ihan yhtä hyvin ne voi olla tuskassakin munmielestä.
Glaurung

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Glaurung »

Hemuli wrote:En kyllä mielellään kato bodomia tai enskaa samoilla festareilla pmmp:n kanssa.Ihan yhtä hyvin ne voi olla tuskassakin munmielestä.
Aika moni katsoo mielellään. Mutta ehkä kysymys on ennemminkin siitä, että hevifestarille (esim. Tuska) voisi ottaa "hevimpiä" ja uugeempia hevibändejä, koska yleisö on pääosin heviä, ja kuuntelee paljon erilaista heviä eikä pelkästään tuota lista-, "teini"- ja turvaheviä, kun taas Ankka-, Ruis-, Ilosaari- ja whatever-rockeissa voisi olla taas tätä "koko kansan" heviä, kun yleisökin on siellä monimuotoisempaa.
Deranged

Re: Tuska 2011 bänditoiveet

Post by Deranged »

Anaal Natrakh
Bal-Sagoth
Deathstars
Dismember
Emperor
Gorgoroth
Immortal
Halford
Rotten Sound
Slipknot
Voivod

:osfbm: :so: :evilmosh: :coolest:
Post Reply