Accept - Humanoid
-
Re: Accept
joo-o, melko tasapaksu biisi valittu sinkuksi ;/, no mutta toivotaan että levyltä löytyy vielä kovempia kipaleita.
-
Ja olihan siitä jo videokin tarjolla.
[youtube]tor7bDFQRpM[/youtube]
[youtube]tor7bDFQRpM[/youtube]
-
No, vaikka kertsi ei jää mieleen, niin en mie dissaa siltikään, kerrankin. Jo Wolfin upeiden soolojen vuoksi?
Entä tämä avausraita-puhe aiemmalla sivulla? Mie olen tykännyt Beat The Bastardsista jopa enemmän, kuin esmes. todella hyvästä Teutonic Terrorista. Samalla ihmetellen, mikseivät ole sitä samaan malliin soittaneet livenä. Kai (hoho) siinä on syynä ne Hansenmaiset scrreamit Tornillolta.
Entä tämä avausraita-puhe aiemmalla sivulla? Mie olen tykännyt Beat The Bastardsista jopa enemmän, kuin esmes. todella hyvästä Teutonic Terrorista. Samalla ihmetellen, mikseivät ole sitä samaan malliin soittaneet livenä. Kai (hoho) siinä on syynä ne Hansenmaiset scrreamit Tornillolta.
-
Vai mahtoiko viitata Stalingradin ekaan maistiaiseen tahi muiden yhtyeiden vastaaviin valintoihin ylipäänsä (Priestillä esim. aika tylsä ensimmäinen maistiainen tulevalta täyspitkältä)? Noh, Diggailen Teutonic Terrorista, mutta Beat the Bastardsista kenties vielä hitusen enemmän ja siitä olen 100% samaa mieltä että esim. Pandemicin tilalle settiin tuo olisi tarvinnut tunkea vaikka väkisin. Jännä kuinka Blood of the Nationsin 2 omasta mielestäni tarttuvinta biisiä eli tuo em. Beat the Bastards ja nimibiisi eivät tunnu settiin mahtuvan. Nimibiisi siellä joskus oli, mutta itse en sitä ole onnistunut livenä todistamaan. Kai Beat the Bastardsiakin on livenä soitettu?Jussi wrote:Entä tämä avausraita-puhe aiemmalla sivulla? Mie olen tykännyt Beat The Bastardsista jopa enemmän, kuin esmes. todella hyvästä Teutonic Terrorista. Samalla ihmetellen, mikseivät ole sitä samaan malliin soittaneet livenä. Kai (hoho) siinä on syynä ne Hansenmaiset scrreamit Tornillolta.
Tästä maistiaisesta tuli Stalingrad levy mieleen; ihan jees, mutta jotenkin ei vaan jättänyt sellaisia muistijälkiä että olisi hirveää hinkua välittömälle toistolle.
-
Helvetin kova biisi tuo Stampede. Pidän pääriffistä ja kaikesta biisissä. Stalingradilla tuo edustaisi parhaimmistoa. Ja Stalingrad on mielestäni Acceptin paras levytys. Nosti kyllä odotuksia entisestään Blind Ragesta.
-
Aika perusjyrä. Ei lupaa oikein hyvää levylle, jos sinkussa on noin turhan oloinen kertsi.
-
Uuden levyn kynnyksellä on taas hyvä palauttaa mieliin, että mitä mieltä asiasta oltiin viisi vuotta sitten, kun tätä hommaa viriteltiin käyntiin. Aika sukseehan tästä hommasta kuitenkin kehittyi loppujen lopuksi, joten meni ennakko-odotukset ja asenteet vähän metsään. Huvittaa tiirailla mitä mieltä tuolloin oltiin.
Kuitenkin allekirjoittanut on myöskin kääntänyt kelkkansa ja "Tortilla" istuu nykyään luontevasti Acceptin vokalistin tontille. Aloin katsomaan tuota videota, niin en odottanut Udon sirkkeliä vaan "Tortillan" nasaalikärinää. Nuo voxut ovat itse asiassa tyylikäs elementti tässä biisissä. Hyvä biisi, hyvä video, hyvät soolot = lupaava
Tiivistäen: Nyky-Accept on vähemmän false kuin nyky-Helloween IMO.

JSM Vitun NostradamusJSM wrote:Vois melkein sanoa, että Accept ei siis palaa. Tämä vaikuttaa melko surkealta rahastusyritykseltä. Udo on sen verran kova laulaja ja vahvasti henkilöitynyt Acceptiin, että kokoonpanot eri vokalisteilla eivät saa yleistä hyväksyntää. Tämäkin tulee siis saamaan suurelta osalta yleisöä täyslaidallisen niskaansa ja hajonnee pian. Avarakatseisemmat on selvässä vähemmistössä ja enemmistölle tämä ei ole oikea Accept. Osalle sellainen Accept jossa vokalistina on Udo ja muut jäsenet uusia on enemmän Accept kuin tämä versio ilman Udoa.

No, enhän minä kuitenkaan ihan väärässä ollut. Onhan sieltä saatu uusia hyvä biisejä.Nuclear Holocaust wrote:Ideana aika turha. Löyhkää yhtä pahasti kuin jämämiehistä ja onnettomalla laulajalla varustettu Helloweenin raato.
Toisaalta saattavat onnistua raapimaan jokusen uuden hyvän biisin aikaiseksi.
Ne "pakolliset" Accept hitit voi käydä hyvin kuuntelemassa U.D.O:n keikalla. Tosiaan Tuska 2005 oli silkkaa parhautta Acceptin osalta.

Kuitenkin allekirjoittanut on myöskin kääntänyt kelkkansa ja "Tortilla" istuu nykyään luontevasti Acceptin vokalistin tontille. Aloin katsomaan tuota videota, niin en odottanut Udon sirkkeliä vaan "Tortillan" nasaalikärinää. Nuo voxut ovat itse asiassa tyylikäs elementti tässä biisissä. Hyvä biisi, hyvä video, hyvät soolot = lupaava
Tiivistäen: Nyky-Accept on vähemmän false kuin nyky-Helloween IMO.
-
- Imperiumi Assistant
^Ja sitten olin minä joka olen kuunnellut Acceptia 30 vuotta ei Udon takia, vaan Udosta huolimatta. Tornillo on hyvä äijä, kuten myös oli David Reece. Ja Dirkscneiderin aikana oli ne hyvät biisit... Toivottavasti sitä osastoa tulee lisää uuden levyn myötä.
-
Stampede... jaa-a, mitä tuosta nyt sanoisi... Eipä juuri herättänyt suurempia tunteita. Perusheviä. Hoffmann osaa edelleen asiansa, siitä ainoat pisteet. MUTTA tämä Accept-fani on yksi niitä (viimeisiä?) jääriä, joille Accept EI ole Accept ilman Udo Dirkschneideria. Udon raakunta Acceptin keulapaikalla on juurtunut metalliseen sydänalaani niin pysyvästi ja tuo niin monia muistoja nuoruuden huolettomimmilta vuosilta, etten osaa kuvitellakaan bändiä ilman Udoa. En tämän jälkeenkään.
Hyllystä löytyy koko tuotanto Russian rouletteen asti. Kolmikkoa Objection overruled, Death row ja Predator en ole jostain syystä edelleenkään hankkinut, mutta sen sijaan onnellisen sattumuksen kautta sain haalittua varhaisempia U.D.O.-levyjä, mikä luultavimmin paikkaa puutteen enemmän kuin hyvin.
Hyllystä löytyy koko tuotanto Russian rouletteen asti. Kolmikkoa Objection overruled, Death row ja Predator en ole jostain syystä edelleenkään hankkinut, mutta sen sijaan onnellisen sattumuksen kautta sain haalittua varhaisempia U.D.O.-levyjä, mikä luultavimmin paikkaa puutteen enemmän kuin hyvin.
-
Minä kuulun samaan Udo-jäärien leiriin, pian 20 vuotta on kuultu Acceptia ja U.D.O.a, eipä Udon ärjystä vaan pääse mihinkään. On minulla Blood Of The Nations ja Stalingrad ja pidänkin niistä kovasti (hyvä musiikki on hyvää musiikkia, sitä ei tapa mikään), mutta Accept vaan on jotenkin väärä nimi tälle bändille koska Udoa ei ole rivissä. Accept = maastopuku ja valkoiset V-kitarat! Aivan yhtä kummallista olisi jos Udo kulkisi Accept-nimellä ilman Wolfia. Ei se ole Accept jos siinä ei ole tietyjä avaintekijöitä. Joidenkin bändien tapauksessa tietyt henkilöt leimautuvat erottamattomasti ja tekevät bändistä sen mikä se on, joidenkin bändien tapauksessa riittää kun on vain yksi alusta/alkutaipaleelta asti mukana ollut/hommaa pyörittänyt. Accept tuntuu Acceptilta vasta kun mukana on Wolf ja Udo.azagthoth wrote:Stampede... jaa-a, mitä tuosta nyt sanoisi... Eipä juuri herättänyt suurempia tunteita. Perusheviä. Hoffmann osaa edelleen asiansa, siitä ainoat pisteet. MUTTA tämä Accept-fani on yksi niitä (viimeisiä?) jääriä, joille Accept EI ole Accept ilman Udo Dirkschneideria. Udon raakunta Acceptin keulapaikalla on juurtunut metalliseen sydänalaani niin pysyvästi ja tuo niin monia muistoja nuoruuden huolettomimmilta vuosilta, etten osaa kuvitellakaan bändiä ilman Udoa. En tämän jälkeenkään.
Ai perkele kun Blood Of The Nations -levyllä olisi ollut Udo, sitten se levy olisi ollut paras heavy metal -teos joka on lähtenyt Saksasta sitten Metal Heartin...
Mutta myönnettävä se on: Accept jatkaa kulkuaan jo 5 toimintavuoden jälkeen ja jo kolmas levy on tuloillaan. Seinäjoen keikka on ollut alusta asti selvä peli että sinne mennään, musiikki kun pakkaa vetämään mukanaan. U.D.O. jatkaa omaa taivaltaan ja on siirtynyt esittämään pääasiassa omaa tuotantoaan Acceptin biisien jäädessä vain sinne loppuhuipentumaan. Onpahan riittävästi heavyä kahden kovan saksalaiskomppanian edestä!
Kyllä U.D.O.n alkupään teokset ovat paljon parempia kokonaisuuksia kuin Acceptin 90-luvun levyt - toki niistäkin löytyy sen verran muutamia helmiä että levyt kyllä kannattaisi hommata.azagthoth wrote:Hyllystä löytyy koko tuotanto Russian rouletteen asti. Kolmikkoa Objection overruled, Death row ja Predator en ole jostain syystä edelleenkään hankkinut, mutta sen sijaan onnellisen sattumuksen kautta sain haalittua varhaisempia U.D.O.-levyjä, mikä luultavimmin paikkaa puutteen enemmän kuin hyvin.
-
On sitä näemmä joskus tullu, tuossa Madridista 3,5 vuoden takaa:anselmo wrote:Vai mahtoiko viitata Stalingradin ekaan maistiaiseen tahi muiden yhtyeiden vastaaviin valintoihin ylipäänsä (Priestillä esim. aika tylsä ensimmäinen maistiainen tulevalta täyspitkältä)? Noh, Diggailen Teutonic Terrorista, mutta Beat the Bastardsista kenties vielä hitusen enemmän ja siitä olen 100% samaa mieltä että esim. Pandemicin tilalle settiin tuo olisi tarvinnut tunkea vaikka väkisin. Jännä kuinka Blood of the Nationsin 2 omasta mielestäni tarttuvinta biisiä eli tuo em. Beat the Bastards ja nimibiisi eivät tunnu settiin mahtuvan. Nimibiisi siellä joskus oli, mutta itse en sitä ole onnistunut livenä todistamaan. Kai Beat the Bastardsiakin on livenä soitettu?Jussi wrote:Entä tämä avausraita-puhe aiemmalla sivulla? Mie olen tykännyt Beat The Bastardsista jopa enemmän, kuin esmes. todella hyvästä Teutonic Terrorista. Samalla ihmetellen, mikseivät ole sitä samaan malliin soittaneet livenä. Kai (hoho) siinä on syynä ne Hansenmaiset scrreamit Tornillolta.
[youtube]Lq3sqYmAzBg[/youtube]
Täysin samaa mieltä noista mitä kirjotit aiemmin settilistaan liittyen. Oon Acceptin nähny kai toistakymmentä kertaa ja viidessä eri maassa, mutta en nyt varmaksi muista onko Beat the Bastardsia tullu kuultua livenä kertaakaan, eipä kai.
-
Dangerdog arvio uutukaisen näin.
-
Kuulostaa hyvältä, minusta kun All Or Nothinginkin sieltä 20+ vuoden takaa pitäisi olla vakkarisetissään huonojen Balls To The Wallin valintojen (missä Turn Me On siltä?) sijaan.awesome metal anthem Wanna Be Free (favorite song).
-
Itse olen kyllä vielä aika varautunut uuden levyn suhteen, mutta tuleepa ainakin bonarina Chilen keikka dvd:nä tahi blu-raynä. Stalingrad-levy jäi nimittäin loppujen lopuksi aika keskinkertaiseksi julkaisuksi, mutta saa nyt nähdä. Uutta levyä ainakin hiottiin viimeiseen asti. Se taas ei aina ole hyvä juttu.
-
Wolf Hoffmannin haastattelun voi lukea Metal Covenant -sivustolta.
-
Stampede ei vielä niin odotuksia nostanut, mutta ilman muuta levy ostoon menee...ei se voi olla huono 

-
Nyt on julkaistu levyn mukana tulevalta bonus-dvd:ltä Teutonic Terror -liveveto.
[youtube]TWZGY9GD7NA[/youtube]
Huomenna on sitten mahdollisuus kuunnella Final Journey -biisi NPR-radiokanavalta.
[youtube]TWZGY9GD7NA[/youtube]
Huomenna on sitten mahdollisuus kuunnella Final Journey -biisi NPR-radiokanavalta.
-
Virallinen lyriikkavideo:
[youtube]lynDo2iuwKc[/youtube]
[youtube]lynDo2iuwKc[/youtube]
-
Ei kyllä aiheuta minkäänlaisia värähtelyjä tämäkään uusi biisi, toivottavasti koko levy ei ole tällaista melko tasapaksua huttua.. kattellaan.
-
Oli tuossa biisissä jo ideaa verrattuna Stampede-biisiin. Aika tyypillistä Acceptia, etenkin kitarasoolossa, kun on taas otettu osa jostakin klassisen musiikin teoksesta/kappaleesta (Griegiä se näköjään olikin). Ei kai kukaan Acceptilta muuta odotakaan kuin perinteistä metallia kera hyvien kitarasoolojen?
Last edited by heraklos on Wed Aug 13, 2014 2:22 pm, edited 1 time in total.
-
Aika kovaakin tuomiota voi tulla pidemmän linjan fanikunnasta, 31 vuotta Acceptia kuunnellut kaverini tuumaili hiljattain että ei lähde nyt syyskuussa katsomaan "feikki-Acceptia"...
Olishan tämä kokonaisuutena paljon kovempi juttu Udon kanssa ainakin mulle (17 vuoden fanituksen jälkeen), mutta on tämä kova näinkin.
Itse olen kyllä menossa Rytmiksen keikkailtamaan, onhan siellä Battle Beast ja Accept (kokoonpano mk III), Blind Rage -levysetti on tarkoitus hommata keikkatiskiltä.
Olishan tämä kokonaisuutena paljon kovempi juttu Udon kanssa ainakin mulle (17 vuoden fanituksen jälkeen), mutta on tämä kova näinkin.
Itse olen kyllä menossa Rytmiksen keikkailtamaan, onhan siellä Battle Beast ja Accept (kokoonpano mk III), Blind Rage -levysetti on tarkoitus hommata keikkatiskiltä.
Last edited by Sabbathman on Wed Aug 13, 2014 2:29 pm, edited 1 time in total.
-
Minulla ei ole mitään ongelmaa nyky-Acceptin kanssa 33 vuotta Acceptia kuunnelleena.Sabbathman wrote:Aika kovaakin tuomiota voi tulla pidemmän linjan fanikunnasta, 31 vuotta Acceptia kuunnellut kaverini tuumaili hiljattain että ei lähde nyt syyskuussa katsomaan "feikki-Acceptia"...

-
Kyllä, ja onhan muillakin bändeillä eri kokoonpanoja, eri henkilöt painottuvat ja leimautuvat eri tavoin. Vaikka Accept mk I olisikin kaikkein kovin juttu, siitä ajasta voi nauttia levyjen kautta ja tästä mk III:sta voi nauttia myös koska siinä homma kuitenkin toimii.heraklos wrote:Minulla ei ole mitään ongelmaa nyky-Acceptin kanssa 33 vuotta Acceptia kuunnelleena.Sabbathman wrote:Aika kovaakin tuomiota voi tulla pidemmän linjan fanikunnasta, 31 vuotta Acceptia kuunnellut kaverini tuumaili hiljattain että ei lähde nyt syyskuussa katsomaan "feikki-Acceptia"...
Oma suosikkikitaristikaksikkoni Acceptissa on aina ollut Wolf ja Herman. Jörg Fischeristä en ikinä välittänyt kitaristina. Lisäksi Stefan Schwarzmann sopii Acceptiin parhaiten rumpaleista. Mark Tornillo ei ole Udo, mutta osaa hommansa riittävän hyvin.
-
^ Ja voi nauttia myös U.D.O:sta. Olen itse oikeinkin tyytyväinen, että nämä kaksi bändiä ovat olemassa. Etenkin kun U.D.O:kin on kokenut uuden heräämisen. Tulevasta keikasta sen verran, että Battle Beast asettaa kyllä riman korkealle livevedollaan Acceptille.
-
Udon aikana oli Accept kova, Tornillon aikana on myös kova, mutta kyllä myös paljon parjatun Reecen aikana saatiin hieno, joskin kovin erinlainen, levy aikaan. D-train, Prisoner, Hellhammer ja Mistreated sieltä biisien parhaasta päästä. Olisi toinenkin tämän linjan levy ainakin itselle kelvannut.