Ei jumaleissön, kohta Tater kyllä tuhoaa ylärekisterinsä (jos tuota sellaiseksi voi kutsua) vielä kokonaan. Mutta voipahan sitten soolorundeilla vetää niitä omia versioita QR-klassikoista William Shatnerin tyylillä.SunDwn wrote:Squeal to me... http://www.infinitelooper.com/?v=1hso5qKBQKc&p=n#/76;83
QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
-
- Posts: 770
- Joined: Tue Jun 23, 2009 12:27 pm
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
-
- Posts: 144
- Joined: Wed Apr 02, 2003 9:50 pm
- Location: Oulu
- Contact:
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Sarjassamme "Mitä vittua, PR-dudet?": http://cleorecs.com/home/queensryche-best-rant-contest/
Do you really hate the New Queensrÿche Frequency Unknown album? Have you already blogged about it online? Well metal geeks, if you got the balls to stand behind your opinion then here is the contest for you – Stop Hiding Behind Your Computer Keyboards and Smart Phones and show us how much you hate it by submitting your “Video Rant” to us via a YouTube video. Start by giving us your real name on camera and proceed to rant away – Geoff Tate from Queensrÿche will film himself choosing the best video rant and will post it online for your enjoyment.
-
- Posts: 770
- Joined: Tue Jun 23, 2009 12:27 pm
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Tate vajoaa koko ajan alemmas ja alemmas. Kaiken kruunaa toki tuo keikkalippupalkinto, käsittämätöntä touhua.
Toivottavasti kukaan ei lankea tähän kikkaan, luultavasti noilla rant-videoilla yritetään tehdä lähinnä hauskaa näiden Taterychen vihaajien kustannuksella.

Toivottavasti kukaan ei lankea tähän kikkaan, luultavasti noilla rant-videoilla yritetään tehdä lähinnä hauskaa näiden Taterychen vihaajien kustannuksella.
-
- Posts: 638
- Joined: Thu Aug 22, 2002 8:20 pm
- Location: Tyranki
- Contact:
-
- Imperiumi Assistant
- Posts: 752
- Joined: Thu Jun 21, 2007 12:46 pm
- Location: Helsinki
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Tässä tapauksessa se on kyllä jo myytyGermaniac wrote:Silmät ovat sielun peili?

-
- Imperiumi Crew
- Posts: 662
- Joined: Sat Nov 05, 2005 7:37 pm
- Location: Helsinki
- Contact:
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Olen tässä viime aikoina viettänyt kyllä turhan paljon aikaa seuraten molemman Queensrÿchen menoa. Sinänsä mielenkiintoisempaa on seurailla Geoff Taten vetämän version Facebook-sivua, sillä hardcore-fani ovat todellakin Geoffin puolella, eikä heidän uskoansa huojuta käytännössä mikään, mitä Geoff & co. tekee tai keksii. Jopa tämä viimeisin PR-stuntti, jolla haetaan kasvoja kaikille Frequecy Unknown vihaajille, on Geoffin fanien joukossa otettu vastaan hauskana ja älykkäänä vetona. Älykäshän se onkin sinällään, että osallistuvien kustannuksella voidaan naureskella ja jos kukaan ei osallistu, voidaan naureskella, kun ei uskalleta sanoa mielipidettä suoraan.
Sokea fanius ei ole tieteellisestä näkökulmasta katsottuna edes mitenkään kovin epätavallista. Historia tuntee varmasti kymmeniä ja taas kymmeniä tapauksia ihmisistä, jotka keräävät ympärilleen uskollisia seuraajia, joiden uskoa ei tunnu horjuttavan mikään. Kaikki mitä yksilö tekee on loistavaa, täydellistä ja ihailtavaa. Mindcrime-tourin videoita fanit kommentoivat todeten, ettei kännykkäkameralla kuvattua videosta voi tehdä todellisia päätelmiä, sillä laitteiden äänitysominaisuudet ovat niin huonot. Vaihtoehtoinen selitys on, että Tate on jo 54-vuotias, eikä ihmisen ääni pysy samana vuodesta toiseen. Molemmat selitykset ovat sinällään ihan kelpoja, mutta miksi Todd La Torre kuulostaa samaisilla kännykkäkameroilla kuvatuissa pätkissä huomattavasti paremmalta. Miksi 3/5 Queensrychestä soittaa hänen taustallaan biisit niinkuin ne kuuluu soittaa? Niinkin kamalalta, kun Geoff kuulostaa lavalla tänä päivänä, niin hirveämpää on ihan oikeasti taustabändi, joka soittaa biisit niin vasemmalla kädellä, että hävettää.
Queensrÿchen Facebook-sivu on siitäkin surullinen paikka, että Todd La Torren fanit käyvät siellä jatkuvasti huomauttelemassa ja kommentoimassa ihmisille, jotka eivät todennäköisesti edes lue heidän kommenttejaan. En keksi tähän hätää turhempaa touhua, kun yrittää kääntää sokeasti uskovaisen ihmisen päätä. Puhumattakaan siitä, että kaikki tällaiset kommentit siivotaan pois moderaattorien toimesta ennemmin tai myöhemmin. Jäljelle jää siis vai noin muutaman sadan kommentin ketjuja, joissa kaikissa ylistetään Geoff Tatea tai Frequency Unknow'ta. Ihmiset ovat täysin vakuuttuneita siitä, että "vihaajat" hiljenevät, kun kuulevat Frequency Unknown murskaavat myyntiluvut. Heikkoihin myyntilukuihin löydetään niihinkin joku selitys.
En tiedä onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Queensrÿchejen fanisivujen tykkääjämääriin. Eräs Geoff Taten kovimmista faneista tuli siitä huomauttaneeksi, kuinka nopeasti Geoff Taten version fanimäärä kasvaa (tällä hetkellä 430k), kun taas toisen Queensrÿchen määrä pysyy jokseenkin samana (20k). Käytännössä luku taisi olla ennen nykyistä farssia jotain 330 000 luokkaa eli statistisesti GT:n versio on kasvattanut fanimääräänsä 100 000. Määrä on epäilyttävän korkea. Luonnollisesti luvussa on myös normaalia kasvua, mutta väitän, että ilmaa on todella paljon. Tämä on pelkkää spekulointia, mutta veikkaan, että Geoff Tate & Co. paisuttaa tykkäyksien määrää feikkitileillä tai sitten ostaa tykkäykset ulkopuolelta. Tämän puolesta puhuu esimerkiksi se, että tykkääjämäärä on 23.4. jälkeen lähtenyt jyrkkään kasvuun. Ja arvostelut huomioon ottaen en ihan oikeasti usko, että Frequency Unknown on hittilevy, joka on kerännyt bändille näin suuren joukon uusia faneja. Epäilemättä kasvanutta tykkääjämäärää aiotaan käyttää perusteluna bändin suosiolle marraskuussa, kun nimiasiaa puidaan oikeudessa.
Frequency Unknow'ta on tullut kuunneltua nyt muutamaan otteeseen. Levy löytyy kokonaisuudessa YouTubesta, jonka laatu ei tietysti päätä huimaa. Joka tapauksessa levy kuulostaa ihan juuri siltä, miltä odotettiinkin. Biiseissä on joitakin hyviä ideoita, mutta siihen se sitten jääkin. Soundit ovat omituista mutapuuroa, josta ei tahdo saada mitään selvää, Geoff Tate suoritus on hätäinen ja mies kuulostaa paikoin tolkuttoman nuhaiselta. Demotasollakin saadaan parempaa aikaiseksi. Hirveintä on kuitenkin neljä uudelleenäänitettyä Queensrÿche-klassikkoa, jotka Geoff Tate ilmoitti äänittäneensä pelkästään rahan takia. Versiot ovat sanalla sanoen ihan kamalia. Jet City Womaniin Tate on jopa lainannut alkuperäisiä lauluraitoja, mikä on vähän huonompi juttu, kun ottaa huomioon, että ne omistaa EMI.
Siinä missä Geoff Tate-uskovaiset ovat omassa faniudessaan täysin sokeita, ei toisenkaan version fanit oikein osaa käyttäytyä järkevästi. Facebook-sivulla trollaaminen, teki sen sitten sivistyneesti ja perustellusti, on täysin turhaa, koska sen vaikutus on pyöreä 0. Sama koskee jokaista YouTubeen ladattua pätkää Mindcrime-tourilta, joissa joko ylistetään tai lytätään Geoff Taten suoritus. Breakdown Roomissa keskustelu pysyy jonkin verran rajoissa, mutta esimerkiksi se, että Geoff Tatea ei pidetä bändin perustajajäsenenä on jo vähän naurettavaa. Kuten eräs kommentoija totesi, niin perustajajäsenyyskeskustelu menee jo sille puolelle, että yritetään löytää miehestä kaikki mahdolliset viat, jotta miehen nykyinen kekkalointi näyttäisi jotenkin loogisemmalta. The Warning - Promised Land (+EP) on kuitenkin sellainen värisuora, ettei siitä pääse mihinkään. Ja Geoff Tatelle kuuluu siitä yhtenä Queensrÿchen jäseninä kiistaton kunnia. Oli hänen nykyisestä toiminnastaan sitten mitä mieltä tahansa.
Sokea fanius ei ole tieteellisestä näkökulmasta katsottuna edes mitenkään kovin epätavallista. Historia tuntee varmasti kymmeniä ja taas kymmeniä tapauksia ihmisistä, jotka keräävät ympärilleen uskollisia seuraajia, joiden uskoa ei tunnu horjuttavan mikään. Kaikki mitä yksilö tekee on loistavaa, täydellistä ja ihailtavaa. Mindcrime-tourin videoita fanit kommentoivat todeten, ettei kännykkäkameralla kuvattua videosta voi tehdä todellisia päätelmiä, sillä laitteiden äänitysominaisuudet ovat niin huonot. Vaihtoehtoinen selitys on, että Tate on jo 54-vuotias, eikä ihmisen ääni pysy samana vuodesta toiseen. Molemmat selitykset ovat sinällään ihan kelpoja, mutta miksi Todd La Torre kuulostaa samaisilla kännykkäkameroilla kuvatuissa pätkissä huomattavasti paremmalta. Miksi 3/5 Queensrychestä soittaa hänen taustallaan biisit niinkuin ne kuuluu soittaa? Niinkin kamalalta, kun Geoff kuulostaa lavalla tänä päivänä, niin hirveämpää on ihan oikeasti taustabändi, joka soittaa biisit niin vasemmalla kädellä, että hävettää.
Queensrÿchen Facebook-sivu on siitäkin surullinen paikka, että Todd La Torren fanit käyvät siellä jatkuvasti huomauttelemassa ja kommentoimassa ihmisille, jotka eivät todennäköisesti edes lue heidän kommenttejaan. En keksi tähän hätää turhempaa touhua, kun yrittää kääntää sokeasti uskovaisen ihmisen päätä. Puhumattakaan siitä, että kaikki tällaiset kommentit siivotaan pois moderaattorien toimesta ennemmin tai myöhemmin. Jäljelle jää siis vai noin muutaman sadan kommentin ketjuja, joissa kaikissa ylistetään Geoff Tatea tai Frequency Unknow'ta. Ihmiset ovat täysin vakuuttuneita siitä, että "vihaajat" hiljenevät, kun kuulevat Frequency Unknown murskaavat myyntiluvut. Heikkoihin myyntilukuihin löydetään niihinkin joku selitys.
En tiedä onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Queensrÿchejen fanisivujen tykkääjämääriin. Eräs Geoff Taten kovimmista faneista tuli siitä huomauttaneeksi, kuinka nopeasti Geoff Taten version fanimäärä kasvaa (tällä hetkellä 430k), kun taas toisen Queensrÿchen määrä pysyy jokseenkin samana (20k). Käytännössä luku taisi olla ennen nykyistä farssia jotain 330 000 luokkaa eli statistisesti GT:n versio on kasvattanut fanimääräänsä 100 000. Määrä on epäilyttävän korkea. Luonnollisesti luvussa on myös normaalia kasvua, mutta väitän, että ilmaa on todella paljon. Tämä on pelkkää spekulointia, mutta veikkaan, että Geoff Tate & Co. paisuttaa tykkäyksien määrää feikkitileillä tai sitten ostaa tykkäykset ulkopuolelta. Tämän puolesta puhuu esimerkiksi se, että tykkääjämäärä on 23.4. jälkeen lähtenyt jyrkkään kasvuun. Ja arvostelut huomioon ottaen en ihan oikeasti usko, että Frequency Unknown on hittilevy, joka on kerännyt bändille näin suuren joukon uusia faneja. Epäilemättä kasvanutta tykkääjämäärää aiotaan käyttää perusteluna bändin suosiolle marraskuussa, kun nimiasiaa puidaan oikeudessa.
Frequency Unknow'ta on tullut kuunneltua nyt muutamaan otteeseen. Levy löytyy kokonaisuudessa YouTubesta, jonka laatu ei tietysti päätä huimaa. Joka tapauksessa levy kuulostaa ihan juuri siltä, miltä odotettiinkin. Biiseissä on joitakin hyviä ideoita, mutta siihen se sitten jääkin. Soundit ovat omituista mutapuuroa, josta ei tahdo saada mitään selvää, Geoff Tate suoritus on hätäinen ja mies kuulostaa paikoin tolkuttoman nuhaiselta. Demotasollakin saadaan parempaa aikaiseksi. Hirveintä on kuitenkin neljä uudelleenäänitettyä Queensrÿche-klassikkoa, jotka Geoff Tate ilmoitti äänittäneensä pelkästään rahan takia. Versiot ovat sanalla sanoen ihan kamalia. Jet City Womaniin Tate on jopa lainannut alkuperäisiä lauluraitoja, mikä on vähän huonompi juttu, kun ottaa huomioon, että ne omistaa EMI.
Siinä missä Geoff Tate-uskovaiset ovat omassa faniudessaan täysin sokeita, ei toisenkaan version fanit oikein osaa käyttäytyä järkevästi. Facebook-sivulla trollaaminen, teki sen sitten sivistyneesti ja perustellusti, on täysin turhaa, koska sen vaikutus on pyöreä 0. Sama koskee jokaista YouTubeen ladattua pätkää Mindcrime-tourilta, joissa joko ylistetään tai lytätään Geoff Taten suoritus. Breakdown Roomissa keskustelu pysyy jonkin verran rajoissa, mutta esimerkiksi se, että Geoff Tatea ei pidetä bändin perustajajäsenenä on jo vähän naurettavaa. Kuten eräs kommentoija totesi, niin perustajajäsenyyskeskustelu menee jo sille puolelle, että yritetään löytää miehestä kaikki mahdolliset viat, jotta miehen nykyinen kekkalointi näyttäisi jotenkin loogisemmalta. The Warning - Promised Land (+EP) on kuitenkin sellainen värisuora, ettei siitä pääse mihinkään. Ja Geoff Tatelle kuuluu siitä yhtenä Queensrÿchen jäseninä kiistaton kunnia. Oli hänen nykyisestä toiminnastaan sitten mitä mieltä tahansa.
-
- Posts: 144
- Joined: Wed Apr 02, 2003 9:50 pm
- Location: Oulu
- Contact:
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Tuosta on ollut Breakdown Roomilla puhetta. Ilmeisesti suurin osa uusista "tykkääjistä" tulee jostain Meksikon suunnalta, ja ilmeisesti aiemminkin on ollut eri tapauksissa huhuja että noita tykkäyksiä voi ostaa juuri jostain Etelä-Amerikan maista. Hankalampi vaan todistaa, vissiin.Esanssi wrote: En tiedä onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Queensrÿchejen fanisivujen tykkääjämääriin. Eräs Geoff Taten kovimmista faneista tuli siitä huomauttaneeksi, kuinka nopeasti Geoff Taten version fanimäärä kasvaa (tällä hetkellä 430k), kun taas toisen Queensrÿchen määrä pysyy jokseenkin samana (20k). Käytännössä luku taisi olla ennen nykyistä farssia jotain 330 000 luokkaa eli statistisesti GT:n versio on kasvattanut fanimääräänsä 100 000. Määrä on epäilyttävän korkea. Luonnollisesti luvussa on myös normaalia kasvua, mutta väitän, että ilmaa on todella paljon.
-
- Posts: 414
- Joined: Fri Apr 15, 2005 11:59 am
-
- Posts: 10669
- Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
- Location: Oulu (Rollo)
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
SunDwn wrote:"tykkääjistä", tykkäyksiäEsanssi wrote:tykkääjämääriin.
Vittu Mitä Paskaa.Kummitus wrote:osta tykkäyksiä
Tähänkö maailman piti mennä? Mie ottaisin mieluummin vaikka viikottaisia pommi-iskuja kuin peukuttamisia

-
- Posts: 148
- Joined: Sat Jul 31, 2004 4:27 pm
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Kaikkea sitä näköjään on
. No huijaustahan on aina ollut, mutta jotenkin olisi hieman omituinen fiiliksiä jos ostaa itselleen vaikka tuhat tykkäystä. Bändien osalta vieläkin erikoisempaa, vaikka tässä sitten tuo eri juttu.

Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
http://www.queensryche.com/2013/04/29/j ... r-5-dates/
Rudy Sarzo -> John Moyer, viiden keikan ajan.
Alkaa käydä työstä pysyä perässä kokoonpanoista.
Rudy Sarzo -> John Moyer, viiden keikan ajan.
Alkaa käydä työstä pysyä perässä kokoonpanoista.
-
- Posts: 144
- Joined: Wed Apr 02, 2003 9:50 pm
- Location: Oulu
- Contact:
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
John Moyerhan soittaa Mike Portnoyn kanssa Adrenaline Mobissa, ja kun tietää kuinka paljon Portnoy vihaa Tatea, voi vaan kuvitella reaktion... 

-
- Posts: 770
- Joined: Tue Jun 23, 2009 12:27 pm
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Vihdoinkin tietoa Queensrÿchen tulevasta albumista:
Eli albumin julkaisua siirretty kesäkuun loppupuolelle, mutta hyvää (toivottavasti) kannattaa odotella.
Albumin kansikuva: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 057&type=1Our publicist wanted us to wait until his press release went out, but we were so excited to show you all we couldn't wait!! So here you go!!
QUEENSRŸCHE RETURN WITH NEW SELF-TITLED ALBUM SLATED FOR RELEASE ON JUNE 25th ON CENTURY MEDIA!!
This gets said often by a lot of bands, but we believe we have recorded some of our finest music in years. The collaborative effort of everyone on this album is something we are extremely proud of. Working with Jimbo and the addition of Todd has revitalized the band in ways we never knew until we heard the final results. We know you have to wait a little longer but are excited for all of our fans to hear it. Queensrÿche wouldn’t be in this position if not for your unwavering support!!
~ Scott Rockenfield.
The track listing for Queensrÿche is:
1. X2
2. Where Dreams Go To Die
3. Spore
4. In This Light
5. Redemption
6. Vindication
7. Midnight Lullaby
8. A World Without
9. Don’t Look Back
10. Fallout
11. Open Road
Eli albumin julkaisua siirretty kesäkuun loppupuolelle, mutta hyvää (toivottavasti) kannattaa odotella.

-
- Posts: 10669
- Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
- Location: Oulu (Rollo)
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
^ tylsä mutta ruma kansi, vaan eipä sillä tieten väliä jos musiikki napeksii. Hyvä veto tuo s/t, kun EP:hän on ollut oma julkaisumuotonsa, niin mikäs siinä käyttää sama "nimi" uudestaan, ikäänkuin uuden alun merkiksi.
-
- Posts: 5639
- Joined: Thu Dec 03, 2009 2:40 am
- Location: Seinäjoki
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Bändin nimen käyttö julkaisun nimenä peilaa hyvin menneeseen ja uuteen alkuun, toivottavasti musiikki hönkii tätä ajatusta voimakkaasti. Bändin nimen käyttö on myös hyvä statement: TÄMÄ on se ainoa ja oikea Queensrÿche eikä mikään muu, varsinkaan mikään Taten FU-paska. Metallinen Trirÿche-logo on edelleen hyvässä terässä ja tiukasti pultattuna vanhassa kiviseinässä kiinni, vaikka päälle onkin tullut ajan patinaa ja kaikenlaisia viime vuosien paskamyrskyjä.Jussi wrote:^ tylsä mutta ruma kansi, vaan eipä sillä tieten väliä jos musiikki napeksii. Hyvä veto tuo s/t, kun EP:hän on ollut oma julkaisumuotonsa, niin mikäs siinä käyttää sama "nimi" uudestaan, ikäänkuin uuden alun merkiksi.
-
- Posts: 997
- Joined: Thu Mar 20, 2003 1:16 pm
- Location: Kuusamo
- Contact:
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
On kyllä tylsä kansi ja ideaköyhä levyn nimi. Noh, eiköhän sieltä joka tapauksessa parempaa shittiä tule kuin Tatelta. Kunhan ei olisi liian väkisinväännetyn oloista heviä sitten.
-
- Posts: 10669
- Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
- Location: Oulu (Rollo)
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
^ nimpä, mutta ainakaan F U ei ollut nimenä ideaköyhä
-järjenköyhä pikemminkin.

-
- Imperiumi Crew
- Posts: 662
- Joined: Sat Nov 05, 2005 7:37 pm
- Location: Helsinki
- Contact:
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
GEOFF TATE's QUEENSRŸCHE: 'Frequency Unknown' First-Week Sales Revealed - May 1, 2013
Kokonaista 5,500 kappaletta. Dedicated to Chaoskin myi sentää 8000 eli alamäki jatkuu. Geoffin fanit ovat jo selittäneet asian parhain päin, sillä heikon myynnin syy on lapsellinen vihakampanja Geoffia vastaan, eikä suinkaan se, että levy on paska.
Queensrÿchen Facebook-sivukin jatkaa kasvuaan, uusia faneja tulee noin 1000 viikossa, mutta levyjä ne eivät osta. Kummallista.
Kokonaista 5,500 kappaletta. Dedicated to Chaoskin myi sentää 8000 eli alamäki jatkuu. Geoffin fanit ovat jo selittäneet asian parhain päin, sillä heikon myynnin syy on lapsellinen vihakampanja Geoffia vastaan, eikä suinkaan se, että levy on paska.
Queensrÿchen Facebook-sivukin jatkaa kasvuaan, uusia faneja tulee noin 1000 viikossa, mutta levyjä ne eivät osta. Kummallista.
-
- Posts: 34
- Joined: Mon Aug 29, 2011 5:45 am
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Kyseessä saattaa olla myös porukka, joka haluaa seurata tätä naurettavaa draamaa. Ainakin osittain...Esanssi wrote:Queensrÿchen Facebook-sivukin jatkaa kasvuaan, uusia faneja tulee noin 1000 viikossa, mutta levyjä ne eivät osta. Kummallista.
-
- Posts: 770
- Joined: Tue Jun 23, 2009 12:27 pm
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Mielestäni tuo uuden albumin kansikuva näyttää livenä paremmalta: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1 (samassa kuvakansiossa kuvia That Metal Show:n nauhoituksista, mukana myös Mustosen Dave ja Jason Newsted).
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Miten sitten jos Tate häviää oikeusjutun (tai voihan Tate voittaakin), niin onko Cleopatralla enää oikeuden päätöksen jälkeen oikeus ottaa painoksia tuosta levystä Queensryche nimellä? Ennakkotapauksia kun ei tule mieleen. (Julkaisiko LA Gunsit tahoillaan mitään?) Tästä varmasti oikeudessa väännetään.
FU, tuleva keräilykappale?
FU, tuleva keräilykappale?
-
- Posts: 10669
- Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
- Location: Oulu (Rollo)
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Tarvitseeko ja haluaako siitä kukaan lisäpainosta?Aki666 wrote:Miten sitten jos Tate häviää oikeusjutun (tai voihan Tate voittaakin), niin onko Cleopatralla enää oikeuden päätöksen jälkeen oikeus ottaa painoksia tuosta levystä Queensryche nimellä? Ennakkotapauksia kun ei tule mieleen. (Julkaisiko LA Gunsit tahoillaan mitään?) Tästä varmasti oikeudessa väännetään.
FU, tuleva keräilykappale?

Toki on monet tällaiset yhden painoskerran ihmeet muodustuneet vaikeiksi löytää, esimerkiksi Stephen Pearcyn ja Fred Couryn Arcaden A/2 -albumi (1994) tuli sattumalta Budapestilaisessa levyluolassa vastaan pari vkoa sitten. Eri asia, kuinka moni näitä etsii ylipäätään. Yleensä sille yleisen suosion pienuudelle on jokin syy.
-
- Posts: 770
- Joined: Tue Jun 23, 2009 12:27 pm
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Tulevasta levystä arviota:
http://metalexiles.com/queensrycheviper.htmlThe album opened up with the bombastic, heavy, effects-driven instrumental piece “X2” which really sets the pace for the rest of the record. Given Rockenfield’s proclivity for TV and film scores, as well as having founded a sound effects studio, he no doubt had a huge part to play in this opener. Scott and the band have commented in recent interviews about the very collaborative nature of this new record, so I had high expectations for what a fully united and unified Queensrÿche offering would sound like.
“X2” blends right into the second track of the record, “Where Dreams Go To Die.” This track was heavy like the band has not been in years. It also marks the return of the classic dual harmonies that Chris DeGarmo and Michael Wilton perfected in the 80s. Queensrÿche always had a way of writing really interesting and unique guitar parts, and this track lets you know they still have that capability. This track marks the first appearance of Todd La Torre on the album, and makes his presence known in a mighty way. The man has quite a range, and the band definitely highlights that on this first full-length track. In a recent posting on the band’s Facebook, Scott wrote, “Working with Jimbo and the addition of Todd has revitalized the band in ways we never knew until we heard the final results.” That quote about sums up the impression I got from the first few tracks on this record.
Track four, entitled “In This Light” brings down the intensity slightly but reaffirms the bands sense of melody and harmony. The chorus on this song is just stunning, and reminds me of why I will always be a Queensrÿche fan. The albums first single, “Redemption” follows and delivers that classic, Empire-era sound. This track reminds me a lot of “Hand On Heart” with a little bit of the attitude of “Operation: Mindcrime.” The album’s seventh track, “Midnight Lullaby” really stood out to me. It’s a great, heavy, emotional and powerful ballad. It encompasses the darkest moments of “Silent Lucidity,” “Anybody Listening?,” and “Someone Else?,” but with a really fresh approach. This is seriously a highlight of the album and showcases some of its best songwriting.
The album concludes with a few fast-paced rockers, reminiscent of “Speak” or “The Needle Lies” followed by another amazing ballad that reminded me a lot of “Anybody Listening?” I don’t mean to draw too many comparisons to their back catalogue, as these new songs only share a similar feel. While I didn’t hear anything on this record that was truly unlike anything else from a previous Queensrÿche release, I must say that this record reveals a band that has been rejuvenated, and showcases the sounds fans have wanted to relive on a Queensrÿche record for many years.
Aside from the songwriting, the album sounded great. There has been a lot of talk out there regarding Geoff Tate’s sonic blunder on Frequency Unknown, but this Queensrÿche release sounds full and rich. The album undoubtedly owes a lot to the production talents of James Barton, who co-produced and engineered Queensrÿche’s best work in the past.
My overall review of the album is that it is a solid Queensrÿche release that the fans have been missing and desiring for a long time. I would go so far as to say that this is easily the strongest release since the very experimental but unique Promised Land. To be fair, this album is not necessarily ground breaking for a band like Queensrÿche, nor does it necessarily showcase any truly original ideas for them. However, it definitely sounds fresh, alive, and genuine. This a release that’s many years overdue, and now almost 30 years into their career, Queensrÿche prove that they have the drive to reinvent themselves, and release a solid album they and the fans can be proud of. In lieu of writing any lengthy comparisons between the quality of this record, and Geoff Tate’s latest Queensrÿche release, I will simply say that this review - and those that follow - along with albums sales and streams, will speak for themselves.
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
Pisti silmään tuo:
"The albums first single, “Redemption” follows and delivers that classic, Empire-era sound. This track reminds me a lot of “Hand On Heart” with a little bit of the attitude of “Operation: Mindcrime.”
Minulle ei tule "Redemptionista" mieleen ollenkaan "Hand on Heart" . Tuon perusteella ei uskalla luottaa tuohon muuhunkaan arvioon...en tiedä, toivottavasti tulisi hyvä levy
"The albums first single, “Redemption” follows and delivers that classic, Empire-era sound. This track reminds me a lot of “Hand On Heart” with a little bit of the attitude of “Operation: Mindcrime.”
Minulle ei tule "Redemptionista" mieleen ollenkaan "Hand on Heart" . Tuon perusteella ei uskalla luottaa tuohon muuhunkaan arvioon...en tiedä, toivottavasti tulisi hyvä levy
-
- Imperiumi Crew
- Posts: 662
- Joined: Sat Nov 05, 2005 7:37 pm
- Location: Helsinki
- Contact:
Re: QUEENSRŸCHE (Geoff Tate & Todd La Torre)
No, jos vertaa Redemptionin versea Hand on Heartin vastaavaan, niin kyllähän niissä tiettyä samankaltaisuutta on havaittavissa. Ymmärrän myös tuon viittauksen Operation: Mindcrimen viboihin. Ei sillä, että olisin välttämättä itse käyttänyt (tai edes keksinyt) tällaisia viittauksia, mutta kun niitä miettii, niin joo, läpi menee.moottoripää wrote:Pisti silmään tuo:
"The albums first single, “Redemption” follows and delivers that classic, Empire-era sound. This track reminds me a lot of “Hand On Heart” with a little bit of the attitude of “Operation: Mindcrime.”
Minulle ei tule "Redemptionista" mieleen ollenkaan "Hand on Heart" . Tuon perusteella ei uskalla luottaa tuohon muuhunkaan arvioon...en tiedä, toivottavasti tulisi hyvä levy
Arvioijan kanssa olen myös samaa mieltä siitä, että olisi hienoa kuulla myös post-Empire -ajan matskua Toddin laulamana. Promised Land on kuitenkin bändin toiseksi paras levy Operation: Mindcrimen jälkeen, jos niitä ylipäätään on tarpeen laittaa järjestykseen.