Eipä mulla koskaan ole arvailujani kummempaa, mitkä jo tässä tapauksessa vahvistettiinkin vääriksi. IP:n soitto kun ei kuulosta yhtään Kuschilta, yli puolet iästäni Helloweenia kuunnelleena. Jopa tuon Masterplanin #2:en konerummut ovat jostain kumman syystä Ulin tatsilla tehtyjä (voiko ohjelmoinnissa säilyä noin paljon omaa tyyliä? Olisipa Rock n' Rolf koodannut Iain Finlayn soittoa sitten tämän vuosituhannen RW:lle), mutta ei Symfonialla.
No, joka tapauksessa kyllä se ne rummut soitti. Tosin ne on meikäläisen tuottamat ja yleensä kaveri ilmeisesti soittaa paljon enemmän kamaa rumpuosuuksiinsa, mutta mä en oikein välitä rumpusooloista.
Mites Revolution Renaissance; oliko Stratoksi jääneiden miesten puheissa mitään perää, että soittamiaan ja omien sanojensa mukaan maksamiaan demosessioita kuultaisiin New Erallakin? Etteivät ne olisi tämä CD:n vihossa ilmoitettuja soittajia? On mulla koneella Stratovarius-demoversiokin ko. albumista autenttisessa biisijärjestyksessä, mutta enhän mie mitään eroja kuule liiemmin, häiritsee liikaa Kotipellon käyttämät ei-aina-niin-valmiit (l. lopulliset, johon tottunut, etenkin mahtibiiseissä Last Night On Earth & I Did It My Way) lyriikat.
Ovatko niin puhuneet? Ei mun tietääkseni ole puhuneet.
Eivät soita New Eralla yhtään mitään.
Ne demolyriikat on sitä Vapaus biisin linjaa, meikäläisen tajunnanvirtaa.
Ja pakko sanoa vielä, että kyllä minäkin siitä demosta maksoin ja vielä miksasin ja äänitin sen ilman korvausta. Jos toi nyt jotain kiinnostaa.