Stratovarius ja johdannaiset
-
^ Mutta luulisi kakkossoolostaan opitun, sillä ei NB mahtanut odottaa Hymn To Lifelta sellaisia primaaliterapialallatuksia, mitä siinä puolet matskusta oli. Toisaalta osasi vielä tuolloin tehdä pari näppärääkin: nimibiisi Chaplinin The Dictator -puheineen on mainio, kuten myös komeat mutta siirappiset Michael Kisken & Sharon Den Adelin laulamat. Now I Understand & I Believe ovat niitä mukavan sujuvia, lisäplussaa myös jälkimmäisen ateismista, joskin melko rautalangasta väännetään.
Well... kaksi ekaa hempeilyä, ei aiheuttaneet närästystä. Kolmas, tjaa, odotin tuhdimpaa.jstar wrote:http://www.saana-warrioroflight.com/teuvo wrote:Meni ohi, sorry, mutta mistä voi kuunnella ääninäytteitä?
Sivun alhaalta.
-
- Imperiumi Assistant
Valomerkin aikaan, hevibaarissa:luonnonoikku wrote:Sama juttu. Hoivaviettiset naisethan ovat heikkoina vankilakundeihin, joten minäkin haluan syytteen.Scandal wrote:Ihan näillä puheilla annan messulaudan ylläpidolle täyden oikeuden kertoa allekirjoittaneen nimen, osoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen, kengän kokonumeron ja muutkin tiedot virkavallan edustajalle kun he sitä "kahden viikon kuluessa" kyselevät
"Hei beibi, mennääksh meille jatkhoille?"
"Painu vi**uun, känniääliö!"
"Älä shä mulle ala, mä pääshin just vankhilasta."
"OooOOOooohhh! Totta kai mennään, lähdetään heti!"
"Portsari, soitas pirssi!"
"Mitä sä muuten teit kun vankilaan jouduit?" (silmät kiiluen, pupillit ihmetyksestä teevadin kokoisina)
"Mä mainitsin messulaudalla Timo Tolkin, ja heti tuli Karhuryhmä postiluukun ja ilmastointiventtiilin kautta sisälle ja paiskas tyrmään."
"..."
-
Nauratti muuten. Tolkin manageri tuossa yhdessä kirjeessä näyttää olevan Antti Jokinen ja Golden Worksin tiedottaja on Jari Jokinen. Veljekset kuin ilvekset?
Tuskin on kuitenkaan muuten sama Antti Jokinen kuin tämä musavideomise (joka ilmeisesti oli sitten lopulta Tolkin koulukaveri vanhan blabber-uutisen mukaan)? Jummijammi mitä koukeroa

Tuskin on kuitenkaan muuten sama Antti Jokinen kuin tämä musavideomise (joka ilmeisesti oli sitten lopulta Tolkin koulukaveri vanhan blabber-uutisen mukaan)? Jummijammi mitä koukeroa
-
reps.Scandal wrote:Valomerkin aikaan, hevibaarissa:
"Hei beibi, mennääksh meille jatkhoille?"
"Painu vi**uun, känniääliö!"
"Älä shä mulle ala, mä pääshin just vankhilasta."
"OooOOOooohhh! Totta kai mennään, lähdetään heti!"
"Portsari, soitas pirssi!"
"Mitä sä muuten teit kun vankilaan jouduit?" (silmät kiiluen, pupillit ihmetyksestä teevadin kokoisina)
"Mä mainitsin messulaudalla Timo Tolkin, ja heti tuli Karhuryhmä postiluukun ja ilmastointiventtiilin kautta sisälle ja paiskas tyrmään."
"..."

Ehkä tästä tosiaan saadaan brittijuristien avulla sellainen ennakkotapaus että jo henkilön nimen mainitseminen tietää tuomiota törkeästä kunnianloukkauksesta.
-
minimalistinen...mitähän tarkoitat? Onhan Straton levyilläkin orkesterisovituksia ollut, kuten esim. Infinitellä ja Elements pt 1:lla. Ei missään Nightwish mitassa mutta mahtipontisuutta on mielestäni Stratoillakin ollut ihan riittämiin.
Todellakin surullisen kuuloisia ovat nuo clipit. Letterissä käytetty koko Tolkin sanoitusten sanavarasto taas hyödyksi. Ei taittu vaan kertaakaan sanoa so much more to give.
Todellakin surullisen kuuloisia ovat nuo clipit. Letterissä käytetty koko Tolkin sanoitusten sanavarasto taas hyödyksi. Ei taittu vaan kertaakaan sanoa so much more to give.
Biiseissä oli tosiaan sellainen yleisfiilis, ettei nyt olla missään jylhän Saanatunturin myrskyssä vaan turvallisesti studion lämmössä, leppoisasti rämpyttelemässä. Olen tosin sellainen musiikkituottamisen amatööri, että mahdollisesti jo pelkän kaiun lisääminen soittimiin tekisi biisistä mielessäni eeppisen mestariteoksen. 

-
Hahah, Huvitinpa itseäni muutaman tunnin ajan lukemalla tätä ketjua läpi.
Kertokaan sitten päivämääriä, niin tulen vielä käräjille pitämään peukkujakin. Vai onkohan tämä niin arkaluontoista materiaalia asianomistajien imagoille, että pitää suljettujen ovien takana käsitellä 
Tuosta tuotannosta pitää sanoa, että ennemmin kuin Rock-ooppera, tuo Saana on kyllä mielestäni lähempänä jotain alakoulun joulujuhlanäytelmää. "Jotain ennenkuulumatonta" todellakin, ennekuulumatonta roskaa nimittäin.
Mutta jos se yhtään lohduttaa Herra Tolkkia, niin en tue piratismia edes sen vertaaa, että vaivautuisin tuhlaamaan kaistatilaa tuon levyn lataamiseen.

Tuosta tuotannosta pitää sanoa, että ennemmin kuin Rock-ooppera, tuo Saana on kyllä mielestäni lähempänä jotain alakoulun joulujuhlanäytelmää. "Jotain ennenkuulumatonta" todellakin, ennekuulumatonta roskaa nimittäin.
Mutta jos se yhtään lohduttaa Herra Tolkkia, niin en tue piratismia edes sen vertaaa, että vaivautuisin tuhlaamaan kaistatilaa tuon levyn lataamiseen.
Last edited by Weltschmertz on Tue Feb 26, 2008 1:14 pm, edited 1 time in total.