Sabbathman wrote:parin hyvän biisin lööperilevyt Virtual XI
Mape-setä pystyi antamaan taannehtivassa arviossaan ihan klassikko-leiman 
(muistaakseni ei edes 7 levy ole Klassiko)
Itsekin sattumalta tänä aamuna fb:ssa sitä jollekin tampiolle puolustin, miten mulla on silläkin (esim. BNW:in tapaan -sillä Dream Of Mirrors #1) yleisen "fani"mielipiteen vastainen suosikkibiisi. Noissa molemmissa on vain tarttuvaa melodiaa, olkoonkin sitten toistoa* ja pituutta myös, eipä se haittaa (paitsi The Angel & The Gamblerissa!)
Virtual XI:n biisien parhausjärjestys:
1) Don't Look To The Eyes Of a Stranger
2) When Two Worlds Collide
3) Como Estais Amigos
4) Lightning Strikes Twice
5) Futureal
6) The Clansman
7) The Educated Fool
8 ) The Angel & The Gambler
Two Worldsista ja Lightning Strikesista mie en ole ikinä käsittänyt haukkuja, kun todella tarttuvat melodiat sisältävät kumpainenkin. Puhumattakaan Como Estaisista! Sen sijaan jonkin verran Futurealin (kelpo avaajarokkeri toki) ja etenkin The Clansmanin yksisilmäistä ylistystä (muiden kustannuksella) ihmettelen; ei mulle riitä kertsiksi pelkkä "FREEDOM!" Livenä se toki toimii paremmin, kuten koko biisikin, ja kuten kaveri heti Helloween/Maiden '98 Hesan keikalta palanneena kertoi. Mie en päässyt, kun kauppiksessa oli kokeet. The Educated Fool on myös rautaneidon foorumilla kovassa sukseessa, minusta yhtä tylsä nyt kuin ensikuuntelullakin.
*on laadun sattuessa kohdilleen aivan OK, kuten olen aina sanonut esim. Running Wildin War & Peacesta (1998), jossa toistetaan vain paria melodiaa & kohtaa koko 7:45 kestonsa ajan, MUTTA MILLAISIA