En kyllä ymmärrä miksi Still Life ja Infinite Dreams "jätettiin" pois Maiden England-setistä. Molemmat biisit kun olivat tämän kiertueen kohokohdat, Seventh Sonin ohella. Tai ainakin itselleni oli. Minulle olisi kelvannut se alkuperäinenkin settilista. Tältähän se näyttää VHSn takakannessa:Tintti wrote:Kyllä minä olen tuohon suht tyytyväinen. Kolmikosta Still Life/To Tame a Land/Infinite Dreams kun olisi edes 2 mukana niin olisin ERITTÄIN tyytyväinen.
"Moonchild"
"The Evil That Men Do"
"The Prisoner"
"Still Life"
"Die With Your Boots On"
"Infinite Dreams"
"Killers"
"Can I Play with Madness"
"Heaven Can Wait"
"Wasted Years"
"The Clairvoyant"
"Seventh Son Of A Seventh Son"
"The Number Of The Beast"
"Hallowed Be Thy Name"
"Iron Maiden"
Still Life on kyllä yksi Maidenin aliarvostetuimmista biiseistä To Tame A Landin ohella. Kyseessä kuitenkin Piece Of Mindin parhaat biisit. Varsinkin Piece Of Tourin bootlegeillä tämä kaksikko kuulostaa livenä uskomattoman hienolta. Asiaa tietenkin auttoi, että yhtye oli ihan liekeissä.
Maiden Englandilla ei onneksi kuultu Run To The Hillsia. Biisi vaan oli soitettu niin puhki jo silloinkin. Puhumattakaan tästä hetkestä.
Julkaistaanko alkuperäinen Maiden England jossain vaiheessa remasteroituna DVD/BD-versiona? Hyllystä löytyy se VHS+CD paketti. Joku väitti, että sillä alkaa olla jo keräilyarvoa...