King Diamond / Mercyful Fate
-
Olihan tuo saatanan kova keikka..Kingi iskussa kuten koko bändi!! Vieläkin menee kylmiä väreitä kun noita juutuubbi klippejä katsoo!!
(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku
)
(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku

-
-AsmodeuS- kirjoitti:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku)

-
King Diamond - Abigail: In Concert 2016 [Espoo, Finland, 11/06/2016] (Live) [Full Show]
[youtube]vAtqQJTyeXU[/youtube]
Ihan mielettömän kova show.
:bmbeer: KING DIAMOND!!!
[youtube]vAtqQJTyeXU[/youtube]
-
- Viesti:
Allekirjoittaneen ruutuja keikalta: https://www.facebook.com/TuskaOpenAir/p ... 3207338450
-
Olihan ehdottomasti paras keikka Kingiltä mitä olen nähnyt , yht 8 kpl. Ääni sen kuin paranee kun ikää tulee lisää, ei yhtään tee mieli muistella 2001 ja 2006 keikkoja.
Ja vielä kun pääsi tapaamaan bändiä ennen keikkaa, 40min juteltiin niitänäitä ja nimmareita kirjoittivat levyihin ja kuvia räpsittiin. sitten kun piti pois lähteä Kingi vielä kysyi jos haluttaisiin lähteä lavaan tutustumaan, ja siellä king ja livia esitteli abigailin arkkua ja muuta mukavaa, varmaan 20min pyörittiin siellä lavallakin.
Ja vielä kun pääsi tapaamaan bändiä ennen keikkaa, 40min juteltiin niitänäitä ja nimmareita kirjoittivat levyihin ja kuvia räpsittiin. sitten kun piti pois lähteä Kingi vielä kysyi jos haluttaisiin lähteä lavaan tutustumaan, ja siellä king ja livia esitteli abigailin arkkua ja muuta mukavaa, varmaan 20min pyörittiin siellä lavallakin.
-
Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussarotte kirjoitti:Mitä sä horiset?Sabbathman kirjoitti:-AsmodeuS- kirjoitti:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku)

-
- Site Admin
- Viesti:
-
Kumpi myyjä?-AsmodeuS- kirjoitti:Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussarotte kirjoitti:Mitä sä horiset?Sabbathman kirjoitti:-AsmodeuS- kirjoitti:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku)
-
Jaahans..olikko se toinen myyjä?? heh! Se lyhyempi tukkainen jolla oli se rahatuppo kädessä.rotte kirjoitti:Kumpi myyjä?-AsmodeuS- kirjoitti:Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussarotte kirjoitti:Mitä sä horiset?Sabbathman kirjoitti:-AsmodeuS- kirjoitti:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku)
-
Mä näin vaa kaks pitkätukkast hujoppia.-AsmodeuS- kirjoitti:Jaahans..olikko se toinen myyjä?? heh! Se lyhyempi tukkainen jolla oli se rahatuppo kädessä.rotte kirjoitti:Kumpi myyjä?-AsmodeuS- kirjoitti:Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussarotte kirjoitti:Mitä sä horiset?Sabbathman kirjoitti:-AsmodeuS- kirjoitti:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku)
-
Sillä oli jonkin sortin ponnari päässä..mut anyway loppujen lopuksi kaikki meni ok!! 

-
Ai mikä on järki lähteä setvimään jos toinen vie sulta ylimääräiset 20 euroa?rotte kirjoitti:Se on pääasia. Rupesin tos itekki mietttii, että mikähä tossaki oli järki lähteä setvimään-AsmodeuS- kirjoitti:Sillä oli jonkin sortin ponnari päässä..mut anyway loppujen lopuksi kaikki meni ok!!
-
Oho, koko p-ska tubessa ja noin hyvällä laadullakin vielä. Hienoa, pitää katsoa joku ilta. Tässähän alkaa uudelleen ketuttaa, ettei päässyt paikalle. Kingi vetää kyllä hyvin. Tietty maalit naamassa auttaa asiassa, mutta äänen perusteella ei uskoisi kuusikymppiseksi. Toivottavasti tulee vielä saumat nähdä KD. Öäh, tuo näyttää nyt erehdyttävästi erään otaksuttavasti ei-Kinkku-fanien puolueen lyhenteeltä, mutta olkoot.Sabbathman kirjoitti:King Diamond - Abigail: In Concert 2016 [Espoo, Finland, 11/06/2016] (Live) [Full Show]
-
Tarkoitin että mikä järki tässä keskustelussa oli nyt täällä. Kuitenkin ekassa viestissä kävi jo ilmi että asia selvis.Bourreau kirjoitti:Ai mikä on järki lähteä setvimään jos toinen vie sulta ylimääräiset 20 euroa?rotte kirjoitti:Se on pääasia. Rupesin tos itekki mietttii, että mikähä tossaki oli järki lähteä setvimään-AsmodeuS- kirjoitti:Sillä oli jonkin sortin ponnari päässä..mut anyway loppujen lopuksi kaikki meni ok!!
Mietin vaan asiaa täällä sitten kun tunnen toisen niistä merchtyypeist.
-
Promillet nousee ja just julkaistu Denner/Shermann:Masters of Evil-lätty nyt pari kertaa kuunneltu läpi ja kivoja riffejä,tempon vaihdoksia jne..hyvä levy

-
Denner ja Shermann ovat tosiaan käyneet tutussa kryptassa ja saaneet Mercyful Faten tuhkista epäpyhään messuunsa väkevyyttä. Ylipappi kun ei ollut mukana, niin faarao ei tehnyt ylösnousemusta, mutta levy on siitä huolimatta aika hyvä. Parasta mitä herrat ovat MF:n ulkopuolella saaneet aikaan (poislukien Kingin Abigail, jossa Denner oli mukana). Vähän enemmän tosin kallellaan perinteiseen heviin kuin tummempi Mercyful Fate oli aikoinaan. Tuotanto on myös oikein hyvä ja keskimääräistä dynaamisempi. Vokaalit ovat suht tasokkaat, mutta eivät niin teatraaliset ja tunnelmalliset kuin King Diamondin vokaalit. Saas nähdä aukaiseeko ovia Kingin liittymiseen mukaan messuun ja Mercyful Faten paluuseen.
-
Ihanko oikeasti on sun mielestäs parempi kuin Fatal Portrait?JSM kirjoitti:Denner ja Shermann ovat tosiaan käyneet tutussa kryptassa ja saaneet Mercyful Faten tuhkista epäpyhään messuunsa väkevyyttä. Ylipappi kun ei ollut mukana, niin faarao ei tehnyt ylösnousemusta, mutta levy on siitä huolimatta aika hyvä. Parasta mitä herrat ovat MF:n ulkopuolella saaneet aikaan (poislukien Kingin Abigail, jossa Denner oli mukana). Vähän enemmän tosin kallellaan perinteiseen heviin kuin tummempi Mercyful Fate oli aikoinaan. Tuotanto on myös oikein hyvä ja keskimääräistä dynaamisempi. Vokaalit ovat suht tasokkaat, mutta eivät niin teatraaliset ja tunnelmalliset kuin King Diamondin vokaalit. Saas nähdä aukaiseeko ovia Kingin liittymiseen mukaan messuun ja Mercyful Faten paluuseen.
-
Ei vaan unohdin sen levyn kokoonpanon, enkä tarkistanut, kun olin lähdössä kohti saaristoa.Bourreau kirjoitti:Ihanko oikeasti on sun mielestäs parempi kuin Fatal Portrait?JSM kirjoitti:Denner ja Shermann ovat tosiaan käyneet tutussa kryptassa ja saaneet Mercyful Faten tuhkista epäpyhään messuunsa väkevyyttä. Ylipappi kun ei ollut mukana, niin faarao ei tehnyt ylösnousemusta, mutta levy on siitä huolimatta aika hyvä. Parasta mitä herrat ovat MF:n ulkopuolella saaneet aikaan (poislukien Kingin Abigail, jossa Denner oli mukana). Vähän enemmän tosin kallellaan perinteiseen heviin kuin tummempi Mercyful Fate oli aikoinaan. Tuotanto on myös oikein hyvä ja keskimääräistä dynaamisempi. Vokaalit ovat suht tasokkaat, mutta eivät niin teatraaliset ja tunnelmalliset kuin King Diamondin vokaalit. Saas nähdä aukaiseeko ovia Kingin liittymiseen mukaan messuun ja Mercyful Faten paluuseen.
-
[youtube]mHvBvkSCx2w[/youtube]-AsmodeuS- kirjoitti: Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussa
-
ostin myös masters of evilin...ensikuuntelulta tuotanto toimii ja biisit monimuotoisia eli varmasti pystyy kuuntelee useemmankin kerran ei mitään kertakäyttö silsaa. Ekana jää vaan mieleen että onpa hyvää kitarointia...laulusta sen verran et sean peck vaan toimii kun pystyy vetää ozzy,dio,kinkku tyylit hienosti ja vaihtelee niitä saumatta...hienoa menoa ...
-
Jo ensikuuntelun perusteella Masters Of Evil on kuten Satan's Tomb eli loistavaa menoa! Väkevät riffit, upeat liidit, kivat rytmikieroudet, tunnelmat, monisävyinen laulu, soundimaailma. Koko paketti on puhdasta tulikiveä!
Kun taso on nyt näin korkealla, en voi kuvitella tähän enää kuin sen viimeisen askeleen ylimmälle portaalle eli Kingi mukaan ja Mercyful Fate -albumi...
Kun taso on nyt näin korkealla, en voi kuvitella tähän enää kuin sen viimeisen askeleen ylimmälle portaalle eli Kingi mukaan ja Mercyful Fate -albumi...