Klosterman on todellä hyvä tyylissään, piilotettua kulttuurifilosofiaa sisältävissä esseissä. Paras ja älykkäin toimittaja, joka on koskaan kirjoittanut metallista. Yksin Fargo Rock City peittoaa kaiken, mitä muut ovat yrittäneet aiheesta sanoa. Armoton GNR-fani, joka osaa sopivasti ironisoida itsensä ja kohteensa. Äijän tärkeimpiin albumeihin lukeutuu Vinnie Vincent Invasion (toki myös Appetite for Destruction). Se kertoo paljon asiantuntemuksesta ja mielentilasta. Alla ote kirjasta. Vieläkin hienompi on kertomus GNR tribuuttibändistä, teoksessa Seksiä, huumeita ja kaakaomuroja. Siinä on samaa tunnelmaa kuin Anvil-dokussa.Jussi wrote:Upeita kohtia, kuten poiminta ihan toisen arvion (hienin kappaleen) Sorry kohdasta, jossa Axl vetää Mexican vampire -aksentilla!
“Right from track number one, you know what you’re getting: ‘Boys Are Gonna Rock’ has two and a half guitar solos. Singer Robert Fleischman screams about sadomasochism and ejaculations, but—for all practical purposes—this may as well be an instrumental album. At the conclusion of ‘Animal,’ Vincent plays faster and harder and faster and harder and faster and stupider and he’s going nowhere but he’s getting there fast and now your neighbors are banging on the wall and your bookcase speakers are starting to melt and your beagle is in obvious pain and suddenly you suspect that everything in your house is going to IMPLODE.
And then Vinnie collapses, and then you hear six seconds of reverb. And then the next song begins (with a guitar solo). It should be also noted that Invasion ultimately ends with 151 seconds of Vincent replicating a car alarm (or perhaps a grain elevator). This is rock ‘n’ roll. This is rock ‘n’ roll? This is rock ‘n’ roll!”
Ai niin, Sorry on tuoreimman (!) levyn paras kappale. Madagascar liki yhtä hyvä. Lannistumaton Luke on cool.