Juuri Nyt Soi!
-
Re: Juuri Nyt Soi! -ketju
Rhapsody - Where Dragons Fly
upea b-puoli Emerald Sword-sinkulta 1998, kunnon köörikertsi vaikka muutoin rauhallisempi kappale.
hungry for victory, hungry for love
love for the earth that made her son
strong and invincible serving my cry
go now and ride there where dragons fly!
upea b-puoli Emerald Sword-sinkulta 1998, kunnon köörikertsi vaikka muutoin rauhallisempi kappale.
hungry for victory, hungry for love
love for the earth that made her son
strong and invincible serving my cry
go now and ride there where dragons fly!
-
Miks mää en voinut olla jo vuonna 1982 hurahtanut Heavy Metalliin? Meni vielä muutama vuosi siitä etiäpäin kakkendaalia kuunnellen. WASP/TS tempaisi joskus 85' hurmoksen nieluun.
[youtube]I3uLYWQ08cU[/youtube]
[youtube]I3uLYWQ08cU[/youtube]
-
Cage - Across The Sea Of Madness
upea alku uuden Ancient Evilin videobiisillä, mutta lopussa pääsee pieni herpaantuminen tapahtumaan. No, ovat kuitenkin (jälleen) teemalevyn 6-minuuttisen kappaleen valinneet videoksi, niin rispektiä siitä. Itse täyspitkä on vasta parilla kuuntelulla, mutta ei ollenkaan hullummalta vaikuta, ainakaan edelliseen pettymykseen (Supremacy Of Steel) verrattuna.
[youtube]TYLR-H9VodI[/youtube]
upea alku uuden Ancient Evilin videobiisillä, mutta lopussa pääsee pieni herpaantuminen tapahtumaan. No, ovat kuitenkin (jälleen) teemalevyn 6-minuuttisen kappaleen valinneet videoksi, niin rispektiä siitä. Itse täyspitkä on vasta parilla kuuntelulla, mutta ei ollenkaan hullummalta vaikuta, ainakaan edelliseen pettymykseen (Supremacy Of Steel) verrattuna.
[youtube]TYLR-H9VodI[/youtube]
-
Krokus - School's Out cover levyltä Change Of Address. Lätty jota tuntuvat kaikki vihaavan. Itselleni tämä levy kolahti sen ensimmäisistä kuuntelukerroista asti ja varsinkin kappale Now on jotenkin jäänyt mieleeni. Onhan bändi toki kaupallisempi tässä kuin millään muulla albumillaan mutta kyllä tänne tällainen(kin) kolisee. Onneksi seuraava levy oli silti taas kovempi kokonaisuus.
-
Jostakin syystä eksyin Burzumiin. Mykistävän hypnoottiset riffit ja laiskana laahaava rummun lätkätys. Yksinkertainen on kaunista. Harmi kun tuo ulkomusiikillinen koheltaminen on vienyt huomion pois siitä miten briljantti säveltäjä Varg itse asiassa on.
[youtube]AMHrAh6nhPc[/youtube]
[youtube]AMHrAh6nhPc[/youtube]
-
Paskanmarjat. Varg on aina ollut mies paikallaan. Ehkä hommat lähti vähän överiksi v. 1993, mutta muuten kaiken maailman hipit vaan itkee miten "Burzumia ei voi kuunnella.. koska.. blaa blaa..."
Ja asiaan. Tuli hommattua tänä syksynä pienellä viiveellä Black Witcheryn/Revengen split levy.
Juuri nyt soi tämä totalitaarinen attack!
[youtube]N9KAAf2c3_8[/youtube]
Ja asiaan. Tuli hommattua tänä syksynä pienellä viiveellä Black Witcheryn/Revengen split levy.
Juuri nyt soi tämä totalitaarinen attack!
[youtube]N9KAAf2c3_8[/youtube]
-
Cage - Behind The Walls Of Newgate
Tulihan se uusi Cagen levy vihdoinkin postissa, tulliinkin perkele jäi. Ei kun soimaan Ancient Evil!
Tulihan se uusi Cagen levy vihdoinkin postissa, tulliinkin perkele jäi. Ei kun soimaan Ancient Evil!
-
Jotenkin iski nyt 'klassinen turska' innostus päälle. Varmaankin tuo ulkona avautuva ankea harmaus ja kylmän kostea syleily inspiroi mielen tummia sopukoita.
Pitäis jostain löytää tämä läpyskä vinyyli-formaatissa.
[youtube]iNnlhaGmr30[/youtube]
Pitäis jostain löytää tämä läpyskä vinyyli-formaatissa.
[youtube]iNnlhaGmr30[/youtube]
-
Blot Mine - Sha Nagba Imuru albumilta Porphyrogenesis
Nopeaa Black Metallia hieman vanhan Setherialin hengessä. Helvetin hyvä albumi sanon mä. Ainakin omasta mielestä.
[youtube]C_0FfIg2eU0[/youtube]
Nopeaa Black Metallia hieman vanhan Setherialin hengessä. Helvetin hyvä albumi sanon mä. Ainakin omasta mielestä.
[youtube]C_0FfIg2eU0[/youtube]
-
Bon Jovi - Full Moon High (River Of Love)
en nyt tiedä, eikö Jon olisi ikinä v. 1988 jälkeen voinut käyttää tämän koukun kertsissään omaavaa biisiä ihan jollain myöhemmällä albumillakin. Viimevuotisen 2CD-julkaisun The Sons Of Beaches -kakkoslevyltä.
[youtube]Yw1yJy8o1po[/youtube]
en nyt tiedä, eikö Jon olisi ikinä v. 1988 jälkeen voinut käyttää tämän koukun kertsissään omaavaa biisiä ihan jollain myöhemmällä albumillakin. Viimevuotisen 2CD-julkaisun The Sons Of Beaches -kakkoslevyltä.
[youtube]Yw1yJy8o1po[/youtube]
-
Atrocity - Morbid Mind.
En ole bändistä koskaan välittänyt, mutta jostain syystä heidän Atlantis albumi uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Hieno albumi orkestraalista death metallia, välillä tosin mennään jopa hieman goottilais sävytteisissä tunnelmissa. Parempaakaan termiä en juuri nyt keksi, mutta toimii.
[youtube]ROj7cQBlQCg[/youtube]
Edit. Heitetään tähän vielä hieno tunnelmallinen kipale kyseiseltä albumilta.
[youtube]iBgwSWp3XAc[/youtube]
En ole bändistä koskaan välittänyt, mutta jostain syystä heidän Atlantis albumi uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Hieno albumi orkestraalista death metallia, välillä tosin mennään jopa hieman goottilais sävytteisissä tunnelmissa. Parempaakaan termiä en juuri nyt keksi, mutta toimii.
[youtube]ROj7cQBlQCg[/youtube]
Edit. Heitetään tähän vielä hieno tunnelmallinen kipale kyseiseltä albumilta.
[youtube]iBgwSWp3XAc[/youtube]
Last edited by Tenebraum on Thu Nov 12, 2015 9:33 pm, edited 1 time in total.
-
Horna - Ikuiseen Mustaan Uneen.
-
^ saiskohan sut bannittua edes tästä ketjusta, kun et raasu kerran osaa
ns: Soilwork - Shining Lights
vaikka uusi Ride Majestic teki heti positiivisen vaikutuksen, en mie tätä ole muka kerinnyt kuin julkaisun aikaan muutaman kerran kuulla. Lisempää nyt; tämä toiseksi viimeinen on yksi lätyn parhaista biiseistä!

ns: Soilwork - Shining Lights
vaikka uusi Ride Majestic teki heti positiivisen vaikutuksen, en mie tätä ole muka kerinnyt kuin julkaisun aikaan muutaman kerran kuulla. Lisempää nyt; tämä toiseksi viimeinen on yksi lätyn parhaista biiseistä!
-
Ghost Machinery - Lost To Love uudelta lätyltään. Vieläkin tulee Stratovarius mieleen tuosta alkuriffistä 

-
Lords Of Black - Out Of The Dark
tuoreen Blackmoren rekrytoinnin vuoksi tsekata tämä Mercury-lookalike -vokalistin omakin bändi, viimevuotinen s/t on vissiin ainokaisensa? Parrain biisi oli italiaanoilta tässä; kuulostaa äijä itse asiassa kovastikin The Poodlesin Jakob Samuelilta tällä levyllä.
tuoreen Blackmoren rekrytoinnin vuoksi tsekata tämä Mercury-lookalike -vokalistin omakin bändi, viimevuotinen s/t on vissiin ainokaisensa? Parrain biisi oli italiaanoilta tässä; kuulostaa äijä itse asiassa kovastikin The Poodlesin Jakob Samuelilta tällä levyllä.
-
MYSTICUM - Planet Satan
-
^ elä, Immu astu samaan ansaan tuon yhden vatipään kanssa, joka ei ota ketjun sääntöjä uskoakseen
ns: Magnus Karlsson's Free Fall - Out Of The Dark
Jakob Samuelista yllä puheenollen; jopa sopiikin tällaiseen nopeampaan materiaaliin hyvin. Menee ihan hukkaan, kuten The Poodlesin 3 viimeisintä levyä muutoinkin, surumielisen hitaan rockin parissa
Samin arviosta voisin ite vaihtaa uuden Kingdom Of Rockin arvosanan päikseen tuon parin v. takaisen ekan kanssa. Se oli juuri sellaista 'ihan hyvä muttei sen enempää' -heviä mulle silloin & nytkin. Tällä taas Jörn Landen pätevä nimibiisi & tämä heti alkuun, Joe Lynn Turnerin No Control + (taas) Tony Harnellin Never Look Away ja Harem Scarem-äijän a Heart So Cold ovat mainioita, kuten myös Rick Altzin kelttibiisi. Karlsson itse taas yllättää kahdella biisillään kehittyneensä noinkin kovaksi laulajaksi myös itse! Paljon parempi kuin joidenkin vanhojen bändiensä vokalistit..

ns: Magnus Karlsson's Free Fall - Out Of The Dark
Jakob Samuelista yllä puheenollen; jopa sopiikin tällaiseen nopeampaan materiaaliin hyvin. Menee ihan hukkaan, kuten The Poodlesin 3 viimeisintä levyä muutoinkin, surumielisen hitaan rockin parissa

Samin arviosta voisin ite vaihtaa uuden Kingdom Of Rockin arvosanan päikseen tuon parin v. takaisen ekan kanssa. Se oli juuri sellaista 'ihan hyvä muttei sen enempää' -heviä mulle silloin & nytkin. Tällä taas Jörn Landen pätevä nimibiisi & tämä heti alkuun, Joe Lynn Turnerin No Control + (taas) Tony Harnellin Never Look Away ja Harem Scarem-äijän a Heart So Cold ovat mainioita, kuten myös Rick Altzin kelttibiisi. Karlsson itse taas yllättää kahdella biisillään kehittyneensä noinkin kovaksi laulajaksi myös itse! Paljon parempi kuin joidenkin vanhojen bändiensä vokalistit..
-
Jostain syystä tuli tänään tämä biisi mieleen. Jokseenkin taas ajankohtaisen tuntuinen.
[youtube]HzowTY4DMgo[/youtube]
[youtube]HzowTY4DMgo[/youtube]
-
^ kuha et vain seuraavaksi Klamydiaa Tonmin muistolle
ns: Revolution Renaissance - Hunting High And Low (demo)
alkuperäistä en jaksa yhtään, muttä tätä Timon uuden bändin (Gus Monsato, Justin Biggs, Bruno Agra & Mike Khalilov) kanssa silloin 2008 demosessioissa äänittämää versiota nyt kyllä, erittäin mielellään. Hieno vokalisti omaan makuuni!
edit: Beorn - The Chest Of Deadman
pitikö mennä armon vuoteen 2015 että löydän ensimmäisen venäläisen bändin, joka on osannut tehdä hommat niin hyvin, että miekin jaksan kuunnella? Melkoisen positiivinen yllätys tämä Time To Dare! Tässä nyt on piraattifolkmetal-henkinen kiipparimelodia parissa otteessa, mutta ei se nyt haittaa
Lisäksi kannattaa kuunnella pelimusiikkivaikutteinen Star Ocean & Nightwishiakin sinfonisempi Galaxy In Flames!
[youtube]kdqzdklm9CI[/youtube]

ns: Revolution Renaissance - Hunting High And Low (demo)
alkuperäistä en jaksa yhtään, muttä tätä Timon uuden bändin (Gus Monsato, Justin Biggs, Bruno Agra & Mike Khalilov) kanssa silloin 2008 demosessioissa äänittämää versiota nyt kyllä, erittäin mielellään. Hieno vokalisti omaan makuuni!
edit: Beorn - The Chest Of Deadman
pitikö mennä armon vuoteen 2015 että löydän ensimmäisen venäläisen bändin, joka on osannut tehdä hommat niin hyvin, että miekin jaksan kuunnella? Melkoisen positiivinen yllätys tämä Time To Dare! Tässä nyt on piraattifolkmetal-henkinen kiipparimelodia parissa otteessa, mutta ei se nyt haittaa

[youtube]kdqzdklm9CI[/youtube]
-
Uppoaiskohan tämä Jussille paremmin? Tehtiin tuossa hakua rajauksella: 'anti islamic metal' ja tähän päädyttiin.
Once again a plague
From the southern deserts
Rages wild on the world
And pollutes our free air
I grab my hammer of vengeance
And invert the moon and star
For where shall you bow to
When the city of holy is erased
With nuclear devastation?
[youtube]0tspYidHELQ[/youtube]
Once again a plague
From the southern deserts
Rages wild on the world
And pollutes our free air
I grab my hammer of vengeance
And invert the moon and star
For where shall you bow to
When the city of holy is erased
With nuclear devastation?
[youtube]0tspYidHELQ[/youtube]
-
- Imperiumi Crew
Hassua, kun minulle edellen on debyytti ehdottomasti kovempi. Itse asiassa Kingdom of Rockia ei ole arviorupeaman jälkeen tullut vielä kertaakaan kuunneltua, kun taas tuo eka oli vasta hetki sitten jälleen pyörityksessä. Vaan eipä Kingdom of Rock lähelläkään huonoa ole sekään, pitäisikin varmaan taas testata, miltä tauon jälkeen ja vailla analysointipaineita kuulostaisi.Jussi wrote:Samin arviosta voisin ite vaihtaa uuden Kingdom Of Rockin arvosanan päikseen tuon parin v. takaisen ekan kanssa.
EDIT: Ai niin, nyt soi Swallow the Sun - New Moon. Hassua, miten lätty paranee vielä kuusi vuotta julkaisunkin jälkeen joka kuuntelulla. En valita.
-
Striker - We Don't Play By The Rules albumiltaan Eyes In The Night. Jännän tästä artistista tekee se että olisin lyönyt pääni pantiksi etttä bändi on 80-luvulta JOS en olisi lukenut että levy ja sen sisältämä demo on julkaistu 2000-luvulla. Niin kasarisoundit ja laulaja kuin olla voi. En edes uskonut että tällaista musiikkia enää tehdään. Mahtava levy ja mahtava yhtye. Muutkin levyt menevät kyllä ostoslistalle. Suosittelen tutustumaan yhtyeeseen jos ei ole entuudestaan tuttu kaikille jotka kasarihevistä tykkäävät.
E: aluksi luulin että tämä yhtye on alunperin julkaissut tämän albumin 80-luvulla ja se on remasteroitu 2010
E: aluksi luulin että tämä yhtye on alunperin julkaissut tämän albumin 80-luvulla ja se on remasteroitu 2010

-
Pistetään nyt sitten kommenttiakin, kun uhmaavasti viimeksi nimesin vaan bändin ja levyn, eiks je?
Ajankohtainen biisi ja kertoo hyvin omista vihatunnelmistani...
[youtube]QT4eOq0HQ28[/youtube]
Vakavasti puheenollen blackmetal.fi-domainin näköjään ollessa umpeutunut (korjatkaa jos olen jo väärässä..), Punk In Finlandin tunnukset poistettuna ja Imperiumissakin hiukan paskamyrskyä saaneena, voin kaikille yhteenääneen todeta että huolimatta joka päiväisistä ja moniakin yhdistävistä vitutustekijöistä, en minä mitään varsinaista sotaa / jihad-kostoja vanno. Joten PEACE kaikille vaan. Mikäli eräskin Necroperversor tämän lukee, niin saa mun puolesta vaikka julkaista myös PIF:in puolella.
Striker-linkeistä pointsit!

Ajankohtainen biisi ja kertoo hyvin omista vihatunnelmistani...
[youtube]QT4eOq0HQ28[/youtube]
Vakavasti puheenollen blackmetal.fi-domainin näköjään ollessa umpeutunut (korjatkaa jos olen jo väärässä..), Punk In Finlandin tunnukset poistettuna ja Imperiumissakin hiukan paskamyrskyä saaneena, voin kaikille yhteenääneen todeta että huolimatta joka päiväisistä ja moniakin yhdistävistä vitutustekijöistä, en minä mitään varsinaista sotaa / jihad-kostoja vanno. Joten PEACE kaikille vaan. Mikäli eräskin Necroperversor tämän lukee, niin saa mun puolesta vaikka julkaista myös PIF:in puolella.
Striker-linkeistä pointsit!
-
Stratovarius - Season Of Faith's Perfection (demo)
otin komean 3CD + DVD -Elements-boksin kirjastosta vain näiden bonuslevyjen vuoksi lainaan; vähän hölmöä kyllä, että nämä demot pitää kuunnella DVD:ltä... Samalla lukea Strato-ketjun kultaisia vuosia 2007-08 tuolta kaukaa, missä kaikki kommentoijat ovat nyt
edit V: jep, mutten mie niitä ostanut, tavalliset versiot kyllä (joskus myöhemmin käytettyinä kun tuo oli mun Stratoon kyllääntymisen aikaa)
otin komean 3CD + DVD -Elements-boksin kirjastosta vain näiden bonuslevyjen vuoksi lainaan; vähän hölmöä kyllä, että nämä demot pitää kuunnella DVD:ltä... Samalla lukea Strato-ketjun kultaisia vuosia 2007-08 tuolta kaukaa, missä kaikki kommentoijat ovat nyt

edit V: jep, mutten mie niitä ostanut, tavalliset versiot kyllä (joskus myöhemmin käytettyinä kun tuo oli mun Stratoon kyllääntymisen aikaa)
Last edited by Jussi on Sun Nov 15, 2015 6:48 pm, edited 1 time in total.
-
^Onhan nuo biisit sillä Elements pt.2 Long box editionissa ihan cd muodossakin
Swallow The Sun - Autumn Fire
Kuten edellisetkin StS levyt niin pitäähän se tämä uusikin kuunnella mutta ei tämä vieläkään ole mun juttu.

Swallow The Sun - Autumn Fire
Kuten edellisetkin StS levyt niin pitäähän se tämä uusikin kuunnella mutta ei tämä vieläkään ole mun juttu.