Accept - Humanoid

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
demian

Re: Accept

Post by demian »

Pelkistetty kansi kelpaa muuten ihan hyvin, mutta ei saatana tuo feikki-kyrillinen fontti. Vittu. Kyllä venäjälläkin on ihan tavallisen näköiset kirjaimet T ja A, ei niitä tarvii yrittää korvata erikoismerkeillä. Ja kannessa olevat symbolit T:lle ja G:lle eivät edes muistuta mitään kyrillisiä kirjaimia. Vammaista touhua.

Onpa ainakin helppo vastustaa kiusausta ostaa vinyyli kun tuota kantta ei pysty katsoa vittuuntumatta :D
eddie666

Post by eddie666 »

Balm wrote:
sirclansman wrote:Tai siis tuo kansihan on yksi yhteen bändin jämäkän perusheviasenteen ja imagen kanssa.
Tämä. 8)

Toisekseen kun katsoo Acceptin back-katalogia, niin miten muka voi odottaa jotain muunlaista? Mutta kaipa sen pitäisi sitten joillekin olla täynnä lohikäärmeitä, taikametsiä, miekkoja ja menninkäisiä jotta kelpaisi.
En minä kyllä Lohikäärmeitä ja suippokorvia Acceptin levynkanteen kaipaa vaikka vähän tuli kitistyäkin.. ajatuskin kammottaa. Pari Kalashnikovia olis kyllä sopinut tuohon levynkanteen 8)
heraklos

Post by heraklos »

Jaahas, tällainen yllätys kantta koskien. :D

http://highwiredaze.com/acceptnews5
Sabbathman

Post by Sabbathman »

heraklos wrote:Yksi unkarilainen suunnitteli huvin vuoksi tällaisen kannen, josta ei ollut tarkoitus tullakaan oikeasti Stalingradin kansi.
On muuten hieno idea tämäkin! Sieltä Stalingradin taisteluiden muistokeskuksesta ikuisen tulen soihtu...olis ollu hauska jos tuos olis ollukin 2 sormea pystys...
heraklos wrote:Jaahas, tällainen yllätys kantta koskien. :D

http://highwiredaze.com/acceptnews5
OK, arvasin että tuo kansitaide on vain päällimmäisintä antia, veikkasin aluksi että ainakin vihon sisältä löytyy sitten hienoja kuvia mutta tuo osoittautuikin nyt slip case -kanneksi. Eli varsinaista kansitaidetta odotellessa!

Aika kovat odotukset tuohon levyyn. Blood Of The Nations on jo vaarallisen kova levy, jotenkin tuntuu että miten ihmeessä siitä voi enää parantaa...ja kuinka Tornillo täräyttää vokaalit tällä kertaa, kun jo viimeksi homma toimi viimeisen päälle...
heraklos

Post by heraklos »

Accept tulee ja Accept tappaa! :lol:

BOTN-levyä odotettiin pelon sekaisin tuntein, ja nyt on odotukset ehkä liiankin korkealla. Ihme on, jos paremmaksi pan...laittavat! :twisted:
heraklos

Post by heraklos »

Ken haluaa kuunnella Acceptin uuden levyn nimiraidan, niin sen löytää tuolta: http://www.youtube.com/watch?v=42HAT56UC2o

Biisi julkaistiin Rock Hard -lehden kylkiäisenä tulleella cd:llä.

Kaikki biisit ko. cd:llä ovat:

01 Accept - Stalingrad 06:00
02 Ministry - Double Tap 04:06
03 Asphyx - Deathhammer 02:27
04 Cannibal Corpse - Demented Agression 03:14
05 Shinedown - Bully 04:03
06 Axl Rudi Pell - Before I Die 04:31
07 Adrenaline Mob - Indifferent 04:31
08 Woods of Ypres - Travlling Alone 05:05
09 Naglfar - An Extension of His Arm and Will 04:47
10 Savage Messiah - Plague of Conscience 05:32
11 Nomad Son - The Vigil 04:35
12 Samsara Blues Experiment - Hangin on the Wire 05:31
13 Kissin Dynamite - Honey Sex & Power 04:38
14 Picture - Battle Plan 04:35
15 Black Messiah - Windloni
eddie666

Post by eddie666 »

heraklos wrote:Ken haluaa kuunnella Acceptin uuden levyn nimiraidan, niin sen löytää tuolta: http://www.youtube.com/watch?v=42HAT56UC2o
Pakkohan tuo sitten oli kuunnella. Biisistä voi todeta vain että mulle on tässä vaiheessa ihan sama millaisen levynkannen tekevät :wink: .
Sabbathman

Post by Sabbathman »

heraklos wrote:Ken haluaa kuunnella Acceptin uuden levyn nimiraidan, niin sen löytää tuolta: http://www.youtube.com/watch?v=42HAT56UC2o

Biisi julkaistiin Rock Hard -lehden kylkiäisenä tulleella cd:llä.
:rawk: Aika mahtava biisi, hyvin vyöryy riffit ja melodiat kunnon rumpupaahdon syöksemänä.
Nuclear Holocaust

Post by Nuclear Holocaust »

Sabaton saisi varmaankin aiheesta enemmän irti, mutta toimiihan tämäkin.

Jännä miten tämä on kääntynyt täysin päälaelleen. Kun jossakin vaiheessa tuli esille idea Acceptin kokoamisesta ilman Udoa, niin oli hirveä vastalauseiden myrsky että hommasta ei tule hevonkukkua ja njääh' ei kiinnosta. Olin itsekin mukana tuossa lynkkaajien laumassa. Nyt on sitten aivan mahdoton hype ja hehkutus päällä jopa toisen levyn tiimoilta, että ehdotonta parhautta.

----------------------------------------------
JSM wrote:Vois melkein sanoa, että Accept ei siis palaa. Tämä vaikuttaa melko surkealta rahastusyritykseltä. Udo on sen verran kova laulaja ja vahvasti henkilöitynyt Acceptiin, että kokoonpanot eri vokalisteilla eivät saa yleistä hyväksyntää. Tämäkin tulee siis saamaan suurelta osalta yleisöä täyslaidallisen niskaansa ja hajonnee pian.
Nuclear Holocaust wrote:Ideana aika turha. Löyhkää yhtä pahasti kuin jämämiehistä ja onnettomalla laulajalla varustettu Helloweenin raato.

Toisaalta saattavat onnistua raapimaan jokusen uuden hyvän biisin aikaiseksi.
:oops:

Tätä mieltä aiheesta siis oltiin vielä vuoden 2009 toukokuussa. :P
Ekan kiven heittäjä

Post by Ekan kiven heittäjä »

Nuclear Holocaust wrote:Sabaton saisi varmaankin aiheesta enemmän irti, mutta toimiihan tämäkin.

Jännä miten tämä on kääntynyt täysin päälaelleen. Kun jossakin vaiheessa tuli esille idea Acceptin kokoamisesta ilman Udoa, niin oli hirveä vastalauseiden myrsky että hommasta ei tule hevonkukkua ja njääh' ei kiinnosta. Olin itsekin mukana tuossa lynkkaajien laumassa. Nyt on sitten aivan mahdoton hype ja hehkutus päällä jopa toisen levyn tiimoilta, että ehdotonta parhautta.

----------------------------------------------
JSM wrote:Vois melkein sanoa, että Accept ei siis palaa. Tämä vaikuttaa melko surkealta rahastusyritykseltä. Udo on sen verran kova laulaja ja vahvasti henkilöitynyt Acceptiin, että kokoonpanot eri vokalisteilla eivät saa yleistä hyväksyntää. Tämäkin tulee siis saamaan suurelta osalta yleisöä täyslaidallisen niskaansa ja hajonnee pian.
Nuclear Holocaust wrote:Ideana aika turha. Löyhkää yhtä pahasti kuin jämämiehistä ja onnettomalla laulajalla varustettu Helloweenin raato.

Toisaalta saattavat onnistua raapimaan jokusen uuden hyvän biisin aikaiseksi.
:oops:

Tätä mieltä aiheesta siis oltiin vielä vuoden 2009 toukokuussa. :P
Tätähän mäkin olen partaani pari kertaa naureskellut. Tästä videoltakin näkee että kukaan ei tykkää tästä rahastuksesta, eikä uudesta Acceptista!

http://www.youtube.com/watch?v=L0lJIIOtAlE

Koko katsomo teutoonisen terrorin pauloissa!

Eikä siinä, itsekin aluksi epäilin suuresti Tornillon kykyjä. Mutta hyvin toimii. Ainoa, mitä ilman en lopulta Acceptia pysty kuvittelemaan on Wolf Hoffmanin melodianrakentelutaju ja kaipaavat soolot yhdistettynä Baltesin jämäkkään bassokuviointiin. Saati sitten mikä näiden yhteiskarisma on liveolosuhteissa.
Ismo
Imperiumi Assistant

Post by Ismo »

Mulla ei ollut ikinä ongelmaa Tornillon suhteen. Päinvastoin, olin iloinen että äijä sai pestin. Olihan hän hyväksi havaittu jo vuosia sitten TT Quickin solistina. Itse olen Acceptista innostunut Balls to the wallin aikoihin ja nimenomaan kitaraosuuksien ja loistavien biisien takia. En Udosta johtuen vaan hänestä huolimatta. Katselin tuossa vähän aikaa sitten bootlegin vuodelta 2005 ja kyllä Tornillo tänä päivänä on huomattavasti paremmassa vireessä kuin puhiseva Udo oli 7 vuotta sitten.
moottoripää

Post by moottoripää »

Tulevan levyn nimibiisi linjoilla, Teutonic Terrorin hengessä mennään ja hyvä niin. Odotukset siis kovat!
Nuclear Holocaust

Post by Nuclear Holocaust »

Udon uupumista orkesterin keulilta voidaan puida maailman tappiin asti sen muuttumatta mielipidekysymyksestä mihinkään.

Todettakoon vain, että jos solistina häärää motivoitunut ja energinen laulaja joka vain suinkin istuu orkesteriin luontevasti. Samalla jos bändin henkilökemiat ovat aidosti kunnossa, niin tämä näkyy positiivisesti yleisön ja orkesterin vuorovaikutuksessa eli energiaa välittyy molempiin suuntiin ja tämä kertautuu.

Tämä nyt vain tuli mieleen kun katselin tuoreimpia livetallenteita, kun niissä ei tuntunut olevan sellaista läpisoittamisen makua, vaan meininki oli rentoa ja vilpitöntä. Omat kokemukset tosin livetilanteesta puuttuvat, joten paikalla olleet osaavat arvioida paremmin.

Eli jos Wolfin ja Udon egot eivät mahdu samalle lavalle tai studioon, niin miksi emme nauttisi hienosta showsta tai musiikista jonkun muun yhdistelmänä?

Helloween nykyisellä kokoonpanolla ja Iron Maiden/Blaze ovat aika karmaisevia tapauksia, mutta tämä kombo on osoittautunut epäilyksistä huolimatta toimivaksi.

Bändi hakee demoasteella sopivaa koostumusta ja toisinaan siihen ajaudutaan uran ehtoopuolella. Mutta onko se haitallista jos palaset osuvat kohdilleen ja syntyy jotakin uudella tavalla toimivaa, jos vaihtoehtona on tarun loppu?
Jussi

Post by Jussi »

Ismo wrote:Mulla ei ollut ikinä ongelmaa Tornillon suhteen. Päinvastoin, olin iloinen että äijä sai pestin. Olihan hän hyväksi havaittu jo vuosia sitten TT Quickin solistina. Itse olen Acceptista innostunut Balls to the wallin aikoihin ja nimenomaan kitaraosuuksien ja loistavien biisien takia. En Udosta johtuen vaan hänestä huolimatta. Katselin tuossa vähän aikaa sitten bootlegin vuodelta 2005 ja kyllä Tornillo tänä päivänä on huomattavasti paremmassa vireessä kuin puhiseva Udo oli 7 vuotta sitten.
Naulan kantaan. Ja tuollahan nuo kaikkien reaktiot 1. sivulla kolmen vuoden takaa seisovat. Miekin olin kerrankin optimistinen, osittain siitäkin syystä että hyvä kirkuja osattiin rekrytoida jo '89 niin miksei tälläkin kertaa :D TT Quick ei ollut aiemmin tuttu.
Ismo
Imperiumi Assistant

Post by Ismo »

Jussi wrote:
Ismo wrote:Mulla ei ollut ikinä ongelmaa Tornillon suhteen. Päinvastoin, olin iloinen että äijä sai pestin. Olihan hän hyväksi havaittu jo vuosia sitten TT Quickin solistina. Itse olen Acceptista innostunut Balls to the wallin aikoihin ja nimenomaan kitaraosuuksien ja loistavien biisien takia. En Udosta johtuen vaan hänestä huolimatta. Katselin tuossa vähän aikaa sitten bootlegin vuodelta 2005 ja kyllä Tornillo tänä päivänä on huomattavasti paremmassa vireessä kuin puhiseva Udo oli 7 vuotta sitten.
Naulan kantaan. Ja tuollahan nuo kaikkien reaktiot 1. sivulla kolmen vuoden takaa seisovat. Miekin olin kerrankin optimistinen, osittain siitäkin syystä että hyvä kirkuja osattiin rekrytoida jo '89 niin miksei tälläkin kertaa :D TT Quick ei ollut aiemmin tuttu.
Tässä on nyt sellainen win-win -tilanne, kun kerran Udo jatkaa oman orkesterinsa keulilla puhkumista ja leijonanosa livesetistä on noita Wolfin säveltämiä mahtiklassikoita :D
Acemaster

Post by Acemaster »

Mä olin omasta puolestani ehdottomasti sitä mieltä, että Accept tulee olemaan kuraa ilman Udoa. Toisin kävi. En olisi uskonut sanovani tätä Blood of the Nationsin ilmestymisen aikoihin viimeistään, että Accept tuntuu olevan jopa PAREMPI Tornillon kanssa kuin se hra Dirkschneiderin kanssa on ollut! En nyt sano että Nations on parempi albumi kuin vaikka Metal Heart, mutta ei se kyllä kaukana takanakaan roiku, jos siis yhtään... Aivan uskomatonta! Se levy oli semmoinen osoitus, ettei heavy metal ole kuollut. ^_^

Stalingrad-biisi kuunneltu muutamaan kertaan ja mitä oikein voin sanoa? Mahtavaa Accept-jyystöä! Vahva kappale, joskaan ei mitään tajunnanräjäyttävää. Suuri ja mahtava toimii hienosti hevisoolona! ;)
heraklos

Post by heraklos »

Miltä näyttääkään se varsinainen Accept-levyn kansi? Nyt ei tarvitse enää aprikoida: se näyttää tältä.
Germaniac

Post by Germaniac »

heraklos wrote:Miltä näyttääkään se varsinainen Accept-levyn kansi? Nyt ei tarvitse enää aprikoida: se näyttää tältä.
Toivotaan että tämän tekemiseen on sitten käytetty se oikea kiintiötuntimäärä että kelpaa niille jotka ei pitäneet aikaisemmasta. Itseni mielestä se pelkistetty oli kyllä toimivampi vaikkei sekään mikään mestariteos.
Hammerheart

Post by Hammerheart »

Kai tuossakin Stalingrad-tekstin fontissa on jotain vikaa tai kitarat ei ole oikeassa kulmassa liekkeihin nähden... Blood of the Nations oli kyllä sellainen yllättäjä (joka jäi melkein kuuntelematta ellei työkaveri olisi sitä mankkaan tuonut) että odottelen kovasti tätä uutta levyä. Elin luulossa että Accept kiteytyy Udoon mutta eihän se nyt niin ollutkaan. Toivotaan että äänitteen sisältö on kansia kiinnostavampaa.
Sabbathman

Post by Sabbathman »

Blood Of The Nations on huippulevy kaikin puolin ja laulajaa myöden...on se pysynyt edelleen juuri ja juuri vuoden 2010 kärkisijalla...silti tuntuu että tämä uusi Accept onkin vaan joku uusi helvetin kova saksalaisrykmentti jossa on Acceptin muusikoita amerikkalaisen laulajan kanssa...Eli musiikissa ja laulussa ei ole kellään mitään nokan koputtamista, toimii niin helvetin hyvin kun laittaa soimaan, mutta kun sanotaan nimi ACCEPT, niin en kyllä pääse mielikuvasta irti että sen nimen alle kuuluu aina Udo...ja nyt kun tekivät vielä levyn nimeltä Stalingrad, niin riipaisee jotenkin syvältä että siinä ei ole Udo laulamassa...ai miksikö? No esim. siksi että:

http://www.youtube.com/watch?v=bn6zpMKErEg

http://www.youtube.com/watch?v=Zg8Gg2pMjYY

http://www.youtube.com/watch?v=uS8cSU8rWQE

Ja tämä: miksei tätä keikkaa voinut julkaista DVD:llä silloin???

http://www.youtube.com/watch?v=bY0bAZ2br-g

Jos olisikin niin päin, että Udo olisi saanut jatkaa Accept nimellä vuoden 2005 jälkeen mutta ilman Wolffia, niin fiilis olisi sama vaikka tekisivät kuinka pätevää tavaraa. Wolffin soundi ja tyyli on kuitenkin vertaansa vailla ja niin mieleenpainuva ettei siihen voi ajatella ketään tilalle...

Joissain bändeissä tietyt henkilöt soundeineen vaan iskostuvat bändin nimeen niin voimakkaasti ettei siitä mihinkään pääse. Itselleni voisi tulla kummallinen fiilis myös Baltesin puuttumisesta. Kyse ei ole pelkästään soundista ja suorituksesta, vaan myös kokonaisimagosta että ketä on rivissä. Bändistä riippuen eri henkilöiden merkitys toki vaihtelee.

Joka tapauksessa meillä on 2 saksalaista heavykonetta, Accept uudella laulajalla ja Udo soolobändinsä kanssa.
Sabbathman

Post by Sabbathman »

Koskahan tämä julkaistaan kokonaisuudessaan...?

ACCEPT's BANG YOUR HEAD!!! Performance Filmed For DVD Release; Setlist Revealed - July 19, 2011

http://legacy.roadrunnerrecords.com/bla ... mID=160874

Stalingradin bonuksena:

DVD
Official Bootleg

Live Bang Your Head 2011
Princess Of The Dawn
Pandemic
No Shelter

Live Master Of Rock 2010
Teutonic Terror
The Abyss

+

Teutonic Terror (video)
The Abyss (video)
heraklos

Post by heraklos »

Jotenkin on tunne, että ko. liveä ei julkaista lainkaan kokonaisuudessaan. Toiivottavasti olen hakoteillä. Eihän tuota kunnollista live-dvd:tä/livevideota olekaan odotettu Acceptilta kuin 80-luvulta asti. :lol:
Tailgunner

Post by Tailgunner »

Todella tylsä biisi tuo Stalingrad. Samaa junnaavaa muniinpuhaltelua kuin Blood of the nations. Nyky Acceptista puuttuu se jykevä iskevyys ja menevyys jota Udo aikakauden Accept klassikot edustavat.
Kari Koskinen

Post by Kari Koskinen »

Tailgunner wrote:Todella tylsä biisi tuo Stalingrad. Samaa junnaavaa muniinpuhaltelua kuin Blood of the nations. Nyky Acceptista puuttuu se jykevä iskevyys ja menevyys jota Udo aikakauden Accept klassikot edustavat.
Ymmärtänet, että mielipiteesi on absoluuttisen väärä, eikä sitä hyväksy edes Accept itse.

Noin muuten ilahduttaa kyllä suuresti, että Accept on noussut murheen alhosta näinkin poikkeuksellisella tavalla. Blood Of The Nations on jäätävän kova levy, tuskin kukaan uskalsi noin tykkiä jatkoa odottaa. Eat the Heat, anyone? Tässä voisikin jatkona miettiä sitä, että montako vastaavaa tapausta historiasta löytyy? Eli bändi menettää elintärkeäksi katsotun jäsenen, mutta onnistuu palaamaan kehään teoksella, joka ansiosta arvostelu ottaa 179 asteen käännöksen ekstaasiin.

Aika harvassa tämän tason keikaukset ovat. Hail the Accept ja Tornillo, se on 666 ja viikonloppuja kaikille!
Nicholas

Post by Nicholas »

Kari Koskinen wrote:
Tailgunner wrote:Todella tylsä biisi tuo Stalingrad. Samaa junnaavaa muniinpuhaltelua kuin Blood of the nations. Nyky Acceptista puuttuu se jykevä iskevyys ja menevyys jota Udo aikakauden Accept klassikot edustavat.
Ymmärtänet, että mielipiteesi on absoluuttisen väärä, eikä sitä hyväksy edes Accept itse.

Noin muuten ilahduttaa kyllä suuresti, että Accept on noussut murheen alhosta näinkin poikkeuksellisella tavalla. Blood Of The Nations on jäätävän kova levy, tuskin kukaan uskalsi noin tykkiä jatkoa odottaa. Eat the Heat, anyone? Tässä voisikin jatkona miettiä sitä, että montako vastaavaa tapausta historiasta löytyy? Eli bändi menettää elintärkeäksi katsotun jäsenen, mutta onnistuu palaamaan kehään teoksella, joka ansiosta arvostelu ottaa 179 asteen käännöksen ekstaasiin.

Aika harvassa tämän tason keikaukset ovat. Hail the Accept ja Tornillo, se on 666 ja viikonloppuja kaikille!
Karin kanssa täysin samaa mieltä (paitsi minä pidän kyllä Eat The Heat-levystäkin, vaikka en ehkä mielläkään Accept-levyksi)!

Minulla ei oikeastaan ollut mitään odotuksia eikä epäilyksiä Tornillon suhteen, mutta nähtyäni Teutonic Terror-videon tiesin, että mitään hätää ei ole. Kylmät väreet kulkivat selkää pitkin ja mielestäni tylsät -90-luvun Accept-levyt olivat muisto vain.

Udoa ei ole ikävä Acceptiin ja hienoa, että mies painaa vielä. Olisi hienoa nähdä livenä, jos Wackeniin lupailtu Mean Machine-aikainen kokoonpano tosiaan paiskaisee muutaman rallin.

Pienenä toiveena sekä U.D.O.:lle että Acceptille: Haudatkaa nyt saakeli se Princess Of The Dawn livesetistä niin syviin mutiin, että ei enää kuunnella sitä yleisölaulatusta!
Post Reply