Tämä!gehinnom wrote:Eyehategod
Muutenkin Tuska vois ottaa 2010:n teemaksi NOLA:n. Eli Eyehategodin ohessa Crowbar ja Down mukaan kekkereihin, tsaijaijaijaa!

Tämä!gehinnom wrote:Eyehategod
Olisivat kyllä ihan ihania esiintyjiä, mutta tuntuu, että Tuskaan ei taida olla noilla asiaa. Jalometallin toiveketjussa nämäDanxaliC- wrote:Henkilökohtaiset tämänhetkiset suurimmat toiveet.
Watain - En ole livenä päässyt todistamaan, telttaan tämä, kiitos. Toimis vitun hyvin.
Absu - Tämä sopis vaikka keskipäivällä sue stagelle. Musiikki iskee helvetin kovaa ja livevideoiden perusteella ihan helvetin hyvää kamaa livenäkin. Sitten ku highland tyrant attack kuuluu kaisaniemessä, hyvä Tuska on taattu. Varmaankin se suurin toive.
Aura Noir - Norjasta helvetin kovaa black/thrash metallia, nämä vaikka itse pääesiintyjäksi perjantaille, paljon hyvää oon livevedoista kuullut ja katsellut videoita. Tämä kiitos.
En mitenkään hyvin osaa perustella, mutta eiköhän kelpaa edes jotenkin.
Viime vuonna meni kaksikin rupeamaa peruutukseen. Suomessa nämä on kyllä nähty, viimeksi Jurassic Rockissa 2008. Mutta kyllä, kelpaisi minulle.Estranged wrote:Meshuggah (Suomi taitaa vielä olla näiltäkin korkkaamatta ja ovat peruutetun keikan velkaa)
Tänä vuonna ne peruutukset taisivat tapahtua. Muistelisin että Saunassa soitti Medeia Meshuggahin tilalla.tinkezione wrote:Viime vuonna meni kaksikin rupeamaa peruutukseen. Suomessa nämä on kyllä nähty, viimeksi Jurassic Rockissa 2008. Mutta kyllä, kelpaisi minulle.Estranged wrote:Meshuggah (Suomi taitaa vielä olla näiltäkin korkkaamatta ja ovat peruutetun keikan velkaa)
Eihän siinä pysty edes pittaamaan kun rumpu on jo liian nopea. Eipä taida Berzerker mikään paras livebändi olla, ainakaan itselle tuskin kolahtaisi vaikka joskus harvoin tulee kuunneltuakin.ozku18 wrote:Aikaisempaan listaan voisi tunkea vielä The Berzerkerin... Voi jumalauta mitkä pitit sellasella jyskytyksellä sais aikaan
Ja mikähän oli viestisi pointti? Toitottaa koko laudalle että olet supertr00evilmetalisti, kun dissaat äänekkäästi yhtyeitä/ihmisiä, jotka eivät juuri sinun mielestäsi Tuskaan kuulu?Evilmetal wrote:Mistä vetoa, että ensi kesänä pari tusinaa paskoja japanilaisia visual gay kamikaze pellejä Tuskassa.
Ja niitä perusteluitaLari wrote:The Crown
Necrophagist
Alestorm
Behemoth
Nile
Manowar
Warmen
Stone
COB
Lamb Of God
Shining
Kuka niitä tarvii? Ihan turhia tuommoisetNKE wrote:Ja niitä perusteluita
Voin pistää vielä paremmaksi: en ole koskaan nähnyt Opethia livenä.Epitaph wrote:Miten tää voi olla mahdollista, tuntuu että ne on täällä about jokavuos??Ice wrote: Machine Head, yksi omista lempibändiestä joka vielä näkemättä ja takuuvarmasti kova livenä