En voi uskoa että Tolkki on sama henkilö, jota vielä muutama vuosi sitten ihailin suuresti ja kädet täristen olin pyytämässä häneltä nimmaria jossain. No näin ne ajat muuttuvat Tolkin täytyy jatkaa samaan malliin kunhan vaan löytää taas Jari Jokisen aisa parikseen
Mr.Pressure-Points wrote:Mun on nyt ihan pakko kysyä mieltäni pitkään askarruttanut kysymys. Mikä ihme tolla naisella on olallaan tossa Tolkinpalautuksessa?
No sehän on Palpan hieno timotölkkiaiheinen sinko! Huom. "Sopii myös city-maastoon", toisin kuin itse Tolkki.
"The fans will decide the name of the project in some sort of contest. Tolkki says, "If the fans decide that it should be called STRATOVARIUS, then it will. Then I will face the consequences, but that will be one interesting trial, I tell you that."
"The fans will decide the name of the project in some sort of contest. Tolkki says, "If the fans decide that it should be called STRATOVARIUS, then it will. Then I will face the consequences, but that will be one interesting trial, I tell you that."
Et jumalauda pilkkaa Tolkkia! Hieno mies on Timo Tolkki aina ollaan oltu Timon kanssa ystäviä, vaimotkin parhaita kavereita on. Nyt menet siitä ja kuuntelet minun Stratovarius levyjä, mutta elä koske niihin levyihin!!
Hieno sarja on pasila, vähän meni offtopiciks
Mutta noista näytteistä,ainaki toi Stratovariuksen video antoi tosi lupaavan kuvan uudesta levystä, edellinenhän oli täyttä sontaa.
JSM wrote:Tuolla taas uus Revolution Renaissance biisi nimeltänsä Ghost of Fallen Grace. Ihan jees kappale.
Jostain syystä Kotipelto & co:n tekemiset kiinnostavat vähemmän, kuin kieltämättä aivan hyviä biisejä tähän mennessä tarjoillut RR (siis New Erankin jälkeen nämä originaalit demonsa syksyltä: Loneliness Of a 1000 Years & Icarus).
Tämä uusi kappale ei ainakaan ekan kuuntelun perusteella pääse aiemmin annetun (loistava juttu muuten heittää tähän tyyliin pari ämpäriä tarjolle, saisivat monet ottaa kökköstreameineen oppia) nimibiisin tasolle. Jotenkin sekava on Ghost Of Fallen Grace toistaiseksi.
Et jumalauda pilkkaa Tolkkia! Hieno mies on Timo Tolkki aina ollaan oltu Timon kanssa ystäviä, vaimotkin parhaita kavereita on. Nyt menet siitä ja kuuntelet minun Stratovarius levyjä, mutta elä koske niihin levyihin!!
Hieno sarja on pasila, vähän meni offtopiciks
Mutta noista näytteistä,ainaki toi Stratovariuksen video antoi tosi lupaavan kuvan uudesta levystä, edellinenhän oli täyttä sontaa.
Kiitti päivän nauruista! Pasilan lainaaminen sopii kyllä Tolkki/Strato ketjuun, suht absurdia menoa kummassakin...
JSM wrote:Tuolla videopätkä uuden Stratovarius-videon kuvauksista ja samassa pätkässä kuullaan myös näytteitä uusista biiseistä. Hyvältä kuulostaa.
Ja Feenikslintu nousee tuhkasta.
RR:n Ghost jää sekavaksi minullekin monesta kuuntelusta huolimatta. Intro ja stratomainen jatko ei oikein sovi yhteen. Tai sitten vika on vaan kuulijassa.
Mulle Stratovarius ei ole koskaan iskenyt, joten yllätin itsenikin ostamalla viime vuonna RR:n levyn. Ja se oli mielestäni ihan hyvä, ellei todella hyvä (paria biisiä lukuunottamatta).
RR:n uusin biisi tulevalta levyltä kuulostaa hyvältä, joten hankintaan taitaa mennä kakkoslevykin.
Kävin katsomassa tuubista Stratojen jonkun videokuvaussession, jossa taustalla soi ilmeisesti uuden levyn biisejä. Ei nekään pahalta kuulostaneet, mutta en tiedä innostaako levyn ostoon asti. Varsinkin kun pätkän lopussa alkoi tuplabasarit taas raikaamaan...
Ninaa wrote:
RR:n Ghost jää sekavaksi minullekin monesta kuuntelusta huolimatta. Intro ja stratomainen jatko ei oikein sovi yhteen. Tai sitten vika on vaan kuulijassa.
Intro oli jotenkin vaisu, mutta muuten biisi kuulostaa ihan hyvältä.
Straton biiseistä ei saanut oikein vielä selkeätä kuvaa, odotellaan kokonaisia biisejä. Mutta voi olla että olisi kaksi kuunneltavaa hevilevyä tulossa