Tuska 2009 - Bänditoivomukset

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
teuvo

Re: Bändi toivomukset 2009

Post by teuvo »

^replica wrote:Bullet For My Valentine
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
Joo ja Alpakka ja Jeesus ja Perkeleen pikkuveli.
warhorse

Post by warhorse »

Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
http://www.youtube.com/watch?v=HY-03vYYAjA
Raddox

Post by Raddox »

warhorse wrote:
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
:D
hyrrä

Post by hyrrä »

Raddox wrote:
warhorse wrote:
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
Veikkaanpa että tää oli provo
-Untamo-

Post by -Untamo- »

hyrrä wrote:
Raddox wrote:
warhorse wrote:
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
Veikkaanpa että tää oli provo
No eikä ollut. Kaverin eka viesti ja nimimerkkinä Sonta Arctican kappale.
Imba

Post by Imba »

Miksei kukaan oo hei toivonut Uniklubii tai Negativee hei?!!?!?!111+?!1+1+1+!?+1+ Vaikka niiq pääesiintyjix perjantaiks ja lauantaix?

Njoo... Tylsä ilta. Voisinpa vaikka pari pänditoivetta esittää. Katsotaan nyt miten nämä teilataan. Heh.

Supreme Court

Hyvä poppoo. Livenä en kertaakaan ole nähnyt, joten olis hauska todistaa tätäkin orkesteria. En siitä tiedä miten Tuskaan soveltuisi, mutta vaikka jatkoklubille.

Falchion

Nosturissa juuri olikin, ja toimii. SUE:lle vaan. Luulisin että toimii siellä asiallisesti.

Sworn Enemy

Poijjaat rapakon takaa. Tietääkseni eivät ole Suomessa ennen keikakilleet. Korjatka toki jos olen väärässä. Levyltä kuultuna ainakin asialllista kauraa. Mie diggaan.

Anthrax

Rässi on helmee. Anthraxit tuskailemaan kaisaniemeen tai missä se nyt sitten lieneekään ensivuonna. Ei tätäkään ole tullut nähtyä ikinä, ja todistaisin sen erittäin mielelläni. Sen verta kovaa kamaa on tullut levytettyä, että olisi enemmän kuin hienoa päästä huutamaan tämän poppoon tahdissa.

Manowar

Tämä tuskin kauheasti perusteluja kaipaa. Pääesiintyjäksi joko lauantaiksi tai sunnuntaiksi. Tällainen orkesteri saattaisi toimia erittäin hyvin festareiden päätöksenä. Eli sunnuntai-ilta voisi olla se oikea hetki.[/b]

Noista pari sinne niin saa lipulle ainakin jotain vastinetta. Itse en oikeastaan kaipaa montaa bändiä vahdittavaksi tonne, eli pari per päivä riittää, että olen tyytyväinen. Tossa oli pari ekaa mitä tuli mieleen. Paljon on vaihtoehtoja kyllä. Onneksi ei tartte itse päättää ketä sinne tulee. Heh. Voisi mennä vähän turhan hankalaksi. Katsellaan mitä tuleva kevät tuo tullessaan.
Teditin

Post by Teditin »

Jos nyt sitä yksille sitten.

Edguy
Hemmoilta oisi uusi levy tulossa tuossa marraskuussa, ja sen osalta ei ole vielä ainakaan yhtään Suomen keikkaa buukattu, joten voisivat edes poiketa vaikka Tuskassa, kun on niin loistava bändi.

Gamma Ray
Toinen loistava power metal bändi Saksanmaalta, ei nämäkään kovin usein Suomessa keikkaile ja festareilla sitäkin harvemmin. Tekispä vielä mieli laittaa Helloween, mutta sitä en taida enää tohon listata kun ois jo kolmas viiksihevibändi putkeen. :P

Slipknot
Vähän epärealistinen toive, mutta mitä oon muutaman biisin uudelta levyltä kuullu, niin oikeen toimivan kuulosta rymistelyä, kelpais katella livenäkin.

Amorphis
Tiedän, Amot esiintyy joka helvetin festareilla Suomessa. MUTTA heiltä on uusi levy tulossa ensi keväänä, niin mielellään menisi katselemaan uuden levyn biisejä livenäkin. Ja muutenkin tosi kova livebändi.

Brother Firetribe
Keikkoja ei ole ollut vielä ollenkaan uuden levyn osalta, koska Emppu on ollut tietty Nightwishin kanssa kiertämässä. Joten jos ensi kesänä kiireiltään ehtii, niin olisi hienoa, jos Firetribe kävisi heittämässä jokusen festarikeikan ja mielellään yksi niistä voisi osua Tuskaan, kun siellä tulee melko varmasti kuitenkin käytyä.

Dream Theater
Erittäin epärealistinen toive, ei kylläkään suosion takia, vaan sen, että DT ei taida pahemmin festarikeikkaa tehdä. Mutta on sitä Tuskassa oudompiakin bändejä nähty, joten ainahan sitä voi toivoa.
DanxaliC-

Post by DanxaliC- »

Amon Amarth
Viikinkimetallipäät haluis nähä kun viime kerralla missas, tosin on siellä kaikki Kreatorit, Dimmut, Kalmahit ja Kiukaat mitkä kans missas mut eniten tän haluis nähä.

Jostain luin että aikoo käydä enemmän Suomessa, miksei sitten ens Tuskaan? x) Vähän viikinkiraivoa sen kaiken antichristailun sekaan.
En nyt oo haukkumassa tota jälkimmäistä mitenkään.

Thorin melodinen kuolemanjoukkio voisi tulla vähän riehumaan tänne.

Korpiklaani
Viimeksi oli odotukset ylhäällä mutta peru sitten. Sais nyt ens kerralla nähä vihdoinkin. Kavereitten mukaan KK:n keikoilla hyvä fiilis aina. Ja musiikkikin on sen verran hyvää.

Megadeth
Tää olis ihan kiva tuolta thrashipuolelta. Näkis Mustainen ja vois yrittää eturiviinkin. Thrashin 4:stä suuresta Slayerin on nähnyt, Anthrax, Megadeth eikä Metallica ikinä ole Tuskassa ollut. Metallican nykytuotanto ei kiinnosta enkä Anthraxista niin paljon pidä. Eli Megadeth.

On niitä muitakin thrash vaihtoehtoja, esim Kreator, Sodom, Destruction, Venom, mutta yksikään ei kuulu 4:n suureen vaikka Kreator voisi mun puolesta Metallican paikan viedä siellä nelikossa. Tää nyt olis tämmönen minkä haluis eniten nähä . Ei mikään huono juttu olis jos ois noista aiemmin mainituista edes 1.

Saattaa olla vähän sekavaa mutta tossa ois nyt alkuun omat 3. Pelkällä listauksella sinne vois lisätä Venomit, Sodomit, Destructionit, Kreatorit, Overkillit, Kalmahit, Arch Enemyt jnejnejne.
Caligula

Post by Caligula »

No anteeksi nyt jos mulla on vanhentunutta tietoa, mutta muistaakseni olen kuullut että Anaal Nathrakh ei tee kovin suuria keikkoja.
Mutta tämä voi tietenkin olla väärää tietoa.
Wulture

Post by Wulture »

New Kids on the Block
Bogart Co.
London Boys
Vanilla Ice

...jos saatte järkättyä niin saavun varmasti paikalle.
TheFourthHorseman

Post by TheFourthHorseman »

Caligula wrote:No anteeksi nyt jos mulla on vanhentunutta tietoa, mutta muistaakseni olen kuullut että Anaal Nathrakh ei tee kovin suuria keikkoja.
Viime vuoden Hellfest oli ainakin samaa kokoa kävijämäärältään kuin Tuska, ja festarina isompi. Luulisi olevan ihan mahdollista saada AN Tuskatelttaan siis.
Caligula

Post by Caligula »

Ok. Tämä selvensi asiaoita. JA odotus vimmaa... :D
trendkiller

Post by trendkiller »

Annihilator - Mielellään pääesiintyjäksi jolleki päivälle. Jehvi on nähtävä uuvestaan ja pitemmällä setillä.

Exodus - Aina toimii.

Soulfly - uusin levy on parasta ja tulis ne Sepultura-vedotki niinku pitäs.

Mercyful Fate - Reunion-buumin Excalibur ois tossa.

Six Feet Under - En oo nähny, mutta toimisi varmasti.
Rottinki

Post by Rottinki »

Dead Man wrote:
Rottinki wrote:Mercyful Fate
enpä oo nähny, kingin kyllä.
kingi on kingi, mut fate on kuitenkin fate.
Ei ole ollut kasassa melkein vuosikymmeneen. Ja jälleen kerran, King on toipilaana.
Onko muuten tietoo montako vuotta kingin saikku kestää?

pistetään ny lisäks Static-X
Eipä oo tullu vuosiin nähtyä ja toimii livenä.
[Sinister]

Post by [Sinister] »

Voipi olla pätevää telttakamaa:
Cannibal Corpse
Bolt Thrower
Dismember
Demonical
Disfear
Spirit Disease
8)

EDIT: Todiin, se siitä tulee kun yrittää juosta ja kusta samaan aikaan...
Tosiaan muut paitsi pari viimeisintä on missattu ja ylläri ylläri, olisihan nuo (imo) kovia kiinnityksiä. Paitti että Demonical tulee kuulemma jälleen Suomeen tuossa alkuvuodesta.
Disfear olisi muuten vaan kovaa pittikamaa Tuskaan ja Spirit Disease ansaitsisi soittoajankohdan Tuskassa, helvetin kovia kun ovat livenä.
Last edited by [Sinister] on Sun Sep 28, 2008 10:10 am, edited 2 times in total.
teuvo

Post by teuvo »

[Sinister] wrote:Voipi olla pätevää telttakamaa:
Cannibal Corpse
Bolt Thrower
Dismember
Demonical
Disfear
Spirit Disease
8)
Mitäs multa löytyy levyhyllystä, pitäiskö laittaa lista?
Imba

Post by Imba »

teuvo wrote:
[Sinister] wrote:Voipi olla pätevää telttakamaa:
Cannibal Corpse
Bolt Thrower
Dismember
Demonical
Disfear
Spirit Disease
8)
Mitäs multa löytyy levyhyllystä, pitäiskö laittaa lista?
Kyllä mun mielestä kannattaa. Minäkin voin jos haluatte. Vai kipaisenko levykaupassa listaamassa metalli-osaston levyt ja naputtelen ne sitten tänne? Voisi olla mielenkiintoista luettavaa...
Imba

Post by Imba »

Jönsse wrote:
Sargothur wrote:Immortal päälavalle ja telttaan joku suomi bm nimi, kun tänä vuonna bm:ää ei itse alueella ollut. Mieluiten lauantaille. Ja ne COF:it suosiolla pois.

Ei mulla muuta. Kiitti,moi!

Olihan siellä Dimmu Borgir.

:arrow: (pakenen vasamia väistellen)
Eikö se Behemonttikin ole jonkunäköistä bläkkistä. En varmaksi mene sanomaan kun en ole perehtynyt, mutta näissä käsityksissä olen.
Kannibaali Korppu

Post by Kannibaali Korppu »

Rottinki wrote:
Dead Man wrote:
Rottinki wrote:Mercyful Fate
enpä oo nähny, kingin kyllä.
kingi on kingi, mut fate on kuitenkin fate.
Ei ole ollut kasassa melkein vuosikymmeneen. Ja jälleen kerran, King on toipilaana.
Onko muuten tietoo montako vuotta kingin saikku kestää?
Riippuu vähän millainen tuo vamman laatu on (voisiko joku asiaa tunteva valaista)
Meidän suvussa on sydän- ja verisuonitautien sijasta selkävikaa ihan liiaksi asti ja esimerkiksi oman isäni selkää on leikelty pariinkin otteeseen ja on jo puolen vuoden saikun jälkeen ollu hyvässä työkunnossa. Että kyllä luulisi Kinginkin olevan jo kesään mennessä kunnossa. Mutta tosiaan, riippuu ihan selkävaivan laadusta.
-Untamo-

Post by -Untamo- »

Imba wrote:
Jönsse wrote:
Sargothur wrote:Immortal päälavalle ja telttaan joku suomi bm nimi, kun tänä vuonna bm:ää ei itse alueella ollut. Mieluiten lauantaille. Ja ne COF:it suosiolla pois.

Eikö se Behemonttikin ole jonkunäköistä bläkkistä. En varmaksi mene sanomaan kun en ole perehtynyt, mutta näissä käsityksissä olen.

Oli se silloin 10 vuotta sitten.
Imba

Post by Imba »

-Untamo- wrote:
Imba wrote:
Jönsse wrote:

Njoo... Taitaa olla nykyisin lähemmäksi DM:ää. Ei ole oikein jaksanut kiinnostaa, niin en ole sen enempää perehtynyt.
Thehen Nu

Post by Thehen Nu »

-Untamo- wrote:
Imba wrote:
Jönsse wrote:

Kyllä minä sen vieläkin jonkin asteen black metalliks laskisin. On siel kuitenkin niin paljon sellasia mustia vaikutteita. Raamattuakin revittiin. Mutta tästä nyt vois taas vääntää loputtomasti...
Antti-Kristian

Post by Antti-Kristian »

^ Olisko Satanic Death Metal mitään? Lasketaanhan Deicidekin yleisesti DM:ksi, vaikkei ole väärin sanoa sitä BM:ksikaan, IMO. Toinen esimerkki on Dissection.
ts
Imperiumi Assistant

Post by ts »

Jos on joku genre joka on ollut pimennossa Tuskissa, niin se on proge! Tähän paikkausta tattista.

Symphony X
Andromeda
Malpractice
Mastermind (USA)
Silent Voices

ym.
hyrrä

Post by hyrrä »

ts wrote:Jos on joku genre joka on ollut pimennossa Tuskissa, niin se on proge! Tähän paikkausta tattista.

Symphony X
Andromeda
Malpractice
Mastermind (USA)
Silent Voices

ym.
True dät!
Post Reply