Joo ja Alpakka ja Jeesus ja Perkeleen pikkuveli.^replica wrote:Bullet For My Valentine
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
Tuska 2009 - Bänditoivomukset
Re: Bändi toivomukset 2009
-
http://www.youtube.com/watch?v=HY-03vYYAjA^replica wrote:Bullet For My Valentine
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
-
warhorse wrote:http://www.youtube.com/watch?v=HY-03vYYAjA^replica wrote:Bullet For My Valentine
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica

-
Veikkaanpa että tää oli provoRaddox wrote:warhorse wrote:http://www.youtube.com/watch?v=HY-03vYYAjA^replica wrote:Bullet For My Valentine
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
-
No eikä ollut. Kaverin eka viesti ja nimimerkkinä Sonta Arctican kappale.hyrrä wrote:Veikkaanpa että tää oli provoRaddox wrote:warhorse wrote:http://www.youtube.com/watch?v=HY-03vYYAjA^replica wrote:Bullet For My Valentine
Children Of Bodom
Norther
Sonata Arctica
Miksei kukaan oo hei toivonut Uniklubii tai Negativee hei?!!?!?!111+?!1+1+1+!?+1+ Vaikka niiq pääesiintyjix perjantaiks ja lauantaix?
Njoo... Tylsä ilta. Voisinpa vaikka pari pänditoivetta esittää. Katsotaan nyt miten nämä teilataan. Heh.
Supreme Court
Hyvä poppoo. Livenä en kertaakaan ole nähnyt, joten olis hauska todistaa tätäkin orkesteria. En siitä tiedä miten Tuskaan soveltuisi, mutta vaikka jatkoklubille.
Falchion
Nosturissa juuri olikin, ja toimii. SUE:lle vaan. Luulisin että toimii siellä asiallisesti.
Sworn Enemy
Poijjaat rapakon takaa. Tietääkseni eivät ole Suomessa ennen keikakilleet. Korjatka toki jos olen väärässä. Levyltä kuultuna ainakin asialllista kauraa. Mie diggaan.
Anthrax
Rässi on helmee. Anthraxit tuskailemaan kaisaniemeen tai missä se nyt sitten lieneekään ensivuonna. Ei tätäkään ole tullut nähtyä ikinä, ja todistaisin sen erittäin mielelläni. Sen verta kovaa kamaa on tullut levytettyä, että olisi enemmän kuin hienoa päästä huutamaan tämän poppoon tahdissa.
Manowar
Tämä tuskin kauheasti perusteluja kaipaa. Pääesiintyjäksi joko lauantaiksi tai sunnuntaiksi. Tällainen orkesteri saattaisi toimia erittäin hyvin festareiden päätöksenä. Eli sunnuntai-ilta voisi olla se oikea hetki.[/b]
Noista pari sinne niin saa lipulle ainakin jotain vastinetta. Itse en oikeastaan kaipaa montaa bändiä vahdittavaksi tonne, eli pari per päivä riittää, että olen tyytyväinen. Tossa oli pari ekaa mitä tuli mieleen. Paljon on vaihtoehtoja kyllä. Onneksi ei tartte itse päättää ketä sinne tulee. Heh. Voisi mennä vähän turhan hankalaksi. Katsellaan mitä tuleva kevät tuo tullessaan.
Njoo... Tylsä ilta. Voisinpa vaikka pari pänditoivetta esittää. Katsotaan nyt miten nämä teilataan. Heh.
Supreme Court
Hyvä poppoo. Livenä en kertaakaan ole nähnyt, joten olis hauska todistaa tätäkin orkesteria. En siitä tiedä miten Tuskaan soveltuisi, mutta vaikka jatkoklubille.
Falchion
Nosturissa juuri olikin, ja toimii. SUE:lle vaan. Luulisin että toimii siellä asiallisesti.
Sworn Enemy
Poijjaat rapakon takaa. Tietääkseni eivät ole Suomessa ennen keikakilleet. Korjatka toki jos olen väärässä. Levyltä kuultuna ainakin asialllista kauraa. Mie diggaan.
Anthrax
Rässi on helmee. Anthraxit tuskailemaan kaisaniemeen tai missä se nyt sitten lieneekään ensivuonna. Ei tätäkään ole tullut nähtyä ikinä, ja todistaisin sen erittäin mielelläni. Sen verta kovaa kamaa on tullut levytettyä, että olisi enemmän kuin hienoa päästä huutamaan tämän poppoon tahdissa.
Manowar
Tämä tuskin kauheasti perusteluja kaipaa. Pääesiintyjäksi joko lauantaiksi tai sunnuntaiksi. Tällainen orkesteri saattaisi toimia erittäin hyvin festareiden päätöksenä. Eli sunnuntai-ilta voisi olla se oikea hetki.[/b]
Noista pari sinne niin saa lipulle ainakin jotain vastinetta. Itse en oikeastaan kaipaa montaa bändiä vahdittavaksi tonne, eli pari per päivä riittää, että olen tyytyväinen. Tossa oli pari ekaa mitä tuli mieleen. Paljon on vaihtoehtoja kyllä. Onneksi ei tartte itse päättää ketä sinne tulee. Heh. Voisi mennä vähän turhan hankalaksi. Katsellaan mitä tuleva kevät tuo tullessaan.
Jos nyt sitä yksille sitten.
Edguy
Hemmoilta oisi uusi levy tulossa tuossa marraskuussa, ja sen osalta ei ole vielä ainakaan yhtään Suomen keikkaa buukattu, joten voisivat edes poiketa vaikka Tuskassa, kun on niin loistava bändi.
Gamma Ray
Toinen loistava power metal bändi Saksanmaalta, ei nämäkään kovin usein Suomessa keikkaile ja festareilla sitäkin harvemmin. Tekispä vielä mieli laittaa Helloween, mutta sitä en taida enää tohon listata kun ois jo kolmas viiksihevibändi putkeen.
Slipknot
Vähän epärealistinen toive, mutta mitä oon muutaman biisin uudelta levyltä kuullu, niin oikeen toimivan kuulosta rymistelyä, kelpais katella livenäkin.
Amorphis
Tiedän, Amot esiintyy joka helvetin festareilla Suomessa. MUTTA heiltä on uusi levy tulossa ensi keväänä, niin mielellään menisi katselemaan uuden levyn biisejä livenäkin. Ja muutenkin tosi kova livebändi.
Brother Firetribe
Keikkoja ei ole ollut vielä ollenkaan uuden levyn osalta, koska Emppu on ollut tietty Nightwishin kanssa kiertämässä. Joten jos ensi kesänä kiireiltään ehtii, niin olisi hienoa, jos Firetribe kävisi heittämässä jokusen festarikeikan ja mielellään yksi niistä voisi osua Tuskaan, kun siellä tulee melko varmasti kuitenkin käytyä.
Dream Theater
Erittäin epärealistinen toive, ei kylläkään suosion takia, vaan sen, että DT ei taida pahemmin festarikeikkaa tehdä. Mutta on sitä Tuskassa oudompiakin bändejä nähty, joten ainahan sitä voi toivoa.
Edguy
Hemmoilta oisi uusi levy tulossa tuossa marraskuussa, ja sen osalta ei ole vielä ainakaan yhtään Suomen keikkaa buukattu, joten voisivat edes poiketa vaikka Tuskassa, kun on niin loistava bändi.
Gamma Ray
Toinen loistava power metal bändi Saksanmaalta, ei nämäkään kovin usein Suomessa keikkaile ja festareilla sitäkin harvemmin. Tekispä vielä mieli laittaa Helloween, mutta sitä en taida enää tohon listata kun ois jo kolmas viiksihevibändi putkeen.

Slipknot
Vähän epärealistinen toive, mutta mitä oon muutaman biisin uudelta levyltä kuullu, niin oikeen toimivan kuulosta rymistelyä, kelpais katella livenäkin.
Amorphis
Tiedän, Amot esiintyy joka helvetin festareilla Suomessa. MUTTA heiltä on uusi levy tulossa ensi keväänä, niin mielellään menisi katselemaan uuden levyn biisejä livenäkin. Ja muutenkin tosi kova livebändi.
Brother Firetribe
Keikkoja ei ole ollut vielä ollenkaan uuden levyn osalta, koska Emppu on ollut tietty Nightwishin kanssa kiertämässä. Joten jos ensi kesänä kiireiltään ehtii, niin olisi hienoa, jos Firetribe kävisi heittämässä jokusen festarikeikan ja mielellään yksi niistä voisi osua Tuskaan, kun siellä tulee melko varmasti kuitenkin käytyä.
Dream Theater
Erittäin epärealistinen toive, ei kylläkään suosion takia, vaan sen, että DT ei taida pahemmin festarikeikkaa tehdä. Mutta on sitä Tuskassa oudompiakin bändejä nähty, joten ainahan sitä voi toivoa.
Amon Amarth
Viikinkimetallipäät haluis nähä kun viime kerralla missas, tosin on siellä kaikki Kreatorit, Dimmut, Kalmahit ja Kiukaat mitkä kans missas mut eniten tän haluis nähä.
Jostain luin että aikoo käydä enemmän Suomessa, miksei sitten ens Tuskaan? x) Vähän viikinkiraivoa sen kaiken antichristailun sekaan.
En nyt oo haukkumassa tota jälkimmäistä mitenkään.
Thorin melodinen kuolemanjoukkio voisi tulla vähän riehumaan tänne.
Korpiklaani
Viimeksi oli odotukset ylhäällä mutta peru sitten. Sais nyt ens kerralla nähä vihdoinkin. Kavereitten mukaan KK:n keikoilla hyvä fiilis aina. Ja musiikkikin on sen verran hyvää.
Megadeth
Tää olis ihan kiva tuolta thrashipuolelta. Näkis Mustainen ja vois yrittää eturiviinkin. Thrashin 4:stä suuresta Slayerin on nähnyt, Anthrax, Megadeth eikä Metallica ikinä ole Tuskassa ollut. Metallican nykytuotanto ei kiinnosta enkä Anthraxista niin paljon pidä. Eli Megadeth.
On niitä muitakin thrash vaihtoehtoja, esim Kreator, Sodom, Destruction, Venom, mutta yksikään ei kuulu 4:n suureen vaikka Kreator voisi mun puolesta Metallican paikan viedä siellä nelikossa. Tää nyt olis tämmönen minkä haluis eniten nähä . Ei mikään huono juttu olis jos ois noista aiemmin mainituista edes 1.
Saattaa olla vähän sekavaa mutta tossa ois nyt alkuun omat 3. Pelkällä listauksella sinne vois lisätä Venomit, Sodomit, Destructionit, Kreatorit, Overkillit, Kalmahit, Arch Enemyt jnejnejne.
Viikinkimetallipäät haluis nähä kun viime kerralla missas, tosin on siellä kaikki Kreatorit, Dimmut, Kalmahit ja Kiukaat mitkä kans missas mut eniten tän haluis nähä.
Jostain luin että aikoo käydä enemmän Suomessa, miksei sitten ens Tuskaan? x) Vähän viikinkiraivoa sen kaiken antichristailun sekaan.
En nyt oo haukkumassa tota jälkimmäistä mitenkään.
Thorin melodinen kuolemanjoukkio voisi tulla vähän riehumaan tänne.
Korpiklaani
Viimeksi oli odotukset ylhäällä mutta peru sitten. Sais nyt ens kerralla nähä vihdoinkin. Kavereitten mukaan KK:n keikoilla hyvä fiilis aina. Ja musiikkikin on sen verran hyvää.
Megadeth
Tää olis ihan kiva tuolta thrashipuolelta. Näkis Mustainen ja vois yrittää eturiviinkin. Thrashin 4:stä suuresta Slayerin on nähnyt, Anthrax, Megadeth eikä Metallica ikinä ole Tuskassa ollut. Metallican nykytuotanto ei kiinnosta enkä Anthraxista niin paljon pidä. Eli Megadeth.
On niitä muitakin thrash vaihtoehtoja, esim Kreator, Sodom, Destruction, Venom, mutta yksikään ei kuulu 4:n suureen vaikka Kreator voisi mun puolesta Metallican paikan viedä siellä nelikossa. Tää nyt olis tämmönen minkä haluis eniten nähä . Ei mikään huono juttu olis jos ois noista aiemmin mainituista edes 1.
Saattaa olla vähän sekavaa mutta tossa ois nyt alkuun omat 3. Pelkällä listauksella sinne vois lisätä Venomit, Sodomit, Destructionit, Kreatorit, Overkillit, Kalmahit, Arch Enemyt jnejnejne.
-
Viime vuoden Hellfest oli ainakin samaa kokoa kävijämäärältään kuin Tuska, ja festarina isompi. Luulisi olevan ihan mahdollista saada AN Tuskatelttaan siis.Caligula wrote:No anteeksi nyt jos mulla on vanhentunutta tietoa, mutta muistaakseni olen kuullut että Anaal Nathrakh ei tee kovin suuria keikkoja.
-
Annihilator - Mielellään pääesiintyjäksi jolleki päivälle. Jehvi on nähtävä uuvestaan ja pitemmällä setillä.
Exodus - Aina toimii.
Soulfly - uusin levy on parasta ja tulis ne Sepultura-vedotki niinku pitäs.
Mercyful Fate - Reunion-buumin Excalibur ois tossa.
Six Feet Under - En oo nähny, mutta toimisi varmasti.
Exodus - Aina toimii.
Soulfly - uusin levy on parasta ja tulis ne Sepultura-vedotki niinku pitäs.
Mercyful Fate - Reunion-buumin Excalibur ois tossa.
Six Feet Under - En oo nähny, mutta toimisi varmasti.
Onko muuten tietoo montako vuotta kingin saikku kestää?Dead Man wrote:Ei ole ollut kasassa melkein vuosikymmeneen. Ja jälleen kerran, King on toipilaana.Rottinki wrote:Mercyful Fate
enpä oo nähny, kingin kyllä.
kingi on kingi, mut fate on kuitenkin fate.
pistetään ny lisäks Static-X
Eipä oo tullu vuosiin nähtyä ja toimii livenä.
Voipi olla pätevää telttakamaa:
Cannibal Corpse
Bolt Thrower
Dismember
Demonical
Disfear
Spirit Disease
EDIT: Todiin, se siitä tulee kun yrittää juosta ja kusta samaan aikaan...
Tosiaan muut paitsi pari viimeisintä on missattu ja ylläri ylläri, olisihan nuo (imo) kovia kiinnityksiä. Paitti että Demonical tulee kuulemma jälleen Suomeen tuossa alkuvuodesta.
Disfear olisi muuten vaan kovaa pittikamaa Tuskaan ja Spirit Disease ansaitsisi soittoajankohdan Tuskassa, helvetin kovia kun ovat livenä.
Cannibal Corpse
Bolt Thrower
Dismember
Demonical
Disfear
Spirit Disease

EDIT: Todiin, se siitä tulee kun yrittää juosta ja kusta samaan aikaan...
Tosiaan muut paitsi pari viimeisintä on missattu ja ylläri ylläri, olisihan nuo (imo) kovia kiinnityksiä. Paitti että Demonical tulee kuulemma jälleen Suomeen tuossa alkuvuodesta.
Disfear olisi muuten vaan kovaa pittikamaa Tuskaan ja Spirit Disease ansaitsisi soittoajankohdan Tuskassa, helvetin kovia kun ovat livenä.
Last edited by [Sinister] on Sun Sep 28, 2008 10:10 am, edited 2 times in total.
Kyllä mun mielestä kannattaa. Minäkin voin jos haluatte. Vai kipaisenko levykaupassa listaamassa metalli-osaston levyt ja naputtelen ne sitten tänne? Voisi olla mielenkiintoista luettavaa...teuvo wrote:Mitäs multa löytyy levyhyllystä, pitäiskö laittaa lista?[Sinister] wrote:Voipi olla pätevää telttakamaa:
Cannibal Corpse
Bolt Thrower
Dismember
Demonical
Disfear
Spirit Disease
Eikö se Behemonttikin ole jonkunäköistä bläkkistä. En varmaksi mene sanomaan kun en ole perehtynyt, mutta näissä käsityksissä olen.Jönsse wrote:Sargothur wrote:Immortal päälavalle ja telttaan joku suomi bm nimi, kun tänä vuonna bm:ää ei itse alueella ollut. Mieluiten lauantaille. Ja ne COF:it suosiolla pois.
Ei mulla muuta. Kiitti,moi!
Olihan siellä Dimmu Borgir.
(pakenen vasamia väistellen)
Riippuu vähän millainen tuo vamman laatu on (voisiko joku asiaa tunteva valaista)Rottinki wrote:Onko muuten tietoo montako vuotta kingin saikku kestää?Dead Man wrote:Ei ole ollut kasassa melkein vuosikymmeneen. Ja jälleen kerran, King on toipilaana.Rottinki wrote:Mercyful Fate
enpä oo nähny, kingin kyllä.
kingi on kingi, mut fate on kuitenkin fate.
Meidän suvussa on sydän- ja verisuonitautien sijasta selkävikaa ihan liiaksi asti ja esimerkiksi oman isäni selkää on leikelty pariinkin otteeseen ja on jo puolen vuoden saikun jälkeen ollu hyvässä työkunnossa. Että kyllä luulisi Kinginkin olevan jo kesään mennessä kunnossa. Mutta tosiaan, riippuu ihan selkävaivan laadusta.
-
Imba wrote:Eikö se Behemonttikin ole jonkunäköistä bläkkistä. En varmaksi mene sanomaan kun en ole perehtynyt, mutta näissä käsityksissä olen.Jönsse wrote:Sargothur wrote:Immortal päälavalle ja telttaan joku suomi bm nimi, kun tänä vuonna bm:ää ei itse alueella ollut. Mieluiten lauantaille. Ja ne COF:it suosiolla pois.
Oli se silloin 10 vuotta sitten.
Njoo... Taitaa olla nykyisin lähemmäksi DM:ää. Ei ole oikein jaksanut kiinnostaa, niin en ole sen enempää perehtynyt.-Untamo- wrote:Imba wrote:Eikö se Behemonttikin ole jonkunäköistä bläkkistä. En varmaksi mene sanomaan kun en ole perehtynyt, mutta näissä käsityksissä olen.Jönsse wrote:Sargothur wrote:Immortal päälavalle ja telttaan joku suomi bm nimi, kun tänä vuonna bm:ää ei itse alueella ollut. Mieluiten lauantaille. Ja ne COF:it suosiolla pois.
Kyllä minä sen vieläkin jonkin asteen black metalliks laskisin. On siel kuitenkin niin paljon sellasia mustia vaikutteita. Raamattuakin revittiin. Mutta tästä nyt vois taas vääntää loputtomasti...-Untamo- wrote:Imba wrote:Eikö se Behemonttikin ole jonkunäköistä bläkkistä. En varmaksi mene sanomaan kun en ole perehtynyt, mutta näissä käsityksissä olen.Jönsse wrote:Sargothur wrote:Immortal päälavalle ja telttaan joku suomi bm nimi, kun tänä vuonna bm:ää ei itse alueella ollut. Mieluiten lauantaille. Ja ne COF:it suosiolla pois.
-
- Imperiumi Assistant