Ooooooold news. Ehkä siksi ei kommentoida.Thunder wrote:Kaikenlaista turhaa paskaa tässä topicissa tunnutaan vaan jauhettavan. Lauri Perkelettä lukuunottamatta Soundin lukijoita ei taida olla yhtään? Jo vuorokausi mennyt lehden ilmestymisestä, jossa esitellään Stratovariuksen uusi kitaristi. Luulisi moisen tapahtuman kirvoittavan mielipiteitä sivutolkulla.
Stratovarius ja johdannaiset
-
- Site Admin
http://www.stratovarius.com/forum/viewf ... 8384179111
Jensiltä blogia ja uutisen tynkää Straton foorumilla.
Jensiltä blogia ja uutisen tynkää Straton foorumilla.
-
-
Matias Kupiainen... mielenkiintoista. V-un kova kitaristihan kaveri on, ei käy kieltäminen. Toisi varmaan uudenlaista ulottuvuutta biiseihin. Toinen juttu, että MIHIN biiseihin. En oikein jaksa uskoa Johansson/Kotipelto -akselin sävellysvoimaan. Kyllähän miesten biisit oli valitettavasti kuitenkin sitä B-luokan Stratoa. Mutta ihan mielenkiinnolla odotan silti, mitä tuleman pitää.
-
Kyllä nuo uutiset nosti mun odotuksia entisestään. Mä olen Kotipellon ja Johanssonin biiseistä aiemminkin pitänyt, eikä sitten unohdeta, että nyt myös Porra ja Kupiainen ovat mukana biisinteossa. Kupiaisen omat biisit ovat mielenkiintoisia ja Porrallakin visioita piisaa, vaikka enempi jazzia taitaakin aiempi tuotanto olla. Ainakin freesi startti pojilla on ja siinä sitä uudistumista tullee samalla.
Luin jostain huhun, että Porra olisi tehnyt biisejä myös Warmenille. Onko mitään totuuspohjaa?
Luin jostain huhun, että Porra olisi tehnyt biisejä myös Warmenille. Onko mitään totuuspohjaa?
-
Eikös Kotipelto nimenomaan moittinut Elements -levyjä liian progeksi. Ja kertoi Episode-Visions -tyylin olleen enemmän makuunsa. No, tältä uudelta kokoonpanolta en kyllä ihan suoraa poweria odottaisikaan.www.blabbermouth.net wrote:Both Kupiainen and Kotipelto describe the new material to Soundi as more aggressive and progressive than the last albums made with Tolkki at the helm.
-
Taisi Kotipelto pikkuisen liioitella kun sanoi, ettei Soundissa, ettei hänellä ollut tarvetta tuoda itseään esille Stratoissa sävellyspuolella. Kyllähän Kotipelto sanoi aikanaan, että esmes Take Me Awayta ehdotti Elemetsille. Kyllähän biisi olisi esimerkiksi umpipaskan Libertyn paikalla toiminut vallan mainiosti. Ja Tolkillahan oli vähän eri versio asiasta. Samaa mieltä olen noista sanoista. Lähes tulkoon kaikki parhaat Straton sanoitukset on Kotipellon kynästä. Harmi kun Tolkin piti tuo puoli sotkea Destinyn jälkeisen valaistumisensa jälkeen.
-
- Site Admin
Eniten ehkä kuitenkin odotan tulevalta Stratolta muutosta yhtyeen edellisillä levyillä luvalla sanoen aika luutuneeseen soundimaailmaan.
Ei siinä mitään, suomalaista huipputuotantoahan levyt ovat viimeiset yli kymmenen vuotta jo edustaneet, mutta jos tuleva albumi vaikka miksautettaisiin ja masteroidutettaisiin eri paikassa ja eri ihmisten voimin, kuin tähän saakka, sekin olisi (ainakin näihin korviin) tervetullut muutos.
Ei siinä mitään, suomalaista huipputuotantoahan levyt ovat viimeiset yli kymmenen vuotta jo edustaneet, mutta jos tuleva albumi vaikka miksautettaisiin ja masteroidutettaisiin eri paikassa ja eri ihmisten voimin, kuin tähän saakka, sekin olisi (ainakin näihin korviin) tervetullut muutos.
-
Eikös tuo voittanut Idolsin ja oli Euroviisuissa?waakuna wrote:tietääkö kukaan,mitä tälle naiselle kuuluu?
http://www.metalstorm.ee/images/fun/big/9
Eikös tuo ole sama mamma http://www.mustajoutsen.fi/bandi/waakuna wrote:tietääkö kukaan,mitä tälle naiselle kuuluu?
http://www.metalstorm.ee/images/fun/big/9
-
- Site Admin
-
- Site Admin
Tästä olen samaa mieltä.mape wrote:Eniten ehkä kuitenkin odotan tulevalta Stratolta muutosta yhtyeen edellisillä levyillä luvalla sanoen aika luutuneeseen soundimaailmaan.
Vaikkei Strato koskaan ole minulle ollut "se iso juttu", niin erittäin suurella mielenkiinnolla odotan, mitä hemmot saavat aikaiseksi. Eiköhän ne, ammattireiskat.
Nii, toihan alkais olla jo ihan hyvä bändi. Kun vielä heivasivat sen huonosti lausuvan, yli-artikuloivan ja kiekuvan Kotipellon mäkeen ni mäkin voisin jo diggailla.teuvo wrote:Tästä olen samaa mieltä.mape wrote:Eniten ehkä kuitenkin odotan tulevalta Stratolta muutosta yhtyeen edellisillä levyillä luvalla sanoen aika luutuneeseen soundimaailmaan.
Vaikkei Strato koskaan ole minulle ollut "se iso juttu", niin erittäin suurella mielenkiinnolla odotan, mitä hemmot saavat aikaiseksi. Eiköhän ne, ammattireiskat.
Valitettavaa, että tämä viime kuukausien saippuaooppera on parasta Stratoa miesmuistiin.
Ei se nyt niiin paha ole ja ennenkin maailmalle kelvannut. Mitäs se Straton lyvymyynti tähän mennessä olikaan?metallica wasp wrote:Nii, toihan alkais olla jo ihan hyvä bändi. Kun vielä heivasivat sen huonosti lausuvan, yli-artikuloivan ja kiekuvan Kotipellon mäkeen ni mäkin voisin jo diggailla.teuvo wrote:Tästä olen samaa mieltä.mape wrote:Eniten ehkä kuitenkin odotan tulevalta Stratolta muutosta yhtyeen edellisillä levyillä luvalla sanoen aika luutuneeseen soundimaailmaan.
Valitettavaa, että tämä viime kuukausien saippuaooppera on parasta Stratoa miesmuistiin.
-
Ja minusta se aksentti/persoonallisuus/osaamattomuus tuo lauluäänelle entisestään lisää persoonaa. Kotipellolla on ihan oma lauluääni jo sellaisenaan, mutta suomalaisen junttiääntämyksen kanssa ("rallienglanti") mies kuulostaa vieläkin paremmalta. Mielipideasioita, mielipideasioita. Itse en vain ole koskaan ymmärtänyt, miksi sen lausumisen - tai ylipäätään minkään muunkaan - pitäisi aina olla täydellistä.
Ei tässä ole kysymys mistään englannin ääntämyksestä, vaan siitä että kotipelto kuulostaa vain yksiselitteisesti falskiltaAcemaster wrote:Ja minusta se aksentti/persoonallisuus/osaamattomuus tuo lauluäänelle entisestään lisää persoonaa. Kotipellolla on ihan oma lauluääni jo sellaisenaan, mutta suomalaisen junttiääntämyksen kanssa ("rallienglanti") mies kuulostaa vieläkin paremmalta. Mielipideasioita, mielipideasioita. Itse en vain ole koskaan ymmärtänyt, miksi sen lausumisen - tai ylipäätään minkään muunkaan - pitäisi aina olla täydellistä.

Lausumisen ei tarvitse olla täydellistä, välttävä vielä menee. Laulutaito (joka siis sisältää myös tulkinnan, joka kotipellolla on retuperällä) taas pitää olla vähintään hyvä tämän kokoisessa bändissä. Saan minäkin sävelet nuotilleen, mutta en minä silti (hyvä) laulaja väitä olevani.