No joo, mulle tarttuu...
Simonin kanssa paljon yhteydessä olleena voin myös todeta etteivät herra Walkerin mielipiteet saa mitään sataprosenttista kannatusta edes siellä "valtakunnan" sisällä, lähinnä ihmettelyä. Ja tuon levyn suosiossa ei kyllä mun mielestäni ole kyse vain Richin naurettavasta hypetyksestä, vaikka sillä roolinsa onkin ollut. Mitä vokaaleihin tulee niin tykkään, mutta minä nyt tykkään vaikkapa Mark Sheltonin ja Terry Jonesin ulosannista (ja kyllä kai sinäkin osittain)...
Tuolta voi kukin muodostaa omaa mielipidettä:
http://www.myspace.com/thelampofthoth
Pointtini siis edelleenkin on se, ettei arvostelijalla tuntunut olevan hajuakaan mistä puhui... Yksi biiseistä on muuten Cirith Ungol -cover, eipä sekään noussut esiin. Sinänsä esim Witchfinder General taisi aikanaan saada samanlaista kritiikkiä musalehdistössä, siis tämä ajatus Black Sabbathin rippaamisesta. Ei niin että muuten vertaisin bändejä toisiinsa, TLoT on hyvä bändi, muttei tietenkään lähelläkään näitä todella kovia.
CD varmaan julkaistiin koska Northern Silence halusi noilta jotain ulostaa. Jos ensin olisi tullut CD ja sitten vinyyli, ei kukaan kai ihmettelisi mitään.
Albert wrote:Herra Walkerin valtakunnassa siihen ei moni ryhdy, mutta Suomi on vapaa maa.
Omaan korvaan noi laulusuoritukset ovat myös aika rassaavia, eikä tämä levy, vaikkei toki huono olekaan, ole ihan niin kova kuin usein näkee suitsutettavan. Joku tärkeä fiilis puuttuu tai ei ainakaan tartu minuun. Suosittelen silti duumista tykkääville tutustumista!
Tämän CD-julkaisun merkitystä voi toki ihmetellä.