Stratovarius ja johdannaiset

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
Kavonen

Post by Kavonen »

Kyllä oli huikeaa palata 1,5 viikon reissusta, nukkua pommiin, ilmestyä töihin, hakea kuppi kuumaa ja nauttia vajaasta kymmenestä sivusta kovinta viihdettä, jota tiedon valtatie kuljettaa. Aivan kuin näkisi koko Lostin neloskauden putkeen. Tässä vaiheessa Jari Jokinen voisi taas ilmestyä paikalle ja laukoa kuolemattomia anekdoottejaan.

Enpä uskonut asioiden kehittyvän tälle asteelle, kun Visionsin kansilehdille joskus muinoin nimmareita hain.
Frostheim
Imperiumi Assistant

Post by Frostheim »

Siihen olisi voinut kyllä modet vaikuttaa, että tässä olisi pysytty musiikissa, no olen palautteen antanut palaute osastolle, olipa syynä sitten kuka taho tahansa. Ei tämä episodi ja tämän tason keskustelu ainakaan mun mielestä positiivista mainosta tälle palstalle tuo.
Onhan tässä threadissa toki kosolti turhaakin vammailua ilmennyt, mutta eiköhän siitäkin huolimatta "episodin" syntyyn liittyneitä tekijöitä ole täällä jo sen verran moneen otteeseen puitu, että pitäisi jo tässä vaiheessa olla varsin selvää myös näille vajavaisesta tjsp. moderoinnista valittaville, jotta jos artisti/tiedoIttaja/jokumuumikä perseilee näinkin ja onnistuu järjestämään oleviksi perinpohjaisesti reisille levinnyttä sirkusta, josta ei ota enää erkkikään selkoa, ei tämän tällöin myöskään pitäisi aiheuttamastaan liioin ansaita osakseen enää muuta, kuin pelkästään varsin vapaasti takaisin tasan samanveroista paskaa muilta. IMO.

Entä ovatko mahdollisen negatiivisemman mainoksen aiheuttajina todellakin lähinnä kritiikkiä sekä varsin aiheellistakin runtua tätä yhtyeen ympärillä pyörivää junnuilua kohtaan esittäneet lautalaiset, vaiko sittenkin Imperiumista täysin ulkopuoliset, lähinnä pää perseessä lautaa ohimennen klikkailleet random-JJ:t siinä vaiheessa, kun eivät ole vielä itse vaivautuneet tajuamaan, miten sen metsän vastaamisen kanssa menikään, mutta silti oli pakko mennä laukomaan omia mutujaan muualla?

Ja noin yleisestikin on tullut huomattua tässä vuosien varrella, että jos/kun Imperiumin lauta (tm) on sattunut näyttäytymään joillekin vielä ilmeisen karvattomille jollain tapaa "negatiivisena" ja "törkeänä", kyllä silloin on yleensä jo aihettakin ollut.
Streamer

Post by Streamer »

Frostheim wrote: Onhan tässä threadissa toki kosolti turhaakin vammailua ilmennyt, mutta eiköhän siitäkin huolimatta "episodin" syntyyn liittyneitä tekijöitä ole täällä jo sen verran moneen otteeseen puitu, että pitäisi jo tässä vaiheessa olla varsin selvää myös näille vajavaisesta tjsp. moderoinnista valittaville, jotta jos artisti/tiedoIttaja/jokumuumikä perseilee näinkin ja onnistuu järjestämään oleviksi perinpohjaisesti reisille levinnyttä sirkusta, josta ei ota enää erkkikään selkoa, ei tämän tällöin myöskään pitäisi aiheuttamastaan liioin ansaita osakseen enää muuta, kuin pelkästään varsin vapaasti takaisin tasan samanveroista paskaa muilta. IMO.
No, tuon ekasivunhan voi tarkistaa aina uudestaan ja katsoa mistä homma lähti liikkeelle alkaen heti kolmannesta viestistä, minulle on ihan sama mitä kuka sitä vettä on kiukaalle heittänyt mutta jotain kannattas yrittää tehä, tiedän, kaikki urpot valittaa sitten viestien poistoista mutta parempi vaihtoehto mielestäni kuin tämä paskanjauhamisen salliminen.
Jussi

Post by Jussi »

Streamer wrote:..ja katsoa mistä homma lähti liikkeelle alkaen heti kolmannesta viestistä
Meinaatko ettei tuohon ihmettelyyn ollut aihetta?
Kai kaikilla ajattelutoimintaan kykenevillä kävi uutisen nähdessään (toivottavasti) mielessä, että "hm, miksihän se nyt ite noin korostaa 'TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI HUOMAA!'"
Streamer wrote: minulle on ihan sama mitä kuka sitä vettä on kiukaalle heittänyt
Haha, tämähän on juuri samaa ummistelua kuin
Timo Tolkki wrote:Ainoat oikeat tietolähteet ovat omat kotisivuni.
Streamer wrote:tiedän, kaikki urpot valittaa sitten viestien poistoista mutta parempi vaihtoehto mielestäni kuin tämä paskanjauhamisen salliminen.
Juuri niitä kaikista kuonamaisimpia/turhimpia tästähän on sivutolkulla poistettukin :idea:
VARSIN AIHEELLISET pohdinnat monenkin toimesta taas ovat vailla vastausta, niin teidän viimeisten viiden fanipojankin, kuin myös itse TT:n taholta.

[kaava=] epäselvyydet + faktat - virheet = kusessa
: pellekertoimella
--------------------------------------------------
tuloksena = haukattu paskaa [/kaava]
Lauri Perkele

Post by Lauri Perkele »

Streamer wrote:Siihen olisi voinut kyllä modet vaikuttaa, että tässä olisi pysytty musiikissa, no olen palautteen antanut palaute osastolle, olipa syynä sitten kuka taho tahansa. Ei tämä episodi ja tämän tason keskustelu ainakaan mun mielestä positiivista mainosta tälle palstalle tuo.
Mikä ihmeen positiivinen maine sitä ja maine tätä? Tuollaisen keinottelun paljastaminen on ihan aiheellista ja hauskaa touhua. Ja tiedotusvälineiden lähdekritiikki - tai pikemminkin sen puute - ei ole foorumille kirjoittavien ihmisten tai ylläpitäjän ongelma.
Streamer

Post by Streamer »

Jussi wrote:
Streamer wrote:..ja katsoa mistä homma lähti liikkeelle alkaen heti kolmannesta viestistä
Meinaatko ettei tuohon ihmettelyyn ollut aihetta?
Kai kaikilla ajattelutoimintaan kykenevillä kävi uutisen nähdessään (toivottavasti) mielessä, että "hm, miksihän se nyt ite noin korostaa 'TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI HUOMAA!'"
Streamer wrote: minulle on ihan sama mitä kuka sitä vettä on kiukaalle heittänyt
Haha, tämähän on juuri samaa ummistelua kuin
Timo Tolkki wrote:Ainoat oikeat tietolähteet ovat omat kotisivuni.
Streamer wrote:tiedän, kaikki urpot valittaa sitten viestien poistoista mutta parempi vaihtoehto mielestäni kuin tämä paskanjauhamisen salliminen.
Juuri niitä kaikista kuonamaisimpia/turhimpia tästähän on sivutolkulla poistettukin :idea:
VARSIN AIHEELLISET pohdinnat monenkin toimesta taas ovat vailla vastausta, niin teidän viimeisten viiden fanipojankin, kuin myös itse TT:n taholta.

[kaava=] epäselvyydet + faktat - virheet = kusessa
: pellekertoimella
--------------------------------------------------
tuloksena = haukattu paskaa [/kaava]
Hehe, vai viimeisten fanipoikien, mua ei todellakaan kiinnosta kenestä tässä jauhetaan paskaa, olisipa kyseessä sitten kukatahansa olisin samaa mieltä. Samantasoisia viestejä kun alkaisi jakelemaan joku kaikkiin keskusteluihin niin silloin olisi sitten helvetin hauskaa ja mukava lukea näitä keskusteluita MUSIIKISTA ja niitä "varsin aiheellisia pohdintoja" :D
Last edited by Streamer on Mon Mar 10, 2008 12:01 pm, edited 1 time in total.
mape
Site Admin

Post by mape »

Streamer wrote:olisi sitten helvetin hauskaa ja mukava lukea näitä keskusteluita MUSIIKISTA! :)
Kuka kieltää?
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

Streamer wrote:Hehe, vai viimeisten fanipoikien, mua ei todellakaan kiinnosta kenestä tässä jauhetaan paskaa, olisipa kyseessä sitten kukatahansa olisin samaa mieltä. Samantasoisia viestejä kun alkaisi jakelemaan joku kaikkiin keskusteluihin niin silloin olisi sitten helvetin hauskaa ja mukava lukea näitä keskusteluita MUSIIKISTA ja niitä "varsin aiheellisia pohdintoja" :D
Ole hyvä: www.muusikoiden.net
ExNihilo

Post by ExNihilo »

Lauri Perkele wrote:Mikä ihmeen positiivinen maine sitä ja maine tätä? Tuollaisen keinottelun paljastaminen on ihan aiheellista ja hauskaa touhua. Ja tiedotusvälineiden lähdekritiikki - tai pikemminkin sen puute - ei ole foorumille kirjoittavien ihmisten tai ylläpitäjän ongelma.
Niinpä. Messulaudan sisältö tulee siitä, miksi sen käyttäjät sen luo eikä ylläpito ole vastuussa keskustelun tasosta vaan lähinnä sen moderoinnista jos ylilyöntejä tapahtuu. Messulauta on jokaisen henkilökohtaista julkaisua ja on ihan omalla vastuulla tämän puolesta. Päätoimittajan vastuu on tuolla journalistisella puolella esillä ja sielläkin jokainen toimittajista vastaa omista sanomisistaan viime kädessä aivan itse.
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

Frostheim wrote:Entä ovatko mahdollisen negatiivisemman mainoksen aiheuttajina todellakin lähinnä kritiikkiä sekä varsin aiheellistakin runtua tätä yhtyeen ympärillä pyörivää junnuilua kohtaan esittäneet lautalaiset, vaiko sittenkin Imperiumista täysin ulkopuoliset, lähinnä pää perseessä lautaa ohimennen klikkailleet random-JJ:t siinä vaiheessa, kun eivät ole vielä itse vaivautuneet tajuamaan, miten sen metsän vastaamisen kanssa menikään, mutta silti oli pakko mennä laukomaan omia mutujaan muualla?
Muistaakseni Timo Tolkki jossakin Soundin (?) haastattelussa aikoinaan retosteli, kuinka hän halusi "testata" mediaa ja kuinka sitä on mahdollista manipuloida. Joten siinä suhteessa käpäyttäjän on ihan turha käpähtää, jos on käpähtänyt omaan käpäytykseensä.
Gutlord

Post by Gutlord »

MIKÄ VITUN KÄPÄYTYS?!

(cruise control for cool)
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

Gutlord wrote:MIKÄ VITUN KÄPÄYTYS?!

(cruise control for cool)
Sanopa se, siinäpä se.

Käännettynä: yhdistele hämmennyksen herättämistä ja kuopan kaivamista sekä siihen tippumista sopivassa suhteessa, niin ehkä avautuu paremmin. Suoraa käännöstä käpäytykselle on mahdotonta antaa, koska sitä ei ole. Tai no, käpäytys on käpäytys.
Balm

Post by Balm »

Käyhä meininki.
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

Holden

Post by Holden »

Hitto kun itsekkin olisi niin nokkela että keksisi omia sanoja. Aina kun yrittää niin mieleen tulee jotain sellaista kuin rapsakka kapsakka, stratovarius ja diudiubling, kallio. :(
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

kaos kommando wrote:Hitto kun itsekkin olisi niin nokkela että keksisi omia sanoja. Aina kun yrittää niin mieleen tulee jotain sellaista kuin rapsakka kapsakka, stratovarius ja diudiubling, kallio. :(
Omat sanat.
teuvo

Post by teuvo »

Suomen kieli, eläväinen kieli, kun vain tohtii käyttää.
Holden

Post by Holden »

Nalle Österman wrote:
kaos kommando wrote:Hitto kun itsekkin olisi niin nokkela että keksisi omia sanoja. Aina kun yrittää niin mieleen tulee jotain sellaista kuin rapsakka kapsakka, stratovarius ja diudiubling, kallio. :(
Omat sanat.
HOW dO YOU dO IT, Tille?

np. Aphex Twin - Phloam
Frostheim
Imperiumi Assistant

Post by Frostheim »

Nalle Österman wrote:Joten siinä suhteessa käpäyttäjän on ihan turha käpähtää, jos on käpähtänyt omaan käpäytykseensä.
Joo, meikä on total käpä hammerit hell.
Jukkis

Post by Jukkis »

Moniko on jo ottanut osaa tähän keskusteluun, eli toiminut ilmaisena mainospylväänä Saana -julkaisulle? Pystyykö modet laskemaan? Ihan vaan sillä, että jos joskus haluaisi lähettää laskua Goldenworksille myynninedistämistyöstä...
Ice

Post by Ice »

^^Se onkin vain julkaisupäivä, toisin kuin useimmilla se ei ole myyntipäivä...
SunDwn

Post by SunDwn »

Tolkin omat sivut on muuten erittäin hienosti toteutettu. Paljonkohan siitä on maksettu?
Gutlord

Post by Gutlord »

Sehän on ite vaivalla opetellu tekemään mm. kotisivuja tätä projektia varten!
Kerberos

Post by Kerberos »

ChrisSnow wrote:Mitenkäs tämän oletetun mestariteoksen nyt sitten voi tilata?
Jos herra Jokinen vaikka antaisi infoa? Tai se mysteeriksi jäävä sukulainen joka ei ole vuotanut mitään nettiin?

RELEASE DATE:
March 10th, 2008

You only get it online from
www.timotolkki.com

Mun kalenterissa nyt on 10.3. ja vuosikin täsmää.
Tuonne sivuille kun menee niin ei oikein löydy tilauskaavaketta... Mutta kai tämäkin on joku median salajuoni. Ja ei, älkää kukaan haastako oikeuteen tai puukkotappeluun. Olen entinen fanipoika. Käykö se lieventävänä asianhaarana?
Keskellä sivua tuo teksti:

PLEASE USE THIS LINK TO
ENTER THE OFFICIAL TIMO
TOLKKI WEBSHOP:

Ja siinä alla on sitte se saanan lärvi mistä pääsee Timo Tolkki kauppaan.

Ja ei, en tilannut itse tuota levyä.
[Sinister]

Post by [Sinister] »

On muuten aivan järkyttävä tuo Saanan traileri. Ennakko-odotukset olivat luokkaa " ei se nyt niin huono voi olla" mutta kahden sekunnin kuluttua myötähäpeän kämmen läsähti kasvoilleni.
Ei. Näin. Tolkki voisi pelastaa miinuksen puolelle menneet maineen rippeensä karkaamalla vaikka Islantiin ja miettiä mitä tuli tehtyä. Vanhempi Stratovarius on edelleen hyvää musiikkia vaikken mikään fani ole. Älkää edes kysykö levyjen nimiä...
Post Reply