Stratovarius ja johdannaiset
Kyllä oli huikeaa palata 1,5 viikon reissusta, nukkua pommiin, ilmestyä töihin, hakea kuppi kuumaa ja nauttia vajaasta kymmenestä sivusta kovinta viihdettä, jota tiedon valtatie kuljettaa. Aivan kuin näkisi koko Lostin neloskauden putkeen. Tässä vaiheessa Jari Jokinen voisi taas ilmestyä paikalle ja laukoa kuolemattomia anekdoottejaan.
Enpä uskonut asioiden kehittyvän tälle asteelle, kun Visionsin kansilehdille joskus muinoin nimmareita hain.
Enpä uskonut asioiden kehittyvän tälle asteelle, kun Visionsin kansilehdille joskus muinoin nimmareita hain.
-
- Imperiumi Assistant
Onhan tässä threadissa toki kosolti turhaakin vammailua ilmennyt, mutta eiköhän siitäkin huolimatta "episodin" syntyyn liittyneitä tekijöitä ole täällä jo sen verran moneen otteeseen puitu, että pitäisi jo tässä vaiheessa olla varsin selvää myös näille vajavaisesta tjsp. moderoinnista valittaville, jotta jos artisti/tiedoIttaja/jokumuumikä perseilee näinkin ja onnistuu järjestämään oleviksi perinpohjaisesti reisille levinnyttä sirkusta, josta ei ota enää erkkikään selkoa, ei tämän tällöin myöskään pitäisi aiheuttamastaan liioin ansaita osakseen enää muuta, kuin pelkästään varsin vapaasti takaisin tasan samanveroista paskaa muilta. IMO.Siihen olisi voinut kyllä modet vaikuttaa, että tässä olisi pysytty musiikissa, no olen palautteen antanut palaute osastolle, olipa syynä sitten kuka taho tahansa. Ei tämä episodi ja tämän tason keskustelu ainakaan mun mielestä positiivista mainosta tälle palstalle tuo.
Entä ovatko mahdollisen negatiivisemman mainoksen aiheuttajina todellakin lähinnä kritiikkiä sekä varsin aiheellistakin runtua tätä yhtyeen ympärillä pyörivää junnuilua kohtaan esittäneet lautalaiset, vaiko sittenkin Imperiumista täysin ulkopuoliset, lähinnä pää perseessä lautaa ohimennen klikkailleet random-JJ:t siinä vaiheessa, kun eivät ole vielä itse vaivautuneet tajuamaan, miten sen metsän vastaamisen kanssa menikään, mutta silti oli pakko mennä laukomaan omia mutujaan muualla?
Ja noin yleisestikin on tullut huomattua tässä vuosien varrella, että jos/kun Imperiumin lauta (tm) on sattunut näyttäytymään joillekin vielä ilmeisen karvattomille jollain tapaa "negatiivisena" ja "törkeänä", kyllä silloin on yleensä jo aihettakin ollut.
No, tuon ekasivunhan voi tarkistaa aina uudestaan ja katsoa mistä homma lähti liikkeelle alkaen heti kolmannesta viestistä, minulle on ihan sama mitä kuka sitä vettä on kiukaalle heittänyt mutta jotain kannattas yrittää tehä, tiedän, kaikki urpot valittaa sitten viestien poistoista mutta parempi vaihtoehto mielestäni kuin tämä paskanjauhamisen salliminen.Frostheim wrote: Onhan tässä threadissa toki kosolti turhaakin vammailua ilmennyt, mutta eiköhän siitäkin huolimatta "episodin" syntyyn liittyneitä tekijöitä ole täällä jo sen verran moneen otteeseen puitu, että pitäisi jo tässä vaiheessa olla varsin selvää myös näille vajavaisesta tjsp. moderoinnista valittaville, jotta jos artisti/tiedoIttaja/jokumuumikä perseilee näinkin ja onnistuu järjestämään oleviksi perinpohjaisesti reisille levinnyttä sirkusta, josta ei ota enää erkkikään selkoa, ei tämän tällöin myöskään pitäisi aiheuttamastaan liioin ansaita osakseen enää muuta, kuin pelkästään varsin vapaasti takaisin tasan samanveroista paskaa muilta. IMO.
-
Meinaatko ettei tuohon ihmettelyyn ollut aihetta?Streamer wrote:..ja katsoa mistä homma lähti liikkeelle alkaen heti kolmannesta viestistä
Kai kaikilla ajattelutoimintaan kykenevillä kävi uutisen nähdessään (toivottavasti) mielessä, että "hm, miksihän se nyt ite noin korostaa 'TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI HUOMAA!'"
Haha, tämähän on juuri samaa ummistelua kuinStreamer wrote: minulle on ihan sama mitä kuka sitä vettä on kiukaalle heittänyt
Timo Tolkki wrote:Ainoat oikeat tietolähteet ovat omat kotisivuni.
Juuri niitä kaikista kuonamaisimpia/turhimpia tästähän on sivutolkulla poistettukinStreamer wrote:tiedän, kaikki urpot valittaa sitten viestien poistoista mutta parempi vaihtoehto mielestäni kuin tämä paskanjauhamisen salliminen.

VARSIN AIHEELLISET pohdinnat monenkin toimesta taas ovat vailla vastausta, niin teidän viimeisten viiden fanipojankin, kuin myös itse TT:n taholta.
[kaava=] epäselvyydet + faktat - virheet = kusessa
: pellekertoimella
--------------------------------------------------
tuloksena = haukattu paskaa [/kaava]
Mikä ihmeen positiivinen maine sitä ja maine tätä? Tuollaisen keinottelun paljastaminen on ihan aiheellista ja hauskaa touhua. Ja tiedotusvälineiden lähdekritiikki - tai pikemminkin sen puute - ei ole foorumille kirjoittavien ihmisten tai ylläpitäjän ongelma.Streamer wrote:Siihen olisi voinut kyllä modet vaikuttaa, että tässä olisi pysytty musiikissa, no olen palautteen antanut palaute osastolle, olipa syynä sitten kuka taho tahansa. Ei tämä episodi ja tämän tason keskustelu ainakaan mun mielestä positiivista mainosta tälle palstalle tuo.
Hehe, vai viimeisten fanipoikien, mua ei todellakaan kiinnosta kenestä tässä jauhetaan paskaa, olisipa kyseessä sitten kukatahansa olisin samaa mieltä. Samantasoisia viestejä kun alkaisi jakelemaan joku kaikkiin keskusteluihin niin silloin olisi sitten helvetin hauskaa ja mukava lukea näitä keskusteluita MUSIIKISTA ja niitä "varsin aiheellisia pohdintoja"Jussi wrote:Meinaatko ettei tuohon ihmettelyyn ollut aihetta?Streamer wrote:..ja katsoa mistä homma lähti liikkeelle alkaen heti kolmannesta viestistä
Kai kaikilla ajattelutoimintaan kykenevillä kävi uutisen nähdessään (toivottavasti) mielessä, että "hm, miksihän se nyt ite noin korostaa 'TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI HUOMAA!'"Haha, tämähän on juuri samaa ummistelua kuinStreamer wrote: minulle on ihan sama mitä kuka sitä vettä on kiukaalle heittänytTimo Tolkki wrote:Ainoat oikeat tietolähteet ovat omat kotisivuni.Juuri niitä kaikista kuonamaisimpia/turhimpia tästähän on sivutolkulla poistettukinStreamer wrote:tiedän, kaikki urpot valittaa sitten viestien poistoista mutta parempi vaihtoehto mielestäni kuin tämä paskanjauhamisen salliminen.![]()
VARSIN AIHEELLISET pohdinnat monenkin toimesta taas ovat vailla vastausta, niin teidän viimeisten viiden fanipojankin, kuin myös itse TT:n taholta.
[kaava=] epäselvyydet + faktat - virheet = kusessa
: pellekertoimella
--------------------------------------------------
tuloksena = haukattu paskaa [/kaava]

Last edited by Streamer on Mon Mar 10, 2008 12:01 pm, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
Ole hyvä: www.muusikoiden.netStreamer wrote:Hehe, vai viimeisten fanipoikien, mua ei todellakaan kiinnosta kenestä tässä jauhetaan paskaa, olisipa kyseessä sitten kukatahansa olisin samaa mieltä. Samantasoisia viestejä kun alkaisi jakelemaan joku kaikkiin keskusteluihin niin silloin olisi sitten helvetin hauskaa ja mukava lukea näitä keskusteluita MUSIIKISTA ja niitä "varsin aiheellisia pohdintoja"
Niinpä. Messulaudan sisältö tulee siitä, miksi sen käyttäjät sen luo eikä ylläpito ole vastuussa keskustelun tasosta vaan lähinnä sen moderoinnista jos ylilyöntejä tapahtuu. Messulauta on jokaisen henkilökohtaista julkaisua ja on ihan omalla vastuulla tämän puolesta. Päätoimittajan vastuu on tuolla journalistisella puolella esillä ja sielläkin jokainen toimittajista vastaa omista sanomisistaan viime kädessä aivan itse.Lauri Perkele wrote:Mikä ihmeen positiivinen maine sitä ja maine tätä? Tuollaisen keinottelun paljastaminen on ihan aiheellista ja hauskaa touhua. Ja tiedotusvälineiden lähdekritiikki - tai pikemminkin sen puute - ei ole foorumille kirjoittavien ihmisten tai ylläpitäjän ongelma.
Muistaakseni Timo Tolkki jossakin Soundin (?) haastattelussa aikoinaan retosteli, kuinka hän halusi "testata" mediaa ja kuinka sitä on mahdollista manipuloida. Joten siinä suhteessa käpäyttäjän on ihan turha käpähtää, jos on käpähtänyt omaan käpäytykseensä.Frostheim wrote:Entä ovatko mahdollisen negatiivisemman mainoksen aiheuttajina todellakin lähinnä kritiikkiä sekä varsin aiheellistakin runtua tätä yhtyeen ympärillä pyörivää junnuilua kohtaan esittäneet lautalaiset, vaiko sittenkin Imperiumista täysin ulkopuoliset, lähinnä pää perseessä lautaa ohimennen klikkailleet random-JJ:t siinä vaiheessa, kun eivät ole vielä itse vaivautuneet tajuamaan, miten sen metsän vastaamisen kanssa menikään, mutta silti oli pakko mennä laukomaan omia mutujaan muualla?
-
Sanopa se, siinäpä se.Gutlord wrote:MIKÄ VITUN KÄPÄYTYS?!
(cruise control for cool)
Käännettynä: yhdistele hämmennyksen herättämistä ja kuopan kaivamista sekä siihen tippumista sopivassa suhteessa, niin ehkä avautuu paremmin. Suoraa käännöstä käpäytykselle on mahdotonta antaa, koska sitä ei ole. Tai no, käpäytys on käpäytys.
-
http://www.airport-images.com/city_8116 ... A4yh%C3%A4Balm wrote:Käyhä meininki.
Omat sanat.kaos kommando wrote:Hitto kun itsekkin olisi niin nokkela että keksisi omia sanoja. Aina kun yrittää niin mieleen tulee jotain sellaista kuin rapsakka kapsakka, stratovarius ja diudiubling, kallio.
HOW dO YOU dO IT, Tille?Nalle Österman wrote:Omat sanat.kaos kommando wrote:Hitto kun itsekkin olisi niin nokkela että keksisi omia sanoja. Aina kun yrittää niin mieleen tulee jotain sellaista kuin rapsakka kapsakka, stratovarius ja diudiubling, kallio.
np. Aphex Twin - Phloam
-
- Imperiumi Assistant
-
-
-
-
-
Keskellä sivua tuo teksti:ChrisSnow wrote:Mitenkäs tämän oletetun mestariteoksen nyt sitten voi tilata?
Jos herra Jokinen vaikka antaisi infoa? Tai se mysteeriksi jäävä sukulainen joka ei ole vuotanut mitään nettiin?
RELEASE DATE:
March 10th, 2008
You only get it online from
www.timotolkki.com
Mun kalenterissa nyt on 10.3. ja vuosikin täsmää.
Tuonne sivuille kun menee niin ei oikein löydy tilauskaavaketta... Mutta kai tämäkin on joku median salajuoni. Ja ei, älkää kukaan haastako oikeuteen tai puukkotappeluun. Olen entinen fanipoika. Käykö se lieventävänä asianhaarana?
PLEASE USE THIS LINK TO
ENTER THE OFFICIAL TIMO
TOLKKI WEBSHOP:
Ja siinä alla on sitte se saanan lärvi mistä pääsee Timo Tolkki kauppaan.
Ja ei, en tilannut itse tuota levyä.
On muuten aivan järkyttävä tuo Saanan traileri. Ennakko-odotukset olivat luokkaa " ei se nyt niin huono voi olla" mutta kahden sekunnin kuluttua myötähäpeän kämmen läsähti kasvoilleni.
Ei. Näin. Tolkki voisi pelastaa miinuksen puolelle menneet maineen rippeensä karkaamalla vaikka Islantiin ja miettiä mitä tuli tehtyä. Vanhempi Stratovarius on edelleen hyvää musiikkia vaikken mikään fani ole. Älkää edes kysykö levyjen nimiä...
Ei. Näin. Tolkki voisi pelastaa miinuksen puolelle menneet maineen rippeensä karkaamalla vaikka Islantiin ja miettiä mitä tuli tehtyä. Vanhempi Stratovarius on edelleen hyvää musiikkia vaikken mikään fani ole. Älkää edes kysykö levyjen nimiä...