Stratovarius ja johdannaiset

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
Skriiveri
Imperiumi Crew

Post by Skriiveri »

Leoric555 wrote:Eiköhän tää JJ ole kuitenkin Tolkki itse joka on käynyt provoilemassa lautalaisille... :?
Niinhän sitä voisi luulla, mutta en minä ainakaan usko. Kyllä mä uskon tuon "JJ:n" olevan olemassa, tosin tuskin omalla nimellään on esiintynyt.
Janne F

Post by Janne F »

Skriiveri wrote:
Leoric555 wrote:Eiköhän tää JJ ole kuitenkin Tolkki itse joka on käynyt provoilemassa lautalaisille... :?
Niinhän sitä voisi luulla, mutta en minä ainakaan usko. Kyllä mä uskon tuon "JJ:n" olevan olemassa, tosin tuskin omalla nimellään on esiintynyt.
Näin on. Ja uskoohan jotkut homeopatiaan, joulupukkiin ja kokoomuslaiseen työväen presidenttiinkin.
teuvo

Post by teuvo »

Janne F wrote:
Skriiveri wrote:
Näin on. Ja uskoohan jotkut homeopatiaan, joulupukkiin ja kokoomuslaiseen työväen presidenttiinkin.
:rotfl:
reaper666

Post by reaper666 »

TheKraken wrote:
reaper666 wrote:
WildFire wrote:
reaper666 wrote:Yritin reggautua straton forumille, että voisin lukea noita teidän linkkejä mutta se ilmoitti että e-mailini on bannattu.. Mistäköhän johtuen?? Eikö se vain hyväksy hotmail-osoitteita vai mikäköhän siinä on.. En meinaan ole siellä forumilla edes ennen ollut..
Miksi yritit reggautua? Meikä ainakin pystyy lukemaan noita viestejä ihan vaivattomasti, vaikken olekaan rekisteröitynyt kyseiselle foorumille.
Mil helvetil?
Ota hiiri -> klikkaa linkkiä.

Tossa vielä linkki varmuuden vuoksi:
http://www.stratovarius.com/forum/viewt ... 812#420812
Kiitoksia! Nyt toimii.. Edelliset linkit oli varmaan sit erilaisii :shock:
Furcifer

Stasi

Post by Furcifer »

Cursarion wrote:
Furcifer wrote:Voi elämän kevät. Jättäkää ne levyt ostamatta jos jotain sanktioita jollekin haluatte. Kermaperseilyksi menee. Ei saanana.
Tämä oli ja meni.

itQ vinQ PaRQ
Et ilmeisesti havainnut pientä ironiankäryä tekstissäni.
Hyvä se nyt on tuohon vedota. Tarkkailemalla tekstejäsi en ole niinkään varma, että kaikki olisi sitä ironiaa.

Niin kuin totesin, eiköhän tämä ala olemaan pikkuhiljaa mennyttä kauraa ja sitä myöden tikusta on turha kaivaa asiaa vaikka kuin lapsettaisi.

Moro.

P.S. Älä vedä rosikseen, vaikka kyseenalaistin olemustasi.
teuvo

Post by teuvo »

Länsirintamalta ei mitään uutta?
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

"Minä uskon kaikkeen, minkä luen lehdistä."
-Hessu Hopo
Toxic Enema

Post by Toxic Enema »

Kaikesta huolimatta sotkusta onnea 42-vuotiaalle päällikölle. :P
shinara666

Post by shinara666 »

Zirp666 wrote:Mitä JJ:n "olemassaoloon" tulee nimellä kuin nimellä, uskotko mahdollisesti myös kommunismiin, anarkiaan ja Peter Paniin?
Peter Pan on varmasti monen esikuva, kun pukeutuvat kireisiin sukkahousuihin ja asusteisiin lavalle mennessään. Peter Pan teki omaa juttuaan muiden puheista välittämättä ja myös pieni fanilauma oli olemassa. He uskoivat Peter Panin olevan "true". :lol:
shinara666

Post by shinara666 »

Olivat kyllä. Hienoa toimintaa vaikka kerkisinkin jo lainailemaan (mutta vain pienen osan). Liekö ollut aito henkilö? No kuitenkin, otin viestin talteen parilla eri tavalla, kun oli kohtalaisen suora kunnianloukkaus. Ensimmäinen sellainen, mistä oikeasti voisi tulla selitettävää poliisin kanssa oli kyseessä artisti itse tai veemäinen sekakäyttäjä huonolla huumorilla varustettuna.
shinara666

Post by shinara666 »

Ihan miten vaan neidille parhaiten sopii. Jos mie olisin sie olisin ainakin kiinnostunut tietämään kuka viestin nimimerkillä TimoTolkki kirjoitti, mutta en näkisi vaivaa mikäli se vaatisi prosessin oikeutta (pst. pisti ihmetyttämään oikeus, kun luki viime Kuukausiliitteestä artikkelin aiheesta). :P
grimnail
Site Admin

Post by grimnail »

Zirp666 wrote:Näen jo itseni poliisilaitoksella itkemässä loattua mainettani! Ehkä tuo viesti jopa HAITTASI AMMATTINI HARJOITTAMISTA! Miljoonakorvaukset!!!
Eiköhän nämä sinun omat postaukset riitä todistamaan, että eipä ole mitä loata. En lähtisi näillä näytöillä sinuna muuta kuin pois internetistä häpeämään itseäni.
Maxim
Imperiumi Crew

Post by Maxim »

Zirp666 wrote:
shinara666 wrote:No kuitenkin, otin viestin talteen parilla eri tavalla, kun oli kohtalaisen suora kunnianloukkaus.
Viitsitkö laittaa mulle sen viestin vaikka privana? Jos kerran sait sen talteen. Kiitos :) Onpahan jotain ihmeteltävää myöhemmäksi.
Tolkilla ei kyseisen viestin kanssa liene mitään tekemistä, ainakin mahdollisuus on yksi zirpljoonasta.

Post by shinara666 »

Maxim wrote:
Zirp666 wrote:
shinara666 wrote:No kuitenkin, otin viestin talteen parilla eri tavalla, kun oli kohtalaisen suora kunnianloukkaus.
Viitsitkö laittaa mulle sen viestin vaikka privana? Jos kerran sait sen talteen. Kiitos :) Onpahan jotain ihmeteltävää myöhemmäksi.
Tolkilla ei kyseisen viestin kanssa liene mitään tekemistä, ainakin mahdollisuus on yksi zirpljoonasta.
Ei kai sillä ole väliä kuka sen takana on.. luulen mie. Kyllähän se on aika selvää, että ei Tolkki sellaista tekisi ja sen vuoksi vielä mielenkiintoisempaa tietää kuka sen sitten tekikään. Se tuskin selviää, joten telkkari päälle ja Tunteita ja Tuoksuja pauhaamaan. Eikös vain? :o
Tenebricia

Post by Tenebricia »

Mitä mitä, alkaako tämä topic jo kuolemaan? Eikö salaliittoteorioita riittänyt tämän pidemmälle?
Lapa

Post by Lapa »

Tenebricia wrote:Mitä mitä, alkaako tämä topic jo kuolemaan? Eikö salaliittoteorioita riittänyt tämän pidemmälle?
Tyyntä ennen myrskyä.
Scandal
Imperiumi Assistant

Post by Scandal »

Tolkissa taitaa olla selvännäkijän vikaa: Nettikeskustelijan tuomio tipahti hovioikeudessa.
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

Eikös tämän Saanan pitänyt ilmestyä jo?
Timo Tolkki wrote:IMPORTANT NEWS ABOUT THE RELEASE OF SAANA

I would like to inform you about the following things regarding Saana: Due to the fact that Frontiers Records hasn't fullfilled its contractual obligations regarding Saana, I have terminated the contract between my production company Goldenworks and them. Regardless of that, they have notified me by email today, that they are going to release Saana anyway without my permission even though they don't have the material to be able to produce the CD at all. They only have MP3 files which are not adequate to produce a high quality CD. Also they have absolutely no graphic material for the booklet, information regarding the songs or even the lyrics.

I would like to remind you that the ONLY OFFICIAL place where you can buy Saana is http://www.theground.com. As soon as their new layout is ready, you will be able to make pre-orders of Saana from that site. They deliver to the whole world fast and reliably.

THE OFFICIAL RELEASE DATE OF "SAANA-WARRIOR OF LIGHT PT1" is 3.3.2008

The configurations available to you are:

1. MP3/FLAC Album without copy protection (includes 24 page digital booklet and video) 7.77 €

2. Jewel Box CD (with 24 page booklet) 13 €

3 Jewel Box CD with bonus DVD (with 24 page booklet, 3 videos, in-depth interview of Jennifer Sowle, in-depth interview of Timo Tolkki and photo gallery) 18 €

4 DVD (Includes the filmed story of Saana album with Dolby Digital 5.1 surround sound, making of documentary, interviews and photo gallery. No region code. May release) 20 €

I would like to ask you to boycott the possible Frontiers release of Saana because it is not the official version of the record and its quality is likely to be extremely poor.
Thank you for your wonderful support, especially in the last few days.- Timo .

Until that, enjoy the songs!
LÄHDE: http://www.saana-warrioroflight.com
shinara666

Post by shinara666 »

Tulihan kokeiltua jos saisin tilattua. Näppäränä tietokonemiehenä kirjoitin osoiteriville www.theground.com ja mitä tapahtuikaan:

Script error

Taisi jäädä ostamatta tällä kertaa. :(

**edit**

Kokeilin uudestaan ja olihan siellä jo tapahtunut jotain:

"More info coming soon."
Skriiveri
Imperiumi Crew

Post by Skriiveri »

Saaga jatkuu. Tällä kertaa valoisammissa merkeissä. Vaan vaikuttaako tuo mitenkään Suomen hommiin, kun ainakaan viime vuoden puolella Frontiersilla tainnut olla täällä minkäänlaista jakelua...
Ja taas ollaan lähtöpisteessä. Pikkuisen vaan näkyvyyttä lisää tuollakin levy-yhtiöriitauutisoinnilla.
TheKraken

Post by TheKraken »

Kiteytyy tuo pressitiedote aika hyvin tähän:

Frontier Records wrote:“Timo is a very special person
Acemaster

Post by Acemaster »

Onkos kukaan vielä pannut merkille sellaista, että Jokiset ja kumppanit saattoivat työskennelläkin Goldenworksilla vielä tässä ihan lähiaikoina?
TimoTolkki @ Stratovarius.com/forum Posted: Fri Feb 29, 2008 5:01 pm wrote: Only I work for Goldenworks at the moment, but many people have had access to the company mail. And it seems have still so I guess I have to change the passwords.
At the moment

:roll:

Joka tapauksessa tämän kakun voisi kruunata kirsikalla, johon tiivistettäisiin tapahtumien kulku ja selvitettäisiin totuudet ja valheet kuin myös seikat, jotka ovat jääneet hämärän peittoon. Eniten minua tällä hetkellä ihmetyttää, että esimerkiksi kitaravarkaudesta on tällä lailla nyt vaiettu.
shinara666

Post by shinara666 »

You have a lot of free time on your hands (i assume at least)! If you feel bored you can come and clean my place for me. I'll throw in beer and pizza and then we can listen to samples of Saana.
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

teuvo wrote:Länsirintamalta ei mitään uutta?
Mystiikkaa.
TheKraken

Post by TheKraken »

Nalle Österman wrote:
teuvo wrote:Länsirintamalta ei mitään uutta?
Mystiikkaa.
Tyypillinen esimerkki ns. "viiden pennin videopaja"-trailerista. Toivon, ettei montaa kymppiä ole tuon tekijöille maksettu.
Post Reply