mape wrote:...ja niitä Imperiumin uutisia ei lue kukaan?
Uutisen yksi hauskimpia kohtia:
Mitä tulee Timo Tolkkiin kohdistuneisiin, lähinnä ala-arvoisiin kommentteihin, Goldenworksin kanta on tuotantoyhtiönä, että jos joku kirjoittaa Tolkkiin kohdistuvia viestejä niin, että ne voidaan tulkita kunnianloukkaukseksi.
Että Goldenworksin kanta on tämmöinen...?
Huh, eihän siinä sitten mitään jos heidän kantansa on tällainen.
Tuskinpa sitä kannattaa tarkistaa lainsäädännöstä mikä sen kanta tällaiseen on.
Tolkkihan täällä ei ole itse puhunut mitään, ainakaan julkisesti. Lisäksi nehän uhkaukset tuli 19. päivä, ja tieto kahdestatoista onnekkaasta 26. päivä.
edit: Stara korjasi uutistaan.
Hmm... Ihan pakko...
Muistanko taannoin puhuneeni Nightwish-ketjussa jotain siitä miten tiedotusvälineet sokeasti kopioivat toistensa uutisia?
Huh. Pitipä lukea kymmenisen sivua yhdellä istumisella. Jotenkin oletti että Anal Cuntin tuleva kotimaan kiertue olisi alkuvuoden parasta viihdettä, mutta kyllä tämä koko show hauskan ketjun muodossa kärkisijoista kamppailee.
jo ensimmäisellä sivulla Roni wrote:Ihan parasta viihdettä taas kehkeytymässä täällä, veikkaan.
Ja tosiaan, leffa Tolkin temppuilusta voisi kilpailla julmahuvin kanssa hauskimmasta kotimaisesta ohjelmasta
Hei mäkin haluun olla messissä! Haluun Tolkki-aiheisen paidan. Jos mä vaikka sanon, että Tolkki kakkasi eilen housuunsa vähän. Piirränkö kuvankin? Pliis haluun olla mukana menossa.
SSilver wrote:Hei mäkin haluun olla messissä! Haluun Tolkki-aiheisen paidan. Jos mä vaikka sanon, että Tolkki kakkasi eilen housuunsa vähän. Piirränkö kuvankin? Pliis haluun olla mukana menossa.
LordHeikkinen wrote:Timo EI itse laittanut biisejä nettiin
Timo EI itse aloittanut mediahömppää
Timo EI itse aiheuttanut / maskeerannut vammoja taannoisessa skandaalissa
Timo EI ole tehnyt itse mitään mainitsemisen arvoista
L
Timo vain tekee uskonsa mukaista upeaa musiikkia. Timot jatkakoon.
Todistajanlausunto kirjattu perjantaina 29.02.2008 kello 10.15.
Cursarion wrote:Ja (tämänpäiväiseen IRC-keskusteluun liittyen) osaan avata rintaliivit yhdellä kädellä!
Nyt meni loputkin uskottavuuspisteet. Kyseinen taito on niin itsestään selvyys, että jos joku lesoo sillä, ei ole todennäköisesti koskaan edes päässyt koittamaan sitä.
Yleensä noi liivit lentää flickan omasta toimesta nurkkaan ennenkuin saan edes kengät jalastani
LordHeikkinen wrote:Timo EI itse laittanut biisejä nettiin
Timo EI itse aloittanut mediahömppää
Timo EI itse aiheuttanut / maskeerannut vammoja taannoisessa skandaalissa
Timo EI ole tehnyt itse mitään mainitsemisen arvoista
L
Timo vain tekee uskonsa mukaista upeaa musiikkia. Timot jatkakoon.
Todistajanlausunto kirjattu perjantaina 29.02.2008 kello 10.15.
nim " dollarinkuvatsilmissäkiiluunythänelläkovinslurpsslurpskieliruskeana" haha... ironia anyone... EI sanan voi tulkita monella tapaa...hehe.... kaikkihan tietävät totuuden....viihdettä beibet, viihdettä.
Last edited by LordHeikkinen on Fri Feb 29, 2008 11:09 am, edited 1 time in total.
Kurva Bicha 29 Feb 2008 02:26 wrote:
Dear TT,
I have now been following this weird and sad chain of events unravelling in Finnish websites in the past few days, and I really would wish you could enlighten us a bit on a few things. I understand that you take unwarranted criticism hard, but now this news of you sueing some fans for saying nasty things about you on an internet messageboard? I really hope this is just a blown out joke, and not real, as going through with this might hurt your career in an unprecedented way. Otherwise, I really hope the record release situation will sort out the best, and this work will bring you many a new fan.
Greets,
KB
Timo Tolkki 29 Feb 2008 09:55 wrote:
I dont follow what people write about me, but I know they need their bad boy. I dont care about "criticism" towards my music, so to make this clear:
you can say whatever you want about my music.
What comes to suing my fans, I havent got a faintest idea what you are talking about. Dont you people have anything better to do?
Jussi wrote:Mandragonauthan siellä kysyy, mutta muutoin menee vastauksen puolelta jo vaihteeksi oudoksi. "onko suvussa mielitautia?"
Niinpä, salapoliisileikki on mahtavaa puuhaa ja jotain tällaista aavistelinkin. Oli pakko kokaista tuota stratoboardia kun sitä Tolkki tuntuu lueskelevan ja jopa vastailevan. The plot thickens niin saatanan tavalla. Jos KB on Mandragonaut, onko JJ sittenkin Mape? Ja kuka on oikeasti nähnyt jotain fiktiivistä Nalle Östermania? Onko JJ ehkä KK? Rock and/or roll...ja minun mielitauti on jakomielitauti, mikä sinun mielitautisi on?
Last edited by Mandragonaut on Fri Feb 29, 2008 12:40 pm, edited 1 time in total.
jari112 wrote:Onko joku teistä muuten joskus nähnyt tolkin soittavan Purppuranväristä Jeff Beck Stratocasteria?
TT mainitsi kyllä joskus ostaneensa 2 kpl kyseisen kaltaisia kitaroita, mutta elämähän on täynnä mysteereitä...
Mandragonaut wrote:Jos KB on Mandragonaut, onko JJ sittenkin Mape? Ja kuka on oikeasti nähnyt jotain fiktiivistä Nalle Östermania? Onko JJ ehkä KK? Rock and/or roll...ja minun mielitauti on jakomielitauti, mikä sinun mielitautisi on?
JJ voi olla kuka vaan (paitsi Jens Johansson - Jens, det kunde ju inte vara du..?), mutta Nallen on oltava totta, sillä sellaistahan ei voisi kukaan keksiä, kuten ei allekirjoittanuttakaan. Mielitautini on mieletön sukupuolitauti.
Eilen uutisoitu Stratovarius-kitaristi Timo Tolkin rikosilmoitussuma on osoittautumassa huijaukseksi. Stara.fi:n tietojen mukaan yhtään rikosilmoitusta Tolkin tai hänen yhtiönsä nimissä ei löydy poliisin tietokannasta.
Tolkki oli omien sanojensa mukaan nostanut 12 erillistä rikosilmoitusta selkeistä ja törkeistä kunnianloukkauksista nettikirjoittelun perusteella. Vyyhti liittyy Tolkin uuteen soololevyyn ja sen ympärillä velloneeseen keskusteluuun.
Tolkki kertoi kaksi viikkoa sitten, että uuden levyn masternauha oli varastettu. Samalla albumin biisejä alkoi ilmestyä nettijakeluun. Keskustelupalstoilla epäiltiin, että kyseessä on markkinointikikka.
Timo Tolkki on itse pysynyt kohusta hiljaa. Viihdeuutisten tietojen mukaan mies on vakavasti sairaana.
Eilen uutisoitu Stratovarius-kitaristi Timo Tolkin rikosilmoitussuma on osoittautumassa huijaukseksi. Stara.fi:n tietojen mukaan yhtään rikosilmoitusta Tolkin tai hänen yhtiönsä nimissä ei löydy poliisin tietokannasta.
Tolkki oli omien sanojensa mukaan nostanut 12 erillistä rikosilmoitusta selkeistä ja törkeistä kunnianloukkauksista nettikirjoittelun perusteella. Vyyhti liittyy Tolkin uuteen soololevyyn ja sen ympärillä velloneeseen keskusteluuun.
Tolkki kertoi kaksi viikkoa sitten, että uuden levyn masternauha oli varastettu. Samalla albumin biisejä alkoi ilmestyä nettijakeluun. Keskustelupalstoilla epäiltiin, että kyseessä on markkinointikikka.
Timo Tolkki on itse pysynyt kohusta hiljaa. Viihdeuutisten tietojen mukaan mies on vakavasti sairaana.
Aahahah, 666! Aikamoisiin salaliittosfääreihin alkaa mennä, liekö Goldenworks viittaus natsien kulta-aarteeseen? Kuljettiko Estonia Tolkin masternauhaa? Oliko kyseessä puukotus ensinkään, vaan vaan kehnon ampujan päämäärättömästi kehossa vaeltavan luodin aiheuttama ampumahaava?
Lauri Perkele wrote:Aahahah, 666! Aikamoisiin salaliittosfääreihin alkaa mennä, liekö Goldenworks viittaus natsien kulta-aarteeseen? Kuljettiko Estonia Tolkin masternauhaa? Oliko kyseessä puukotus ensinkään, vaan vaan kehnon ampujan päämäärättömästi kehossa vaeltavan luodin aiheuttama ampumahaava?
+ veikkaan että Olof Palmen tapaus alkaa selviämään.