Tosin hinta on suolainen ottaen huomioon että sinne ei sitä Triviumia mennä katsomaan tuskassa olisi muitten hyvien aktien lisäksi Annihilator paikallaan eikö sinustakin
Chimaira ja Lamb of god on menos provinssii ja tuskan bändeist mikää ei juuri hetkauta..ei jösses prkl. Toivottavasti tilanne korjautuu vuoden -04 tasolle vielä..
StupidFreak wrote:Chimaira ja Lamb of god on menos provinssii ja tuskan bändeist mikää ei juuri hetkauta..ei jösses prkl. Toivottavasti tilanne korjautuu vuoden -04 tasolle vielä..
Makunsa kullakin... 04 bändeistä ehkä Fear Factory ja Death Agel oli ainoat siedettävät. Eikös se se vuosi ollu?
Mä olen erittäin tyytyväinen ettei uuden aallon amerikkalaisia tarvitse nähdä. Göteborg-paska myös minimissään, tänk juu veri mats.
Kyllä on niin laihaa tarjontaa tuskassa että ei tiedä itkeäkö vai nauraa!! Sauna, Ruisrock ja Provinssi on enemmän TUSKAA kuin tuska itse!!
Sitä ei parit blackmetal "legendat" ja Bodomit pelasta...ja Wasp, väsynein comebackin tehneistä vanhoista jyristä.
Ikävä kyllä näyttää tuska jäävän pahasti jalkoihin kilpailussa kovista bändeistä, sama meininki on ollukin jo pari vuotta.
On kyllä kieltämättä väsynyt valikoima, melkein yhtä huono kuin viime vuonna Wasp ravaa Suomessa koko ajan ja pari comeback-keikkaa nähneenä voin sanoa, ettei äijät kyllä enää paljon vakuuta vaikka olisivat olleet kuinka kovia nimiä 80-luvulla...Bodomit ovat olleet Tuskassa joka toinen vuosi, joten ei paljon lämmitä nekään. Kyllähän siellä nyt hengailee nurmikolla omien juomien kanssa, mutta siinäpä se sitten onkin
^ Sitä olin eilen korjaamassakin, mutta näyttäisikin olevan "A resurgence in popularity, significance, or prominence." eli periaatteessa on oikein käyttää noiden em. bändien tapauksessa, kuten nubu sanoikin