Match.com -kokemuksia

Valikoidut off-topic-aiheet
Vastaa Viestiin
Jere Sumell
Viesti:

02 Tammi 2022, 12:45

Lukion jälkeen 2002 joka vuosi joulun ja uudenvuoden aikoihin Pyhinä erityisesti yksinäisyyden tunne voimistuu erityisesti, kun aktiivisesti olen hakenut parisuhdetta koko täysiikäisyyteni ajan parikymppisestä saakka, mutta ei vain mistään loydy mitään naisseuraa, vaikka lähestymistapani on humaani.

Katsoin google-haulla noita deittisivustoja, jossa etsitään parisuhdetta, tai jotka sisältävät "normaaleja" seuranhakuprofiileja, enkä etsi siis seksiseuraa, seksiseuran nyt saa joka tapauksessa rahalla ostettua, mutta kaipaan eniten naissukupuolen läsnäoloa, ja yhdessäoloa ja jotain älyllistä naisnäkokulmaa keskusteluseuraksi, että ei tuntuisi niin yksinäiseltä kämpällä vuokrayksiossa olla neljän seinän sisällä, kun ei ole lopulta muuta, kuin tietokone.

Opiskeluissakaan AMK:ssa, kun valmistuin 2017 ollut pidemmälä aikavälillä mahdollisuus tutustua oikein kehenkään, kun ei ollut enää ohjelmistokehitys-puolella loppuvaiheessa yhtään naisopiskelijaa jäljellä. Sitten alkupäässä olleet yleisen liiketalouden ja hallinnon tradenomiopiskelijoista jäi tylsän seuran maku, eivätkä naiset oikein olleet kiinnostuneita mistään aiheista, kun kävi ilmi, että minulla ei ole varallisuutta.

Katsoin kaikki nuo Google-haun hakutulossivut läpi, ja ainut täysin ilmainen normaalia seuranhakua edistävä palvelu lienee tällä hetkellä 2022 alkuvuodesta tuo happypancake.fi, jossa minulla onkin useamman vuoden ajan ollut jo kuvallinen asiallinen profiili, mutta sitten kun lähestyy naisten jättämiä profiileja, ei tule vastausta, naiset poistavat tai blokkaavat profiilini, tai sitten toteavat heti ensimmäisessä viestissä, että eivät ole kiinnostuneita pitämään minuun yhteyttä, vaikka eihän sen pelkän profiilin perusteella vielä voi tehdä mitään johtopäätoksiä.

Itse olen 39, ja etsin 26-40 -vuotiasta naisseuraa.

Tuli vastaan tuollainen seuranhakusivusto, kun Match.com, joka vaikuttaa sellaiselta, jolle voisi antaa mahdollisuuden, profiilien selaus on ainoastaan mahdollista ilmaisversiossa, ja jos haluaa lähettää vastauksen jonkun naisen jättämään profiiliin, niin sitten pitää tilata maksullinen lisäpalvelu.

Kävi mielessä, että jos investoisi seuranhakuun 60 euroa, ja tilaisi tuolta vuoden jäsenyyden, mutta ensin pitänee selvittää, ja tiedustelisinkin, minkälaisia kokemuksia mahtaa tuosta match.com -palvelusta olla täällä Imperiumin keskustelijoilla, jos täältä loytyy teitä, jotka ovat etsineet seuraa tuolta deittipalvelusta.

Menee näemmä niin elämisen algoritmin kanssa, että ensin pitää miessukupuoleen syntyneenä tehdä rahaa tolkuttomasti, ja varallisuuden ollen ok alkaa sen jälkeen etsimään parisuhdetta. Informaatioyhteiskunnassa kun eletään, myos seuranhaku on virtuaalisesti verkkomaailmassa maksullista. Onhan se aina periaatteessa ollut, sama mihin menee, mitä harrastaa, tai vaikka keskusteluseuraa etsii iltaelämästä, missä ennen vanhaan ihmiset varmaan eniten loysivät pysyviä parisuhteita, niin maksaahan nekin kaikki jotain, ravintolassakin käynti, etä siinä on jotain jatkumoa pysyvissä väreissä ja palaavana asiakkaana, on tolkuttoman kallista, ja itse mitä elän koyhyysrajan alapuolella, niin ei ole varaa käydä ravintoloissa siten, miten sitä seuraa saattaisi sieltä loytää. Nyt tietenkin vielä tämä Korona on sulkenut täällä Turussa ravintoloita, niin tämäkin on esteenä missään sosiaalisissa ympäristoissä liikkumiseen, kun elokuvateatteritkin ovat kiinni.

Jos ajattelee niinpäin, että jos on varallisuutta miessukupuolen edustajalla, varmaan loytyy helpostikin kaikenlaista seuraa ja paljonkin, niin käänteisenä johtopäätos on, että "Kun ei ole rahaa, ei ole naisiakaan, tai olemattomat mahdollisuudet loytää mitään pidempiaikaista kumppania". Jotenkin, kun se on yleensä naissukupuolen edustajan päätos, kenen kanssa tämä seurustelee, niin sitten siinä kohtaa miehen pitää yleensä olla varakkaampi. Miksi sen juuri niin päin pitää olla.

Vastaa Viestiin