King Diamond / Mercyful Fate

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
-AsmodeuS-
Posts: 48
Joined: Sat Jul 04, 2015 2:23 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by -AsmodeuS- »

Olihan tuo saatanan kova keikka..Kingi iskussa kuten koko bändi!! Vieläkin menee kylmiä väreitä kun noita juutuubbi klippejä katsoo!!
(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku :evil: )
Sabbathman
Posts: 5639
Joined: Thu Dec 03, 2009 2:40 am
Location: Seinäjoki

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Sabbathman »

-AsmodeuS- wrote:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku :evil: )
:?:
Sabbathman
Posts: 5639
Joined: Thu Dec 03, 2009 2:40 am
Location: Seinäjoki

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Sabbathman »

King Diamond - Abigail: In Concert 2016 [Espoo, Finland, 11/06/2016] (Live) [Full Show]

[youtube]vAtqQJTyeXU[/youtube]

Ihan mielettömän kova show.

:bmbeer: KING DIAMOND!!!
Entropia
Posts: 484
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:17 pm
Location: Pääkaupunki
Contact:

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Entropia »

Allekirjoittaneen ruutuja keikalta: https://www.facebook.com/TuskaOpenAir/p ... 3207338450
Pehmeä Jänis
Posts: 21
Joined: Sun Dec 18, 2011 11:29 am

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Pehmeä Jänis »

Olihan ehdottomasti paras keikka Kingiltä mitä olen nähnyt , yht 8 kpl. Ääni sen kuin paranee kun ikää tulee lisää, ei yhtään tee mieli muistella 2001 ja 2006 keikkoja.
Ja vielä kun pääsi tapaamaan bändiä ennen keikkaa, 40min juteltiin niitänäitä ja nimmareita kirjoittivat levyihin ja kuvia räpsittiin. sitten kun piti pois lähteä Kingi vielä kysyi jos haluttaisiin lähteä lavaan tutustumaan, ja siellä king ja livia esitteli abigailin arkkua ja muuta mukavaa, varmaan 20min pyörittiin siellä lavallakin.
rotte
Posts: 746
Joined: Wed Sep 15, 2010 8:05 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by rotte »

Sabbathman wrote:
-AsmodeuS- wrote:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku :evil: )
:?:
Mitä sä horiset?
Koli
Posts: 136
Joined: Mon Mar 30, 2009 6:12 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Koli »

King Diamond tänään 60 vuotta! :rawk: :rawk: :rawk:
-AsmodeuS-
Posts: 48
Joined: Sat Jul 04, 2015 2:23 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by -AsmodeuS- »

rotte wrote:
Sabbathman wrote:
-AsmodeuS- wrote:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku :evil: )
:?:
Mitä sä horiset?
Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussa :?:
mape
Site Admin
Posts: 2761
Joined: Thu Aug 22, 2002 6:39 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by mape »

rotte
Posts: 746
Joined: Wed Sep 15, 2010 8:05 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by rotte »

-AsmodeuS- wrote:
rotte wrote:
Sabbathman wrote:
-AsmodeuS- wrote:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku :evil: )
:?:
Mitä sä horiset?
Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussa :?:
Kumpi myyjä?
-AsmodeuS-
Posts: 48
Joined: Sat Jul 04, 2015 2:23 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by -AsmodeuS- »

rotte wrote:
-AsmodeuS- wrote:
rotte wrote:
Sabbathman wrote:
-AsmodeuS- wrote:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku :evil: )
:?:
Mitä sä horiset?
Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussa :?:
Kumpi myyjä?
Jaahans..olikko se toinen myyjä?? heh! Se lyhyempi tukkainen jolla oli se rahatuppo kädessä.
rotte
Posts: 746
Joined: Wed Sep 15, 2010 8:05 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by rotte »

-AsmodeuS- wrote:
rotte wrote:
-AsmodeuS- wrote:
rotte wrote:
Sabbathman wrote:
-AsmodeuS- wrote:(Vitun paitamyyjä pässi yritti kusettaa mutta onneksi olin hereillä..mulukku :evil: )
:?:
Mitä sä horiset?
Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussa :?:
Kumpi myyjä?
Jaahans..olikko se toinen myyjä?? heh! Se lyhyempi tukkainen jolla oli se rahatuppo kädessä.
Mä näin vaa kaks pitkätukkast hujoppia.
-AsmodeuS-
Posts: 48
Joined: Sat Jul 04, 2015 2:23 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by -AsmodeuS- »

Sillä oli jonkin sortin ponnari päässä..mut anyway loppujen lopuksi kaikki meni ok!! :D
rotte
Posts: 746
Joined: Wed Sep 15, 2010 8:05 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by rotte »

-AsmodeuS- wrote:Sillä oli jonkin sortin ponnari päässä..mut anyway loppujen lopuksi kaikki meni ok!! :D
Se on pääasia. Rupesin tos itekki mietttii, että mikähä tossaki oli järki lähteä setvimään :D
Bourreau
Posts: 62
Joined: Mon Mar 10, 2014 4:28 pm
Location: JKL

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Bourreau »

rotte wrote:
-AsmodeuS- wrote:Sillä oli jonkin sortin ponnari päässä..mut anyway loppujen lopuksi kaikki meni ok!! :D
Se on pääasia. Rupesin tos itekki mietttii, että mikähä tossaki oli järki lähteä setvimään :D
Ai mikä on järki lähteä setvimään jos toinen vie sulta ylimääräiset 20 euroa?
-AsmodeuS-
Posts: 48
Joined: Sat Jul 04, 2015 2:23 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by -AsmodeuS- »

^heh,niinpä.. :shock:
Spacecake
Posts: 530
Joined: Wed Dec 25, 2002 10:16 am
Location: Tku

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Spacecake »

Sabbathman wrote:King Diamond - Abigail: In Concert 2016 [Espoo, Finland, 11/06/2016] (Live) [Full Show]

Ihan mielettömän kova show.

:bmbeer: KING DIAMOND!!!
Oho, koko p-ska tubessa ja noin hyvällä laadullakin vielä. Hienoa, pitää katsoa joku ilta. Tässähän alkaa uudelleen ketuttaa, ettei päässyt paikalle. Kingi vetää kyllä hyvin. Tietty maalit naamassa auttaa asiassa, mutta äänen perusteella ei uskoisi kuusikymppiseksi. Toivottavasti tulee vielä saumat nähdä KD. Öäh, tuo näyttää nyt erehdyttävästi erään otaksuttavasti ei-Kinkku-fanien puolueen lyhenteeltä, mutta olkoot.
rotte
Posts: 746
Joined: Wed Sep 15, 2010 8:05 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by rotte »

Bourreau wrote:
rotte wrote:
-AsmodeuS- wrote:Sillä oli jonkin sortin ponnari päässä..mut anyway loppujen lopuksi kaikki meni ok!! :D
Se on pääasia. Rupesin tos itekki mietttii, että mikähä tossaki oli järki lähteä setvimään :D
Ai mikä on järki lähteä setvimään jos toinen vie sulta ylimääräiset 20 euroa?
Tarkoitin että mikä järki tässä keskustelussa oli nyt täällä. Kuitenkin ekassa viestissä kävi jo ilmi että asia selvis.
Mietin vaan asiaa täällä sitten kun tunnen toisen niistä merchtyypeist.
-AsmodeuS-
Posts: 48
Joined: Sat Jul 04, 2015 2:23 pm

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by -AsmodeuS- »

Promillet nousee ja just julkaistu Denner/Shermann:Masters of Evil-lätty nyt pari kertaa kuunneltu läpi ja kivoja riffejä,tempon vaihdoksia jne..hyvä levy :twisted:

https://www.youtube.com/watch?v=KdFlFM-OObw
https://www.youtube.com/watch?v=l9OQlD9C8wQ
JSM
Posts: 694
Joined: Mon Aug 11, 2003 10:58 am
Location: Mundane abode

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by JSM »

Denner ja Shermann ovat tosiaan käyneet tutussa kryptassa ja saaneet Mercyful Faten tuhkista epäpyhään messuunsa väkevyyttä. Ylipappi kun ei ollut mukana, niin faarao ei tehnyt ylösnousemusta, mutta levy on siitä huolimatta aika hyvä. Parasta mitä herrat ovat MF:n ulkopuolella saaneet aikaan (poislukien Kingin Abigail, jossa Denner oli mukana). Vähän enemmän tosin kallellaan perinteiseen heviin kuin tummempi Mercyful Fate oli aikoinaan. Tuotanto on myös oikein hyvä ja keskimääräistä dynaamisempi. Vokaalit ovat suht tasokkaat, mutta eivät niin teatraaliset ja tunnelmalliset kuin King Diamondin vokaalit. Saas nähdä aukaiseeko ovia Kingin liittymiseen mukaan messuun ja Mercyful Faten paluuseen.
Bourreau
Posts: 62
Joined: Mon Mar 10, 2014 4:28 pm
Location: JKL

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Bourreau »

JSM wrote:Denner ja Shermann ovat tosiaan käyneet tutussa kryptassa ja saaneet Mercyful Faten tuhkista epäpyhään messuunsa väkevyyttä. Ylipappi kun ei ollut mukana, niin faarao ei tehnyt ylösnousemusta, mutta levy on siitä huolimatta aika hyvä. Parasta mitä herrat ovat MF:n ulkopuolella saaneet aikaan (poislukien Kingin Abigail, jossa Denner oli mukana). Vähän enemmän tosin kallellaan perinteiseen heviin kuin tummempi Mercyful Fate oli aikoinaan. Tuotanto on myös oikein hyvä ja keskimääräistä dynaamisempi. Vokaalit ovat suht tasokkaat, mutta eivät niin teatraaliset ja tunnelmalliset kuin King Diamondin vokaalit. Saas nähdä aukaiseeko ovia Kingin liittymiseen mukaan messuun ja Mercyful Faten paluuseen.
Ihanko oikeasti on sun mielestäs parempi kuin Fatal Portrait?
JSM
Posts: 694
Joined: Mon Aug 11, 2003 10:58 am
Location: Mundane abode

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by JSM »

Bourreau wrote:
JSM wrote:Denner ja Shermann ovat tosiaan käyneet tutussa kryptassa ja saaneet Mercyful Faten tuhkista epäpyhään messuunsa väkevyyttä. Ylipappi kun ei ollut mukana, niin faarao ei tehnyt ylösnousemusta, mutta levy on siitä huolimatta aika hyvä. Parasta mitä herrat ovat MF:n ulkopuolella saaneet aikaan (poislukien Kingin Abigail, jossa Denner oli mukana). Vähän enemmän tosin kallellaan perinteiseen heviin kuin tummempi Mercyful Fate oli aikoinaan. Tuotanto on myös oikein hyvä ja keskimääräistä dynaamisempi. Vokaalit ovat suht tasokkaat, mutta eivät niin teatraaliset ja tunnelmalliset kuin King Diamondin vokaalit. Saas nähdä aukaiseeko ovia Kingin liittymiseen mukaan messuun ja Mercyful Faten paluuseen.
Ihanko oikeasti on sun mielestäs parempi kuin Fatal Portrait?
Ei vaan unohdin sen levyn kokoonpanon, enkä tarkistanut, kun olin lähdössä kohti saaristoa.
HeBeHu
Posts: 126
Joined: Mon Oct 28, 2002 7:12 am
Location: Rollo Rock City

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by HeBeHu »

-AsmodeuS- wrote: Mä mitään horise!! Ostin paidan 25€ ja maksoin 50€-setelillä,myyjä nakkas 5 euroo takaisin ja kääntyi äkkiä poispäin. Siinä sitten huusin et maksoin 50€ setelillä että anna 25€ takaisin ,jotakin se siinä mumisi mut sain lopuks oikein takaisin! Montakohan kerkis koijata vai oliko lyhyt matematiikka koulussa :?:
[youtube]mHvBvkSCx2w[/youtube]
Evilhammer
Posts: 317
Joined: Thu Sep 20, 2012 7:52 am

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Evilhammer »

ostin myös masters of evilin...ensikuuntelulta tuotanto toimii ja biisit monimuotoisia eli varmasti pystyy kuuntelee useemmankin kerran ei mitään kertakäyttö silsaa. Ekana jää vaan mieleen että onpa hyvää kitarointia...laulusta sen verran et sean peck vaan toimii kun pystyy vetää ozzy,dio,kinkku tyylit hienosti ja vaihtelee niitä saumatta...hienoa menoa ...
Sabbathman
Posts: 5639
Joined: Thu Dec 03, 2009 2:40 am
Location: Seinäjoki

Re: King Diamond / Mercyful Fate

Post by Sabbathman »

Jo ensikuuntelun perusteella Masters Of Evil on kuten Satan's Tomb eli loistavaa menoa! Väkevät riffit, upeat liidit, kivat rytmikieroudet, tunnelmat, monisävyinen laulu, soundimaailma. Koko paketti on puhdasta tulikiveä!

Kun taso on nyt näin korkealla, en voi kuvitella tähän enää kuin sen viimeisen askeleen ylimmälle portaalle eli Kingi mukaan ja Mercyful Fate -albumi...
Post Reply