Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Cpa
Posts: 122
Joined: Tue Apr 20, 2010 3:21 pm
Location: Helsinki

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Cpa »

Mieleenpainuvin Tuska-muisto taitaa olla viime vuoden Overkillin keikka. Taitaapi olla paras keikka, jonka oon Tuska Festivaaleilla koskaan nähnyt. Laittoi kylmät väreet itse kussakin biisissä ja kovankin heavy metal -miehen herkistelemään upeitten klassikkobiisien aikana.

"TUSKAAA! YOU ARE THE WRECKING CREW!!!"
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Koskenkorvasieni »

Nyt kun tässä taas viime Tuskaa muistelin, niin W.A.S.P.-kitaristi Doug Blairin komeat pannut The Idol-biisin lopuksi pisti kyllä hörähtämään ääneen. :lol: Ilta-sanomista taisin myöhemmin lukea Blairin vetäneen vieläkin komeammat pannut backstagelle rynnätessään keikan jälkeen, josta seurauksena ventti silmäkulmassa. Lienee napannut vähän starttimoottoria ennen keikkaa. :lol:

W.A.S.P. taisi tuota ennen esiintyä edellisen kerran Tuskassa vuonna 2007 ja taidettiin tuon vuoden Tuska-lauantaina pikkubroidin kanssa bongata Blair myöhemmin illalla Inferno-baarista joku hädintuskin täysi-ikäinen goottivosu kainalossaan.. :lol:
Glaurung

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Glaurung »

Mieleenpainuvin Tuska-kokemus taitaa itselläni olla se, etten ole ko. kemuissa kertaakaan käynyt, koska bändit on aina niin paskoja :roll: Tai jos siellä nyt joskus on ihmeen paljon hyviä bändejä ollut, niin ne on jaoteltu "pari hyvää per päivä"-tyyliin.
Pagan Fears
Posts: 1448
Joined: Thu Nov 03, 2005 3:33 pm
Location: Lahti

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Pagan Fears »

Glaurung wrote:Mieleenpainuvin Tuska-kokemus taitaa itselläni olla se, etten ole ko. kemuissa kertaakaan käynyt, koska bändit on aina niin paskoja :roll: Tai jos siellä nyt joskus on ihmeen paljon hyviä bändejä ollut, niin ne on jaoteltu "pari hyvää per päivä"-tyyliin.
Hohhoijjaa, onnea vaan teikäläiselle.
Glaurung

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Glaurung »

Pagan Fears wrote:
Glaurung wrote:Mieleenpainuvin Tuska-kokemus taitaa itselläni olla se, etten ole ko. kemuissa kertaakaan käynyt, koska bändit on aina niin paskoja :roll: Tai jos siellä nyt joskus on ihmeen paljon hyviä bändejä ollut, niin ne on jaoteltu "pari hyvää per päivä"-tyyliin.
Hohhoijjaa, onnea vaan teikäläiselle.
Noh, itse satun olemaan niitä ihmisiä, jotka ei hirveästi mistään "festarimeiningistä" välitä, joten täytyy olla todella kova kattaus, että lähden mihinkään :D
acd

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by acd »

Glaurung wrote:Mieleenpainuvin Tuska-kokemus taitaa itselläni olla se, etten ole ko. kemuissa kertaakaan käynyt, koska bändit on aina niin paskoja :roll: Tai jos siellä nyt joskus on ihmeen paljon hyviä bändejä ollut, niin ne on jaoteltu "pari hyvää per päivä"-tyyliin.
Ja piti tänne asti vaivautua kertomaan että kaikki on paskaa ja mikään ei kiinnosta. Oltais voitu selvitä ilmankin tätä tajunnanräjäyttävää mieleenpainuvimpien kokemuksien puutetta. Kai tulet Tuska 2012 threadiin kertomaan että taaskaan en käynyt missään ja kaikki mitä en nähnyt oli yhtä paskaa?

Aiheesta:
Itellä kovana kandidaattina on eka Tuska missä kävin, ja siellä soitteli yllättäen Stone jonkun paikkaajana. Pienestä asti bändistä digannut ja vaikuttanut paljon kaikkeen niin tuli koko rahalle kivaa vaikka ei olisi muuta nähnyt.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Jussi »

acd wrote:Ja piti tänne asti vaivautua kertomaan että kaikki on paskaa ja mikään ei kiinnosta. Oltais voitu selvitä ilmankin tätä tajunnanräjäyttävää mieleenpainuvimpien kokemuksien puutetta. Kai tulet Tuska 2012 threadiin kertomaan että taaskaan en käynyt missään ja kaikki mitä en nähnyt oli yhtä paskaa?
Sinällään asiasta, mutta eihän se yhtään mitään paskaksi haukkunut. Kunhan vain on niin nöre, ettei käy ihmisten ilmoilla.
Glaurung wrote:Noh, itse satun olemaan niitä ihmisiä, jotka ei hirveästi mistään "festarimeiningistä" välitä, joten täytyy olla todella kova kattaus, että lähden mihinkään :D
Aah
Posts: 202
Joined: Sat Nov 11, 2006 8:21 am
Location: Jyväs kylä

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Aah »

Jussi wrote: Sinällään asiasta, mutta eihän se yhtään mitään paskaksi haukkunut. Kunhan vain on niin nöre, ettei käy ihmisten ilmoilla.
Ei kai tuo nyt kenestäkään nöreä tee? En nyt tietenkään voi puhua kun omalta kohdaltani, mutta ainakin minä suorastaan kammoksun festareita, vaikka muuten kyllä tykkään käydä keikoilla ja joskus olla jopa sosiaalinen. Väenpaljoutta, kalliita hintoja, lihavia gootteja, hassuja hattuja, paskaa keliä... Onko festareissa joku hyväkin puoli?
acd

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by acd »

Aah wrote:
Jussi wrote: Sinällään asiasta, mutta eihän se yhtään mitään paskaksi haukkunut. Kunhan vain on niin nöre, ettei käy ihmisten ilmoilla.
Ei kai tuo nyt kenestäkään nöreä tee? En nyt tietenkään voi puhua kun omalta kohdaltani, mutta ainakin minä suorastaan kammoksun festareita, vaikka muuten kyllä tykkään käydä keikoilla ja joskus olla jopa sosiaalinen. Väenpaljoutta, kalliita hintoja, lihavia gootteja, hassuja hattuja, paskaa keliä... Onko festareissa joku hyväkin puoli?
Tähdennetään nyt vielä jos pointtini meni ohi, ja pahoittelen offtopiccia mutta ei voinut olla tarttumatta täkyyn.

Jos ei ole mitään annettavaa threadiin, ei mitään itse aiheeseen liittyvää, ei mitään sanottavaa tai annettavaa, vaan saa aikaiseksi jonkun emoilulta haisevan 'mä en oo ikinä enkä koskaan nih koska paska' niin voisi olla jakamatta omia antipatioitaan. En minäkään tykkää bändistä X tai asiasta Y mutta en mä mene sille omistettuun threadiin itkemään aiheesta.

Jos et pidä Tuskasta, jos et pidä festareista, jos sun mielestä kaikki siihen liittyvä on paskaa - pidä se omana tietonasi. Mitä elämän iloa on tulla siitä itkemään BOOBOO. Kukaan ei näistä iloisista sanomista tule sen hullua hurskaammaksi ja säästyy taas pari bittiä internetin syövereistä. Nimittäin se sähkömäärä mikä meni Glaurungin kommenttiin pitäisi vaatia häneltä laskulla takaisin totaalisen turhuuden nimissä, ja multa toinen sama näin jälkiviisaana sen takia että vaivauduin moiseen sateen raiskaamaan ripuliin edes kommentoimaan.
Glaurung

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Glaurung »

Äläs ny, hei ;)

Tänä vuonna on sen verran lupaava kattaus, että vois jopa harkita menemistä.

Ja Jussi ja Aah ovat muutenkin oikeassa, jaetaan ilon sanomaa, eikä mökötetä turhaan!
Lochness

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Lochness »

Glaurung wrote:Äläs ny, hei ;)

Tänä vuonna on sen verran lupaava kattaus, että vois jopa harkita menemistä.

Ja Jussi ja Aah ovat muutenkin oikeassa, jaetaan ilon sanomaa, eikä mökötetä turhaan!
Komppaan ja sitä paitsi lihavat gootit ovat juuri parhaita. :drool:
Ice
Posts: 2859
Joined: Wed Aug 28, 2002 7:11 am
Location: Helsinki
Contact:

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Ice »

Mieleenpainuvin muistohan on viime kesältä, viimeinen bändi lopetti sunnuntaina soittonsa, juontajat tulivat lavalla ja kertoivat, että tämä oli viimeinen Tuska Kaisaniemessä. Kavereiden keskuudessa tyhjä hetki ja ihmettely aiheesta ja itse kohti kotia asiaa edelleen ihmetellen. RIP Tuska. No ei sinänsä, pääsyy on jättää väliin se, ettei nykyduunarina rahat riitä lipunhintaan jos ei erikseen ala niihin säästämään ja noilla kiinnityksillä ei anna kyllä mitään aihetta moiseen.
lemmykka

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by lemmykka »

Ice wrote:Mieleenpainuvin muistohan on viime kesältä, viimeinen bändi lopetti sunnuntaina soittonsa, juontajat tulivat lavalla ja kertoivat, että tämä oli viimeinen Tuska Kaisaniemessä. Kavereiden keskuudessa tyhjä hetki ja ihmettely aiheesta ja itse kohti kotia asiaa edelleen ihmetellen. RIP Tuska. No ei sinänsä, pääsyy on jättää väliin se, ettei nykyduunarina rahat riitä lipunhintaan jos ei erikseen ala niihin säästämään ja noilla kiinnityksillä ei anna kyllä mitään aihetta moiseen.
nimenomaan RIP tuska
jos tää nykyinen tiedotuspolitiikka jatkuu eikä parannusta siihen/kiinnityksiin ole saatavilla voimme sanoa hyvästit ainoalle aidolle festarille tässä maassa :-(
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Spunkmeyer »

Aito festari :D

No jos Tuska tähän kuolee niin se on iso kyynel ja RIP!
SSilver

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by SSilver »

lemmykka wrote:
Ice wrote:Mieleenpainuvin muistohan on viime kesältä, viimeinen bändi lopetti sunnuntaina soittonsa, juontajat tulivat lavalla ja kertoivat, että tämä oli viimeinen Tuska Kaisaniemessä. Kavereiden keskuudessa tyhjä hetki ja ihmettely aiheesta ja itse kohti kotia asiaa edelleen ihmetellen. RIP Tuska. No ei sinänsä, pääsyy on jättää väliin se, ettei nykyduunarina rahat riitä lipunhintaan jos ei erikseen ala niihin säästämään ja noilla kiinnityksillä ei anna kyllä mitään aihetta moiseen.
nimenomaan RIP tuska
jos tää nykyinen tiedotuspolitiikka jatkuu eikä parannusta siihen/kiinnityksiin ole saatavilla voimme sanoa hyvästit ainoalle aidolle festarille tässä maassa :-(
Itse ainakin pidän tiedotuspolitiikasta, jossa tiedotetaan vain varmistuneista asioista, eikä julkaista joka viikko ehkä-tietoa tai juoruja.

Ps. Rupea kuuntelemaan parempaa musiikkia. Tänä vuonna on hyviä bändejä, ja paljon!
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Koskenkorvasieni »

Muistin just, että vuonna 2001 (?), Mokoman soittaessa päälavalla (oisko ollu lauantain eka bändi), heitin vähän random läppää erään festarikävijän kanssa, jolla oli samanlainen Helloweenin paita ku meikäläisellä. Myöhemmin, Mokoman vetäessä silloista hittibiisiään, tyypin kaverit lauloivat kuorossa "taka-taka-taka-taka-taka-taka-BALMI" , jolloin meikäläiselle selvisi, kenen kanssa olin siinä autuaan tietämättömänä turissut mukavia ympäripäissäni. :lol:
TheFallenOne

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by TheFallenOne »

^^2003.
Putkiaivo

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Putkiaivo »

Otin niittirannekkeesta otsaan.
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by hyrrä »

Putkiaivo wrote:Otin niittirannekkeesta otsaan.
Taisi todella "painua mieleen" :klop:
Lochness

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Lochness »

Putkiaivo wrote:Otin niittirannekkeesta otsaan.
Viime vuonna? Minulla oli silloin niittirannekkeet. :D
ozku18
Posts: 146
Joined: Sat Oct 03, 2009 1:31 pm
Location: Espoo

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by ozku18 »

Putkiaivo wrote:Otin niittirannekkeesta otsaan.
2009 tukkanuotan pitistä lähdin niittiranneke veressä pois, ei ollut edes teräviä niittejä mutta ilmeisesti riitti, hups, en tee toiste :D
Bishop_Of_The_Black_Arts

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Bishop_Of_The_Black_Arts »

2003 tuskan lauantaina istuskelin jossain kalja-alueen ja sen päälavan välillä. Esiintymässä oli Laardi ja pyrot pitivät sen verran kovan pamauksen että melkein meni säikähdyksestä kurat housuun. Onneksi vain melkein. Saattaa olla että vähän darraakin oli päällä silloin.
Tenebraum
Posts: 93
Joined: Sat Nov 03, 2012 2:35 pm
Location: Tampere

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Tenebraum »

Onko tämä nyt sitten mieleenpainuvin, tai täysin päinvastainen kokemus Tuskasta, mutta menköön.

Immortal teki ensiesiintymisensä Suomessa ´07 Tuskassa. Bändiä ensimmäisestä levystä asti kuunnellena olin aivan täpinöissäni, tuonne on päästävä oli miten oli. Ostin lipun päivälle jona Immortal soitti. Nestetankkaus perkele meni juuri niinkuin ei pitänyt, kun Immortal aloitti olin niin helvetin pierussa, kun vain ihminen olla ja voi. Eli muistikuvat bändin ensiesiintymisestä Suomen kamaralla ovat enemmän kuin hämärät, toisin sanoen en muista juurikaan mitään. Ja mikäpä vitutusta enemmän silloin aikanaan lisäämään kuin se, että oma helvetin vika. Että silleen.
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: Mieleenpainuvin kokemus Tuskasta vuosien varrelta?

Post by Koskenkorvasieni »

Pari vuotta sitten siinä Parrukadun ABC:tä vastapäätä oli jeesusbussi parkissa Tuskan aikaan ja äijä megafoneineen saarnaamassa. Pistettiin kaverin kanssa huudatus pystyyn:

PERKELE-SAATANA-VITTUJUMALAUTA!
PERKELE-SAATANA-VITTUJUMALAUTA!

Hetken päästa siinä nurmikolla oli useampikin känninen pitkätukka lähtenyt huudatukseemme messiin ja megafonisaarnaaja jäi kakkoseksi! :D

Tässä se nähdään konkreettisesti että kun tällainen perheellinen päälle kolmekymppinen mies pääsee kerrankin viihteelle ja kaiken lisäksi ryyppäämään, niin eihän siitä tule ku sanomista :lol:
Post Reply