Tuska ja Metallin Jumalanpalvelusreissu

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
TrollhorN
Posts: 432
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:20 pm
Location: Metal Institution
Contact:

Post by TrollhorN »

dimme wrote:Ideaa on tosin enemmän kuin keskiverrossa bläk-kappaleessa
No jos vertailukohteena on joku Dark Fun- eral niin ehkä sitten. Vai onko niillä keskivertoja "bläk- kappale"- sanoituksia? Ole toki mukava ja postaa tännekin keskivertoja "bläk- kappale"- sanoituksia jotta mekin pääsemme lukemaan niitä.
dimme wrote:Carpathian Foresti toimi hivenen paremmin, mutta ei ehkä sekään yhtyeen parasta antia?
Kaikki missä lukee Carpathian Forest on parasta. FUCK YOU ALL!!!!
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

No voi helvetti, että on varmasti ollut dimmellä laajaa otantaa kun noinkin nimekäs bändi kuin Dismember yllättää puun takaa.
Tossa vielä "goreseitania" bonarina:

Sickening Art

Twisted thoughts in a shape of death
Blood is staining on my hands
Deranged mind, rotting soul
Homicidal need leads my way

Warped lust, sickly obsessed
Prepare yourself for the end
Blood spurts from the wounds
As I hack my way through your skull

Crunching bones, screams of pain
Violent death after hours of torture
Bloody corpse put away
A garden party on festering human remains

Stewing limbs in the fridge

Severe dismemberment
Psychotic ecstasy
Frenzied disembowelment
A end to your misery

Piles of flesh
Is all that's left
Suffer now
A grotesque death

(Severe dismemberment
Psychotic ecstasy
Frenzied disembowelment
A end to your misery)


Eviscerated (Bitch)

My hallucination killing need
Your journey into pain
Laugh at your attempt to kill me
I cannot be unmade

Eviscerated bitch

How little I think you're worth
You don't have a face anymore
Fragments of the skull bursting through
Remaining pieces on the floor

A masterpiece of skinless art
I'll sign it in your flesh
Furiously ripping limbs apart
My seed all over this mess

I'm not satisfied
Till your blood is on those walls
I know your flesh when I see it
TheKraken

Post by TheKraken »

dimme wrote:
Jutuissasi ei ole mitään vaarallista, mutta naurettavuutta löytyy yllin kyllin.
Onko naurettavuus sitä, että on eri mieltä asioista kuin muut? Jos ei, niin tuo ihmeessä esille, mikä on niin naurettavaa. Ja mielellään, perustele se.
Mielestäni naurettavuus on tässä sitä, että jätkä puhuu totaalista paskaa, on täysin väärässä ja silti vänkää vastaan kuin pieni lapsi.

Eikös tässä nyt tullut jo todistettua, että niissä biiseissä on sanat ja suurinta osaa porukasta myös kiinnostaa niiden sisältö?

Siirrytäänkö takaisin vaikka oikeaan aiheeseen, tai edes johonkin muuhun aiheeseen?
Last edited by TheKraken on Tue May 16, 2006 6:37 pm, edited 1 time in total.
Anonymous

Post by Anonymous »

Hehehe, tuo Black Funeral oli ihan tietoinen valinta. Carpathian Forest on rautaa ja He´s Turning Blue paras rockbiisi ikinä. Molemmat kappaleet toimivat huomattavasti paremmin kuultuna. Marilyn Mansonilla on paljon loistavia sanoituksia jotka toimivat ihan luettuinakin.
Graveheart
Posts: 84
Joined: Mon Sep 16, 2002 1:50 pm
Contact:

Post by Graveheart »

\o. wrote:
Graveheart wrote:Varmasti tämäkin on jo sataan kertaan sanottu, mutta ei oikeasti liikauta suuntaan tai toiseen. Mä lähden tuskaan dokaamaan kavereiden kanssa. Ei paljon messuissa käydä. Eli siinä varmaan jo tarpeeksi suuret mielenilmaukset kyseistä messua kohtaan. Totaalinen välinpitämättömyys.
Varmasti tämäkin on jo sataan kertaan sanottu, mutta oikeasti liikauttaa kuitenkin, koska vaivauduit aiheeseen noinkin monella rivillä kommentoimaan. Totaalinen typeryys.
Hah. Sähän olet todellinen ihmisluonteen analysoija kun osaat tuon viestin perusteella heti määritellä sen kuinka paljon mua kiinnostaa. Asia ei liikuta suuntaan tai toiseen, mutta miksi se estäisi mua kommentoimasta?
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Graveheart wrote:Hah. Sähän olet todellinen ihmisluonteen analysoija kun osaat tuon viestin perusteella heti määritellä sen kuinka paljon mua kiinnostaa. Asia ei liikuta suuntaan tai toiseen, mutta miksi se estäisi mua kommentoimasta?
Haluaisin tuoda esille, että osoitan totaalista (suom. "täydellistä", "kertakaikkista") välinpitämättömyyttä seuraavia asioita kohtaan:
- tosiTV-ohjelmat
- oravien seksuaalinen kanssakäyminen
- historialliset romaanit
- algebran kiemurat
- auton tekniikkaan liittyvät seikat
- jalkapallon MM-kisat
- sun äitis (nyt kyllä pikkasen valehtelin)

NÄMÄ VAAN HALUSIN KERTOA KAIKILLE JA KOMMENTOIDA VAIKKEI KIINNOSTA VITTUAKAAN! HUOMAATTEKO MUT?! HUHUUU!!!!???
Jussi
Posts: 10667
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

metalglory wrote: - tosiTV-ohjelmat
- jalkapallon MM-kisat
Hyvä kaima! Muakaan ei kiinnosta.
HFP

Post by HFP »

"People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think." (George Carlin)
PygmiO
Posts: 169
Joined: Tue Sep 02, 2003 2:53 pm
Location: Helsinki
Contact:

Post by PygmiO »

Narquelie wrote:No en minäkään mikään mies ole, ja nyyhkylyriikat on varsin ok, kun ne osataan tehdä taidolla.
Kyseessä on muuten hyvä levy, mutta juuri tuo The Vast on mielestäni helvetin ärsyttävä biisi. Skippaan aina. Tämä tosin johtuu laulumelodioista, ei niinkään sanoituksista.
Metalcoholic

Post by Metalcoholic »

Jaksamatta kommentoida itse aihetta (niinkuin yli 50 % tämän ketjun viesteistä, yksi asia pisti silmään:
Lapa wrote:Aina vaan parempi jos inisette vielä perään ettei TUSKA OPEN AIR METAL FESTIVAL ole oikeastaan festivaali, vaan "bänditapahtuma"
Eli tämän logiikan mukaan vain nimellä on väliä, eli jos siis päättäisin hankkia koiran mutta kutsuisin sitä kissaksi se ei enää olisikaan koira vaan kissa. :silly:
Lapa

Post by Lapa »

Metalcoholic wrote:Jaksamatta kommentoida itse aihetta (niinkuin yli 50 % tämän ketjun viesteistä, yksi asia pisti silmään:
Lapa wrote:Aina vaan parempi jos inisette vielä perään ettei TUSKA OPEN AIR METAL FESTIVAL ole oikeastaan festivaali, vaan "bänditapahtuma"
Eli tämän logiikan mukaan vain nimellä on väliä, eli jos siis päättäisin hankkia koiran mutta kutsuisin sitä kissaksi se ei enää olisikaan koira vaan kissa. :silly:
Jos se näyttää, tuntuu, kuulostaa ja haisee koiralle, ei ole mitään syytä olla kutsumatta sitä koiraksi. Jos haluaa ruinata, sitä voi kutsua vaikka "nelijalkaiseksi karvaturriksi". Kyse on silti naurettavasta pilkunnussimisesta. Varmasti joltain täältäkin löytyy täsmälliset erot "festivaalin" ja "bänditapahtuman" ja "musiikkiryhmätilaisuuden" välillä, mutta semanttisesta perseenkaivelusta on yhä kyse.
Graveheart
Posts: 84
Joined: Mon Sep 16, 2002 1:50 pm
Contact:

Post by Graveheart »

metalglory wrote:
Graveheart wrote:Hah. Sähän olet todellinen ihmisluonteen analysoija kun osaat tuon viestin perusteella heti määritellä sen kuinka paljon mua kiinnostaa. Asia ei liikuta suuntaan tai toiseen, mutta miksi se estäisi mua kommentoimasta?
Haluaisin tuoda esille, että osoitan totaalista (suom. "täydellistä", "kertakaikkista") välinpitämättömyyttä seuraavia asioita kohtaan:
- tosiTV-ohjelmat
- oravien seksuaalinen kanssakäyminen
- historialliset romaanit
- algebran kiemurat
- auton tekniikkaan liittyvät seikat
- jalkapallon MM-kisat
- sun äitis (nyt kyllä pikkasen valehtelin)

NÄMÄ VAAN HALUSIN KERTOA KAIKILLE JA KOMMENTOIDA VAIKKEI KIINNOSTA VITTUAKAAN! HUOMAATTEKO MUT?! HUHUUU!!!!???
Oot kyllä totaalisen pienisieluinen ja ahdasmielinen paska kun noi ei kiinnosta :lol:
Lappis
Posts: 444
Joined: Thu Nov 28, 2002 2:34 pm
Location: Lahti
Contact:

Post by Lappis »

Metalglory nyt on koko laudan historian ajan ollut kärkkäästi jokaista juttua itsekkin kommentoimassa " vaikkei kiinnosta vittujakaan ". Joten ihan turhanpäiväistä poskenpieksentää. Jälleen kerran.
Mahtava homma, tämä messujuttu siis. Mä olen ihan innoissani!

Sitä ennen mä painelen kesälomille himaan. Ja se asia muuten kiinnostaa vittujakaan.

Edit: Historialliset romaanit kiinnostavat aika vitusti, samoin fudiksen MM-kisat. Itseasiassa nyt tsekkailen Mestarien liigan finaalia. So unTrue
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Lappis wrote:Metalglory nyt on koko laudan historian ajan ollut kärkkäästi jokaista juttua itsekkin kommentoimassa " vaikkei kiinnosta vittujakaan ". Joten ihan turhanpäiväistä poskenpieksentää. Jälleen kerran.
Just. Kuten? Saa listata, myönnän mieluusti ristiriitaisuudet itsessäni, jos niitä on.
Esim. Phobos-osiossa on 95% sellaista kamaa, joista en itse ole pahemmin kiinnostunut (keskustelemaan), joten eipä sinne tule hirveästi kirjoitettuakaan.
Lappis wrote:Edit: Historialliset romaanit kiinnostavat aika vitusti, samoin fudiksen MM-kisat. Itseasiassa nyt tsekkailen Mestarien liigan finaalia. So unTrue
Listani tuli täysin aivomyrskynä ja olisi voinut sisältää aivan eri asioita. Sisällöllä ei ollut merkitystä tässä, jos siis se pointti meni ohi.

Lappis, piekse pappis. =)
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Post by WildFire »

metalglory wrote:
Lappis wrote:Metalglory nyt on koko laudan historian ajan ollut kärkkäästi jokaista juttua itsekkin kommentoimassa " vaikkei kiinnosta vittujakaan ". Joten ihan turhanpäiväistä poskenpieksentää. Jälleen kerran.
Just. Kuten? Saa listata, myönnän mieluusti ristiriitaisuudet itsessäni, jos niitä on.
Esim. Phobos-osiossa on 95% sellaista kamaa, joista en itse ole pahemmin kiinnostunut (keskustelemaan), joten eipä sinne tule hirveästi kirjoitettuakaan.
...
Last edited by WildFire on Fri Jun 20, 2008 5:46 pm, edited 1 time in total.
cornerarea

Post by cornerarea »

Mitä päälle Metallijumalanpalvelukseen 2006?

Itse laitan bändipaidan, farkut ja lenkkarit. Sadetakki mukaan jos sattuu satamaan!
Pakana

Post by Pakana »

Minä laitan bändipaidan, nahkatakin, siniset farkut ja maiharit. Katsoin myös mestarien liigan finaalin. Oli paska.
Graveheart
Posts: 84
Joined: Mon Sep 16, 2002 1:50 pm
Contact:

Post by Graveheart »

Ilmeisesti on jotenkin vaikea ymmärtää, jos haluaa sanoutua irti koko hommasta ja ilmaista ettei kiinnosta millään tavalla. Sehän yleensä ärsyttää pahiten porukkaa kun ei välitä samoista asioista kuin he.

Mutta kuten joku asian taisi ilmaista, olen täällä vain hakemassa huomioita kun en sitä muualta kuin Imperiumin foorumista saa. Lapsuudessa en saanut vanhemmilta huomiota ja minua kiusattiin koulussa joten nyt täytyy tulla tänne hakemaan huomiota. Nykyään olen kaiken lisäksi työpaikkakiusattu. Näinhän se homma oikeasti taas tässäkin tapauksessa menee.


:lol:
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Graveheart wrote:Ilmeisesti on jotenkin vaikea ymmärtää, jos haluaa sanoutua irti koko hommasta ja ilmaista ettei kiinnosta millään tavalla. Sehän yleensä ärsyttää pahiten porukkaa kun ei välitä samoista asioista kuin he.
Miten se muka todistaa, että ärsyyntyy eri mielipiteestä, jos kritisoi sitä, että joku kommentoi ettei edes ole mielipidettä (ts. "ei kiinnosta" = ei mielipidettä, ymmärtääkseni?!)?
Mitä siitäkin tulisi, jos minä rupeaisin soittelemaan sinulle päivittäin ja listaamaan asioita, jotka ei (nyt vaikka tällä hetkellä) kiinnosta pätkääkään. Ilmaisunvapautta sekin? :D
Graveheart
Posts: 84
Joined: Mon Sep 16, 2002 1:50 pm
Contact:

Post by Graveheart »

^Lähinnä tarkotuksena oli sanoa, että asia on aivan yksi hailee. Mielipide sekin, ja mielestäni yhtä hyvin senkin voi ilmaista kuin, että joko kannattaa tai vastustaa jotain asiaa. Pitäähän jonkun asettua myös puolueettomalle ja tylsälle harmaalle alueelle :) Ehkä se ei edistä keskustelua samalla tavalla kuin muunlainen suhtautuminen mutta mitäs sitten. Tän viimesimmän sivun viesteistä valtaosa näyttää siltä, ettei ne edes liity tän topicin aiheeseen. Minä sentään ohjailin keskustelun takaisin oikeille urille :lol:
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

Mielipide on siis sekin, ettei ole mielipidettä? "Olen sitä mieltä, etten ole mitään mieltä". Edes poliitikot eivät sano sitä noin suoraan, vaikka sitä usein tarkoittavatkin.

Kaikki on kuultu, eihän tuohon voi enää mitään sanoa. Jatketaan vihdoin aiheesta niiden kesken, joilla on asiaan jotain sanomista.
Leprosy
Posts: 384
Joined: Mon Dec 16, 2002 9:33 am

Post by Leprosy »

"Olen sitä mieltä, etten ole mitään mieltä"
"Semmie vaa sanon, et mie en sano mittää" :D

Miten muuten tulen käytännössä tukemaan kirkkoa kun varmistui pari päivää sitten tuo kesän Tuska-reissu. Vai tuinko jo silloin kun ostin lipun? Mielenkiinnosta kyselen.
HFP

Post by HFP »

^ Pointtina taitaa ennemminkin olla se, että ostamalla Tuska-lipun astuu eräänlaisen ideologisen vedenjakajan toiselle puolen. Eli "samaan porukkaan" kuin metallimessulaiset. Ymmärrän tämän kyllä, se osoittaa selkärankaa ja periaatteita.

Ainakin ennakkopuffauksen perusteella on tämän suhteen ylireagoitu (myös allekirjoittanut) - eipä Tuska-organisaatio tuota tapahtumaa ole tainnut vielä missään virallisessa yhteydessä mainita. Mitä nyt metallimessun kotisivuilla on Tuska-logo.
Jussi
Posts: 10667
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

HFP wrote:Eli "samaan porukkaan" kuin metallimessulaiset.
:shock: Mie luin nopeaa että "metallimessulautalaiset", kun tämähän se.

Lukee sama siinä Mapen myymässä paidassakin, josta tulee varmasti vielä huikea RARE-kappale kun Imp-logo on painettu vinoon :P
metalglory
Grey Eminence
Posts: 1387
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:04 pm
Location: Turku
Contact:

Post by metalglory »

HFP wrote:Ainakin ennakkopuffauksen perusteella on tämän suhteen ylireagoitu (myös allekirjoittanut) - eipä Tuska-organisaatio tuota tapahtumaa ole tainnut vielä missään virallisessa yhteydessä mainita. Mitä nyt metallimessun kotisivuilla on Tuska-logo.
Kyllä meikää vituttaa silti mennä tänä vuonna Tuskaan vaikken siitä varsinaisesti mitään maksakaan. Festariraportista voi(tte) sitten lukea krapulaista avautumista.
Näkökulma: mikään kusinen jeesus ei voi estää näkemästä Venomia, Celtic Frostia ja Sodomia. Vastakkainasettelun aika on vasta alkanut.
Post Reply