MIASMA #47 julkaistu!

Musiikkimedioiden infot ja keskustelut
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

MIASMA #47 julkaistu!

Post by MartyrForNone »

MIASMA #47 julkaistu!

Sisältö:
ChristButcher (Proscription, ex-Maveth...)
Cumbeast
Cryogenocide
Legion of Andromeda
Oksennus
Gutalax
Christ Denied
Juha Vuorma
GORGON
Antaeus
Worm
Last edited by MartyrForNone on Sat Apr 04, 2020 11:39 am, edited 9 times in total.
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA 2/2012 painossa!

Post by MartyrForNone »

MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA 2/2012 julkaistu!

Post by MartyrForNone »

Talos
Posts: 553
Joined: Wed Mar 26, 2003 7:03 pm
Location: Rauma/Turku

Re: MIASMA 2/2012 julkaistu!

Post by Talos »

Ollaanko toimituksessa lomalla kun kioskin kautta tilattu irtonumero on antanut odotuttaa jo pidemmän aikaa?
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA 2/2012 julkaistu!

Post by MartyrForNone »

Talos wrote:Ollaanko toimituksessa lomalla kun kioskin kautta tilattu irtonumero on antanut odotuttaa jo pidemmän aikaa?
Nimellä "Talos" ei ainakaan löydy mitään tilauksia yhtään mistään.

Mitäs jo otat yhteyttä sähköpostilla vaikkapa osoitteeseen toimitus@miasma.fi tilaustietojen kera, niin eiköhän se siitä selviä sitten.
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA 2/2012 julkaistu!

Post by MartyrForNone »

Talos wrote:Ollaanko toimituksessa lomalla kun kioskin kautta tilattu irtonumero on antanut odotuttaa jo pidemmän aikaa?
Onko tämä ratkennut jo? Katsoin, että toimituksen mailiin ei ole ainakaan tipahtanut mitään tämänsorttista viestiä vielä.
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA 2/2012 julkaistu!

Post by MartyrForNone »

Miasma 3/2012 on parhaillaan teon alla. Mukana muun muassa:
Acherontas
Arkhamin kirjasto
Azhirock
Behexen
Grave
Grunt
Jaakko Vanhala
Temples
Ufomammut
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA 2/2012 julkaistu!

Post by MartyrForNone »

On ikävä velvollisuuteni ilmoittaa uudesta tiedotteestamme: http://www.miasma.fi/

--------------

MIASMA TELAKALLE

Kulttuuriosuuskunta Miasma on päättänyt lopettaa Miasma-lehden
julkaisemisen toistaiseksi painettuna lehtenä.

Lehden tilaajamäärä on vuosien mittaan ollut laskussa. Takkiin on
tullut myös, koska jopa neljännes tilaajista on tänä vuonna jättänyt
laskunsa maksamatta perintätoimista huolimatta. Yleisesti ottaen
kaikki kustannukset ovat lisäksi koko ajan kasvamaan päin. Lehti on
elänyt kahdeksan vuotta enimmäkseen kädestä suuhun -periaatteella, ja
nyt se on nitkahtanut pysyvästi kannattamattoman puolelle.

Miasman numero 3/2012 toimitetaan painetun lehden sijaan tilaajille
pdf-versiona, ja se jää toistaiseksi lehden viimeiseksi numeroksi. Jos
olet tilaaja, etkä ole saanut sähköpostia Miasmalta asiaa koskien, ota
yhteyttä: toimitus@miasma.fi

Maksetut tilaukset säilyvät Miasman velvoitteena, jos maksullista
sisältöä jossain vaiheessa taas tuotetaan. Joka tapauksessa Miasman
maksaneita tilaajia ei unohdeta. Lisäksi tulevaisuudessa painetun
lehden ilmestymistä voidaan harkita uudelleen, mikäli olosuhteet
muuttuvat ja lehti saa paremmat resurssit taakseen. Toimituskunnan
halu tehdä painettua lehteä ei ole hävinnyt.

Miasma jatkaa näillä näkymin maksuttomana verkkomediana, jota on
tarkoitus kehittää nykyisestä muodostaan huomattavasti
lähitulevaisuudessa. Sisältö on aina ollut lehden A ja O, ja
toivottavasti lukijat ovat siitä edelleen kiinnostuneita
julkaisumuodon vaihtumisesta huolimatta.

Miasman toimituksen jäljelle jääneitä lehtiä myydään vielä loppuvuoden
ajan halvalla pois Miasman Kioskista. Näitä ei kohta saa enää mistään. Hinnat: 2€/lehti, postitus 1€, Black Crucifixion -levyt 5 €/kpl.
Ostot vain osoitteesta: http://www.miasma.fi/www/kioski/
-mikko-
Posts: 72
Joined: Thu Apr 19, 2012 8:11 am
Location: Tampere

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by -mikko- »

Sääli, loistava lehti ottaen huomioon että talkootyönä väännetty. Tuo neljännes maksamattomista laskuista kuulostaa vain hurjalta. Paljonko lehdellä oli kestotilaajia?
Dante
Posts: 482
Joined: Fri Apr 09, 2004 4:48 pm
Location: Oulu
Contact:

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by Dante »

Harmittaa ja kovasti, ehkä paras kotimainen musiikkilehti. Miasman kautta tuli löydettyä monta hyvää bändiä, ja vaikka musiikki ei olisi kiinnostanutkaan, jutut olivat itsessään aina mielenkiintoista luettavaa. Toivottavasti joskus koittaa paremmat ajat ja lehtiä saadaan uudelleen painoon.
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by Jussi »

Dante wrote:Toivottavasti joskus koittaa paremmat ajat ja lehtiä saadaan uudelleen painoon.
Voi olla printtimedioiden kovat ajat huomioiden aika epärealistinen toive tulevaisuuteen, valitettavasti.
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by MartyrForNone »

Nyt näyttää toimivan tuo www-kauppakin, eilen ei oikein ostoskori pelittänyt jostain syystä. Eli posteineen 3 €/lehti, saatavilla numeroita 2009 vuodesta tähän päivään:
http://www.miasma.fi/www/kioski/
-mikko- wrote:Sääli, loistava lehti ottaen huomioon että talkootyönä väännetty. Tuo neljännes maksamattomista laskuista kuulostaa vain hurjalta. Paljonko lehdellä oli kestotilaajia?
Tilaajia oli lopettamishetkellä noin 370 kpl.
twilightsinger
Posts: 10
Joined: Fri Sep 06, 2002 12:02 pm
Location: Helsinki

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by twilightsinger »

Onko tässä Miasman loppuunmyynnissä muuten kyseessä jonkinlainen ota rahat ja juokse -kuvio? Tilasin ja maksoin vajaa kuukausi sitten nipun lehtiä, ja kyselin asiasta myöhemmin sähköpostillakin, mutta mitään ei ole näkynyt eikä kuulunut.
lordterdukk
Posts: 98
Joined: Wed Mar 10, 2010 10:32 am
Location: Helsinki

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by lordterdukk »

Sama homma. Tilasin ja maksoin lehden loppukesästä. Tuo viimeinen numero nyt tuli pdf:nä, mutta muuta ei ole kuulunut. Eipä tuo nyt taloutta kaada, mutta ei viitsisi pdf:stä maksaa kahtakymppiä.
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by MartyrForNone »

Ottaisitteko vielä uudestaan yhteyttä sähköpostilla: toimitus@miasma.fi

Tuohon osoitteeseen tulee helvetisti muutakin postia (spämmiä), joten on mahdollista, että sieltä on jotain jäänyt katsomatta välistä tai sitten filtteri on napannut.
Japa

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by Japa »

Itekkin laitoin tuonne postia pari viikoa sitten. Vastauksena tarjottiin vanhoja Miasma-lehtiä, kieltäydyin koska kaikki lehdet löytyy jo ennestään. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitää. Vähä jäi paskan maku koko touhusta, mutta toivottavasti rahat tuli tarpeeseen.
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by MartyrForNone »

Japa wrote:Itekkin laitoin tuonne postia pari viikoa sitten. Vastauksena tarjottiin vanhoja Miasma-lehtiä, kieltäydyin koska kaikki lehdet löytyy jo ennestään. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitää. Vähä jäi paskan maku koko touhusta, mutta toivottavasti rahat tuli tarpeeseen.
Eli, kuten tuossa lopetustiedotteessa sanottiin, niin tilaukset ovat voimassa periaatteessa niin kauan, kunnes meillä on jotain keinoa hyvittää ne muulla tavoin kuin vanhoja numeroja tarjoamalla. Käytännössä tämä voi tarkoittaa joskus tulevaisuudessa esim. printtilehden elvyttämistä, mahdollista maksullista verkkosisältöä tms. Tietysti mitään aikataulua tai todennäköisyyksiä en todellakaan osaa arvioida. Lehteä ei varmasti olisi lopetettu, jos rahaa olisi kylvää ympäriinsä. Rahat menivät siis tarpeeseen, eli lehden tekemiseen niin kauan kuin se oli mahdollista - loppuun asti mentiin jo ihan periaatteesta.

edit: menevät => menivät.
twilightsinger
Posts: 10
Joined: Fri Sep 06, 2002 12:02 pm
Location: Helsinki

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by twilightsinger »

Montako mailia pitäisi lähettää? Itse olen tiedustellut maksamieni lehtien kohtaloa jo neljä kertaa. Jos tämä on Miasman asenne asiakaspalveluun, niin se toki selittää miksi lehdelle kävi kuten kävi.
MartyrForNone wrote:Tuohon osoitteeseen tulee helvetisti muutakin postia (spämmiä), joten on mahdollista, että sieltä on jotain jäänyt katsomatta välistä tai sitten filtteri on napannut.
Ehkä huonoin selitys.
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by MartyrForNone »

twilightsinger wrote:Montako mailia pitäisi lähettää? Itse olen tiedustellut maksamieni lehtien kohtaloa jo neljä kertaa. Jos tämä on Miasman asenne asiakaspalveluun, niin se toki selittää miksi lehdelle kävi kuten kävi.
MartyrForNone wrote:Tuohon osoitteeseen tulee helvetisti muutakin postia (spämmiä), joten on mahdollista, että sieltä on jotain jäänyt katsomatta välistä tai sitten filtteri on napannut.
Ehkä huonoin selitys.
En tosiaan itse hoita tätä postitushommaa. Onhan tuo totta kai perseestä eikä mitenkään puolusteltavissa. Laitan ukaasia asiasta. Annahan tulla taas vaikka tänne viestiä, jos ei homma nyt hoidu oikeasti kohtuullisessa ajassa. Pahoittelen paskaa palvelua.
Maxim
Imperiumi Crew
Posts: 1863
Joined: Sun Aug 25, 2002 10:05 am

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by Maxim »

Onhan tuo postilokero-osoite vielä voimassa, ettei sen osalta ole vedetty lappua luukulle?

Sääli homma kyllä, kuitenkin niin hyvin toisiaan täydentäviä nää meidän kaksi isoa printtimetallilehteä ovat/olivat, että kyllä ne hyvin tänne molemmat mahtuisivat. :(
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by MartyrForNone »

Maxim wrote:Onhan tuo postilokero-osoite vielä voimassa, ettei sen osalta ole vedetty lappua luukulle?

Sääli homma kyllä, kuitenkin niin hyvin toisiaan täydentäviä nää meidän kaksi isoa printtimetallilehteä ovat/olivat, että kyllä ne hyvin tänne molemmat mahtuisivat. :(
Postilokero on ainakin toistaiseksi voimassa.
twilightsinger
Posts: 10
Joined: Fri Sep 06, 2002 12:02 pm
Location: Helsinki

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by twilightsinger »

Joo-o. Ei kuulu vieläkään mitään. Maileja olen lähettänyt jo toistakymmentä, joten käytännössä tilannehan on se, että Miasmalla ei ole tällä hetkellä toimivaa sähköpostia. Kannattaisikohan kysellä etanapostilla? Olen tosin jo nyt nähnyt liikaa vaivaa tämän eteen.

Olisi kiva saada lehdet jouluksi siksikin, että joulupyhät ja siitä seuraavat kolme viikkoa olen poissa kotoa.

Tämä harmittaa vietävästi. Menetettyjen rahojen takia, toki, mutta vielä enemmän siksi, että Miasma oli hyvä lehti ja mieluusti olisin päässyt lukemaan tilaamiani lehtiä.
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by MartyrForNone »

twilightsinger wrote:Joo-o. Ei kuulu vieläkään mitään. Maileja olen lähettänyt jo toistakymmentä, joten käytännössä tilannehan on se, että Miasmalla ei ole tällä hetkellä toimivaa sähköpostia. Kannattaisikohan kysellä etanapostilla? Olen tosin jo nyt nähnyt liikaa vaivaa tämän eteen.

Olisi kiva saada lehdet jouluksi siksikin, että joulupyhät ja siitä seuraavat kolme viikkoa olen poissa kotoa.

Tämä harmittaa vietävästi. Menetettyjen rahojen takia, toki, mutta vielä enemmän siksi, että Miasma oli hyvä lehti ja mieluusti olisin päässyt lukemaan tilaamiani lehtiä.
Kyllä nuo viestit ovat perille tulleet, sillä luen tuota lootaa itsekin.

Voit olla varma, että asia ei tähän jää...
MartyrForNone
Posts: 589
Joined: Fri Aug 23, 2002 7:03 am
Location: Alppila desolation
Contact:

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by MartyrForNone »

twilightsinger wrote:Joo-o. Ei kuulu vieläkään mitään. Maileja olen lähettänyt jo toistakymmentä, joten käytännössä tilannehan on se, että Miasmalla ei ole tällä hetkellä toimivaa sähköpostia. Kannattaisikohan kysellä etanapostilla? Olen tosin jo nyt nähnyt liikaa vaivaa tämän eteen.

Olisi kiva saada lehdet jouluksi siksikin, että joulupyhät ja siitä seuraavat kolme viikkoa olen poissa kotoa.

Tämä harmittaa vietävästi. Menetettyjen rahojen takia, toki, mutta vielä enemmän siksi, että Miasma oli hyvä lehti ja mieluusti olisin päässyt lukemaan tilaamiani lehtiä.
Nyt sain tiedon, että lehdet olisivat lähteneet viime viikolla tulemaan. Kerrohan, jos niitä ei ala näkyä.
twilightsinger
Posts: 10
Joined: Fri Sep 06, 2002 12:02 pm
Location: Helsinki

Re: MIASMA TELAKALLE!

Post by twilightsinger »

MartyrForNone wrote:
twilightsinger wrote:Joo-o. Ei kuulu vieläkään mitään. Maileja olen lähettänyt jo toistakymmentä, joten käytännössä tilannehan on se, että Miasmalla ei ole tällä hetkellä toimivaa sähköpostia. Kannattaisikohan kysellä etanapostilla? Olen tosin jo nyt nähnyt liikaa vaivaa tämän eteen.

Olisi kiva saada lehdet jouluksi siksikin, että joulupyhät ja siitä seuraavat kolme viikkoa olen poissa kotoa.

Tämä harmittaa vietävästi. Menetettyjen rahojen takia, toki, mutta vielä enemmän siksi, että Miasma oli hyvä lehti ja mieluusti olisin päässyt lukemaan tilaamiani lehtiä.
Nyt sain tiedon, että lehdet olisivat lähteneet viime viikolla tulemaan. Kerrohan, jos niitä ei ala näkyä.
OK, hyvä! Kiitos.
Post Reply