Mitä päälle Tuskaan 2009?
-
- Imperiumi Assistant
Re: Mitä päälle Tuskaan 2009?
Jos ei turhan nirso ole, niin veikkaan ettei tarjokkaista ole pulaa!
-
Joo, tänne vaan.Salvation wrote:Miehen jos sais...
-
Ääh, ei dinosaurukset takissa ole seksikkäitä.Salvation wrote:Saa tulla morjestaa... Todennäköisesti tulee laitettua pitkä musta farkkutakki,jossa on hopeinen lohikäärme selässä. Jos säät suosii,ni vois pistää farkkuhameenkin.
Kuulostaa helpolta tapaukselta..Harmi kun en pääse paikalle.knuckleduster wrote:olen lähestyjiä kohtaan ehkä liiankin ystävällinen ja avoin...
-
Voi vittu, mihin suuntaan tääki triidi menossa. Pysykää huomiohakuiset läskit siellä irc-galleriassa "heruttelemassa".
-
Shortsit ja bändipaita taitanee viedä voiton tänäkin vuonna, eli mukavuusasteella mennään.
Ellei sitten ole sitä vitun vesisadetta niinkuin koko kesä tähän mennessä.
Ellei sitten ole sitä vitun vesisadetta niinkuin koko kesä tähän mennessä.
Mä tuun lähestymään sua lämpimän suuhunpantavan kanssa.knuckleduster wrote: olen lähestyjiä kohtaan ehkä liiankin ystävällinen ja avoin...
Makkaraherkku?Härkämärkä wrote:Mä tuun lähestymään sua lämpimän suuhunpantavan kanssa.knuckleduster wrote: olen lähestyjiä kohtaan ehkä liiankin ystävällinen ja avoin...
-
Viiden vrk ennuste lupaa perjantaiksi 24 ja lauantaiksi 26 astetta, aurinkoa taivaan täydeltä. Tuskainen olo kuivalla ja pölyävällä kentällä jälleen.Volnah wrote:Ellei sitten ole sitä vitun vesisadetta niinkuin koko kesä tähän mennessä.
-
Elä helevetissä itke, kolea tuuli & sade sen yhden viikonlopun jos pysyvät poissa niin siinä saakin pari allergikkoa menehtyä.Malevolent wrote:Tuskainen olo kuivalla ja pölyävällä kentällä jälleen.
Juokaa siihen janoon!
-
En itke, taisi tulla väärä käsitys viestistäni. Olen tyytyväinen jos lämmintä piisaa, myself.Jussi wrote:Elä helevetissä itke, kolea tuuli & sade sen yhden viikonlopun jos pysyvät poissa niin siinä saakin pari allergikkoa menehtyä.Malevolent wrote:Tuskainen olo kuivalla ja pölyävällä kentällä jälleen.
Juokaa siihen janoon!
Ja nestetasapainosta huolehditaan, ilman muuta.
Eiks miehet sit saa tulla?psycoma wrote:Leveälahkeiset renksuhousut ja musta verkkopaita päälle, saa tulla naiset moiccaa
-
Taidat olla.psycoma wrote:en oo mikään håmå!Härkämärkä wrote:Eiks miehet sit saa tulla?psycoma wrote:Leveälahkeiset renksuhousut ja musta verkkopaita päälle, saa tulla naiset moiccaa
-
Jep, vaatteiden perusteella.aggressor.perverssor wrote:Taidat olla.psycoma wrote:en oo mikään håmå!Härkämärkä wrote:Eiks miehet sit saa tulla?psycoma wrote:Leveälahkeiset renksuhousut ja musta verkkopaita päälle, saa tulla naiset moiccaa
No miten selität sitten leveälahkeiset renksuhousut ja verkkopaidanpsycoma wrote:saa mut jutut pitää olla äijämaisia kuten hynysellä! en oo mikään håmå!Härkämärkä wrote:Eiks miehet sit saa tulla?psycoma wrote:Leveälahkeiset renksuhousut ja musta verkkopaita päälle, saa tulla naiset moiccaa
Itse aion tänä vuonna erottua joukosta ja laittaa bändipaidan ja sortsit joissa ei ole renksuja. Jos on kylmä keli niin sitten laitan kyllä sortsien sijaan housut joissa ei ole renksuja.
-
No sittenhän ihmiset saattaa luulla minua sinuksi, tai toisinpäin.Pallikallo wrote:Itse aion tänä vuonna erottua joukosta ja laittaa bändipaidan ja sortsit joissa ei ole renksuja. Jos on kylmä keli niin sitten laitan kyllä sortsien sijaan housut joissa ei ole renksuja.
-
renXu
Renksut... voi noita nykyajan piirteitä. Mutta vielä hankalampaa oli eilen uusia shortseja (vkonlopun kelit kun näyttäisivät hellivän helteellä, kuten atm Oulussakin) löytää sellaiset, jossa ei roiku mitään helvetin turhaa narunhärpäkettä polvien kohdalla ulkoreunalla. Miksi helvetissä tarvitsee moisia ristisiteitä siihen roikkumaan, enkä ajatellut sitoa niitä myöskään reisieni ympärille verenkiertoa blokkaamaan. Kuka tuollaiset on keksinyt?
Yksinkertaisuutta kaikkeen!
-
Ajattelin laittaa punaisen paidan tänä vuonna. Ainakin erottuisi.
Perinteinen Tuska-hattu tottakai päähän.
Perinteinen Tuska-hattu tottakai päähän.
Re: renXu
Leikkaa ne narut saksilla pois.Jussi wrote:Renksut... voi noita nykyajan piirteitä. Mutta vielä hankalampaa oli eilen uusia shortseja (vkonlopun kelit kun näyttäisivät hellivän helteellä, kuten atm Oulussakin) löytää sellaiset, jossa ei roiku mitään helvetin turhaa narunhärpäkettä polvien kohdalla ulkoreunalla. Miksi helvetissä tarvitsee moisia ristisiteitä siihen roikkumaan, enkä ajatellut sitoa niitä myöskään reisieni ympärille verenkiertoa blokkaamaan. Kuka tuollaiset on keksinyt?
Tuskaan päälle retkituolin lisäksi ampiaismiehen puku ja joku akka.
-
Osta Jussi ihan perus- reisitaskuhousut haluamasi värin/ kuosin mukaan ja leikkele puntista poikki = Profit. Itse en ole muunlaisia shortseja käyttänyt varmaan vuoden 1992 jälkeen.
-
Toivottavasti tarkoitatte sitä että aiotte juoda alkoholijuomienne välissä myös vettä, koska sillähän se nestetasapaino säilyy. Alkoholihan sitoo nestettä kehoon.Malevolent wrote:Ja nestetasapainosta huolehditaan, ilman muuta.Jussi wrote:Juokaa siihen janoon!
Terveys terveiset terveyspoliisilta!