Meikän wanhat rässidemot

Sivustojen päivitystiedotteet, linkit ja MP3-mainostus
Vastaa Viestiin
tomizoso

08 Helmi 2020, 12:55

Morjens jätkät! Oon sävellellyt biisejä tässä yli 25 vuoden ajan ja oon alkanut käydä läpi niitä ja nauhoitellut sitten parhaita kotistudiossa. Biisit on pääosin thrashia mutta muitakin genrejä on mitä nyt on tullutkaan ideoita mieleen. Soitan itse kaikki soittimet ja laulan. Vaikeinta on sanoittaminen jotta saisi jotain järkevän kuuloista sanomaa ulos. Ei oo helppoa. Ja siis olen soittanut bändeissä mm. Chaos Creation, Antabus, Nailgunner, Botnia ... joille tehnyt sitten biisejä kun olen bändissä vaikuttanut. No lässytys sikseen. Tässä pari biisiä:

Kommentoida saa soittoa/laulua/sävellystä/miksausta kaikkea opetellaan koko ajan.

tomizoso

18 Helmi 2020, 18:55

Lisää biisejä. Final Day joka oli retropelin soundtrackina ja sitten toinen peleihin liittyvä biisi High School Killers joka kertoo 90 luvun Doomista ja miten sen pelaajia käppänät piti kouluampujina.

Kuunnelkaa tästä:

tomizoso

22 Helmi 2020, 13:20

Chaos Creationille tarjottu julkaisematon biisi. Tein sanat ja laulut uusiksi ja biisi kertoo Tuntemattoman Sotilaan kohtauksesta jossa Rokka ampuu ryssäpatalioonan konekiväärillä.
Vastaa Viestiin