Levykauppa Äx

Valikoidut off-topic-aiheet
Pannahinen

17 Huhti 2012, 10:04

Mitäs mieltä te äidin omat pikku kakkapyllyt olette tästä levykäisparatiisista ? Oma kiinnostukseni kohdistuu YUPn diskografian USB-uudelleenjulkaisuihin seuraavaksi levykäisostokseksi. Hyvä meininki, reilut hinnat ja hyvää musaa! Löysin jopa Stormheitiä ja Elvenkingiä hyllystä :win:

Wictorey

17 Huhti 2012, 10:33

No hieno homma! Taidanpa ensi töikseni perustaa Anttilaa ja Verkkokauppaa hehkuttavat topicit.
ouroboros

17 Huhti 2012, 10:35

Mä käyn vaan Biltemassa.
Angry Neurotic

17 Huhti 2012, 10:49

Ihan paska. Liian vähän naismyyjiä!
PsychoTapu

17 Huhti 2012, 11:41

Mikä vitun levykäinen?
Bishop_Of_The_Black_Arts

17 Huhti 2012, 19:37

Angry Neurotic kirjoitti:Ihan paska. Liian vähän naismyyjiä!
Stadin äksässä on ainakin joskus ollut joku nainen tiskin takana. Myi mulle pari OSSYn levyä. Tai sit mä oon vaan nähnyt unta.
Hevi-Pade

17 Huhti 2012, 20:54

Bishop_Of_The_Black_Arts kirjoitti:
Angry Neurotic kirjoitti:Ihan paska. Liian vähän naismyyjiä!
Stadin äksässä on ainakin joskus ollut joku nainen tiskin takana. Myi mulle pari OSSYn levyä. Tai sit mä oon vaan nähnyt unta.
On sielä vieläkin.
Flammie

18 Huhti 2012, 00:10

Pannahinen kirjoitti:Mitäs mieltä te äidin omat pikku kakkapyllyt olette
Minua nuo myötähäpeää herättävän huonot äxän mainoshölötykset ärsyttävät sen verran etten viitsi yleensä vaivautua vaikka joskus jotain ostettavaa saattaisi ollakin. Joissain tapauksissa tänkin tyylinen huumori toimii, mutta äxän mainosnikkarilta se ei oikein tunnu lähtevän.
Bishop_Of_The_Black_Arts

18 Huhti 2012, 01:15

Ne kakkapylly-mainokset kyllä aiheuttaa lievää myötähäpeää. Mut ei ihan siinä määrin että pitäisi asioiminen lopettaa kokonaan.
Tilausten kanssa on silloin tällöin tullut komplikaatioita mutta semmoisesta ei taida levykauppaa vaihtamalla päästä. Tai no joo, vois välillä kokeilla josko KVLTista sais kellaribändien matskuja kätevämmin.
Viimeksi muokannut Bishop_Of_The_Black_Arts, 18 Huhti 2012, 01:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
JypeK

18 Huhti 2012, 02:22

Mä syön omenaa.
Wictorey

18 Huhti 2012, 10:22

Ai siinä oli kuitenkin mainostoimisto takana. En tiedä, mitä sanoa.
Serpent
Imperiumi Crew
Viesti:

18 Huhti 2012, 11:50

Wictorey kirjoitti:
En ole totta puhuen tippaakaan yllättynyt tuosta tiedosta. Voitosta tosin hieman.
Ice
Viesti:

18 Huhti 2012, 18:53

Serpent kirjoitti:
Wictorey kirjoitti:
En ole totta puhuen tippaakaan yllättynyt tuosta tiedosta. Voitosta tosin hieman.
En tiedä kuinka vakavasti tätä kommentoitiin, mutta kysyn nyt kuitenkin, mistä ne mainokset tulee teistä, jos ei sitten mainostoimistosta? Eihän ne vain lehtien sivuille ilmasta ilmesty...
Slash80
Viesti:

18 Huhti 2012, 19:13

Ice kirjoitti: En tiedä kuinka vakavasti tätä kommentoitiin, mutta kysyn nyt kuitenkin, mistä ne mainokset tulee teistä, jos ei sitten mainostoimistosta? Eihän ne vain lehtien sivuille ilmasta ilmesty...
Ei nyt aina tarvi ulkopuolista mainostoimistoa käyttää. Isoilla kauppaketjuilla on omat sisäiset markkinointi tiimit jotka hoitaa lehtiin mainokset. Ja miks ei, jos osaamista ja ideoita löytyy niin pienemmätkin yritykset voi omia mainoksiaan tehdä?
Ice
Viesti:

18 Huhti 2012, 19:47

Slash80 kirjoitti:
Ice kirjoitti: En tiedä kuinka vakavasti tätä kommentoitiin, mutta kysyn nyt kuitenkin, mistä ne mainokset tulee teistä, jos ei sitten mainostoimistosta? Eihän ne vain lehtien sivuille ilmasta ilmesty...
Ei nyt aina tarvi ulkopuolista mainostoimistoa käyttää. Isoilla kauppaketjuilla on omat sisäiset markkinointi tiimit jotka hoitaa lehtiin mainokset. Ja miks ei, jos osaamista ja ideoita löytyy niin pienemmätkin yritykset voi omia mainoksiaan tehdä?
Ei tietenkään tarvitse mutta eihän se ole mainoksista mitenkään pois tai lisää, onko sen tehnyt ulkopuolinen mainostoimisto vai lafkan sisäinen osasto, tai vaiko ihan pomo itse. Tai no sellaisen kuvan sain tuosta kommentista, mainoksien tarkoitushan on tahkota lafkalle rahaa ja luonnollista kai se on, että isohko levykauppaketju moista hyödyntää.
mape
Site Admin
Viesti:

18 Huhti 2012, 19:59

Slash80 kirjoitti:Ei nyt aina tarvi ulkopuolista mainostoimistoa käyttää. Isoilla kauppaketjuilla on omat sisäiset markkinointi tiimit jotka hoitaa lehtiin mainokset. Ja miks ei
Siks ei, että itse tekemällä tulos on monesti kuin CDON:comin tv-mainokset.
Wictorey

18 Huhti 2012, 20:28

Ihmettelen lähinnä sitä, että kakkapyllyteemaan tarvitaan joku ulkopuolinen brändääjä, kun tietääkseni aika sairaita mieliä on töissä kyseisessä ketjussa muutenkin. No, kuka mistäkin haluaa maksaa.
Angry Neurotic

18 Huhti 2012, 20:32

Ice kirjoitti:
Slash80 kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse mutta eihän se ole mainoksista mitenkään pois tai lisää, onko sen tehnyt ulkopuolinen mainostoimisto vai lafkan sisäinen osasto, tai vaiko ihan pomo itse. Tai no sellaisen kuvan sain tuosta kommentista, mainoksien tarkoitushan on tahkota lafkalle rahaa ja luonnollista kai se on, että isohko levykauppaketju moista hyödyntää.
Ainakin tässä tapauksessa toi 'Kakkapylly'-mainos olisi ollut mehevämpi, jos se olisi ollut parin Äxän myyjän krapulaisen lauantaivuoron tuotos tmsp., kotikutoista. Se, että se on syntynyt tuotteistamalla jossain brändilafkassa tekee siitä vähemmän hauskan ja itsetarkoituksellisen.
Angry Neurotic

18 Huhti 2012, 20:33

Ts. näemmä aika samoilla linjoilla Wictoreyn kanssa.
metalglory
Grey Eminence
Viesti:

18 Huhti 2012, 22:52

Angry Neurotic kirjoitti:
Ice kirjoitti:
Slash80 kirjoitti:
Ainakin tässä tapauksessa toi 'Kakkapylly'-mainos olisi ollut mehevämpi, jos se olisi ollut parin Äxän myyjän krapulaisen lauantaivuoron tuotos tmsp., kotikutoista. Se, että se on syntynyt tuotteistamalla jossain brändilafkassa tekee siitä vähemmän hauskan ja itsetarkoituksellisen.
Aika pitkälti yhden kipeän mielen tuotoksia nuo ovat olleet. Ja sama kipeä mieli tekee aika mittavia ns. oikeitakin mainoshommia ja on niistäkin pokannut palkintoja. Kipeä mieli tarvitsee myös muuta kuin vakavaa Oikeaa Mainostusta tai muuten voi tulla kipeä pylly.
Serpent
Imperiumi Crew
Viesti:

19 Huhti 2012, 11:40

Joo, se on aina jälkikäteen helppo huudella, että "kuka vaan pystyisi tekemään tuollaista" jne. No, kuka vaan ei kuitenkaan ole tekemässä palkittuja mainoksia ja kuittaamassa niistä mukavia mainosrahoja. Jos hyvän (lue: toimivan) mainoksen tekeminen olisi helppoa kuin heinänteko ja sillä vielä elättäisi itsensä, eiköhän meistä jokainen olisi Ferrarilla kaahaava mainosmies.
Mathcore

21 Huhti 2012, 19:28

Hyvä mesta!

Suurin osa levyistä tulee ostettua juuri täältä, koska on nopeat toimitukset, uudet/tulevat levyt tulee yleensä kotiin julkaisupäiväksi ja tuntuu olevan välillä aika halpaakin. Suosittelen!

Mua ainaki nauratti toi kakkapyllykatalogi, ja sain niitä oikein montakin kappaletta. :D
Bishop_Of_The_Black_Arts

22 Huhti 2012, 23:06

Olen vähän pettynyt siitä että kakkapylly-mainostus on täytynyt teettää.
Vastaa Viestiin