Kysy - lautalaiset vastaavat!

Valikoidut off-topic-aiheet
Vastaa Viestiin
Nuclear Holocaust
Viesti:

28 Joulu 2017, 17:41

^
Tuota täytyy tutkia... Periaatteessa vahvarissa pitäis syttyä sininen merkkivalo, kun sinne tulee monikanavaa.

Lisäksi siinä on A.F.D. (auto format direct), eli se tunnistaa saapuvan signaalin (stereo, 5.1 tai joku muu) ja osaa ohjata sen automaattisesti kaiuttimille. Mut tuota Pleikalta tulevaa ääntä se ohjaa ainoastaan etukaiuttimille.

Varmaankin selviäisi helpoimmalla, kun heittäisi tosin suoraan vahvarille, mut sit jää telsu ilman ääniä. Aika harvoin kylläkin tulee televisiota katsottua.

........................

EDIT
Aaaron kirjoitti:Mahdollisesti telkkarista tulee ulos vain stereota.
KIITOS! :)

Tuo aukaisi "solmun". Telsusta tuli vain stereota ja piti vaihtaa monikanavaksi. Lisäksi Pleikasta piti vaihtaa bittivirta: DTS muotoon. Nyt pauhaa änärissä 5.1 ja laidat ryskyy :)

Osynlig

29 Joulu 2017, 12:47

Saako mistään enää tupla-CD-koteloita esim. viiden kappaleen pakkauksissa? Netistä voi näköjään tilata huomattavasti isompia pakkauksia, mutta sellaisille mulla ei ole käyttöä.
Ismo
Imperiumi Assistant

29 Joulu 2017, 13:47

Osynlig kirjoitti:Saako mistään enää tupla-CD-koteloita esim. viiden kappaleen pakkauksissa? Netistä voi näköjään tilata huomattavasti isompia pakkauksia, mutta sellaisille mulla ei ole käyttöä.
Nierle myy näköjään 10 kpl pakkauksia. https://www.nierle.com/fi/tuote/3454/Ni ... kkaus.html. Tuleehan niille toki hintaa jos pelkästään tuon tilaa, mutta ainakin itse olen löytänyt joka kerta muutakin ostettavaa...
Jussi

29 Joulu 2017, 15:14

Ismo kirjoitti:
Osynlig kirjoitti:Saako mistään enää tupla-CD-koteloita esim. viiden kappaleen pakkauksissa? Netistä voi näköjään tilata huomattavasti isompia pakkauksia, mutta sellaisille mulla ei ole käyttöä.
Nierle myy näköjään 10 kpl pakkauksia. https://www.nierle.com/fi/tuote/3454/Ni ... kkaus.html. Tuleehan niille toki hintaa jos pelkästään tuon tilaa, mutta ainakin itse olen löytänyt joka kerta muutakin ostettavaa...
Myös Clas Ohlsoneilla on muistaakseni edelleen myös noita tuplia, vaikka normaaleja 1CD jewelcaseja vain haenkin (ja kirkkaat trayt erikseen Musiikki-Kullakselta) ite.
Ismo
Imperiumi Assistant

30 Joulu 2017, 13:38

Jussi kirjoitti:
Ismo kirjoitti:
Myös Clas Ohlsoneilla on muistaakseni edelleen myös noita tuplia, vaikka normaaleja 1CD jewelcaseja vain haenkin (ja kirkkaat trayt erikseen Musiikki-Kullakselta) ite.
No ainakaan niiden netissä ei niitä ole ;)
Osynlig

30 Joulu 2017, 18:07

Ismo kirjoitti:
Jussi kirjoitti:
Ismo kirjoitti:
No ainakaan niiden netissä ei niitä ole ;)
Ohlson ei enää myy niitä. Kysyin asiaa niiden chatissä. Kaipa Nierle sitten on ainoa vaihtoehto...
heraklos

16 Helmi 2018, 18:13

Paljonko Circuksessa maksaa narikka? Ekaa kertaa olen menossa ko.paikkaan.
Napero

25 Helmi 2018, 20:19

Muutaman päivän vaivannut Tyhmä Kysymys [tm]:

Mikä biisi tuo aariamainen kipale Sodastreamin mainoksen taustalla on? Siis mainoksessa jossa epätoivoisten ihmisten vissyt tippuu rappukäytävässä?

Pitäisi tietää, mutta kun ei palaudu mieleen. Kertoaa nyt joku viisaampi, jotta en herää jonain yönä aamuneljältä kuuntelemaan kun se palautuu mieleen.
Sabbathman

26 Helmi 2018, 10:00

Napero kirjoitti:Muutaman päivän vaivannut Tyhmä Kysymys [tm]:

Mikä biisi tuo aariamainen kipale Sodastreamin mainoksen taustalla on? Siis mainoksessa jossa epätoivoisten ihmisten vissyt tippuu rappukäytävässä?

Pitäisi tietää, mutta kun ei palaudu mieleen. Kertoaa nyt joku viisaampi, jotta en herää jonain yönä aamuneljältä kuuntelemaan kun se palautuu mieleen.
[youtube]MeUi7cnX7oM[/youtube]

[youtube]4L_yCwFD6Jo[/youtube]
Napero

26 Helmi 2018, 18:36

Kiitoksia. Tuli etsittyä aivan väärästä suunnasta. Eikä tuommoinen ole kovin helppo etsiäkään, kun ei ole hajua yhtään mistään.

Sekoitan tuon jatkuvasti johonkin vanhempaan biisiin. Enkä löydä sitäkään.
Vastaa Viestiin