Saanti?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Tervahauta

Re: Saanti?

Post by Tervahauta »

Joo, Puksulla on "isot tissit" joita se jaksaa hehkuttaa. Vaan eivät nuo E:t niin kauhian isot ole.Kun ruvetaan puhumaan H:sta niin sit voi sanoo että isot on.
:twisted:

Vitun naurettavaa pätemistä, mut kai se kuuluu ikiteinien hommiin, tiedä siitä.
SSilver

Re: Saanti?

Post by SSilver »

Tervahauta wrote:Joo, Puksulla on "isot tissit" joita se jaksaa hehkuttaa. Vaan eivät nuo E:t niin kauhian isot ole.Kun ruvetaan puhumaan H:sta niin sit voi sanoo että isot on.
:twisted:

Vitun naurettavaa pätemistä, mut kai se kuuluu ikiteinien hommiin, tiedä siitä.
mu exällä oli 70H tissit, mut mä jätin sen ku en jaksanu kuunnella sitä napinaa vittu enää sekkaakaa!
ts
Imperiumi Assistant
Posts: 1686
Joined: Thu Aug 22, 2002 7:12 pm
Location: VANTAA!
Contact:

Re: Saanti?

Post by ts »

Mulla on selkävika ilman (isoja) tissejäkin
Caine C.

Re: Saanti?

Post by Caine C. »

Dropped C
teuvo

Re: Saanti?

Post by teuvo »

Lohkesko?
Inf

Re: Saanti?

Post by Inf »

Olikohan Puksu se kortsuja myyvä korsettipimu, jolla oli ne kipeet hinkit?
Japa

Re: Saanti?

Post by Japa »

Inf wrote:Olikohan Puksu se kortsuja myyvä korsettipimu, jolla oli ne kipeet hinkit?
Oli kyllä aika tautisen kokoiset kannut :lol:
Härkämärkä

Re: Saanti?

Post by Härkämärkä »

teuvo wrote:Lohkesko?
Perjantaina baarissa pyörähtämisen jälkeen jatkoille maturen kaa ja lauantaina jatkoille milffin kaa.Minä kiitän. 8)
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Re: Saanti?

Post by aggressor.perverssor »

Fetus Flusher wrote:
Härkämärkä wrote:
teuvo wrote:Lohkesko?
Perjantaina baarissa pyörähtämisen jälkeen jatkoille maturen kaa ja lauantaina jatkoille milffin kaa.Minä kiitän. 8)
No kyllä nyt kelpaa. Pistitkö savukkeeks? :)
Vai jouduitko puremaan oman kätesi irti?
Härkämärkä

Re: Saanti?

Post by Härkämärkä »

aggressor.perverssor wrote: Vai jouduitko puremaan oman kätesi irti?
Woot?Ihan kuin vaikuttaisit tietävän jotain mitä toisena yönä tapahtui. :lol: Mutta enhän minä sinua tunne.No kuitenkin tapahtui asia jolle kaveripiirissäni naureskellaan varmaan vielä pitkän aikaa. :D
Härkämärkä

Re: Saanti?

Post by Härkämärkä »

psycoma wrote:Lauantaina tuli pimperoo kootilta, jätti vielä stringit jarrutusjäljillä eteisen lattialle :x
Se jätti sulle kato pikkuhousut pantiks,että on tulossa toistekin vielä kylään.
Germaniac
Posts: 638
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:20 pm
Location: Tyranki
Contact:

Re: Saanti?

Post by Germaniac »

Mistä saannista tässä nyt on kyse? Kengästä sain kerran nekkuuni, mutta sekin oli vahinko :cry:
MentalSleiver

Re: Saanti?

Post by MentalSleiver »

Ja mä taas en saanu lippuja koko tapahtumaan kun ei ollut varaa :(
Entomba

Re: Saanti?

Post by Entomba »

Itse sain Pestilencen rumpalilta keppiä!



...siis rumpukapulan. :|
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Re: Saanti?

Post by TheFourthHorseman »

^Noi on kyllä perkeleellistä festareilla/keikoilla kun porukka tappelee kapuloista/plekuista/pyyhkeistä ja mistä lie. Toinen tietenkin soittajien kättely/koskettaminen. Toki itsekin nappaan soittovälineen jos ikinä kohdalle sattuisi, mutta jengi ryntää perään kuin olisi jotain Graalin Maljoja. Tähän mennessä parasta viihdettä oli silti Candlemassin pre-Tuska keikalla kun viimeisen biisin lopussa vähän fanaattisempi fani kiipesi lavalle nylkyttämään Lowea ja taisipa miehessä hetken koko painollaan riippuakin. Joku taisi settilistan heittää soiton loputtua eturiviin, niin tämä sama naisihminen yritti väkivalloin repiä kiilto silmissään paperia sen ilmeisesti ensin napanneen tyypin käsistä. Huoh.

Mitään en saanu paitsi mustelmia.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Re: Saanti?

Post by aggressor.perverssor »

Säälittävää paskaa hyppiä ja tapella jonkun kämäsen artistin heittämästä vesipullosta, pyyhkeestä tai plektrasta. Onhan tuota tavaraa tullut kerättyä Iron Maidenin keikoilta, kapulaa, plektraa, hikinauhaa. Mutta myyn ne sitten idiooteille Huuto.netissä, jotka maksavat niistä yli sataa euroa. Urpoja on moneen junaan.
Entomba

Re: Saanti?

Post by Entomba »

TheFourthHorseman wrote:^Noi on kyllä perkeleellistä festareilla/keikoilla kun porukka tappelee kapuloista/plekuista/pyyhkeistä ja mistä lie. Toinen tietenkin soittajien kättely/koskettaminen. Toki itsekin nappaan soittovälineen jos ikinä kohdalle sattuisi, mutta jengi ryntää perään kuin olisi jotain Graalin Maljoja. Tähän mennessä parasta viihdettä oli silti Candlemassin pre-Tuska keikalla kun viimeisen biisin lopussa vähän fanaattisempi fani kiipesi lavalle nylkyttämään Lowea ja taisipa miehessä hetken koko painollaan riippuakin. Joku taisi settilistan heittää soiton loputtua eturiviin, niin tämä sama naisihminen yritti väkivalloin repiä kiilto silmissään paperia sen ilmeisesti ensin napanneen tyypin käsistä. Huoh.

Mitään en saanu paitsi mustelmia.

Onneksi lähdin jo keikan puolessavälissä...
Lauri Perkele

Re: Saanti?

Post by Lauri Perkele »

Puksu wrote:Hei minähän olen laatudaami (lortto oli siis virhearvio, jollei joku tajunnut).
Vitut. Läski sinä olet.
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Saanti?

Post by hyrrä »

Lauri Perkele wrote:
Puksu wrote:Hei minähän olen laatudaami (lortto oli siis virhearvio, jollei joku tajunnut).
Vitut. Läski sinä olet.
Juu täysläjä oli, näin koska en voinut olla näkemättäkään. :roll:
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Re: Saanti?

Post by aggressor.perverssor »

Lauri Perkele wrote:
Puksu wrote:Hei minähän olen laatudaami (lortto oli siis virhearvio, jollei joku tajunnut).
Vitut. Läski sinä olet.
Joo, helvetti soikoon noilla puheilla sinun pitäisi kyllä julkaista täällä kuva itsestäsi.
Ei siis Lauri vaan Puksu.
vaskitsa
Posts: 58
Joined: Wed Feb 02, 2005 8:30 am
Location: Vantaa

Re: Saanti?

Post by vaskitsa »

psycoma wrote:Lauantaina tuli pimperoo kootilta, jätti vielä stringit jarrutusjäljillä eteisen lattialle :x
Millanen perse pitää olla, jotta saa stringeihin jarrutusjäljet? Tais olla kootin housut/hamekin aika jarrutusjäljissä sellasen jälkeen... :roll:
Jussi
Posts: 10657
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Re: Saanti?

Post by Jussi »

vaskitsa wrote:Millanen perse pitää olla, jotta saa stringeihin jarrutusjäljet?
Voisin kuvitella, että helposti. Eikös se naru (vastoin parempaa tietoa toki) kulje ihan SIELLÄ :moon:
tinkezione

Re: Saanti?

Post by tinkezione »

Jussi wrote:
vaskitsa wrote:Millanen perse pitää olla, jotta saa stringeihin jarrutusjäljet?
Voisin kuvitella, että helposti. Eikös se naru (vastoin parempaa tietoa toki) kulje ihan SIELLÄ :moon:
Samoilla linjoilla Jussin kanssa. Luulin myös, että nainen ymmärtäisi naisen anatomiaa ja kyseisen vaatekappaleen sielunelämää sen verran, että asiaa ei tarvitsisi ihmetellä. (Disclaimer: vaskitsan viestihistoria)
Death Metal Maniac
Posts: 1838
Joined: Sat Nov 09, 2002 9:35 am
Location: Espoo

Re: Saanti?

Post by Death Metal Maniac »

ETTE SAA!
Koskenkorvasieni
Posts: 1133
Joined: Fri Aug 23, 2002 4:56 am
Location: Pohjois-Espoo

Re: Saanti?

Post by Koskenkorvasieni »

sain nauruhepulin tätä viestiketjua lukiessani. :lol:
Last edited by Koskenkorvasieni on Mon Jun 14, 2010 7:44 am, edited 1 time in total.
Post Reply