Saanti?

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
teuvo

Post by teuvo »

Pilde on kiva homma.
Jussi
Posts: 10663
Joined: Wed Aug 28, 2002 5:10 pm
Location: Oulu (Rollo)

Post by Jussi »

Älä kysy.

tai: ylälaidasta haku, sanaksi TUO & foorumiksi Tuska. ja hae viesteistä, ei aiheista.
Pohjolankarppa

Post by Pohjolankarppa »

mää oon aina niin sekasin festareila että jää saamatta...
shinara666

Post by shinara666 »

Pohjolankarppa wrote:mää oon aina niin sekasin festareila että jää saamatta...
Vahvaa työtä.

Tai no. Vaihda vaikka sukupuolta.
Pohjolankarppa

Post by Pohjolankarppa »

shinara666 wrote:
Pohjolankarppa wrote:mää oon aina niin sekasin festareila että jää saamatta...
Vahvaa työtä.

Tai no. Vaihda vaikka sukupuolta.
aika irstasta kyllä mutta ei kai siinä jos tykkää :D
Pohjolankarppa

Post by Pohjolankarppa »

Shane Diesel wrote:Olisipa sellainen Timo-Taikuri, joka taikoisi Pipefestin pimut hevityttöjen tilalle. Saanti kiinnostaisi huomattavasti enemmän silloin. Tosin katseluun se taitaisi tällä naamalla jäädä.
pääasia että on pimpetti
shinara666

Post by shinara666 »

Shane Diesel wrote:Olisipa sellainen Timo-Taikuri, joka taikoisi Pipefestin pimut hevityttöjen tilalle. Saanti kiinnostaisi huomattavasti enemmän silloin. Tosin katseluun se taitaisi tällä naamalla jäädä.
Ai Pipefestistä vai? No, eipähän tarvitsisi keskustella mistään metafyysisestä puolta päivää ennen aktia. </ennakkoluulo & kärjistys>
cheezus

Post by cheezus »

Kloroformilla lähtee kaikki mukaan!
Lasher
Posts: 67
Joined: Thu Oct 05, 2006 8:09 pm
Location: tre/hel

Post by Lasher »

^ Jep. Ja historian ehkä paras ja toimivin iskurepliikkihän on "Anteeksi, neiti, mutta tuoksuuko tämä rätti mielestänne kloroformilta?". Can't fail. Never has, never will.
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Post by hyrrä »

Puksu wrote:Ronkeli ei saa rinkelii.

Itsestäni on toisaalta tullut iän myötä aina vaan ronkelimpi miesten suhteen. Aika moni on niin kännissä ettei niillä seiso. Nuoret pojat on liian paniikissa. Tai porukka on muuten vaan liian paskaista. Sitä paitsi tyhmän näköiset, rumat, lyhythiuksiset, haisevat, luuserit, vonkaajat, lihavat tms. eivät kiinnosta. Jos vaikka Amorphiksen laulaja tulis ehdottaan niin lähtisin. Tai vaikka Laiho, koska sen olettaisin olevan sormistaan ihan kätevä.
Ite oot lihava.. tiedän sen.. :puke:
reos

Post by reos »

Olen sanaton.
TheFallenOne

Post by TheFallenOne »

Puksu wrote:Tai vaikka Laiho, koska sen olettaisin olevan sormistaan ihan kätevä.
*reps* :lol:
Inf

Post by Inf »

Puksu wrote:
hyrrä wrote:Ite oot lihava.. tiedän sen.. :puke:
**Reps** :D Olen itseasiassa aika pahastikin turhan laiha :D Yritän saada painoa ylöspäin (tai sanotaanko että ottaisin mielellään ylisuurista rinnoistani ihraa vähän muuallekin, koska liian painavat rinnat saavat selän kipeäksi. Sen takia pidän vankkaluisia korsetteja, jotta selkä ei kipeytyisi). Mutta kiitos analyysistä :D
Ahahhahah. Epäile kenen tahansa ulkoista viehättävyyttä nettifoorumilla niin on ihan varma, että takaisin tulee seikkaperäinen kuvaus siitä, miten näin ei todellakaan ole. Mielellään tietysti verhottuna nillitykseen tyyliin "nyyh kun nää tissit on niin painavat".
HailAndKill
Posts: 1310
Joined: Mon Dec 01, 2003 9:26 am
Location: Porvoo

Post by HailAndKill »

Inf wrote:Mielellään tietysti verhottuna nillitykseen tyyliin "nyyh kun nää tissit on niin painavat".
Toisaalta voisi olettaa, että tällä kommentilla privaviestejä saa ainakin pari kipaletta luettavakseen.

T: nimim. en oo lähettäny :D
yartsa

Post by yartsa »

Puksu wrote::D Ei hätää, mulla on jo ihan sopiva pitkälettimies joka ei haise, ei ole lihava, liian humalainen tms
Mutta silti lähtisit Joutsenen tai Laihon kanssa, vaikka muiden suhteen oletkin ronkelimpi... Heh! :)
HailAndKill
Posts: 1310
Joined: Mon Dec 01, 2003 9:26 am
Location: Porvoo

Post by HailAndKill »

Avoimuus on parisuhteessa kaiken a ja o.
HailAndKill
Posts: 1310
Joined: Mon Dec 01, 2003 9:26 am
Location: Porvoo

Post by HailAndKill »

Sitähän minäkin olen emännälle yrittänyt huonolla menestyksellä toitottaa. Jos Angelina Jolie haluaisi istuutua kasvoilleni (tai toista päin) niin mitä hämmästelemistä hänellä muka voisi sen suhteen olla?
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Post by hyrrä »

Puksu wrote:
HailAndKill wrote:Sitähän minäkin olen emännälle yrittänyt huonolla menestyksellä toitottaa. Jos Angelina Jolie haluaisi istuutua kasvoilleni (tai toista päin) niin mitä hämmästelemistä hänellä muka voisi sen suhteen olla?
Itsekään en sitä kieltäsi. Jos Angelina Jolie haluaisi istua mieheni kasvojen päälle niin kysyisin kyllä Angelinalta että huvittaisiko vähän peuhata minunkin kanssani. Jollei minun kanssani kiinnostaisi, niin toki mies saisi kuitenkin käydä Angien matkassa. On se melkoinen nainen!
luikku nymfo? :suk: :puke:
Härkämärkä

Post by Härkämärkä »

Minähän en ole naista ennen saanutkaan,että ihan jännittää miten tässä käy.Pitäiskö mennä ja ostaa kortonkeja?
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Post by hyrrä »

Härkämärkä wrote:Minähän en ole naista ennen saanutkaan,että ihan jännittää miten tässä käy.Pitäiskö mennä ja ostaa kortonkeja?
Aiotko heittää kohtalon karvanoppaa?
Mandragonaut

Post by Mandragonaut »

Mikäs mies te oikein olette?
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Post by hyrrä »

Mandragonaut wrote:Mikäs mies te oikein olette?
Setämies
Skriiveri
Imperiumi Crew
Posts: 550
Joined: Wed Mar 24, 2004 10:15 am
Location: Espoo
Contact:

Post by Skriiveri »

hyrrä wrote:
Mandragonaut wrote:Mikäs mies te oikein olette?
Setämies
No kipasepas mulle tosta baarista mokkalatte.
yartsa

Post by yartsa »

Kulkuseni kilahtaa kil-kil,
Heitän kohtalon karvanoppaa.
Huijasinko, kun kirjoitin leileihin numeron 6,
se on ruotsin sex. Vill du ha mig?
Vedämmekö nyt tässä rakkauden pitkänvedon, vai panetko arvalla?
Ja jos, niin, mikä mahtaa olla onnen voittokerroin?

Jumalauta ton juutuben kanssa! Ja loput takas. Kuus tuoppia!
Post Reply