Terveisia Lontoosta!

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
teuvo

Re: Terveisia Lontoosta!

Post by teuvo »

Zaheer wrote:Hei kaikki..

27m Lontoolainen tassa, tulossa Tuskaan ensimmaista kertaa tana kesana..
Onks kukaan kayny englantilaisilla festareilla? Onkohan se meininki samanlaista Tuskassa?
Ma tun sinne yksin ilmeisesti.. onks suurrimman osa ihmisista ihan valmiita juttelemaan ventovieraiden kanssa? Jos naette lyhytmustatukkasen, puoleks intialaisen, puoleks suomalaisen tyypin, tuu ihmeessa sanomaan paivaa!

anteeks jos kirjoitan suomea vahan huonosti!
Zaheer
Hyvinhän tuo sujuu. Sekaan vaan.
TheKraken

Post by TheKraken »

Kyllä tuskaan aina ulkomaalaisia mahtuu. Monta kertaa on tullut ihan ventovieraiden kanssa örvellettyä useampikin päivä. Terveisiä Sipooseen ja Italiaan ;)
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Post by Spunkmeyer »

Necromancer wrote:Vuodesta 98 olen Tuskassa juhlinut ja kertaakaan en ole joutunut edes sanaharkkaan kenenkään toisen kanssa. Siitä voinee päätellä paljon metalliväen käytöksestä toisiaan kohtaan.
Itse asiassa ainoastaan sen että sulla oli tuuria. Mä olin tokassa tapahtumassani (Nosturissa joskus muutama vuosi sitten), seisoin pyttynä ja keskustelin kaverin kanssa tulevista bändeistä, niin eikös joku tullut puskista, tarrasi kurkkuun ja väitti rock-poliisiksi.
Ja tarkennuksen tähden: yksikään bändi ei soittanut sillä hetkellä kun kaverin kanssa keskustelin :D

Mutta se olikin ainoa outo tapahtuma tähän mennessä.
TheKraken

Post by TheKraken »

Spunkmeyer wrote:
Necromancer wrote:Vuodesta 98 olen Tuskassa juhlinut ja kertaakaan en ole joutunut edes sanaharkkaan kenenkään toisen kanssa. Siitä voinee päätellä paljon metalliväen käytöksestä toisiaan kohtaan.
Itse asiassa ainoastaan sen että sulla oli tuuria. Mä olin tokassa tapahtumassani (Nosturissa joskus muutama vuosi sitten), seisoin pyttynä ja keskustelin kaverin kanssa tulevista bändeistä, niin eikös joku tullut puskista, tarrasi kurkkuun ja väitti rock-poliisiksi.
Minäs vuonna se Tuska on Nosturissa järkätty? ;)
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Post by Spunkmeyer »

TheKraken wrote:Minäs vuonna se Tuska on Nosturissa järkätty? ;)
Ei Tuska, vaan nyt olikin kyse metalliväestä ylipäänsä.
Malevolent
Posts: 619
Joined: Wed Dec 21, 2005 9:10 am
Location: ChurchMoor

Post by Malevolent »

InChains wrote:Saa siis tulla juttelemaan jos osaa olla ihmisiksi. Viimeksi Saunassa oli oikein mukava päivä jonkun randomin mimosan kanssa pyöriessä, kannatti mennä jauhamaan sille. :funny:
Samma här, en hirveän helposti mene ventovieraille puhumaan mutta jos joku aloittaa jutun, niin mielelläni jauhan asiasta ja asian vierestä. Nyt pitäis enää tietää miten sinut tunnistaa? Bändipaidasta ja farkuista? :lol:
teuvo

Post by teuvo »

InChains wrote:Jep, juuri niistä :D Sekä myöskin haahuilevasta olemuksesta ja palaneesta jakauksen kohdasta :lol: Tai jos käy vaikka eräällä suositulla kuvasivustolla niin saatan näyttää naamaani myös siellä.

Itse olen lähes aina mennyt juttelemman vieraille tyypeille, välillä harmittaa etteivät vieraat tule juttelemaan minulle. Kuitenkin olen paikalla myös jonkun verran yksin ja olisi hauskaa saada uusia kavereita. :) Ehkä joku tänä vuonna uskaltaa tulla.
Hei juu, lappu kaulaan, siihen teksti: Haluan ystäviä.
KwE
Posts: 123
Joined: Fri Jan 12, 2007 9:18 am
Location: Helsinki

Post by KwE »

Täältä ilmottautuu myös yksi! Olisi mukava saada uusia kavereita tuskan kautta, näytän vaan niin pennulta, vaikka kyllä täysi-ikäinen jo olen, niin siinä voi ola yksi syy miksi ei välttämättä tule ystävyttyä helposti samanikäisten ventovieraiden kanssa. Itse en yleensä ole sitä keskustelua aloittamassa (vähän ujoa sorttiakin olen, ainakin vähän, omasta mielestäni), mutta jos joku minulle alkaa jotain turisemaan, niin eiköhän se juttu siitä lähde sitten luistamaan.

Luultavasti sunnuntaina minut voi ainakin bongata Blind Guardianin "A twist in the myth" -kiertue t-paita päällä, ja perjantaina mahdollisesti Bodomin Trashed, losted & strungout t-paita päällä. Jalassa näillä näkymin farkut taikka tuommoiset pidemmät shortsit (kaprit kai oikealta nimeltään), tai tommoiset maastokuvioiset shortsit. Jaloissa luultavasti ihan tavalliset mustat kävelykengät.

Hihasta saa tulla repimään! Hyvää tuskaa vaan kaikille. 9 pv enään!?
Malevolent
Posts: 619
Joined: Wed Dec 21, 2005 9:10 am
Location: ChurchMoor

Post by Malevolent »

KwE wrote:Luultavasti sunnuntaina minut voi ainakin bongata Blind Guardianin "A twist in the myth" -kiertue t-paita päällä, ja perjantaina mahdollisesti Bodomin Trashed, losted & strungout t-paita päällä. Jalassa näillä näkymin farkut taikka tuommoiset pidemmät shortsit (kaprit kai oikealta nimeltään), tai tommoiset maastokuvioiset shortsit. Jaloissa luultavasti ihan tavalliset mustat kävelykengät.
Heh, veikkaanpa että ihan oikeasti on aika mahdotonta löytää ketään alueelta pelkkien tuntomerkkien perusteella... Enkä ole pessimisti perusluonteeltani. Mainiota Tuskaa vaan!
plopp

Post by plopp »

Malevolent wrote:
KwE wrote:Luultavasti sunnuntaina minut voi ainakin bongata Blind Guardianin "A twist in the myth" -kiertue t-paita päällä, ja perjantaina mahdollisesti Bodomin Trashed, losted & strungout t-paita päällä. Jalassa näillä näkymin farkut taikka tuommoiset pidemmät shortsit (kaprit kai oikealta nimeltään), tai tommoiset maastokuvioiset shortsit. Jaloissa luultavasti ihan tavalliset mustat kävelykengät.
Heh, veikkaanpa että ihan oikeasti on aika mahdotonta löytää ketään alueelta pelkkien tuntomerkkien perusteella... Enkä ole pessimisti perusluonteeltani. Mainiota Tuskaa vaan!
Itse asiassa ei ole, mut löydettiin kerran sen perusteella että olin siilitukka slayer t-paita päällä. Tämä tosin alueen ulkopuolella siinä nurmikolla mutta kuitenkin. Varmaan se myös auttoi että oli tosiaan se siilitukka joka on kuitenkin ehkä vähän vähemmän nähty hiusmalli tuskassa...
Kallu

Post by Kallu »

27 metrii pitkä lontoolainen! Vittu mikä High Tower!!

Anyway your finnish seriously owns, if you could use ä where it's meant to be I wouldn't recognize you from normal finn based on your writing.
Just some normal drunken typos :F
Of course there is no ä or ö in british kb but whatever.
I hope you have fun during your stay in Helsinki!
Malevolent
Posts: 619
Joined: Wed Dec 21, 2005 9:10 am
Location: ChurchMoor

Post by Malevolent »

plopp wrote:Itse asiassa ei ole, mut löydettiin kerran sen perusteella että olin siilitukka slayer t-paita päällä. Tämä tosin alueen ulkopuolella siinä nurmikolla mutta kuitenkin. Varmaan se myös auttoi että oli tosiaan se siilitukka joka on kuitenkin ehkä vähän vähemmän nähty hiusmalli tuskassa...
No sitten... Uskotaan että onnistuu noinkin. Perjantaina jolloin paikalle pääsen, mahtanen pukeutua Nilen Black Seeds of Vengeance-paitaan ja vaaleisiin shortseihin. Tumma puku saa jäädä kuitenkin pois, varsinkin jos ilma on kovin kuuma :)
Malevolent
Posts: 619
Joined: Wed Dec 21, 2005 9:10 am
Location: ChurchMoor

Post by Malevolent »

unorthodox manifesto wrote:Mulle saa kans tulla juttelemaan. Jos löydät mut ja kerrot mulle Imperiumi-nickini, ostan sulle kaljan. Ehkä.
Hehehe, tunnista joukosta messulautalainen-aiheinen kilpailu... :) Jos joku tosissaan minut tunnistaa olemattomien tuntomerkkien perusteella ja kertoo oikean nimimerkin, lupaan tarjota ekalle sen oluen.
Kallu

Post by Kallu »

Mä tuun mun hämähäkkiastien kanssa spottaamaan sut!

SPAIDER SENS!! TINKLIN!!

Ah melkeen vois korkata frendien viime joulusen kännisekoilulahjan.
Pinkki paita jossa lukee edessä "Burzum fani tulee" ja selässä "burzum fani menee"
Dante
Posts: 482
Joined: Fri Apr 09, 2004 4:48 pm
Location: Oulu
Contact:

Post by Dante »

unorthodox manifesto wrote:Mulle saa kans tulla juttelemaan. Jos löydät mut ja kerrot mulle Imperiumi-nickini, ostan sulle kaljan. Ehkä.
Hieno homma. :D
Ludicrous
Posts: 497
Joined: Mon Jan 05, 2004 10:03 am
Location: Ratavartijan mökki
Contact:

Post by Ludicrous »

mikäs homostelu- topic tää nyt on oikeen olevinaan?
plopp

Post by plopp »

Mutta eihän tämä koko juttu ole yhtään goottimainen! Ei kunnon gootti ystäviä kaipaa, sitä pitää yksin murjottaa ja korkeintaan kaivaa kellariin kuopan johon voi heittää avuttomia uhreja ja niille sitten nilhittää maailman pahuudesta. Ainoa ystävä joka gootille sopii on lemmikki joka on about tämän näköinen :cthulhu:

Notta nyt prkl tarkkana niitten ystävien kanssa!
teuvo

Post by teuvo »

Aina joskus sitä tuskastuu (oiva sananvalinta, ay?) täällä olevaan vittuiluun ja pikkumaisiin kommentteihin, mutta tämä aihe on mainio. Olen iloinen. (Mitä vi###, ei saa, ei ei!)
Maxim
Imperiumi Crew
Posts: 1863
Joined: Sun Aug 25, 2002 10:05 am

Post by Maxim »

Sara wrote:Jyväskylässä kun olet, niin ei muuta kuin Bar 68:iin kaljalle
Ei kun Gigglin Marliniin... Siellä on hevi meininki. :D
______________
~ Rot'n'Roll ~
The Brain

Post by The Brain »

Haluuks joku olla mun hevikaveri? :oops:
CT79

Post by CT79 »

The Brain wrote:Haluuks joku olla mun hevikaveri? :oops:
Onks se niinq vähän sama ku chatsisko????+++
jaketin
Posts: 86
Joined: Fri Feb 13, 2004 11:07 am
Location: Helsinki

Post by jaketin »

morjens zaheer,

noista englannin festareista, olen käynyt readingin festareilla 3 kertaa ja kerran doningtonissa monsters on rockissa. ensi vuonna yritä päästä download festarille. tämä vuosi jäi välistä rahan vähyyden vuoksi :( . meno teillä on jonkin verran hurjempaa (pullojen ja muun tavaran heittelyä) moshpittiäkin harrastatte hurjemmin. ja toki enemmän ihmisiä on siellä festareilla. meillä meno on rauhallisempaa yleisön seassa...

itse kävin lontoossa huhtikuussa viimeksi ja intrepid fox oli vielä silloin kiinni (oli suljettuna jo viime vuoden syyskuussa, kuun viimeksi kävin lontoossa) ikkunoissa ja ovissa oli laudoitukset. onko tuo avattu jo uudestaan??

mutta tervetuloa tänne, itseltäni jää töiden takia tuska väliin...
Post Reply