Moshpit tuskassa

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
scorpse

Post by scorpse »

Siistiä oli.
Chaasrainer

Post by Chaasrainer »

^ En tiedä tarkoitatko festarikeikkoja tässä vai mitä, mutta itse olin pari viikkoa sitten Hatebreedin ja Type O Negativen keikalla Jenkkilässä, eikä siellä mitään metallikehikkoa kyllä näkynyt vaan pittaajat pittasi miten halusi (jopa esiintyjien välillä soineiden Panteran biisien aikana :)). Ja aika iso pitti muuten oli Hatebreedin aikana, harmi vain etten bändin musasta niin välitä, katsoin keikkaa ja ennen kaikkea pittaamista sitten yläkatsomosta.
Inf

Post by Inf »

TheKraken wrote:
Spunkmeyer wrote:Jumankavita, mikä piru on Nightwish-pitti? Onko pakko tulla torstaina katsomaan vai kertoisiko joku viisas jo nyt?
Itse selittäisin sana näin:

Nightwish-pitti: Pitti joka syntyy keikalla, johon se ei todellakaan kuulu. Osallistujien keski-ikä yleensä alle 20 vuotta, mikäli tapahtuma ikärajaton, todennäköisesti vähemmän. Yleensä jonkinlainen risteymä hc-pitin ja perinteisemmän moshpitin välimaastosta
Johoh. Viime vuoden Tuskassa todistin pittiä mm. WASPin keikalla. Kyllä se nyt saatana jo vähän kyrsi, vaikka en todellakaan nillitä pittaamisesta keikoilla, joille se kuuluu. Tosin mainitun pitin osallistujat eivät muistaakseni olleet mitenkään erityisen nuoria. Ne oli varmaan niitä ÄIJIÄ.

edit: tarkennus
scorpse

Post by scorpse »

Crooked wrote:Esiintyykö täällä keikoilla paljonkin tätä ehkä asioista naurettavinta eli ilmaan potkimista/lyömistä, tuulimyllyleikkejä, mitävitunlie hardcore dancingiksi kutsuttua pelleilyä?
Viime vuonna jatkoilla Virgin Oilissa Torture Killerin keikalla meinasin saada kiertopotkun daijuun. Kaveri älys kyllä lopettaa myöhemmin, oliskohan joku taklannut kumoon kriittisellä hetkellä.

Muuten ollut asiameininki missä ikinä oon käynytkin ja oli noilla äsken mainitsemillani jatkoillakin todella siisti meininki loppupeleis
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Post by TheFourthHorseman »

aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Postaa ihmeessä kuva niin muistaa tehdä ns. pre-emptive striken.
scorpse

Post by scorpse »

aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Mitä oon noita sun aikasempia postauksia katellu niin taidat olla aika pitkälti itsekin perseestä.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

scorpse wrote:
aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Mitä oon noita sun aikasempia postauksia katellu niin taidat olla aika pitkälti itsekin perseestä.
Kiitos, kuin sinäkin.
Deathrace King
Posts: 385
Joined: Fri Sep 13, 2002 5:17 pm
Location: Helsinki

Post by Deathrace King »

aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Kasva nyt jo aikuiseksi tuon teiniangstis kanssa. Ei millään pahalla, mut ei tuota itkemistä jaksa enää kukaan katsoa. Elä ja anna toisten elää. Jätkä on kuitenkin muuten metallimiehiä henkeen ja vereen. Pitit kuuluvat metallikeikoille ja sillä sipuli. Harvemmin ne kuitenkaan eturiviä tai miksauskopin kohdilla keikkaa seuraavia häiritsevät.
Rausku
Posts: 159
Joined: Wed Jun 23, 2004 1:05 pm
Location: Tampere

Post by Rausku »

aggressor.perverssor wrote:Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
:P Neuvoisin pysymään keikoilla visusti takarivissä tai yläparvella. Samoin kannattaa vältellä ahtaita julkisia kulkuneuvoja, ruuhkaisia suojateitä yms. Enkä tiedä, miten sopeutuisit esim. Pamplonan härkäjuoksuun.
Krieg
Posts: 39
Joined: Sun Apr 25, 2004 3:38 pm
Location: Helsinki

Post by Krieg »

scorpse wrote:
aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Mitä oon noita sun aikasempia postauksia katellu niin taidat olla aika pitkälti itsekin perseestä.
Jos toi aggressor-apina käyttäytyis tosielämässä yhtä vittumaisesti kuin tällä laudalla, saisi luultavasti turpaansa päivittäin. Epäilen kuitenkin vahvasti, että puheet on suuret mutta teot olemattomat.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Rausku wrote:
aggressor.perverssor wrote:Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
:P Neuvoisin pysymään keikoilla visusti takarivissä tai yläparvella. Samoin kannattaa vältellä ahtaita julkisia kulkuneuvoja, ruuhkaisia suojateitä yms. Enkä tiedä, miten sopeutuisit esim. Pamplonan härkäjuoksuun.
Siinähän se onkin kun käy vituttaa kun ei voi mennä
lähemmäs lavaa diggailee bändiä kun teidän urpojen
täytyy vetää noita vitun tonttutansseja. Ettekö
voisi itseä suksia jonnekin sinne takariviin leikkimään
niitä miehistymisriittejänne.

Ja kyllä mielelläni välttelen ahtaita julkisia kulkuneuvoja parhaani mukaan mutta en tiedä miten se liittyy pittiin urpo!
Tai en ainakaan ole ikinä bussiin mennessäni joutunut pittiin. En tiedä sitten millä pitti-linjoilla sinä kuljet, ääliö!
Exhorder

Post by Exhorder »

Hyvinhän tuonne eteen pääsi. Sinne vasemmalle puolelle lavaa ja sieltä näki oikein hyvin.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Exhorder wrote:Hyvinhän tuonne eteen pääsi. Sinne vasemmalle puolelle lavaa ja sieltä näki oikein hyvin.
En puhunut lavan edustasta vaan vähän taaempana eli juuri siinä missä pitit aina pyörii ja lapset siinä hyörii.
max_torture

Post by max_torture »

Hulvatonta :D
Lindeman
Posts: 90
Joined: Sat Jul 07, 2007 12:48 pm

Post by Lindeman »

aggressor.perverssor voi yhtä hyvin katsoa bändiä kaukana jos nuo pitit noin paljon vituttaa. Tuollaisella pään aukomisella on turha olettaa että ensi vuonna kaikki seisoo paikallaan eikä kenenkään letti heilu ollenkaan...
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia.
Kyllä se on mukavaa katsottavaa artistille kun näkee miten paljon porukka tykkää musiikista. Jos ei ole pittiä se olisi sama asia kuin Tango-illassa ei ole tippaakaan tanssijoita...
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Lindeman wrote:aggressor.perverssor voi yhtä hyvin katsoa bändiä kaukana jos nuo pitit noin paljon vituttaa. Tuollaisella pään aukomisella on turha olettaa että ensi vuonna kaikki seisoo paikallaan eikä kenenkään letti heilu ollenkaan...
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia.
Kyllä se on mukavaa katsottavaa artistille kun näkee miten paljon porukka tykkää musiikista. Jos ei ole pittiä se olisi sama asia kuin Tango-illassa ei ole tippaakaan tanssijoita...
Jaa-a, esiintyvälle artistille ei voi osoittaa muuten kuinka paljon diggaa heidän musiikista. Kokeile vaikka ostaa heidän levynsä enemmin kuin lataat sen netistä. Ja eiköhän bändi huomaa jos heitä on katsomassa vaikka 8 000 ihmistä että heistä pidetään. Ja levymyynnitkin varmaan puhuu jotain puolestaan. Ja tuosta diggailustakin selviäsi perinteisellä tukan heilutuksella?
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Pärkele wrote:pittaajat pitävät pittinsä niin ettei ihan perseilyksi mene muidenkin osalta.
Perseilyksi se on lähes aina mennyt.
Gutlord
Posts: 169
Joined: Sun Sep 08, 2002 12:37 pm
Contact:

Post by Gutlord »

Parin bändin jannujen suusta tuli kuultua, että olipa aika vitun hienoa soittaa kun oli kovimmat pitit ikinä. Että sillain.

Tottakai levyt kannattaa ostaa myös
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

Gutlord wrote:Parin bändin jannujen suusta tuli kuultua, että olipa aika vitun hienoa soittaa kun oli kovimmat pitit ikinä. Että sillain.

Tottakai levyt kannattaa ostaa myös
Niin ja kovin yleisö ikinä ja Suomi parhain maa missä ikinä ollaan soitettu.
softer

Post by softer »

aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Sitten voi pitäytyä kotona jos noin paljon itkettää koska se pitti kuuluu metalli keikkaan katso vaikka keikka dvdeitä niin pitistä ei tarvii kärsiä. :wink:
TheKraken

Post by TheKraken »

aggressor.perverssor wrote:Perseilyksi se on lähes aina mennyt.
Tuolla lauseella kuvaa hyvin jokaikistä topiccia jossa olet sanaisen arkkusi avannut tässä viimeaikoina.
Lindeman
Posts: 90
Joined: Sat Jul 07, 2007 12:48 pm

Post by Lindeman »

Jaa-a, esiintyvälle artistille ei voi osoittaa muuten kuinka paljon diggaa heidän musiikista. Kokeile vaikka ostaa heidän levynsä enemmin kuin lataat sen netistä. Ja eiköhän bändi huomaa jos heitä on katsomassa vaikka 8 000 ihmistä että heistä pidetään. Ja levymyynnitkin varmaan puhuu jotain puolestaan. Ja tuosta diggailustakin selviäsi perinteisellä tukan heilutuksella?
Voi vittu mistä arvasin että tuo vastaus tuli. :D

Nyt puhuin live-tapahtumista en muuten vaan bändin diggailusta. Muutama bändihän (Olikohan se mm. Kreator, Morbid Angel, Amon Amarth) pyysivät pari kertaa moshpittejä ja "Wall Of Deathejä". Kyllähän sitä bändin toivomusta halutaan toteuttaa. :roll:


(Tiedoksi sinulle "herra"... Hyllyssä noin. 430 levyä ja 80 LP:tä. Tiedän todella hyvin että bändille se merkitsee paljon kun heidän levyjä ostetaan)
cuckaracha

Post by cuckaracha »

aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Voi olla että saat olla helvetin typerällä päällä, jos satut menemään keskelle/pitin reunoille tarkoituksena "seurata keikkaa rauhassa".

+ eihän siitä seuraamisesta tule hevonvittua kun pitää tunkea nyrkkiä poseriteinien naamaan ku ne tönii.
aggressor.perverssor
Posts: 1122
Joined: Tue Mar 08, 2005 4:27 pm
Location: Helsinki

Post by aggressor.perverssor »

cuckaracha wrote:
aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Voi olla että saat olla helvetin typerällä päällä, jos satut menemään keskelle/pitin reunoille tarkoituksena "seurata keikkaa rauhassa".

+ eihän siitä seuraamisesta tule hevonvittua kun pitää tunkea nyrkkiä poseriteinien naamaan ku ne tönii.
No paikka on yleensä jossa olen katsomassa keikkaa on helvetin hyvä siihen asti kunnes se pitti alkaa pyörimään.
Post Reply